Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peníze navíc?

dsf  |  12. 07. 2014 00:07

a nemohla by byt medzi prednym kolesom a prednymi dverami 20 cm vystuz ako ma MB a BMW?

Odpovědět  |   | 
Sysel  |  12. 07. 2014 00:16

A k čemu by tam ta 20 cm výztuž byla? A3 v nárazových testech exceluje
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/au... ...
3er má výztuž 30 cm a řidič končí při small overlap na hadry
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/bm... ...

Odpovědět  |   | 
dsf  |  12. 07. 2014 08:11

Mylis sa:
1) porovnavas len small overlap a nie aj bezny naraz,
2) porvnavas dva modela 2014 s 2015 a pritom prave teraz sa uata prepracuvaju kvoli small overlap,
3) aka by bola audina s 30 cm vystuzou? Horsia?
4) kde mas MB C 2015 small overlap? !!!
5) pockajme na BMW 2015,

Ako Audi palec hore urobili dobre, ale este vacsi dole lebo mohli lepsie.

Odpovědět  |   | 
Sysel  |  12. 07. 2014 10:16

1. Small overlap je nejnáročnější nárazová zkouška, která se v současnosti provádí. Běžným nárazem v EuroNCAP projde kdejaká popelnice.
2. Jestli mám 20 cm deformačních zón před předním kolem nebo za předním kolem je šumák. Záleží na konstrukci deformačních zón, pevnosti použitých materiálů etc. To že mají auta s motorem uloženým podélně kola uložená blíže předku vozu a dále od kabiny není důsledek nějaké lepší konstrukce z hlediska bezpečnosti, ale nutnost daná koncepcí uložení motoru.
3. Audina s podélně uloženým motorem a tudíž s větší vzdáleností předních kol od kabiny může být lepší, stejná nebo horší v nárazovém testu než A3. Výsledek nezáleží na dané koncepcí, ale na tom, která konstrukce je novější. Na tom jestli je deformační zóna před nápravou nebo za nápravou vůbec nezáleží.
4. Poslední model MB-C na serveru IIHS není, je tam jenom minulý a ten dopadl stejně blbě jako 3er.
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/me... ...
5. BMW jistě bude muset 3er vylepšovat, protože stávající výsledek je ostuda, kterou si nemohou dovolit. Nicméně jestli mají mezi kabinou a předními koly 5, 10, 20 nebo 30 cm jim v daném snažení nepomůže. Pomoci jim může jenom jiná konstrukce nosných částí, použití jiných materiálů etc.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  12. 07. 2014 10:30

Tak to tu teraz uzavrieme:
The dummy's position in relation to the door frame, steering wheel, and instrument panel after the crash test indicates the driver's survival space wasn't maintained well (second test with front and side curtain airbag deployment).
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/au... ...

Vravim:
Audi vpredu preco nema vystuz medi kolesom a dverami tak ako ma napriklad MB a BMW?

Odpovědět  |   | 
Sysel  |  12. 07. 2014 10:36

A4 je stará konstrukce takže dopadla špatně jako třeba 3er nebo Cčko i přesto, že má motor podélně a má výztuhy mezi předním kolem a kabinou, kde má daleko větší vzdálenost než A3. Na vzdálenosti nezáleží, záleží na celkové konstrukci.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  12. 07. 2014 11:44

A4 tam tu vystuhu nema.

Ma tam len hrubsiu karoseriu a v tej hrubsej karoserii je asi 10 cm niecoho co by sme za vystuhu povazovat mohli.
Vid tu 2. auto v poradi
http://collision.alldata.com/online2help/collisionRef/... ...

tak to maju aj ine Audini a vadi mi to, lebo som audi fanusik, ak by ste chceli mohli by sme im spolocne napisat, nech sa tomu zacnu venovat, bude to mat vacsiu vahu ako ked im napisem len ja, a aby som vas neobtazoval mozete im napisat aj sam

Kazdopadne ja taku vystuhu pred nohami mat chcem a to aj vo fabii ci swifte.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  12. 07. 2014 11:47

Tead tu mikrovystuhu tam dali lebo je tam NUTNA.

Odpovědět  |   | 
Sysel  |  12. 07. 2014 12:17

Podstatný je výsledek a ne kde je jedna nebo dvě výztuhy, A3 je evidentně jedno z nejbezpečnějších aut dneška, takže lze předpokládat, že nové modely na tom budou stejně nebo lépe. Bavit se o jedné výztuže a z obrázků hodnotit její tuhost je nesmysl. Tyto věci se dělají na základě složitého modelování.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  12. 07. 2014 23:01

Teda tu mikrovystuhu tam dali lebo je tam NUTNA.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  12. 07. 2014 23:13

Vysledok este nie je, bude.
Audi A3 je ovele horsie ako by mohlo byt lepsie.
To nie je jedna vystuz a jej tuhost nie je podstatna.

Tieto veci sa nemodeluju ale hlavne skusaju, takze treba pockat na ostatne 2015.
A naraz s malym presahom nie je jedinou skuskou.

Za 2012 Euroncap sofer celny
Audi A3 15,4 boda
BMW 1 15,4 boda
BMW 3 15,8 boda

A3 je horsie ako BMW3


Vysledky 2015 este nie su

Odpovědět  |   | 
Sysel  |  13. 07. 2014 00:46

A3 má 95% a 87% v ochraně posádky, 3er má 95% a 84% takže je o něco málo horší. Vytrhnout jeden parametr z testu a říci, že jedno auto je lepší je nesmysl.
Daleko náročnější US testy ukazují, že A3 je o dost lepší v tom nejkritičtějším testu, ve small overlap.
Tvoje kritika A3, že nemá jakousi výztuž, když jak v NCAP tak v IIHS skončila na špičce všech testovaných aut mi přijde stejně irelevantní jako kdybys tady radil neurochirurgům při operaci mozku, nerozumíš tomu, ale máš na to jasně vyhraněný názor.

Odpovědět  |   | 
Fero  |  13. 07. 2014 01:36

Proporcie su dane usporadanim pohonneho ustrojenstva. Urcite si vsimnes ze u audi to vypada inak ako u bmw a mercedesu. Medzera medzi kolesom a prednymi dverami nie je vystuz. Co sa tyka konstrukcie prednej casti, najdolezitejsi je pre absorbciu enerigie pozdlzny nosnik (absorbuje cca 70% energie) - neplati pre small overlap. "vystuz" dokoncia ani pozicia motora (vpredu\vzadu) nie je dolezita, ak je vhodne konstruovana predna cast, dokaze to fungovat aj tak. Dolezite je to co je pod plechmi. (najviac enerigie absorbuju sucasti namahane na vzper, tie co su na ohyb nezachytia skoro nic) ENCAP testy su urcite prospesne ale sluzia len pre informaciu niekomu kto sa v tom vobec neorientuje. Riesit ci ma auto 87,556 alebo 88% nema vobec zmysel, navyse teraz sa do celkoveho vysledku zapocitava aj aktivna bezpecnost.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  12. 07. 2014 00:08

co je s tou diskusiou?

Odpovědět  |   | 
K.A.M.  |  12. 07. 2014 08:35

Nic.... Jen se nikdo nechce bavit s kokotem

Odpovědět  |   | 
dsf  |  12. 07. 2014 10:19

Ja ked pisem tak len pisem.

A o polnoci diskusia dobre nefungovala a prvy prispevok sa vtedy vobec nezobrazil.

Odpovědět  |   | 
Matrix  |  12. 07. 2014 08:41

Audi je spicka,,to niet pochyb..nemecke auta su naj na svete..

Odpovědět  |   | 
jrika  |  12. 07. 2014 08:43

golf R limusína. zase nějaký fantasta. výkon na spodní hranici limuzíny ale rozměry a pohodlí a prestižnost ani náhodou. Ach jo zase perfektní demagogie od novinářů, koncern prosím není zázrak a nikdy nebude modla.

Odpovědět  |   | 
martin  |  12. 07. 2014 23:49

A3.. Golf.... Hracky pre chlapcov z okresneho mesta. Zabava dospelych ma vzadu napisane aspon Jaguar alebo Maserati.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 07. 2014 09:16

...zaujimave ze v tych Tvojich plneelektronickych a plne-pablbuvzdornych plug-and-play vehikloch vacsinou vidim nejakeho nagelovaneho debilka co len caka kedy mu to na okreske natrie prvy civic R, ktoreho stretne /o impreze a evu ani nehovoriac/. Potom vacsinou nasleduje este trapnejsi ´nezucastneny´ vyraz akokeby sa prave nafasovany vyprask spomenuteho naolejovaneho superdrsnaka s este drsnejsimi zrkadlovkami netykal.

Odpovědět  |   | 
martin  |  13. 07. 2014 14:30

Aha, ty budes ten chlapec z okresneho mesta... Raz dojdes na to, ze auto si kupujes pre radost, nie aby si si honil ego predbiehanim XKR (co aj tak s tym chrapom japonskym nedas).

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 07. 2014 16:07

Prvy predpoklad uspechu je samozrejme by z velkomesta aby bol clovek vobec schopny pochopit caro plnesportoveho plug&play zazitku z plneelektronickeho poloumelohmotneho vehikla s dvoma pedalmi a empetrojkou. Chlapec z velkomesta to ale ma v ruke, hodi drsnacke zrkadlovky, necha elektroniku zatocit pred polusom, da drsnu kolu so sodou, necha za nu kilo aby bolo jasne kto je tu sef a my chlapci ''od prirody'' sa mame z toho pos.at . Tak nejak?

Odpovědět  |   | 
runner42  |  14. 07. 2014 09:40

Nezáviď.

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 07. 2014 14:27

Vždy když se dívám na test nějakého takového auta přemýšlím, kolik si to koupí lidí? Ta vysoká cena za vytuněnou spotřebku mě vždy odradí.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 07. 2014 16:17

Za tu cenu radsej Pajero v 'plnej', co je aspon aka-taka kara pre chlapa. Navyse to neostane na bruchu na najblizsom retarderi a nebudem musiet po roku riesit dochnapany spodok a bohvie co este.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  14. 07. 2014 09:48

Nejsem sice příznivcem naleštěné bídy zvané A3 s 2.0TFSI, ale tvoji logiku nedávám. To jako než pračku, koupím si raději lednici a nevadí, už jednu mám nebo ji nepotřebuji??

Odpovědět  |   | 
Tom  |  14. 07. 2014 11:20

pěkné přirovnání...
mám chuť na laskonku ale Antiautomat mi doporučí spekáček

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 58 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A