meni sa len nalepka na kasni. Z tohoto dovodu je cena prehnana. Za tuto cenu mozem mat naozaj lepsie auto, jediny rozdiel bude v nalepke na dekli.
Má to malý kufr:-D
Ať je to jak je to, takových testů je u nás v ČR jako šafránu a osobně jsem rád, že se to vůbec někde dá přečíst. I když se dá o spoustě věcí polemizovat - sto lidí, sto chutí - za mě prostě dobrý a jsem rád, že takové testy vycházejí;-)
Pane Dittrichu, ano ten multimedialni system svou grafikou nezapre puvod u VW. Rozhodne to ale nema nic spolecneho s Rapidem, tuto grafiku pouziva RNS510, coz je u Skody system Columbus, a ten si rozhodne malokdo poridi do neceho mensiho nez je Superb a vybrane Octavie, tezko do Rapida. Nicmene to mechanicky vyhlizi uplne jinak, a proc take vymyslet za kazdou cenu neco, co funguje dobre a spolehlive ?Ano jsou tu jaksi zdanlive "jine" (a nemyslim tim rozhodne lepsi systemy, jak tvrdite Vy) u Audi, spise slozitejsi, mozna v necem sofistikovanejsi, ale to je prave Audi a ne Bentley. Bentley neni RR, se kterym si ho mozny drobet pletete, ackoliv to trochu evokuje, v zahranici to je docela bezne auto v teto cenove kategorii. Jeho majitele hledaji trochu neco jineho, nez jsou nektere prekombinovane a slozite MM systemy Audi, BMW a Mercedesu, ktere bez tlustych manualu a delsi praxe nelze ovladat, a uz vubec ne za jizdy, tj. vlastni zkusenost. Nevim, zda-li pozadavek prumerneho majitele Bentleye splnuje, mimochodem dost dobry system od VW, nevim zda-li to vite i Vy, ten ktery si ani to poradne auto od VW za sve asi nikdy nekoupi.A jeste jednou mimochodem, nedavno (asi 1/2 roku) probehl v nemeckem Autobildu dost narocny test (vc. zkouseni na laicich) takovychto multimedialnich systemu, a to vc. spicek od MB, Audi a BMW, ale i Lexusu, Fordu ad., vc. VW.A hadejte, ktery vyhral ? No, ten, ktery znate u Skody jako Columbus (RNS510). A potreti mimochodem, ten v cca 2megakorunovem Lexusu vypadal naprosoto priserne s predpotopni grafikou jak z nejake Atari pocitace...Takze nez priste vypustite do sveta takove nazory, mel by jste byt trochu v obraze (jako napr. srovani s Phaetonem, ktery ma svuj system jiz hodne stary, mnohem starsi a hloupejsi nez ten popisovany). Mozna by jste nam tady mel trochu popsat, v cem to reseni v Bentley je spatne prip. zastarale, nebo levne pusobici ? Mozna ani nevite co vlastne stoji, ale Vas spise s.re, ze neco podobneho da obejdnat i do nejakeho "embecka"...
Priste muzes usetrit pismenka, staci napsat, ze se ohanis testem nemeckeho Autobildu a vsem bude jasne, ze vyhralo neco nemeckeho B-]
Mužeš ušetřit písmenka a napsat jen přezdívku. To že seš kkt už všichni vědí...
Problem je, ze autor ma pravdu. Tohle je ale nesvar i jinych drahych vozu. Tyhle prvky v danych superdrahych vozech nemaji vubec co delat. A je uplne jedno, jak dobre nebo spatne jsou, jde o princip. Za dane penize se kupuje exkluzivita, a to ve vsem. O nicem jinem to neni.
chyba: "Dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec umí s testovaným "drobečkem" pořádně zacvičit." :-O
Treba pochvalit fotografa! Pekne fotky ;-)
Vadí mi zdejší sveřepé lpění na ultrapřehnaném HDR.Dělá se mi z toho mdlo.
HDR je v tomto pripade celkom akceptovatelne.. min pri zanberoch interieru auta.. Nieje to prepisknute a svoj ucel to splnilo. HDR sa navyse celkom bezne pouziva pri foteni interierov - či pri archtekture alebo aj pri autach. Len je to "vysoka škola" pri ktorej ani neviete že sa pozerate na HDR-ko. Toto tu je taka stredna s maturitou : ak to mam povedať obrazne. A vzdy lepsie ako ked na moje.auto.cz ludia davaju svoje HDR omalovanky s ktorych je naozaj nevolno od zaludka
ja sam som odporca tych pseudo-HDR gycov (o tych na Moje ACZ ani nehovorim :D ) , ale toto je celkom decentne a fotky su aspon kontrastne...
Tak dožadovat se díry na lyže v luxusním kabrioletu - to bych opravdu ale opravdu nečekal.A srovnávat toto auto s nějakým bmw..... to už je zcela mimo mísu. BMW je přece běžná masovka pro střední třídu.
650i v ceně 3 milionů je běžná masovka pro střední třídu?
tak sa zamysli - kolko BMW vidis denne a kolko Bentley vidis denne...
Psal jsem o luxusním BMW 6, ne o vylítaný trojce. Tu vidím tak jednou za měsíc.
no ale tu skor ide o vnimanie znacky ako celku, nie len jedneho "top of the line" modelu...
To už je samozřejmě věc názoru.
Nepatřičnost srovnání cen je v tom, že tam kde cenou bmw končí, tak tam bentley začíná. Bmw za tři melouny je něco jako opentlený logan za šest set tisíc.
No ona plně vybavená M6 cabrio stojí stejně (4.5 milionu) jako tohle Bentley a to má výkon ještě vyšší (560 koní)...
Vždyť ano, tam kde bmw svým ceníkem končí, tak tam bentley začíná. Bentley je exkluzivní značka, bmw je hromadná masovka. Nic exkluzivního. Běžný šmirgl.
A že těch neexklusivních M6tek jezdí. :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.