dotaz na redakci:reakce na zastaralou grafiku u RS4 ctu opakovane. je to absenci audi connect (ktera pak pouziva podklady od googlu a ma obraz google earth), nebo nejakym omylem dostala RS4 starsi system? dokazete to zjistit prosim? predpokladam, ze se v CR furt toci jediny kus RS4 pro novinare i jako testovacka.diky!
Dvouzónovou klimatizaci to má určitě v základu, ale má strašně ošklivý panel klimatizace. To Audi dělá naschvál, aby si zákazníci museli vždy musí připlatit za 3 zónovou, aby měla ty krásný otočný ovladače.
Je to drahé jako čert. Na tu nudu. Za tyto peníze koupím například Stinger a za zbytek si koupím tu chatu :-D A nebo něco více v horách a přikoupím třeba Sorento. Toto má své zákazníky mezi konzervativními německými pupkáči, co si hrají na sportovního ducha, ale potřebují nutně 4 kruhy na prezentaci nevím čeho....
Dej sem prosím relevantní studii o majitelích RS4, jinak tu budeš pouze za plkala a neználka.:-)
Mi to staci. Jakykoli.majitel Audi krome tech, kteri ho fasli v praci, jsou obvykle namachrovani kokoti...
Ty jsi mentální chudák...nevím jestli máš věk, abys z toho vyrostl, nebo už máš takovou omezenost spíše zhoršující se.Nicméně tě lituji.;-)
Přitom největší kokot (alespoň dle obsahu tvých příspěvku) jsi tady ty. A je úplně jedno v jakém autě jezdíš :-D
Nebo si za ty peníze můžeš koupit kamion sekané a cisternu piva. Ono je lepší nechat na každém aby si vybral co mu vyhovuje a neohrnovat nos nad druhými.
Jenom žasnu, co za pitomci píšou na server o autech. Srovnávat Supa se základním motorem s RS4 je na léčbu.
Uz tu bolo vysvetlene ze dotycny myslel na šupu. Spite?B-]:-D
Jj, někdy si člověk připadá jak mezi mimoni.
Vyzkoušeno. Motor, převodovka, podvozek super, 58l mikronádrž průser.
Tohle nechápu a netýká se to jenom tohoto Audi. Jaký je smysl dát tam tak malou nádrž? Zvlášť, když to bude mít reálnou spotřebu 10+, takže to bude mít dojezd jako Tesla. Ještěže doplnění paliva je otázkou okamžiku, ale i tak, je to otrava.Mám diesel s reálnou spotřebou 7,5 a nádrž má 70 litrů.
zmysel je EU. testy sa robia s polovicou nadrze. Cize ked ma nadrz o 15litrov menej ako by mohla mat, usetria 7.5kg. co je v labaku mozno promile emisii a v realnom zivote mozno aj viac, lebo ked tankujes, tak musis vypnut motor a nastartovat :D
Tak snad tento nesmysl postupně zmizí, jak se začnou auta homologovat po novém, kde už to takovou váhu mít nebude.
obávám se, že se mýlíte. Soudruhy s brusele nápad s kasírováním za CO2 stále drží
Audi nabízí větší nádrže v příplatkové výbavě asi 20let a malé nádrže má dneska všechno, čest vyjímkám.
ano, ta větší nádrž má o celé TŘI litry víc. A není k mání pro A4/S4/RS4.
Někdy dokonce ten příplatek je nula, obchází se tak homologace, kdy se auto vybaví malou nádrží z výše uvedených důvodů, ale reálně se dodává zákazníkům s větší nádrží, jenom je potřeba na to nezapomenout a zaškrtnout to v konfiguraci.
Na druhou stranu s malou nadrzi je to jako se sporenim. Mene casto ne tak velke castky. Psano z pohledu nekoho kdo tankuje cca 85 litru :-)
Rozměry: délka × šířka × výška 4 781 × 2 022 × 1 404 mm ...... asi novinka, šířka se už uvádí včetně zrcátek.Přes 3 mega za tohle auto bych nedal, i kdybych je měl.
To "kdyby" je na celém příspěvku nejdůležitější;-)
Pri dodrzovani rychlostnich limitu budete na chalupe stejne rychle jako s kazdym beznym slusne motorizovanym (a podstatne levnejsim) autem ;-)
Klasické přirovnání...tedy dej si rohlík se šunkovým salámem a zasytí tě taky.:-)
Ne tak docela. Nepotáhnete se 30x za kamionem, protože máte dost výkonu na to ho bezpečně předjet.
Fajn, vime ze umis psat, ale chapes psany/cteny text - slusne motorizovanym ?
Chápu. rozdíl mezi 200HP a 450HP chápu taky.
Tak vidis. A ted si predstav, ze se 120 HP se za kamiony (v obsazenem aute) netahnu a predjizdim supem (i do kopce). Beru, ze to muze byt relativni, protoze kdyz se pririti nekdo 180/200, tak to muze vnimat jinak ;-)
ked sa niekto ´pririti´ 180/200 tak pardon, potom je debil. Inak, tato rychlost mi nie je cudzia. Ked sa ponahlam, tak ano, priznavam ze to rozbehnem. Ale nie na ukor ostatnych a hlavne tak, ze ked vidim situaciu predomnou kde rodinka vo Fabii HTP predbieha kamion, tak uberiem, pockam a necham ich aby manever dokoncili. Velmi rad pozorujem ze mnohi vodici toto prave konaju a je dobre ze sa tento zvyk rozsiruje.Zalepit sa na poslednu chvilu na brzde na tu rodinku je bezohladnost a chrapunsttvo a tu by sa pytalo rozmlatit dotycnemu kokos aspon na rocnu PN nech ma o com premyslat. Ak vodic zareaguje v strese, sposobenom tymto nadclovekom, ktory ho zozadu oslni a ruti sa nanho, potom nie je zarucene ze v tom tlaku a strese zareaguje spravne. Najhorsie ak to v tom strese hodi doprava pod dalsi z radu kamionov a dotycny nad-debil usetril 30s zabitim ineho. Pri tomto pomysleni by som ho, nic v zlom, umlatil holymi rukami.
hm, nasa 1.6 O1, daj jej vecnu slavu, na tempomate tych 13okmh zvlada s prehladom a dojazd na jednu nadrz je 7ookm. Dotiahne to na 180+ Vmax realne. Viac to neda kedze ma zvyseny podvozok /horsia aerodynamika/ aby sa po tej uplne pohodovej jazde po dialnici na tu chatu vobec dostala. Inak, predpisove jazdenie sa da absolvovat aj s CityGo, mam tu istu trasu skusenu. No a aj s trebars Focusom 1.0 EB, ktory sice siel naozaj po letisku krasne ale co z toho, ked sme museli kilometre pod chatou prekladat batozinu, pretoze svetlou vyskou nestacil.
V klidu, bzzz považuje za slušně výkonné auto supa se 120HP a nechápe rozdíl ve zrychlení mezi ním a 450HP čtyřkolkou. To vysvětluje vše a není třeba dále diskutovat. Asi důsledek bzzz... dneska ta havěť přenáší různé brebery :-D:-D:-D
Samozrejme ten rozdil poznam i ja a chapu/uznavam, ze vykonova rezerva je super. Jen jsem napsal, ze i se 120 koniky ty kamiony dam jako malinu a nebudu zdrzovat ani ty 450konikove ctyrkolky, pokud se nepririti 180+ (nebo se nebudem rozjizdet z mista/nuly, to bych vykonnejsi kary samozrejme brzdil). Dovolil jsem si skromne reagovat na lehce bulvarni nadpis a poznamenat, ze se da scizne/rychle i s levnejsim a papirove podstatne slabsim autem.
Je vidět, že jsi zatím s ničím výkonnějším zřejmě nepřišel do styku, žij si dál ve svém Sup bluduB-]
Jsem tady jediný, kdo nemá rudo pred očima vidi, ze napsal šupem a nemyslel supa jako auto?
Ze supa (šupa) nikdo rudo před očima nemá. To se mi dělá, když mě někdo přesvědčuje co všem má/musí stačit.Mladí komunisté, přesvědčovači jsou opět v rozmachu.B-]
Reagoval jsem na lehce bulvarni nadpis a konstatoval nevyvratitelny fakt. Kazdy at si jezdi v tom, na co ma a co ho bavi. Jediny, kdo tady kadruje a podsouva nevyrcene, jsi ty. Ale toto - s ohledem na problem s chapanim textu - nepochopis ;-)
Věř, že problém s textem nemám, schováváš-li v něm nějaké nevyřčené špeky, není to můj problém. Druhá věta je jediná, která od tebe dává smysl.První je opět holý nesmysl, nic nevyvratitelného jsi nenapsal.;-)
Člověče, to Ty jsi kovaný ideolog, protože pouze "silně přiblble permanentně angažované ego" dokáže z nevinné poznámky a osobní zkušenosti těžit politický kapitál, a ohánět se hned pěkně po příkladu naprosto vypatlaných politických zmrdů stupidními ideologickými floskulemi a zvratky ... Klasický Novodobý demokrat ...
Nj diakritika ;-( Samozřejmě šupem, svižně, v cuku letu a ták...
Ktere casti textu nerozumis - pokud si pouze nehonis ego.
Jediný kdo si tu honí ego jsi ty sám. Přesvědčování co stačí a co ne. B-]
Tak tomuto prispevku nerozumiem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.