Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peníze navíc?

dsf  |  12. 07. 2014 00:07

a nemohla by byt medzi prednym kolesom a prednymi dverami 20 cm vystuz ako ma MB a BMW?

Odpovědět  |   | 
Sysel  |  12. 07. 2014 00:16

A k čemu by tam ta 20 cm výztuž byla? A3 v nárazových testech exceluje
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/au... ...
3er má výztuž 30 cm a řidič končí při small overlap na hadry
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/bm... ...

Odpovědět  |   | 
dsf  |  12. 07. 2014 08:11

Mylis sa:
1) porovnavas len small overlap a nie aj bezny naraz,
2) porvnavas dva modela 2014 s 2015 a pritom prave teraz sa uata prepracuvaju kvoli small overlap,
3) aka by bola audina s 30 cm vystuzou? Horsia?
4) kde mas MB C 2015 small overlap? !!!
5) pockajme na BMW 2015,

Ako Audi palec hore urobili dobre, ale este vacsi dole lebo mohli lepsie.

Odpovědět  |   | 
Sysel  |  12. 07. 2014 10:16

1. Small overlap je nejnáročnější nárazová zkouška, která se v současnosti provádí. Běžným nárazem v EuroNCAP projde kdejaká popelnice.
2. Jestli mám 20 cm deformačních zón před předním kolem nebo za předním kolem je šumák. Záleží na konstrukci deformačních zón, pevnosti použitých materiálů etc. To že mají auta s motorem uloženým podélně kola uložená blíže předku vozu a dále od kabiny není důsledek nějaké lepší konstrukce z hlediska bezpečnosti, ale nutnost daná koncepcí uložení motoru.
3. Audina s podélně uloženým motorem a tudíž s větší vzdáleností předních kol od kabiny může být lepší, stejná nebo horší v nárazovém testu než A3. Výsledek nezáleží na dané koncepcí, ale na tom, která konstrukce je novější. Na tom jestli je deformační zóna před nápravou nebo za nápravou vůbec nezáleží.
4. Poslední model MB-C na serveru IIHS není, je tam jenom minulý a ten dopadl stejně blbě jako 3er.
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/me... ...
5. BMW jistě bude muset 3er vylepšovat, protože stávající výsledek je ostuda, kterou si nemohou dovolit. Nicméně jestli mají mezi kabinou a předními koly 5, 10, 20 nebo 30 cm jim v daném snažení nepomůže. Pomoci jim může jenom jiná konstrukce nosných částí, použití jiných materiálů etc.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  12. 07. 2014 10:30

Tak to tu teraz uzavrieme:
The dummy's position in relation to the door frame, steering wheel, and instrument panel after the crash test indicates the driver's survival space wasn't maintained well (second test with front and side curtain airbag deployment).
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/au... ...

Vravim:
Audi vpredu preco nema vystuz medi kolesom a dverami tak ako ma napriklad MB a BMW?

Odpovědět  |   | 
Sysel  |  12. 07. 2014 10:36

A4 je stará konstrukce takže dopadla špatně jako třeba 3er nebo Cčko i přesto, že má motor podélně a má výztuhy mezi předním kolem a kabinou, kde má daleko větší vzdálenost než A3. Na vzdálenosti nezáleží, záleží na celkové konstrukci.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  12. 07. 2014 11:44

A4 tam tu vystuhu nema.

Ma tam len hrubsiu karoseriu a v tej hrubsej karoserii je asi 10 cm niecoho co by sme za vystuhu povazovat mohli.
Vid tu 2. auto v poradi
http://collision.alldata.com/online2help/collisionRef/... ...

tak to maju aj ine Audini a vadi mi to, lebo som audi fanusik, ak by ste chceli mohli by sme im spolocne napisat, nech sa tomu zacnu venovat, bude to mat vacsiu vahu ako ked im napisem len ja, a aby som vas neobtazoval mozete im napisat aj sam

Kazdopadne ja taku vystuhu pred nohami mat chcem a to aj vo fabii ci swifte.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  12. 07. 2014 11:47

Tead tu mikrovystuhu tam dali lebo je tam NUTNA.

Odpovědět  |   | 
Sysel  |  12. 07. 2014 12:17

Podstatný je výsledek a ne kde je jedna nebo dvě výztuhy, A3 je evidentně jedno z nejbezpečnějších aut dneška, takže lze předpokládat, že nové modely na tom budou stejně nebo lépe. Bavit se o jedné výztuže a z obrázků hodnotit její tuhost je nesmysl. Tyto věci se dělají na základě složitého modelování.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  12. 07. 2014 23:01

Teda tu mikrovystuhu tam dali lebo je tam NUTNA.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  12. 07. 2014 23:13

Vysledok este nie je, bude.
Audi A3 je ovele horsie ako by mohlo byt lepsie.
To nie je jedna vystuz a jej tuhost nie je podstatna.

Tieto veci sa nemodeluju ale hlavne skusaju, takze treba pockat na ostatne 2015.
A naraz s malym presahom nie je jedinou skuskou.

Za 2012 Euroncap sofer celny
Audi A3 15,4 boda
BMW 1 15,4 boda
BMW 3 15,8 boda

A3 je horsie ako BMW3


Vysledky 2015 este nie su

Odpovědět  |   | 
Sysel  |  13. 07. 2014 00:46

A3 má 95% a 87% v ochraně posádky, 3er má 95% a 84% takže je o něco málo horší. Vytrhnout jeden parametr z testu a říci, že jedno auto je lepší je nesmysl.
Daleko náročnější US testy ukazují, že A3 je o dost lepší v tom nejkritičtějším testu, ve small overlap.
Tvoje kritika A3, že nemá jakousi výztuž, když jak v NCAP tak v IIHS skončila na špičce všech testovaných aut mi přijde stejně irelevantní jako kdybys tady radil neurochirurgům při operaci mozku, nerozumíš tomu, ale máš na to jasně vyhraněný názor.

Odpovědět  |   | 
Fero  |  13. 07. 2014 01:36

Proporcie su dane usporadanim pohonneho ustrojenstva. Urcite si vsimnes ze u audi to vypada inak ako u bmw a mercedesu. Medzera medzi kolesom a prednymi dverami nie je vystuz. Co sa tyka konstrukcie prednej casti, najdolezitejsi je pre absorbciu enerigie pozdlzny nosnik (absorbuje cca 70% energie) - neplati pre small overlap. "vystuz" dokoncia ani pozicia motora (vpredu\vzadu) nie je dolezita, ak je vhodne konstruovana predna cast, dokaze to fungovat aj tak. Dolezite je to co je pod plechmi. (najviac enerigie absorbuju sucasti namahane na vzper, tie co su na ohyb nezachytia skoro nic) ENCAP testy su urcite prospesne ale sluzia len pre informaciu niekomu kto sa v tom vobec neorientuje. Riesit ci ma auto 87,556 alebo 88% nema vobec zmysel, navyse teraz sa do celkoveho vysledku zapocitava aj aktivna bezpecnost.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  12. 07. 2014 00:08

co je s tou diskusiou?

Odpovědět  |   | 
K.A.M.  |  12. 07. 2014 08:35

Nic.... Jen se nikdo nechce bavit s kokotem

Odpovědět  |   | 
dsf  |  12. 07. 2014 10:19

Ja ked pisem tak len pisem.

A o polnoci diskusia dobre nefungovala a prvy prispevok sa vtedy vobec nezobrazil.

Odpovědět  |   | 
Matrix  |  12. 07. 2014 08:41

Audi je spicka,,to niet pochyb..nemecke auta su naj na svete..

Odpovědět  |   | 
jrika  |  12. 07. 2014 08:43

golf R limusína. zase nějaký fantasta. výkon na spodní hranici limuzíny ale rozměry a pohodlí a prestižnost ani náhodou. Ach jo zase perfektní demagogie od novinářů, koncern prosím není zázrak a nikdy nebude modla.

Odpovědět  |   | 
martin  |  12. 07. 2014 23:49

A3.. Golf.... Hracky pre chlapcov z okresneho mesta. Zabava dospelych ma vzadu napisane aspon Jaguar alebo Maserati.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 07. 2014 09:16

...zaujimave ze v tych Tvojich plneelektronickych a plne-pablbuvzdornych plug-and-play vehikloch vacsinou vidim nejakeho nagelovaneho debilka co len caka kedy mu to na okreske natrie prvy civic R, ktoreho stretne /o impreze a evu ani nehovoriac/. Potom vacsinou nasleduje este trapnejsi ´nezucastneny´ vyraz akokeby sa prave nafasovany vyprask spomenuteho naolejovaneho superdrsnaka s este drsnejsimi zrkadlovkami netykal.

Odpovědět  |   | 
martin  |  13. 07. 2014 14:30

Aha, ty budes ten chlapec z okresneho mesta... Raz dojdes na to, ze auto si kupujes pre radost, nie aby si si honil ego predbiehanim XKR (co aj tak s tym chrapom japonskym nedas).

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 07. 2014 16:07

Prvy predpoklad uspechu je samozrejme by z velkomesta aby bol clovek vobec schopny pochopit caro plnesportoveho plug&play zazitku z plneelektronickeho poloumelohmotneho vehikla s dvoma pedalmi a empetrojkou. Chlapec z velkomesta to ale ma v ruke, hodi drsnacke zrkadlovky, necha elektroniku zatocit pred polusom, da drsnu kolu so sodou, necha za nu kilo aby bolo jasne kto je tu sef a my chlapci ''od prirody'' sa mame z toho pos.at . Tak nejak?

Odpovědět  |   | 
runner42  |  14. 07. 2014 09:40

Nezáviď.

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 07. 2014 14:27

Vždy když se dívám na test nějakého takového auta přemýšlím, kolik si to koupí lidí? Ta vysoká cena za vytuněnou spotřebku mě vždy odradí.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 07. 2014 16:17

Za tu cenu radsej Pajero v 'plnej', co je aspon aka-taka kara pre chlapa. Navyse to neostane na bruchu na najblizsom retarderi a nebudem musiet po roku riesit dochnapany spodok a bohvie co este.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  14. 07. 2014 09:48

Nejsem sice příznivcem naleštěné bídy zvané A3 s 2.0TFSI, ale tvoji logiku nedávám. To jako než pračku, koupím si raději lednici a nevadí, už jednu mám nebo ji nepotřebuji??

Odpovědět  |   | 
Tom  |  14. 07. 2014 11:20

pěkné přirovnání...
mám chuť na laskonku ale Antiautomat mi doporučí spekáček

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

dnes | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 197 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro