No vsetci tu pisete blbosti,,ale po pravde vieme,ze nikdo na svete lepsie auta nevyraba ako nemci..a to je fakt ...
"Vyzkoušeli jsme prémiové SUV, které nemá sobě rovného. Ne v tom smyslu, že by bylo dokonalé, ale doslova – žádný přímo srovnatelný model na trhu není. "Hm, zaujimave. Ja by som povedal, ze X3 35d je na trhu a je minimalne "přímo srovnatelné".A kto tu chce onanovat nad "kvalitou Audi".. moja nova A6 je prave dnes v servise, pretoze cely interier nenormalne vrzga. To auto ma 33 tisic km.
No X3 35d je asi nejpřímější konkurent, to je fakt, ale stačí se podívat do interiéru obou vozů a hned je vidět, kdo si svých zákazníků váží a myslí na detaily a kdo to tak trochu flaká.Jinak má 5er F11 byla v servisu už nesčetněkrát. Vrže, co vrzat může. Kvalita Audi je naopak příkladná a protože Audi mám taky, dá se to lehce srovnat. Je to kvalitou interiéru docela jiný svět, to musí uznat každý, kdo v obou značkách jezdil.
neviem, ja som na F10 odjazdil 3 roky a jediny problem, ktory som tam mal, bolo debilne riadenie, ktore BMW fakt posralo.Audi vrzgali vsetky do jedneho, na ktorych som siel. A1, A3, A4, A6. Kvalitny interier? Ani zdaleka.Omnoho radsej jazdim na nasej F20 a A6 stoji na parkovisku.
za polovičnú cenu mám Subaru Legacy,s kralovským miestom vpredu vzadu a o triedu krajším dizajnom...:-))
No to zcela vysvětluje ty bláboly o pár příspěvků výše. Teď už je jasno.
Zena ho ma a je to drak. Poprehana to cokolvek ci dizlove alebo benzinove. Minule mi chcel ujst typek na Golfe GTI no nedalo sa.B-]:-D
variace volkswagenu se symbolem audi,danke nein ! B-]
Který že VW je základem pro variaci SQ5? To by mě fakt zajímalo. Ať hledám jak hledám, dvojče od VW (narozdíl od Q3) teda fakt nevidím.
preto nevis lebo audi je vlastne volkswagen robený z rovnakých dielov ako povedzme volkswagen passat etc resp v kadejakých dierach aj po slovensku vyrábaných dielov a dielikov !len má inu FASADU inak detto!
Sorry, ale to je jako napsat, že Audi R8 je jenom variace na Lamborghini Gallardo. Realita je ale taková, že 80% dílů v R8 je navrženo v Audi. A teď se na mě nezlob, ale napsat, že Audi je jen drahý Volkswagen je naprostý nesmysl. Svez se a pochopíš to. Příklad může být nižší střední. Taky bys napsal, že Audi A3 je to samé co Golf? Když odhlédnu od faktu, že jsem vybíral u koncernu a právě A3 je opravdu pocitově úplně něco jiného, pak třeba na A3 je na přední nápravě pomocný hliníkový rám, který najdeš jen v Golfu GTI/R. A3 ho má přes celou motorovou a výbavovou paletu.
Tak vyjmenuj díly, které má SQ5 společné s kterýmkoli Volkswagenem, ty chytráku. Aspoň jeden.....
také kolesá su na nase cesty na velké PRD, danke nein diese volkswagenB-]
dat do plusov "Povedený „umělý“ zvuk motoru" chce fakt odvahu
Kdyby to nebylo napsané tak otom ani nevíš :)))
...staci ist do hypermarketu a tam uvidite tolko ''odvahy'' co strach...
Pravidelně tvarovaný kufr mě přesvědčil ke koupi.
:-D
Kde se vzal v převodovce DSG měnič? Buď se AUDI vrací do minulosti, nebo píšete bludy....
Bude tam zrejme ZF-8HP70 (cize dimenzovana na max moment do 7oo Nm), co je klasicky menicovy automat. DSG by ten motor samozrejme odpisal po par km, 'najsilnesie' DSG (do 4oo Nm) je ak sa nemylim v Multivane 2.0BiTDi.
Nejsilnější DSG se dává do A4/A6/A5/A7 s 3.0TDI.
Ja mel za to, ze nejsilnější DSG davaji do Veyronu?
Hmm, ano, tam sa to nazyva S-Tronic, ale technicky je to rovnaky princip, dik za opravu.
v 3.0 TDI je DSG, v 3.0 BiTDI je ZF (hydrodynamicky menic, ktory ako prvy nasadilo BMW tak 6 rokov dozadu). Technicky uplne odlisne prevodovky.
Z čeho soudíte, že SQ5 má převodovku DSG? Je to automat s měničem od ZF.
Prehledl jsem spotrebu. A 2000 ot. na 8 stupen u nafty ve 130 km v hodine? Rovnou bych 2 stupne vyhodil jsou tam k nicemu, jenom zvysuji vahu auta. 😊
Spotřebu tam nenajdes. Ja SQ5 vlastním a jezdim svizne s rozumnou nohou na plynu ale bez loudani prumer 8,5/100. Coz jsem předtím jezdil s Q5 2,0TDI taky, zere to stejne, jen to o kus lip jede.
Co sa tyka dlzky prevodov, ten motor ma tolko sily ze mu je to jedno. Nieco podobne predvadzala aj V10 TDi v Touaregu, hodte tam 'manualne' 6, a uvidite ze je uplne jedno ci to ide na 1500 alebo 2500 otackach a ci to ide po rovine alebo do stupania, sily tam je tolko, ze by to snad utiahlo na volnobehu aj bager v zavese. Co sa tyka poctu kvaltov, tam samozrejme suhlas, rovnake pokrytie sa da dosiahnut so 6 stupnami, neradilo by to aspon stale hore dolu a bolo by to konstrukcne aj jednoduchsie. Vadi mi ale zase nejake infantilne 'dorabanie' zvuku, co sme uz uplne osprosteli...Preco sa ma toto auto hrat na nieco cim nie je, to mi je zahada. Nebite ma hned, ale existuju aj 'od prirody' dobre znejuce diesle, trebars ten V10...pustit si to otvorene (idealne pod pristreskom) bola doslova parada, to sa jednoducho nijak napodobnit neda. No ano, lenze to by vyzadovalo nalezite naladenu a nadimenzovanu trubu, co je samozrejme drahsie ako nejaka napodobenina a obryleny debilek z fajnensu ma zase zeleny excel.
Automat u velkých aut a SUV je samozřejmostí. Je to mnohem pohodlnější a jednodušší. Co se výfuků a zvuků týká, naprosto souhlasím. To co se teď děje, to je síla. Octavia RS trapná, Golf GTI taky. A takových aut přibývá. Málo značek dělá už dnes poctivé laděné sportovní výfuky.....
"BMW X3 335d je o hodně slabší a pomalejší"..... to robite tie testy len na papieri? a ani to neni o hodne:-D...0,2 s pre Audi na papieri...ale v skutočnosti 0,5 pre BMW.....co takto oblízať dilerovi Audi päty? Sedel ten hystericky jedinec fakt aspon v tom AUDI?
Já bych to porovnával spíš s BMW X3 Alpina a ne se sériovou BMW X3 335 D
Pak bys to ovšem měl srovnávat s SQ5 ABT.
a dodavam ze vykon "o hodně" rovnaký- 313 koní
Do 100km/h BMW stíhá, pak ho Audi rozšlape.http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/audi-sq5-t... ...
Nestiha ani do 100km/h. Rozdil v dynamice, spotrebe a provedeni interieru je propastny. A pokud je BMW o ctvrt mega levnejsi, je to videt na první pohled na kvalite. Navíc je levnejsi jen do okamziku, než zajedete do servisu..... 100tkm servis je sice marketingova finta, ale ve skutecnosti pojedete na poslední servis gratis driv, kvůli fixlovani se servisnim intervalem, ca v 77-80tkm. Pak uz platite a to sakra hodne. O pomeru cena/kvalita si nedelejte iluze.
Tak to je překvapení - zvýším-li rychlost při stejném rychlostním stupni o 50%, zvýší se i otáčky o 50%.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.