Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

xyz  |  16. 06. 2014 20:21

Tak to je překvapení - zvýším-li rychlost při stejném rychlostním stupni o 50%, zvýší se i otáčky o 50%.

Odpovědět  |   | 
fido  |  16. 06. 2014 20:44

"BMW X3 335d je o hodně slabší a pomalejší"..... to robite tie testy len na papieri? a ani to neni o hodne...0,2 s pre Audi na papieri...ale v skutočnosti 0,5 pre BMW.....co takto oblízať dilerovi Audi päty? Sedel ten hystericky jedinec fakt aspon v tom AUDI?

Odpovědět  |   | 
fido  |  16. 06. 2014 20:46

a dodavam ze vykon "o hodně" rovnaký- 313 koní

Odpovědět  |   | 
Rampa  |  16. 06. 2014 21:11

Do 100km/h BMW stíhá, pak ho Audi rozšlape.
http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/audi-sq5-t... ...

Odpovědět  |   | 
pickozudovazu  |  19. 06. 2014 03:14

Nestiha ani do 100km/h. Rozdil v dynamice, spotrebe a provedeni interieru je propastny. A pokud je BMW o ctvrt mega levnejsi, je to videt na první pohled na kvalite. Navíc je levnejsi jen do okamziku, než zajedete do servisu..... 100tkm servis je sice marketingova finta, ale ve skutecnosti pojedete na poslední servis gratis driv, kvůli fixlovani se servisnim intervalem, ca v 77-80tkm. Pak uz platite a to sakra hodne. O pomeru cena/kvalita si nedelejte iluze.

Odpovědět  |   | 
JH  |  17. 06. 2014 08:53

Já bych to porovnával spíš s BMW X3 Alpina a ne se sériovou BMW X3 335 D

Odpovědět  |   | 
Tito  |  26. 06. 2014 15:31

Pak bys to ovšem měl srovnávat s SQ5 ABT.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  17. 06. 2014 07:03

Prehledl jsem spotrebu. A 2000 ot. na 8 stupen u nafty ve 130 km v hodine? Rovnou bych 2 stupne vyhodil jsou tam k nicemu, jenom zvysuji vahu auta. 😊

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  17. 06. 2014 08:52

Co sa tyka dlzky prevodov, ten motor ma tolko sily ze mu je to jedno. Nieco podobne predvadzala aj V10 TDi v Touaregu, hodte tam 'manualne' 6, a uvidite ze je uplne jedno ci to ide na 1500 alebo 2500 otackach a ci to ide po rovine alebo do stupania, sily tam je tolko, ze by to snad utiahlo na volnobehu aj bager v zavese. Co sa tyka poctu kvaltov, tam samozrejme suhlas, rovnake pokrytie sa da dosiahnut so 6 stupnami, neradilo by to aspon stale hore dolu a bolo by to konstrukcne aj jednoduchsie.

Vadi mi ale zase nejake infantilne 'dorabanie' zvuku, co sme uz uplne osprosteli...Preco sa ma toto auto hrat na nieco cim nie je, to mi je zahada. Nebite ma hned, ale existuju aj 'od prirody' dobre znejuce diesle, trebars ten V10...pustit si to otvorene (idealne pod pristreskom) bola doslova parada, to sa jednoducho nijak napodobnit neda. No ano, lenze to by vyzadovalo nalezite naladenu a nadimenzovanu trubu, co je samozrejme drahsie ako nejaka napodobenina a obryleny debilek z fajnensu ma zase zeleny excel.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  18. 06. 2014 07:34

Automat u velkých aut a SUV je samozřejmostí. Je to mnohem pohodlnější a jednodušší. Co se výfuků a zvuků týká, naprosto souhlasím. To co se teď děje, to je síla. Octavia RS trapná, Golf GTI taky. A takových aut přibývá. Málo značek dělá už dnes poctivé laděné sportovní výfuky.....

Odpovědět  |   | 
pickozudovazu  |  19. 06. 2014 10:32

Spotřebu tam nenajdes. Ja SQ5 vlastním a jezdim svizne s rozumnou nohou na plynu ale bez loudani prumer 8,5/100. Coz jsem předtím jezdil s Q5 2,0TDI taky, zere to stejne, jen to o kus lip jede.

Odpovědět  |   | 
Venca  |  17. 06. 2014 08:18

Kde se vzal v převodovce DSG měnič? Buď se AUDI vrací do minulosti, nebo píšete bludy....

Odpovědět  |   | 

Z čeho soudíte, že SQ5 má převodovku DSG? Je to automat s měničem od ZF.

Jiří Červenka, AutoRevue.cz

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  17. 06. 2014 08:58

Bude tam zrejme ZF-8HP70 (cize dimenzovana na max moment do 7oo Nm), co je klasicky menicovy automat. DSG by ten motor samozrejme odpisal po par km, 'najsilnesie' DSG (do 4oo Nm) je ak sa nemylim v Multivane 2.0BiTDi.

Odpovědět  |   | 
Logan  |  17. 06. 2014 09:10

Nejsilnější DSG se dává do A4/A6/A5/A7 s 3.0TDI.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  17. 06. 2014 09:57

Hmm, ano, tam sa to nazyva S-Tronic, ale technicky je to rovnaky princip, dik za opravu.

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  30. 06. 2014 12:04

v 3.0 TDI je DSG, v 3.0 BiTDI je ZF (hydrodynamicky menic, ktory ako prvy nasadilo BMW tak 6 rokov dozadu). Technicky uplne odlisne prevodovky.

Odpovědět  |   | 
mex  |  17. 06. 2014 12:00

Ja mel za to, ze nejsilnější DSG davaji do Veyronu?

Odpovědět  |   | 
Baltazar  |  17. 06. 2014 08:50

Pravidelně tvarovaný kufr mě přesvědčil ke koupi.

Odpovědět  |   | 
><  |  17. 06. 2014 11:07

Odpovědět  |   | 
pinpo  |  17. 06. 2014 11:08

dat do plusov "Povedený „umělý“ zvuk motoru" chce fakt odvahu

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  17. 06. 2014 13:31

...staci ist do hypermarketu a tam uvidite tolko ''odvahy'' co strach...

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  28. 06. 2014 15:35

Kdyby to nebylo napsané tak otom ani nevíš :)))

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  18. 06. 2014 08:08

také kolesá su na nase cesty na velké PRD, danke nein diese volkswagen

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  20. 06. 2014 08:44

variace volkswagenu se symbolem audi,danke nein !

Odpovědět  |   | 
taraba  |  20. 06. 2014 10:39

Který že VW je základem pro variaci SQ5? To by mě fakt zajímalo. Ať hledám jak hledám, dvojče od VW (narozdíl od Q3) teda fakt nevidím.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  25. 06. 2014 10:34

preto nevis lebo audi je vlastne volkswagen robený z rovnakých dielov ako povedzme volkswagen passat etc resp v kadejakých dierach aj po slovensku vyrábaných dielov a dielikov !

len má inu FASADU inak detto!

Odpovědět  |   | 
Tito  |  26. 06. 2014 08:32

Tak vyjmenuj díly, které má SQ5 společné s kterýmkoli Volkswagenem, ty chytráku. Aspoň jeden.....

Odpovědět  |   | 
stealth  |  27. 06. 2014 21:44

Sorry, ale to je jako napsat, že Audi R8 je jenom variace na Lamborghini Gallardo. Realita je ale taková, že 80% dílů v R8 je navrženo v Audi.
A teď se na mě nezlob, ale napsat, že Audi je jen drahý Volkswagen je naprostý nesmysl. Svez se a pochopíš to. Příklad může být nižší střední. Taky bys napsal, že Audi A3 je to samé co Golf? Když odhlédnu od faktu, že jsem vybíral u koncernu a právě A3 je opravdu pocitově úplně něco jiného, pak třeba na A3 je na přední nápravě pomocný hliníkový rám, který najdeš jen v Golfu GTI/R. A3 ho má přes celou motorovou a výbavovou paletu.

Odpovědět  |   | 
John  |  21. 06. 2014 20:08

Zena ho ma a je to drak. Poprehana to cokolvek ci dizlove alebo benzinove. Minule mi chcel ujst typek na Golfe GTI no nedalo sa.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  25. 06. 2014 10:32

za polovičnú cenu mám Subaru Legacy,s kralovským miestom vpredu vzadu a o triedu krajším dizajnom...

Odpovědět  |   | 
Tito  |  26. 06. 2014 08:33

No to zcela vysvětluje ty bláboly o pár příspěvků výše. Teď už je jasno.

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  26. 06. 2014 13:01

"Vyzkoušeli jsme prémiové SUV, které nemá sobě rovného. Ne v tom smyslu, že by bylo dokonalé, ale doslova – žádný přímo srovnatelný model na trhu není. "

Hm, zaujimave. Ja by som povedal, ze X3 35d je na trhu a je minimalne "přímo srovnatelné".
A kto tu chce onanovat nad "kvalitou Audi".. moja nova A6 je prave dnes v servise, pretoze cely interier nenormalne vrzga. To auto ma 33 tisic km.

Odpovědět  |   | 
stealth  |  27. 06. 2014 21:38

No X3 35d je asi nejpřímější konkurent, to je fakt, ale stačí se podívat do interiéru obou vozů a hned je vidět, kdo si svých zákazníků váží a myslí na detaily a kdo to tak trochu flaká.

Jinak má 5er F11 byla v servisu už nesčetněkrát. Vrže, co vrzat může. Kvalita Audi je naopak příkladná a protože Audi mám taky, dá se to lehce srovnat. Je to kvalitou interiéru docela jiný svět, to musí uznat každý, kdo v obou značkách jezdil.

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  30. 06. 2014 12:06

neviem, ja som na F10 odjazdil 3 roky a jediny problem, ktory som tam mal, bolo debilne riadenie, ktore BMW fakt posralo.
Audi vrzgali vsetky do jedneho, na ktorych som siel. A1, A3, A4, A6. Kvalitny interier? Ani zdaleka.
Omnoho radsej jazdim na nasej F20 a A6 stoji na parkovisku.

Odpovědět  |   | 
Laos  |  29. 06. 2014 12:44

No vsetci tu pisete blbosti,,ale po pravde vieme,ze nikdo na svete lepsie auta nevyraba ako nemci..a to je fakt ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 58 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A