Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

36 komentářů

Laos
29. června • 12:44

No vsetci tu pisete blbosti,,ale po pravde vieme,ze nikdo na svete lepsie auta nevyraba ako nemci..a to je fakt ...

Stanley
26. června • 13:01

"Vyzkoušeli jsme prémiové SUV, které nemá sobě rovného. Ne v tom smyslu, že by bylo dokonalé, ale doslova – žádný přímo srovnatelný model na trhu není. "Hm, zaujimave. Ja by som povedal, ze X3 35d je na trhu a je minimalne "přímo srovnatelné".
A kto tu chce onanovat nad "kvalitou Audi".. moja nova A6 je prave dnes v servise, pretoze cely interier nenormalne vrzga. To auto ma 33 tisic km.

stealth
27. června • 21:38

No X3 35d je asi nejpřímější konkurent, to je fakt, ale stačí se podívat do interiéru obou vozů a hned je vidět, kdo si svých zákazníků váží a myslí na detaily a kdo to tak trochu flaká.Jinak má 5er F11 byla v servisu už nesčetněkrát. Vrže, co vrzat může. Kvalita Audi je naopak příkladná a protože Audi mám taky, dá se to lehce srovnat. Je to kvalitou interiéru docela jiný svět, to musí uznat každý, kdo v obou značkách jezdil.

Stanley
30. června • 12:06

neviem, ja som na F10 odjazdil 3 roky a jediny problem, ktory som tam mal, bolo debilne riadenie, ktore BMW fakt posralo.
Audi vrzgali vsetky do jedneho, na ktorych som siel. A1, A3, A4, A6. Kvalitny interier? Ani zdaleka.
Omnoho radsej jazdim na nasej F20 a A6 stoji na parkovisku.

Ivan
25. června • 10:32

za polovičnú cenu mám Subaru Legacy,s kralovským miestom vpredu vzadu a o triedu krajším dizajnom...:-))

Tito
26. června • 8:33

No to zcela vysvětluje ty bláboly o pár příspěvků výše. Teď už je jasno.

John
21. června • 20:08

Zena ho ma a je to drak. Poprehana to cokolvek ci dizlove alebo benzinove. Minule mi chcel ujst typek na Golfe GTI no nedalo sa.B-]:-D

Ivan
20. června • 8:44

variace volkswagenu se symbolem audi,danke nein ! B-]

taraba
20. června • 10:39

Který že VW je základem pro variaci SQ5? To by mě fakt zajímalo. Ať hledám jak hledám, dvojče od VW (narozdíl od Q3) teda fakt nevidím.

Ivan
25. června • 10:34

preto nevis lebo audi je vlastne volkswagen robený z rovnakých dielov ako povedzme volkswagen passat etc resp v kadejakých dierach aj po slovensku vyrábaných dielov a dielikov !len má inu FASADU inak detto!

stealth
27. června • 21:44

Sorry, ale to je jako napsat, že Audi R8 je jenom variace na Lamborghini Gallardo. Realita je ale taková, že 80% dílů v R8 je navrženo v Audi.
A teď se na mě nezlob, ale napsat, že Audi je jen drahý Volkswagen je naprostý nesmysl. Svez se a pochopíš to. Příklad může být nižší střední. Taky bys napsal, že Audi A3 je to samé co Golf? Když odhlédnu od faktu, že jsem vybíral u koncernu a právě A3 je opravdu pocitově úplně něco jiného, pak třeba na A3 je na přední nápravě pomocný hliníkový rám, který najdeš jen v Golfu GTI/R. A3 ho má přes celou motorovou a výbavovou paletu.

Tito
26. června • 8:32

Tak vyjmenuj díly, které má SQ5 společné s kterýmkoli Volkswagenem, ty chytráku. Aspoň jeden.....

Ivan
18. června • 8:08

také kolesá su na nase cesty na velké PRD, danke nein diese volkswagenB-]

pinpo
17. června • 11:08

dat do plusov "Povedený „umělý“ zvuk motoru" chce fakt odvahu

revan_21
28. června • 15:35

Kdyby to nebylo napsané tak otom ani nevíš :)))

Antiautomat
17. června • 13:31

...staci ist do hypermarketu a tam uvidite tolko ''odvahy'' co strach...

Baltazar
17. června • 8:50

Pravidelně tvarovaný kufr mě přesvědčil ke koupi.

><
17. června • 11:07

:-D

Venca
17. června • 8:18

Kde se vzal v převodovce DSG měnič? Buď se AUDI vrací do minulosti, nebo píšete bludy....

Antiautomat
17. června • 8:58

Bude tam zrejme ZF-8HP70 (cize dimenzovana na max moment do 7oo Nm), co je klasicky menicovy automat. DSG by ten motor samozrejme odpisal po par km, 'najsilnesie' DSG (do 4oo Nm) je ak sa nemylim v Multivane 2.0BiTDi.

Logan
17. června • 9:10

Nejsilnější DSG se dává do A4/A6/A5/A7 s 3.0TDI.

mex
17. června • 12:00

Ja mel za to, ze nejsilnější DSG davaji do Veyronu?

Antiautomat
17. června • 9:57

Hmm, ano, tam sa to nazyva S-Tronic, ale technicky je to rovnaky princip, dik za opravu.

Stanley
30. června • 12:04

v 3.0 TDI je DSG, v 3.0 BiTDI je ZF (hydrodynamicky menic, ktory ako prvy nasadilo BMW tak 6 rokov dozadu). Technicky uplne odlisne prevodovky.

Jiří Červenka
17. června • 8:42 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Z čeho soudíte, že SQ5 má převodovku DSG? Je to automat s měničem od ZF.

Tom
17. června • 7:03

Prehledl jsem spotrebu. A 2000 ot. na 8 stupen u nafty ve 130 km v hodine? Rovnou bych 2 stupne vyhodil jsou tam k nicemu, jenom zvysuji vahu auta. 😊

pickozudovazu
19. června • 10:32

Spotřebu tam nenajdes. Ja SQ5 vlastním a jezdim svizne s rozumnou nohou na plynu ale bez loudani prumer 8,5/100. Coz jsem předtím jezdil s Q5 2,0TDI taky, zere to stejne, jen to o kus lip jede.

Antiautomat
17. června • 8:52

Co sa tyka dlzky prevodov, ten motor ma tolko sily ze mu je to jedno. Nieco podobne predvadzala aj V10 TDi v Touaregu, hodte tam 'manualne' 6, a uvidite ze je uplne jedno ci to ide na 1500 alebo 2500 otackach a ci to ide po rovine alebo do stupania, sily tam je tolko, ze by to snad utiahlo na volnobehu aj bager v zavese. Co sa tyka poctu kvaltov, tam samozrejme suhlas, rovnake pokrytie sa da dosiahnut so 6 stupnami, neradilo by to aspon stale hore dolu a bolo by to konstrukcne aj jednoduchsie. Vadi mi ale zase nejake infantilne 'dorabanie' zvuku, co sme uz uplne osprosteli...Preco sa ma toto auto hrat na nieco cim nie je, to mi je zahada. Nebite ma hned, ale existuju aj 'od prirody' dobre znejuce diesle, trebars ten V10...pustit si to otvorene (idealne pod pristreskom) bola doslova parada, to sa jednoducho nijak napodobnit neda. No ano, lenze to by vyzadovalo nalezite naladenu a nadimenzovanu trubu, co je samozrejme drahsie ako nejaka napodobenina a obryleny debilek z fajnensu ma zase zeleny excel.

Sir CHerokee
18. června • 7:34

Automat u velkých aut a SUV je samozřejmostí. Je to mnohem pohodlnější a jednodušší. Co se výfuků a zvuků týká, naprosto souhlasím. To co se teď děje, to je síla. Octavia RS trapná, Golf GTI taky. A takových aut přibývá. Málo značek dělá už dnes poctivé laděné sportovní výfuky.....

fido
16. června • 20:44

"BMW X3 335d je o hodně slabší a pomalejší"..... to robite tie testy len na papieri? a ani to neni o hodne:-D...0,2 s pre Audi na papieri...ale v skutočnosti 0,5 pre BMW.....co takto oblízať dilerovi Audi päty? Sedel ten hystericky jedinec fakt aspon v tom AUDI?

JH
17. června • 8:53

Já bych to porovnával spíš s BMW X3 Alpina a ne se sériovou BMW X3 335 D

Tito
26. června • 15:31

Pak bys to ovšem měl srovnávat s SQ5 ABT.

fido
16. června • 20:46

a dodavam ze vykon "o hodně" rovnaký- 313 koní

Rampa
16. června • 21:11

Do 100km/h BMW stíhá, pak ho Audi rozšlape.
http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/audi-sq5-t... ...

pickozudovazu
19. června • 3:14

Nestiha ani do 100km/h. Rozdil v dynamice, spotrebe a provedeni interieru je propastny. A pokud je BMW o ctvrt mega levnejsi, je to videt na první pohled na kvalite. Navíc je levnejsi jen do okamziku, než zajedete do servisu..... 100tkm servis je sice marketingova finta, ale ve skutecnosti pojedete na poslední servis gratis driv, kvůli fixlovani se servisnim intervalem, ca v 77-80tkm. Pak uz platite a to sakra hodne. O pomeru cena/kvalita si nedelejte iluze.

xyz
16. června • 20:21

Tak to je překvapení - zvýším-li rychlost při stejném rychlostním stupni o 50%, zvýší se i otáčky o 50%.

Doporučujeme

Články odjinud