Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu

22 komentářů

Antiautomat
1. listopadu • 12:36

meni sa len nalepka na kasni. Z tohoto dovodu je cena prehnana. Za tuto cenu mozem mat naozaj lepsie auto, jediny rozdiel bude v nalepke na dekli.

Rattus rattus
1. listopadu • 10:14

Má to malý kufr:-D

Shpoony
1. listopadu • 0:58

Ať je to jak je to, takových testů je u nás v ČR jako šafránu a osobně jsem rád, že se to vůbec někde dá přečíst. I když se dá o spoustě věcí polemizovat - sto lidí, sto chutí - za mě prostě dobrý a jsem rád, že takové testy vycházejí;-)

KptBobr
31. října • 18:17

Pane Dittrichu, ano ten multimedialni system svou grafikou nezapre puvod u VW. Rozhodne to ale nema nic spolecneho s Rapidem, tuto grafiku pouziva RNS510, coz je u Skody system Columbus, a ten si rozhodne malokdo poridi do neceho mensiho nez je Superb a vybrane Octavie, tezko do Rapida.
Nicmene to mechanicky vyhlizi uplne jinak, a proc take vymyslet za kazdou cenu neco, co funguje dobre a spolehlive ?
Ano jsou tu jaksi zdanlive "jine" (a nemyslim tim rozhodne lepsi systemy, jak tvrdite Vy) u Audi, spise slozitejsi, mozna v necem sofistikovanejsi, ale to je prave Audi a ne Bentley. Bentley neni RR, se kterym si ho mozny drobet pletete, ackoliv to trochu evokuje, v zahranici to je docela bezne auto v teto cenove kategorii. Jeho majitele hledaji trochu neco jineho, nez jsou nektere prekombinovane a slozite MM systemy Audi, BMW a Mercedesu, ktere bez tlustych manualu a delsi praxe nelze ovladat, a uz vubec ne za jizdy, tj. vlastni zkusenost. Nevim, zda-li pozadavek prumerneho majitele Bentleye splnuje, mimochodem dost dobry system od VW, nevim zda-li to vite i Vy, ten ktery si ani to poradne auto od VW za sve asi nikdy nekoupi.
A jeste jednou mimochodem, nedavno (asi 1/2 roku) probehl v nemeckem Autobildu dost narocny test (vc. zkouseni na laicich) takovychto multimedialnich systemu, a to vc. spicek od MB, Audi a BMW, ale i Lexusu, Fordu ad., vc. VW.
A hadejte, ktery vyhral ? No, ten, ktery znate u Skody jako Columbus (RNS510). A potreti mimochodem, ten v cca 2megakorunovem Lexusu vypadal naprosoto priserne s predpotopni grafikou jak z nejake Atari pocitace...
Takze nez priste vypustite do sveta takove nazory, mel by jste byt trochu v obraze (jako napr. srovani s Phaetonem, ktery ma svuj system jiz hodne stary, mnohem starsi a hloupejsi nez ten popisovany). Mozna by jste nam tady mel trochu popsat, v cem to reseni v Bentley je spatne prip. zastarale, nebo levne pusobici ? Mozna ani nevite co vlastne stoji, ale Vas spise s.re, ze neco podobneho da obejdnat i do nejakeho "embecka"...

Skyline
31. října • 21:15

Priste muzes usetrit pismenka, staci napsat, ze se ohanis testem nemeckeho Autobildu a vsem bude jasne, ze vyhralo neco nemeckeho B-]

Adv
31. října • 22:18

Mužeš ušetřit písmenka a napsat jen přezdívku. To že seš kkt už všichni vědí...

Pavel
31. října • 19:04

Problem je, ze autor ma pravdu. Tohle je ale nesvar i jinych drahych vozu. Tyhle prvky v danych superdrahych vozech nemaji vubec co delat. A je uplne jedno, jak dobre nebo spatne jsou, jde o princip. Za dane penize se kupuje exkluzivita, a to ve vsem. O nicem jinem to neni.

Ernie
31. října • 11:19

chyba: "Dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec umí s testovaným "drobečkem" pořádně zacvičit." :-O

Ernie
31. října • 10:57

Treba pochvalit fotografa! Pekne fotky ;-)

ixb1
31. října • 12:53

Vadí mi zdejší sveřepé lpění na ultrapřehnaném HDR.Dělá se mi z toho mdlo.

Eniel Lorien (eniel)
31. října • 13:27

HDR je v tomto pripade celkom akceptovatelne.. min pri zanberoch interieru auta.. Nieje to prepisknute a svoj ucel to splnilo. HDR sa navyse celkom bezne pouziva pri foteni interierov - či pri archtekture alebo aj pri autach. Len je to "vysoka škola" pri ktorej ani neviete že sa pozerate na HDR-ko. Toto tu je taka stredna s maturitou : ak to mam povedať obrazne. A vzdy lepsie ako ked na moje.auto.cz ludia davaju svoje HDR omalovanky s ktorych je naozaj nevolno od zaludka

Ernie
31. října • 14:07

ja sam som odporca tych pseudo-HDR gycov (o tych na Moje ACZ ani nehovorim :D ) , ale toto je celkom decentne a fotky su aspon kontrastne...

Zelí
31. října • 8:12

Tak dožadovat se díry na lyže v luxusním kabrioletu - to bych opravdu ale opravdu nečekal.
A srovnávat toto auto s nějakým bmw..... to už je zcela mimo mísu. BMW je přece běžná masovka pro střední třídu.

Lukke
31. října • 12:19

650i v ceně 3 milionů je běžná masovka pro střední třídu?

Ernie
31. října • 14:58

tak sa zamysli - kolko BMW vidis denne a kolko Bentley vidis denne...

Lukke
31. října • 15:09

Psal jsem o luxusním BMW 6, ne o vylítaný trojce. Tu vidím tak jednou za měsíc.

Cjoctavian
1. listopadu • 10:58

no ale tu skor ide o vnimanie znacky ako celku, nie len jedneho "top of the line" modelu...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lukke
1. listopadu • 11:28

To už je samozřejmě věc názoru.

Zelí
1. listopadu • 19:57

Nepatřičnost srovnání cen je v tom, že tam kde cenou bmw končí, tak tam bentley začíná. Bmw za tři melouny je něco jako opentlený logan za šest set tisíc.

Lukke
2. listopadu • 8:26

No ona plně vybavená M6 cabrio stojí stejně (4.5 milionu) jako tohle Bentley a to má výkon ještě vyšší (560 koní)...

Zelí
2. listopadu • 18:16

Vždyť ano, tam kde bmw svým ceníkem končí, tak tam bentley začíná. Bentley je exkluzivní značka, bmw je hromadná masovka. Nic exkluzivního. Běžný šmirgl.

Lukke
2. listopadu • 18:26

A že těch neexklusivních M6tek jezdí. :-D

Doporučujeme

Články odjinud