TEST Audi RS 4 Avant: Na chalupě budete rychle. Prodloužíte si ale cestu?

bzzz  |  21. 08. 2018 15:23

Pri dodrzovani rychlostnich limitu budete na chalupe stejne rychle jako s kazdym beznym slusne motorizovanym (a podstatne levnejsim) autem

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  21. 08. 2018 15:43

Ne tak docela. Nepotáhnete se 30x za kamionem, protože máte dost výkonu na to ho bezpečně předjet.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 08. 2018 15:51

Fajn, vime ze umis psat, ale chapes psany/cteny text - slusne motorizovanym ?

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  21. 08. 2018 15:53

Chápu. rozdíl mezi 200HP a 450HP chápu taky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 08. 2018 16:10

Tak vidis. A ted si predstav, ze se 120 HP se za kamiony (v obsazenem aute) netahnu a predjizdim supem (i do kopce). Beru, ze to muze byt relativni, protoze kdyz se pririti nekdo 180/200, tak to muze vnimat jinak

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  21. 08. 2018 19:23

hm, nasa 1.6 O1, daj jej vecnu slavu, na tempomate tych 13okmh zvlada s prehladom a dojazd na jednu nadrz je 7ookm. Dotiahne to na 180+ Vmax realne. Viac to neda kedze ma zvyseny podvozok /horsia aerodynamika/ aby sa po tej uplne pohodovej jazde po dialnici na tu chatu vobec dostala.

Inak, predpisove jazdenie sa da absolvovat aj s CityGo, mam tu istu trasu skusenu. No a aj s trebars Focusom 1.0 EB, ktory sice siel naozaj po letisku krasne ale co z toho, ked sme museli kilometre pod chatou prekladat batozinu, pretoze svetlou vyskou nestacil.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  21. 08. 2018 20:35

V klidu, bzzz považuje za slušně výkonné auto supa se 120HP a nechápe rozdíl ve zrychlení mezi ním a 450HP čtyřkolkou. To vysvětluje vše a není třeba dále diskutovat. Asi důsledek bzzz... dneska ta havěť přenáší různé brebery

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  21. 08. 2018 21:02

Tak tomuto prispevku nerozumiem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 08. 2018 09:38

Samozrejme ten rozdil poznam i ja a chapu/uznavam, ze vykonova rezerva je super. Jen jsem napsal, ze i se 120 koniky ty kamiony dam jako malinu a nebudu zdrzovat ani ty 450konikove ctyrkolky, pokud se nepririti 180+ (nebo se nebudem rozjizdet z mista/nuly, to bych vykonnejsi kary samozrejme brzdil). Dovolil jsem si skromne reagovat na lehce bulvarni nadpis a poznamenat, ze se da scizne/rychle i s levnejsim a papirove podstatne slabsim autem.

Odpovědět  |   | 
WP  |  22. 08. 2018 10:40

Je vidět, že jsi zatím s ničím výkonnějším zřejmě nepřišel do styku, žij si dál ve svém Sup bludu

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 08. 2018 10:56

Ktere casti textu nerozumis - pokud si pouze nehonis ego.

Odpovědět  |   | 
WP  |  23. 08. 2018 03:33

Jediný kdo si tu honí ego jsi ty sám. Přesvědčování co stačí a co ne.

Odpovědět  |   | 
tom  |  22. 08. 2018 17:11

Jsem tady jediný, kdo nemá rudo pred očima vidi, ze napsal šupem a nemyslel supa jako auto?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 08. 2018 17:28

Nj diakritika ;-(
Samozřejmě šupem, svižně, v cuku letu a ták...

Odpovědět  |   | 
WP  |  23. 08. 2018 03:37

Ze supa (šupa) nikdo rudo před očima nemá. To se mi dělá, když mě někdo přesvědčuje co všem má/musí stačit.
Mladí komunisté, přesvědčovači jsou opět v rozmachu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 08. 2018 09:08

Reagoval jsem na lehce bulvarni nadpis a konstatoval nevyvratitelny fakt. Kazdy at si jezdi v tom, na co ma a co ho bavi. Jediny, kdo tady kadruje a podsouva nevyrcene, jsi ty. Ale toto - s ohledem na problem s chapanim textu - nepochopis

Odpovědět  |   | 
WP  |  24. 08. 2018 04:35

Věř, že problém s textem nemám, schováváš-li v něm nějaké nevyřčené špeky, není to můj problém. Druhá věta je jediná, která od tebe dává smysl.
První je opět holý nesmysl, nic nevyvratitelného jsi nenapsal.

Odpovědět  |   | 
Noname  |  25. 08. 2018 20:44

Člověče, to Ty jsi kovaný ideolog, protože pouze "silně přiblble permanentně angažované ego" dokáže z nevinné poznámky a osobní zkušenosti těžit politický kapitál, a ohánět se hned pěkně po příkladu naprosto vypatlaných politických zmrdů stupidními ideologickými floskulemi a zvratky ... Klasický Novodobý demokrat ...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  21. 08. 2018 19:37

ked sa niekto ´pririti´ 180/200 tak pardon, potom je debil.

Inak, tato rychlost mi nie je cudzia. Ked sa ponahlam, tak ano, priznavam ze to rozbehnem. Ale nie na ukor ostatnych a hlavne tak, ze ked vidim situaciu predomnou kde rodinka vo Fabii HTP predbieha kamion, tak uberiem, pockam a necham ich aby manever dokoncili. Velmi rad pozorujem ze mnohi vodici toto prave konaju a je dobre ze sa tento zvyk rozsiruje.

Zalepit sa na poslednu chvilu na brzde na tu rodinku je bezohladnost a chrapunsttvo a tu by sa pytalo rozmlatit dotycnemu kokos aspon na rocnu PN nech ma o com premyslat. Ak vodic zareaguje v strese, sposobenom tymto nadclovekom, ktory ho zozadu oslni a ruti sa nanho, potom nie je zarucene ze v tom tlaku a strese zareaguje spravne. Najhorsie ak to v tom strese hodi doprava pod dalsi z radu kamionov a dotycny nad-debil usetril 30s zabitim ineho. Pri tomto pomysleni by som ho, nic v zlom, umlatil holymi rukami.

Odpovědět  |   | 
WP  |  22. 08. 2018 10:38

Klasické přirovnání...tedy dej si rohlík se šunkovým salámem a zasytí tě taky.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  21. 08. 2018 15:41

Rozměry: délka × šířka × výška 4 781 × 2 022 × 1 404 mm ...... asi novinka, šířka se už uvádí včetně zrcátek.

Přes 3 mega za tohle auto bych nedal, i kdybych je měl.

Odpovědět  |   | 
WP  |  22. 08. 2018 10:40

To "kdyby" je na celém příspěvku nejdůležitější

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  21. 08. 2018 15:44

Vyzkoušeno. Motor, převodovka, podvozek super, 58l mikronádrž průser.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  21. 08. 2018 16:00

Tohle nechápu a netýká se to jenom tohoto Audi. Jaký je smysl dát tam tak malou nádrž? Zvlášť, když to bude mít reálnou spotřebu 10+, takže to bude mít dojezd jako Tesla. Ještěže doplnění paliva je otázkou okamžiku, ale i tak, je to otrava.

Mám diesel s reálnou spotřebou 7,5 a nádrž má 70 litrů.

Odpovědět  |   | 
fero  |  21. 08. 2018 18:07

zmysel je EU. testy sa robia s polovicou nadrze. Cize ked ma nadrz o 15litrov menej ako by mohla mat, usetria 7.5kg. co je v labaku mozno promile emisii a v realnom zivote mozno aj viac, lebo ked tankujes, tak musis vypnut motor a nastartovat :D

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  21. 08. 2018 19:09

Tak snad tento nesmysl postupně zmizí, jak se začnou auta homologovat po novém, kde už to takovou váhu mít nebude.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 08. 2018 20:55

obávám se, že se mýlíte. Soudruhy s brusele nápad s kasírováním za CO2 stále drží

Odpovědět  |   | 
Driver  |  22. 08. 2018 07:56

Audi nabízí větší nádrže v příplatkové výbavě asi 20let a malé nádrže má dneska všechno, čest vyjímkám.

Odpovědět  |   | 
David  |  22. 08. 2018 08:09

Někdy dokonce ten příplatek je nula, obchází se tak homologace, kdy se auto vybaví malou nádrží z výše uvedených důvodů, ale reálně se dodává zákazníkům s větší nádrží, jenom je potřeba na to nezapomenout a zaškrtnout to v konfiguraci.

Odpovědět  |   | 
Jan Horak  |  22. 08. 2018 11:43

Na druhou stranu s malou nadrzi je to jako se sporenim. Mene casto ne tak velke castky. Psano z pohledu nekoho kdo tankuje cca 85 litru

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  22. 08. 2018 13:43

ano, ta větší nádrž má o celé TŘI litry víc. A není k mání pro A4/S4/RS4.

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  21. 08. 2018 16:03

Je to drahé jako čert. Na tu nudu. Za tyto peníze koupím například Stinger a za zbytek si koupím tu chatu A nebo něco více v horách a přikoupím třeba Sorento. Toto má své zákazníky mezi konzervativními německými pupkáči, co si hrají na sportovního ducha, ale potřebují nutně 4 kruhy na prezentaci nevím čeho....

Odpovědět  |   | 
Cikrt  |  21. 08. 2018 17:38

Nebo si za ty peníze můžeš koupit kamion sekané a cisternu piva. Ono je lepší nechat na každém aby si vybral co mu vyhovuje a neohrnovat nos nad druhými.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  22. 08. 2018 06:56

Jenom žasnu, co za pitomci píšou na server o autech. Srovnávat Supa se základním motorem s RS4 je na léčbu.

Odpovědět  |   | 
Cikrt  |  22. 08. 2018 08:14

Jj, někdy si člověk připadá jak mezi mimoni.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  25. 08. 2018 22:05

Uz tu bolo vysvetlene ze dotycny myslel na šupu. Spite?

Odpovědět  |   | 
WP  |  22. 08. 2018 10:45

Dej sem prosím relevantní studii o majitelích RS4, jinak tu budeš pouze za plkala a neználka.

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  22. 08. 2018 12:41

Mi to staci. Jakykoli.majitel Audi krome tech, kteri ho fasli v praci, jsou obvykle namachrovani kokoti...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  22. 08. 2018 14:55

Přitom největší kokot (alespoň dle obsahu tvých příspěvku) jsi tady ty. A je úplně jedno v jakém autě jezdíš

Odpovědět  |   | 
WP  |  23. 08. 2018 03:35

Ty jsi mentální chudák...nevím jestli máš věk, abys z toho vyrostl, nebo už máš takovou omezenost spíše zhoršující se.

Nicméně tě lituji.

Odpovědět  |   | 
1Mirek  |  21. 08. 2018 17:21

Dvouzónovou klimatizaci to má určitě v základu, ale má strašně ošklivý panel klimatizace. To Audi dělá naschvál, aby si zákazníci museli vždy musí připlatit za 3 zónovou, aby měla ty krásný otočný ovladače.

Odpovědět  |   | 
dis  |  23. 08. 2018 20:40

dotaz na redakci:
reakce na zastaralou grafiku u RS4 ctu opakovane. je to absenci audi connect (ktera pak pouziva podklady od googlu a ma obraz google earth), nebo nejakym omylem dostala RS4 starsi system? dokazete to zjistit prosim? predpokladam, ze se v CR furt toci jediny kus RS4 pro novinare i jako testovacka.
diky!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 39 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster