BMW - nejlepší motory a převodovky, design bohužel rychle stárneAudi - nejlepší podvozky a celková sladěnost vozu s perfektním interiérem a trvanlivým designem, skvělé jízdní vlastnosti, převodovky ovšem nepatří k nejlepším Mercedes - král komfortu s trochu kýčovou image s úžasnou technikou, ale poněkud vratkým zpracováním.
Jsem rád, že zde chodí tak šikovní odborníci B-]
Vid ... :-)
jen jestli to nebyla ironie ;-)
Mať prachy tak radšej 760li V12 to je iná lakocinka.
Mať prachy, tak si raději koupím pořádné bydlení. To si bude držet hodnotu a možno používat. Za pár let z bude z Audiny jen stejná chudinka, jako flekatá Tatra o pár článků níže. Část dám do akcií aby peníze dělaly další peníze. Za něco málo pocestuji a dám dětem. Auto je určitě příjemné, ale není priorita.
Máte asi pravdu ..., jenže tady je server o autech ;-)
no a to je to, ty nemas penize, ale nekdo je ma, tak si koupi treba tuhle S8 a takovy ma i poradne bydleni...
Ok jasné že vlastne bývanie je asi pre každého prioritou a deti detto ja som myslel mať veľa zvyšných peňazí ktoré by nikomu nechýbali ale bohužiaľ pre väčšinu z nás asi len utopia...
Vladimíre Kadero, Vaše čeština je až snad příliš originální... ;-)"Uhel" místo "úhel" bych ještě pochopil, chybička se vloudí, "umí dvojnásobit" je poněkud neobvyklé (čekal bych "zdvojnásobit"), slovnímu spojení "schopnost rozřezt tmu" rozumím spíš intuitivně, ale můj mozek v tom češtinu nevidí...Dál jsem raději nečetl, pardon.
péráku, si dementní a nemáš šestý smysl, pro tebe ale to auto bude vhodný, nezapomeneš otevřít garáž, prostě auto pro už nemyslícího starýho páprdu.
petr. r Co vás delší dobu trápí synu? Mám takový pocit, že něco totiž ano. Nám se můžete svěřit
:-D no ty jsi blb, uprav si hlavně mozek..
Tak si sedněte někde s tím pérákem do garáže a dejte knížku třeba mluvnice :-D
Má jen jednu drobnou vadu. Nefunguje jí software, ale to až v dalším článku.
paci sa mi ked sa interierom podoba este na auto, nie ako ta chcipla hviezda S-classe
nezáviď, pokud na Mercedes nemášl můžeš si nějaké prohlídnout na internetu ;-)
Pokud nemáte na S-klasse, A8 nebo 7er , dovoluji si doporučit třeba Škodu Kamiq ;-) Není to samozřejmě úplně to stejné, ale milé překvapení a zatím velká spokojenost :-)
Jenže ten kdo váhá mezi A8 a 7 nebude ohlížet Kamiqa :-D
Kdyz uz to musi byt "hybrid", tak nechapu, proc tam pri velikosti auta nedali nejakou pouzitelnou velikost baterie (alespon 5kWh), diky ktere by pri dlouhem popojizdeni po meste v kolone nemusel byt vubec v chodu spalovaci motor:-|Jinak celkovy design auta je k uzoufani nudny a pomerne osklivy, podobne jako u sedmickoveho bavoraku. Kdyz si vzpomenu, jak tyto modely vypadaly v prvnich generacich, tak je mi smutno...
A proč by to dělali, když mají plug-in hybrid A8 TFSI e 60 se 450 hp, šestiválcem, baterii 14,1 kWh, 0-100 pod 5 sec.
Pretoze to nie je full-hybrid.
Protože tohle je auto. Má parádní motor a skvělý výkon. A hlavním prvkem u tohoto auta je motor. Ten "Hybrid" tam je jen kvůli mechem zarostlým zeleným mozkům. S osmiválcem nikdo nechce jezdit jak s mixérem.
A prave proto, kdyz uz tam tu technologii museli kvuli zelenym mozkum nacpat, by mohla byt alespon uzitecna.
Ale oni jí tam dali jen proto, že museli a dali tam tu nejmenší co mohli. Prostě MH. Proč by tam dávali dalších X desítek, ne-li set kilo. Takhle se vlk nažral, ale kozy moc neubylo.
Len preco do toho nedali tu Volkswagenom preferovanu dvojspojku ked je tak skvela?
Na dvojspojce není u VW nic preferovaného, dělají jak měniče, tak dvojspojky. A třeba v 911 je dvojspojka zcela nedostižná převodovka ze strany jakéhokoliv HDM.
Protože dvouspojka je jak manuál, kde se řadí natvrdo bez spojky, cuk cuk. Většina závodních aut to vydrží než se dojede etapa. Pak převodovku vymění a jede se nanovo. Každá vteřina dobrá. Takže u 911 prosím, donedávna tam byly také místo dveřních madel jen kožená potka jako odkaz na závodní speciály, které to mají na úsporu hmotnosti. Většina aut je ale něco jiného, na denní ježdění je hdm daleko lepší. Zejména ve městě a pro off road. Vůbec klasický automat s hdm haní většinou ti, kteří jej nikdy neměli.
Patri podla teba do aut typu Golf, Octavia, Passat, A4, A6 prevodovka HDM alebo DSG?
A proč by tam neměla patřit?
DSG je viac nahrada manualu, cize do sportovych aut ok, HDM je pre kazdodennu jazdu ovela prijemnejsia prevodoka, plynulo prehadzuje, zapcha jej nevadi a auto moze za sebou tahat ine auto, co sa s DSG neodporuca...
točivý moment, ale vím, že to myslíš jinak ;-)
Ne, točivý moment je to poslední co by bránilo nasazení, mají dvojspojky až do 1600Nm.
Konečně solidní auto B-] Takhle má auto například vypadat :-)) Hned to člověka může lákat do garáže. Jít se o víkendu po ránu trochu projet a zbytek dne si tak kolem toho obcházet. A ne lomozící rybí konzervy s 1.5TSI a zapoceným zborceným molitanem uvnitř. :-D Jen cenu chce doladit aby byl vůz malinko dostupnější. ;-)
Tak neviem či práve limuzína je auto, ktoré by ma lákalo sa previesť cez víkend.Víkendovku si predstavujem inak.
Mě by Audi A8 nevadilo v žádném dni. O víkendu je aspoň menší provoz a lépe si to vychutnáš. Souhlas s panem rokytou. B-]
Nehovorím, že by vadila. Ale limuzína ako vikendovka je pre mna take niečo ako sa ísť cez víkend previesť po diaľnici.
veru, ta rapidecka
?
Na rozdíl od zvýšenejch přemotorovanejch Gaziků, tohle alespoň trochu smysl dává.
"Lehké nerovnosti dokonale žehlí a o větších víte jen slyšitelným dupnutím. Vyloženě si kopne třeba až při přejetí prohloubeného kanálu.": tak to je na aktivní podvozek velká bída..
Znalec se pozna. Audi je spicka momentalne. Lepsi nez MB a BMW
Mě Audi třeba tolik neláká. Max za komunizmu 80ka a potom nebylo špatné Audi A4 v generaci C4, jinak se klidně vzdám.
Lepší v čem, pro koho? To mě zajímá. Vydržte minutku, udělám si k tomu kafe a vy můžete hezky spustit :-D
Moc koukáte na reklamy
Jo rozhodně to bude bída, myslím teda to zhodnocení bez osobní zkušenosti a porovnání :-D:-D:-D
Tak prastará E38 třeba nikdy nedupla, s "hloupím" podvozkem. A stejně je jejich aktivní podvozek směšný oproti starému Bose podvozku pro Lexus. Dodnes mi hlava nebere že se to nedoladilo a nepoužívalo. Prý byl moc těžké, ale nepřijde mi že by to byl u 2t limuzíny takový problém. Spíše bych to tipoval na opotřebení plynoucí z použití dílů sériového podvozku ale nikdy jsem se nedočetl jak to vlastně bylo a to co píšu je spekulace.https://www.youtube.com/watch...
Děláš závěry o dupání na základě jednoho testu, aby si mohl porovnat co dupe a co to konkrétně znamená, musíš udělat právě to konkrétní porovnání, konkrétních aut na stejném úseku. Bez takového srovnání je dělat závěry vysloveně hloupí ;-)
Vitaj v klube ludi, co vedia o podvozku Bose.Vacsinou sa ti aj od 'expertov' dostane nechapaveho pohladu.BTW, Bose to predalo firme ClearMotion.
Jo prozradil nám novinku :-D
Trochu jsem zabádal a ClearMotion ten systém "zlevnilo" a jejich "lite" verzi teď používá pravděpodobně i Audi, to se nedá dohledat protože je zřejmě nepřípustné přiznat že to není jejich technologie, každopádně BMW a Mercedes ano a koupilo to 5 prémiových výrobců...takže dávají smysl němci, lexus a rolls?? (nevím jestli to spadá pod BMW nebo ne). Proto nikde není k dohledání test na hrbech, protože se to auto mnohem více hýbe. A místo přeskakování překážky fyzickým vymrštěním auta do vzduchu už ukazují jen přejíždění několika desek zřejmě reprezentujícími retardér, navíc tam není žádná hrana, protože to už by systém opět nezvládl. Jeho reakce jsou natolik pomalé, že i stabilizace náklonu se změnila z naprosté nehybnosti na lehkou plavbu protože nestíhá kompenzovat pneumatiky a reagovat na smyk (původní Bose zdárně bojoval s balony). Vzhledem k ceně 140,000 KČ za podvozek, v konstrastu s cenovkou vozu kolem 5ti milionů, mi nepřipadá, že by cena původního nějak tvořila zákazníkům vrásky, i kdyby měl stát 5x tolik. V této kategorii by si jistě spousta lidí raději připlatila. Systém celkově vypadá přesně tak, jako čím je, tedy levnou kopií Bose podvozku; samozřejmě prezentovaný jako naprostá revoluce.
"V nabídce konkurentů z Německa s krátkou karoserií prozatím podobně výkonné auto navíc nenajdete." Opravdu? A co BMW 750i? Je papírově o fous slabší, ale je lehčí, naměřená dynamika stejná s S8. Pokud ale nestačí 750i, tak je tu ještě šestisetkoňová Alpina B7.
Alpinu bych sem netahal, S8 má také vytuněné verze počínaje 700hp od ABT a konče třeba kousky od Mayera s výkony přes 800 hp.
Alpina není tuning od ABTa, ale to je jedno. Jen jsem reagoval na větu, že německá konkurence podobně výkonné auto nenabízí. Nabízí... a stačí i ta 750i.
Alpina je oficiálně výrobce.
Výrobce je i má žena, když udělá večeři. :-D Vhodnější označení by byl úpravce, pokud chcete tak třeba ladič. ;-)
Ladič pian :-D
Tím si Alpina jen lže do vlastní kapsy. Nevím proč to dělají, působí to že mají nějaký komplex a zbytečně. Nemají to zapotřebí.
Čistě formálně ano, ale bez techniky BMW by neexistovali tak jako jiní úpravci. Vlastní model auta tento "oficiální" výrobce nikdy nepostavil.
Alpinu jsem chtěl vytáhnout jako prvního vážného konkurenta, který v podstatě lehce popírá název článku.
A co takova S-classe 65AMG. Tam je vykon dokonce vyssi. Ale je to tezke.. :)
V8 6.3 atmo, to byl motor B-]
V téhle cenové relaci jsou všechno většinou velmi krásná auta. Záleží pouze na osobním vkusu nebo nějakém sibjektivním detajlu nebo náklonosti ke značce. Já bych se také klonil k S-klasse 63AMG. 65 by být ani nemuselo. Ale rozumím, že co človek to názor.
Taková se neprodává. S běžnou karoserií je maximum S560 320kW, v longu S600 390kW a teprve superlong (Maybach) nabízí V12 v S650 463 kW.
Podle mých zkušeností stačí na běžnou komunikaci pro tyto vozy výkon okolo 500hp , tedy necelých 400kW. Za předpokladu dostatečné trakce už vyšší výkon znamená nepohodlné a prudké reakce. Akcelerace třeba 130-180 km/h lusknutím prstu je při 500hp už dostatečně příjemná. A moc nad 200km začíná být nerozum a je třeba dávat opravdu dobrý pozor.
Dálniční limuzíny jezdící v přímce. Impreza wrx má polovic a neřekl bych, žeby s tím byla mení sranda;-)
Proč sem pleteš bakelit? Tohle auto je úplně někde jinde!
Nejdulezitejsi clanek je stejne ridic, mate to marny
hm, ja mam 74 kw, tak nic :-(
Nic si z toho nedělejte, můj první vůz měl 36 kW.
A co jste mel?
mno to by mě taky zajímalo ;-)
:-D :-D :-D Ale jestli jste motorkář;-)
Jo a ma to 463kW.
https://www.mercedes-amg.com/en/press-information/merc...Limitka.
Chápu úpadek této kategorie. Super auto, ale k čemu? Kdysi to bylo jízdně jiná liga, ale teď už umí jezdit výborně i auta levnější s praktičtějším využitím.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.