Uvažujete o koupi ojetiny? Pak by se vám možná mohl hodit přehled dvaceti motorů, které se umí snadno změnit v past.
Reprezentativní SUV s cenou kolem milionu dnes nabízejí i značky, u kterých bychom takové auto ještě nedávno nehledali. Zaujmout novou klientelu se snaží třeba čerstvě omlazený Renault Koleos a letošní přírůstek Seat Tarraco.
Švédské Volvo se do historie zapsalo nejen svou posedlostí bezpečím, ale rovněž neuvěřitelně chytrými a důvtipnými reklamami.
Lukáš Burian má servis a vozí auta. Svoji práci se snaží dělat dobře. Poradil nám, kam nejlépe vyrazit pro auto a na co dát pozor.
Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.
Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.
Možná už je většinou lidí zapomenut, přesto ale 908 RC zůstává jedním z nejambicióznějších konceptů Peugeotu.
Někoho by mohla naftová jednotka nejvýkonnější Škody Kodiaq RS trochu zklamat. Proto už se do práce vložili i úpravci z dílny Dieselpower.
Letošní Festival rychlosti v Goodwoodu byl jednou z mála příležitostí, kdy se ten nejdivočejší kůň dal spatřit na našem kontinentu.
V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.
Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.
Od začátku léta začíná Toyota nabízet Corollu Sedan v nové akční výbavě, která zahrnuje nadstandardní příslušenství s poměrně slušným zvýhodněním.
Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.
S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.
Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.