TEST Audi RS 4 Avant: Na chalupě budete rychle. Prodloužíte si ale cestu?

bzzz  |  21. 08. 2018 15:23

Pri dodrzovani rychlostnich limitu budete na chalupe stejne rychle jako s kazdym beznym slusne motorizovanym (a podstatne levnejsim) autem

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  21. 08. 2018 15:43

Ne tak docela. Nepotáhnete se 30x za kamionem, protože máte dost výkonu na to ho bezpečně předjet.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 08. 2018 15:51

Fajn, vime ze umis psat, ale chapes psany/cteny text - slusne motorizovanym ?

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  21. 08. 2018 15:53

Chápu. rozdíl mezi 200HP a 450HP chápu taky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 08. 2018 16:10

Tak vidis. A ted si predstav, ze se 120 HP se za kamiony (v obsazenem aute) netahnu a predjizdim supem (i do kopce). Beru, ze to muze byt relativni, protoze kdyz se pririti nekdo 180/200, tak to muze vnimat jinak

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  21. 08. 2018 19:23

hm, nasa 1.6 O1, daj jej vecnu slavu, na tempomate tych 13okmh zvlada s prehladom a dojazd na jednu nadrz je 7ookm. Dotiahne to na 180+ Vmax realne. Viac to neda kedze ma zvyseny podvozok /horsia aerodynamika/ aby sa po tej uplne pohodovej jazde po dialnici na tu chatu vobec dostala.

Inak, predpisove jazdenie sa da absolvovat aj s CityGo, mam tu istu trasu skusenu. No a aj s trebars Focusom 1.0 EB, ktory sice siel naozaj po letisku krasne ale co z toho, ked sme museli kilometre pod chatou prekladat batozinu, pretoze svetlou vyskou nestacil.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  21. 08. 2018 20:35

V klidu, bzzz považuje za slušně výkonné auto supa se 120HP a nechápe rozdíl ve zrychlení mezi ním a 450HP čtyřkolkou. To vysvětluje vše a není třeba dále diskutovat. Asi důsledek bzzz... dneska ta havěť přenáší různé brebery

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  21. 08. 2018 21:02

Tak tomuto prispevku nerozumiem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 08. 2018 09:38

Samozrejme ten rozdil poznam i ja a chapu/uznavam, ze vykonova rezerva je super. Jen jsem napsal, ze i se 120 koniky ty kamiony dam jako malinu a nebudu zdrzovat ani ty 450konikove ctyrkolky, pokud se nepririti 180+ (nebo se nebudem rozjizdet z mista/nuly, to bych vykonnejsi kary samozrejme brzdil). Dovolil jsem si skromne reagovat na lehce bulvarni nadpis a poznamenat, ze se da scizne/rychle i s levnejsim a papirove podstatne slabsim autem.

Odpovědět  |   | 
WP  |  22. 08. 2018 10:40

Je vidět, že jsi zatím s ničím výkonnějším zřejmě nepřišel do styku, žij si dál ve svém Sup bludu

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 08. 2018 10:56

Ktere casti textu nerozumis - pokud si pouze nehonis ego.

Odpovědět  |   | 
WP  |  23. 08. 2018 03:33

Jediný kdo si tu honí ego jsi ty sám. Přesvědčování co stačí a co ne.

Odpovědět  |   | 
tom  |  22. 08. 2018 17:11

Jsem tady jediný, kdo nemá rudo pred očima vidi, ze napsal šupem a nemyslel supa jako auto?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 08. 2018 17:28

Nj diakritika ;-(
Samozřejmě šupem, svižně, v cuku letu a ták...

Odpovědět  |   | 
WP  |  23. 08. 2018 03:37

Ze supa (šupa) nikdo rudo před očima nemá. To se mi dělá, když mě někdo přesvědčuje co všem má/musí stačit.
Mladí komunisté, přesvědčovači jsou opět v rozmachu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 08. 2018 09:08

Reagoval jsem na lehce bulvarni nadpis a konstatoval nevyvratitelny fakt. Kazdy at si jezdi v tom, na co ma a co ho bavi. Jediny, kdo tady kadruje a podsouva nevyrcene, jsi ty. Ale toto - s ohledem na problem s chapanim textu - nepochopis

Odpovědět  |   | 
WP  |  24. 08. 2018 04:35

Věř, že problém s textem nemám, schováváš-li v něm nějaké nevyřčené špeky, není to můj problém. Druhá věta je jediná, která od tebe dává smysl.
První je opět holý nesmysl, nic nevyvratitelného jsi nenapsal.

Odpovědět  |   | 
Noname  |  25. 08. 2018 20:44

Člověče, to Ty jsi kovaný ideolog, protože pouze "silně přiblble permanentně angažované ego" dokáže z nevinné poznámky a osobní zkušenosti těžit politický kapitál, a ohánět se hned pěkně po příkladu naprosto vypatlaných politických zmrdů stupidními ideologickými floskulemi a zvratky ... Klasický Novodobý demokrat ...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  21. 08. 2018 19:37

ked sa niekto ´pririti´ 180/200 tak pardon, potom je debil.

Inak, tato rychlost mi nie je cudzia. Ked sa ponahlam, tak ano, priznavam ze to rozbehnem. Ale nie na ukor ostatnych a hlavne tak, ze ked vidim situaciu predomnou kde rodinka vo Fabii HTP predbieha kamion, tak uberiem, pockam a necham ich aby manever dokoncili. Velmi rad pozorujem ze mnohi vodici toto prave konaju a je dobre ze sa tento zvyk rozsiruje.

Zalepit sa na poslednu chvilu na brzde na tu rodinku je bezohladnost a chrapunsttvo a tu by sa pytalo rozmlatit dotycnemu kokos aspon na rocnu PN nech ma o com premyslat. Ak vodic zareaguje v strese, sposobenom tymto nadclovekom, ktory ho zozadu oslni a ruti sa nanho, potom nie je zarucene ze v tom tlaku a strese zareaguje spravne. Najhorsie ak to v tom strese hodi doprava pod dalsi z radu kamionov a dotycny nad-debil usetril 30s zabitim ineho. Pri tomto pomysleni by som ho, nic v zlom, umlatil holymi rukami.

Odpovědět  |   | 
WP  |  22. 08. 2018 10:38

Klasické přirovnání...tedy dej si rohlík se šunkovým salámem a zasytí tě taky.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  21. 08. 2018 15:41

Rozměry: délka × šířka × výška 4 781 × 2 022 × 1 404 mm ...... asi novinka, šířka se už uvádí včetně zrcátek.

Přes 3 mega za tohle auto bych nedal, i kdybych je měl.

Odpovědět  |   | 
WP  |  22. 08. 2018 10:40

To "kdyby" je na celém příspěvku nejdůležitější

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  21. 08. 2018 15:44

Vyzkoušeno. Motor, převodovka, podvozek super, 58l mikronádrž průser.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  21. 08. 2018 16:00

Tohle nechápu a netýká se to jenom tohoto Audi. Jaký je smysl dát tam tak malou nádrž? Zvlášť, když to bude mít reálnou spotřebu 10+, takže to bude mít dojezd jako Tesla. Ještěže doplnění paliva je otázkou okamžiku, ale i tak, je to otrava.

Mám diesel s reálnou spotřebou 7,5 a nádrž má 70 litrů.

Odpovědět  |   | 
fero  |  21. 08. 2018 18:07

zmysel je EU. testy sa robia s polovicou nadrze. Cize ked ma nadrz o 15litrov menej ako by mohla mat, usetria 7.5kg. co je v labaku mozno promile emisii a v realnom zivote mozno aj viac, lebo ked tankujes, tak musis vypnut motor a nastartovat :D

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  21. 08. 2018 19:09

Tak snad tento nesmysl postupně zmizí, jak se začnou auta homologovat po novém, kde už to takovou váhu mít nebude.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 08. 2018 20:55

obávám se, že se mýlíte. Soudruhy s brusele nápad s kasírováním za CO2 stále drží

Odpovědět  |   | 
Driver  |  22. 08. 2018 07:56

Audi nabízí větší nádrže v příplatkové výbavě asi 20let a malé nádrže má dneska všechno, čest vyjímkám.

Odpovědět  |   | 
David  |  22. 08. 2018 08:09

Někdy dokonce ten příplatek je nula, obchází se tak homologace, kdy se auto vybaví malou nádrží z výše uvedených důvodů, ale reálně se dodává zákazníkům s větší nádrží, jenom je potřeba na to nezapomenout a zaškrtnout to v konfiguraci.

Odpovědět  |   | 
Jan Horak  |  22. 08. 2018 11:43

Na druhou stranu s malou nadrzi je to jako se sporenim. Mene casto ne tak velke castky. Psano z pohledu nekoho kdo tankuje cca 85 litru

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  22. 08. 2018 13:43

ano, ta větší nádrž má o celé TŘI litry víc. A není k mání pro A4/S4/RS4.

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  21. 08. 2018 16:03

Je to drahé jako čert. Na tu nudu. Za tyto peníze koupím například Stinger a za zbytek si koupím tu chatu A nebo něco více v horách a přikoupím třeba Sorento. Toto má své zákazníky mezi konzervativními německými pupkáči, co si hrají na sportovního ducha, ale potřebují nutně 4 kruhy na prezentaci nevím čeho....

Odpovědět  |   | 
Cikrt  |  21. 08. 2018 17:38

Nebo si za ty peníze můžeš koupit kamion sekané a cisternu piva. Ono je lepší nechat na každém aby si vybral co mu vyhovuje a neohrnovat nos nad druhými.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  22. 08. 2018 06:56

Jenom žasnu, co za pitomci píšou na server o autech. Srovnávat Supa se základním motorem s RS4 je na léčbu.

Odpovědět  |   | 
Cikrt  |  22. 08. 2018 08:14

Jj, někdy si člověk připadá jak mezi mimoni.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  25. 08. 2018 22:05

Uz tu bolo vysvetlene ze dotycny myslel na šupu. Spite?

Odpovědět  |   | 
WP  |  22. 08. 2018 10:45

Dej sem prosím relevantní studii o majitelích RS4, jinak tu budeš pouze za plkala a neználka.

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  22. 08. 2018 12:41

Mi to staci. Jakykoli.majitel Audi krome tech, kteri ho fasli v praci, jsou obvykle namachrovani kokoti...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  22. 08. 2018 14:55

Přitom největší kokot (alespoň dle obsahu tvých příspěvku) jsi tady ty. A je úplně jedno v jakém autě jezdíš

Odpovědět  |   | 
WP  |  23. 08. 2018 03:35

Ty jsi mentální chudák...nevím jestli máš věk, abys z toho vyrostl, nebo už máš takovou omezenost spíše zhoršující se.

Nicméně tě lituji.

Odpovědět  |   | 
1Mirek  |  21. 08. 2018 17:21

Dvouzónovou klimatizaci to má určitě v základu, ale má strašně ošklivý panel klimatizace. To Audi dělá naschvál, aby si zákazníci museli vždy musí připlatit za 3 zónovou, aby měla ty krásný otočný ovladače.

Odpovědět  |   | 
dis  |  23. 08. 2018 20:40

dotaz na redakci:
reakce na zastaralou grafiku u RS4 ctu opakovane. je to absenci audi connect (ktera pak pouziva podklady od googlu a ma obraz google earth), nebo nejakym omylem dostala RS4 starsi system? dokazete to zjistit prosim? predpokladam, ze se v CR furt toci jediny kus RS4 pro novinare i jako testovacka.
diky!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 49 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A