TEST Bentley Continental GTC V8: Váš let byl zrušen? S tímhle to vadit nebude

5 komentářů

goes
1. srpna • 20:07

Jde prilis citit nekriticna nezkusenost s danymi auty. Jinak “ Cukání nezná a optimální otáčky si drží v jakékoliv jízdní situaci. Převodovky ZF jsou ale tímto bezproblémovým chodem proslulé.”ZF mam v druhem pomerne dynamickem voze a cukani tam je o 106. Staci prepnout do sport modu a seka to tam ty kvalty o 106 coz je proste dano rychlosti.

petr r. (petrumr)
1. srpna • 19:20

nejmenší auto co se u nás prodává má android i jablko a VW nutí kupovat k autu čínský mobil.Dobrá reklama nekupovat koncern....tohle nepochopím...a ještě auto, co se nesmontuje v EU. Ale jedno v článku není, že tí s těma jablkama aspon dotují ty e-trony a ID nebo jak AG to pojmenoval.

Vincent
1. srpna • 18:06

Ten motor vyvinulo Porsche, není to agregát TFSI z minulých generací modelů Audi.

petr r. (petrumr)
1. srpna • 19:12

porsche je v jakým koncernu?

Pesimista
1. srpna • 18:56

To Kaderu vůbec nezajímá.

Doporučujeme

Články odjinud