TEST Audi RS 7 Sportback 4.0 TFSI (441 kW): Ukažte světu, kdo je tady jednička!

57 komentářů

Turbofan
18. července • 8:34

Hezky, ale amg gt 4d imho ve vsem lepsi. Navic bez zvuku ... nuda.A netvrdte mi tu, ze je drazsi. To v tomhle segmentu nikoho nezajima.

WP
19. července • 13:52

Jistě pro tebe a Adama, tedy plakátovce je vše jedno.;-)

Adam
20. července • 8:21

To vis, ze jo 😃

Adam
18. července • 21:19

AMG neni lepsi, je jine.

Adam
17. července • 22:08

Uzasne auto. Postavte vedle RS7 M5 a bawo bude vypadat jako hracka, ac ma lepsi prevodovku i motor je Audi k zivotu proste hezcim spolecnikem, ktery vas bude bavit dele nez BMW. Mohu potvrdit jako byvaly vlastnik BMW. Audi for life. Ale kazdy podle sveho.

MM
18. července • 15:49

Tak nevim Adame, BMW má podle tebe lepší motor i převodovku, ale audi tě bude bavit déle? Čím? Vzhledem?

Adam
18. července • 21:18

Jednoznacne celkovym naladenim. Samozrejme i designem. BMW je prilis tvrde a Minimalne pohodlne, v Detailech stale nedotazene jakkoliv jsem uvedl, ze ma lepsi motor i prevodovku, to potvrzuji, nicmene v komplexnostI se bawo Audine nevyrovna. Ani za mak.

WP
19. července • 13:51

A to jsi vytušil z textů? Nemohl jsi v nich jet, jelikož píšeš nesmysly.

Adam
20. července • 8:21

Chlapce ... jel jsem v obou modelech. A rikam, Audi je lepsim a komplexnejsim vozem jakkoliv je BMW skvele.

Rosa
18. července • 9:23

Motor s převodovkou má BMW sladěnē lépe, ale jejich V8 jsou nekonečnou studnicí problémů, i poslední evoluce zlobí a řada klientů má ve 30tkm nový motor. Když BMW v benzínu, tak jedině R6.

MM
18. července • 15:49

Jaký má aktuálně V8 od BMW problém?

WP
18. července • 6:16

U BMW si můžeš vybrat mezi M5, pokud chceš tradiční sedan nebo M8GC. Ani jedno nevypadá jako hračka. Tyhle výlevy a lepších motorech a převodovkách, ale vzhled to rozhodne jsou tak dětské a srandovní...;-)

jano
17. července • 23:18

A prebudenie ruka v záchode.

Mino
17. července • 18:13

Jaká jednička, když to nemá tříválec-nejlepší koncepci motoru v EU?

p 22
17. července • 15:42

Jednička je podla mna Mercedes-AMG GT 4 doors.:-D

stealth01
17. července • 17:09

Moc pěkné auto, souhlas. Pokud bych vůbec uvažoval nad náhradou SQ7, tak jdu jednoznačně do Mercedesu.

ZF
18. července • 14:02

Už jste našel tu jeho auru?:D

stealth01
18. července • 19:15

Doteď mi moc neříkal. Ale nové modely jsou fakt příjemným překvapením.
Hlavně netrpí tím šíleným zpožděním na plyn. U 50TDI možná, ale když čekáte u RS3, až se konečně pohne.... :-/

Michal
19. července • 12:18

To zpoždění dělá převodovka?u mého 2l tsi v manuálu žádné asi.

Fero
17. července • 15:16

Mam dotaz na ludi co vlastna silne auta. Z mojho pohladu je 600koni uz fakt dost. as mi to trochu nahana strach, ked by som taketo auto pozical manzelke. Ja viem ze sa hovori ze vykonu nie je nikdy, ale kolko staci pre bezny zivot? cca 260 ako maju bezne 6 valce v benzine ci nafte? Ake mate skusenosti?

WRC Fabia R2 TwinCharger
17. července • 21:29

Mych 132kw na 1320kg. To je tam presne kde sranda zacina... vse nad 500hp v daily caru povazuji za zbytecnost;-)

WP
18. července • 6:14

To co považuješ ty za zbytečnost, berou jiní jako příjemnou úroveň rezervy.

WRC Fabia R2 TwinCharger
18. července • 11:29

Ano, jako mlady petrolhead v USA jsem to videl stejne:-)

WP
19. července • 13:50

Nerozumím a marně hledám souvislost s originálním příspěvkem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WRC Fabia R2 TwinCharger
19. července • 16:23

Ze s levnym benzinem a rovnymy, sirokymy silnicemi se mi to 500hp+ hodilo... a libilo davat tu a tam i podlahu.

WRC Fabia R2 TwinCharger
19. července • 16:25

rovnymi ..?

homer
17. července • 19:48

Kucí co blbnete? Auta tehle vykonu je svatek potkat a vy tady mudrujete co uz je moc a co nestaci?

stealth01
17. července • 17:08

Tak výkon je jen číslo. Je třeba ho vztáhnout k hmotnosti a aerodynamickému odporu. Takže nejde říct, ze 260k je moc nebo málo.
Po jízdě ve Ferrari F12 si myslím, ze tak vysoká dynamika už nemusí být to nej.
Mám doma R8 Spyder V8, což je vlastně nejslabší a nejméně dynamický supersport, který jsem kdy ridil a přesto si jízdu v něm užívám jinak. Ono z každé rovinky se ti v super rychlém autě (i v RS7) stane okamžitě krátká úsečka a hned zase musíš v těchto rychlých autech brzdit. Je to jak na horské dráze a je to vlastně dost nezazivne.

Emánek
18. července • 15:47

Zdravíme frajera co řeší 2l spotřeby.

stealth01
18. července • 19:13

Jsi mimo?

Emánek
18. července • 21:07

Já ne. To ty.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
18. července • 22:17

Klasika... "Já ne, to ty"
Tak jo, měj se fajn...

lk
17. července • 16:10

Na to asi neexistuje univerzální odpověď. Záleží jak komu. Máma co vozí děcka do školky, a jezdí na nákup asi moc výkonu nepotřebuje. Člověk co jezdí dálnice, nebo se nerad zdržuje v provoze, tak určitě ocení víc výkonu. Každopádně na vyšší výkon si člověk velmi rychle zvykne. Přecházel jsem z auta co mělo 170k na 370k a trvalo mě to 14 dní, než mě to přišlo zcela přirozené. Myslím že kdybych teď přesedlal do něčeho co má 500-600k, bylo by to úplně stejné.

Žere mi klakson
17. července • 19:04

Co to proboha trvá 14 dní přizpůsobit se autu? Nejsi tý nějaký knipl?

lk
17. července • 19:28

to víš, nerad bych dopadl jak ten kripl co si koupil i30N, a ještě na převozních značkách jí rozsekal v Břežanském údolí...

Michal
19. července • 12:08

Lk vidíš tady má každý druhý 1.6 100koní a můžou šlapat na plyn celý den a rychle nepojedou jako ty po 5 sekundách.

Žerie mi klakson
18. července • 13:14

Jezdi radši nadále na koloběžce, cokoliv motorizovaného je pro tebe nebezpečné. Máš argumenty jako prvňáček.

OTTO
17. července • 16:45

A stejně tak se dá zvyknout i na výkon nižší. Kdysi jsem jako náhradní auto dostal Golf 1.4 MPI 59 kW (nebo tak něco, prostě ten tehdejší totální základ šestkového Golfu). První den mi připadalo, že se s tím na silnici vůbec nedá rozumně pohybovat. Za dva dny už jsem s tím lítal v levém pruhu jako drak :-D.

Joe Doe
17. července • 16:38

"Člověk co jezdí dálnice, nebo se nerad zdržuje v provoze, tak určitě ocení víc výkonu."Na dialnici nepotrebujes vykon 500 koni a v 'provoze' ti bude tiez na dve veci, pretoze na zapchatej ceste je 50 koni vela.

LOL
18. července • 10:56

tak zrovna na dálnici je výkon jedna z mála podstatných věcí. Ten téměř výhradně určuje pružné zrychlení, a tedy možnost si dálnici opravdu jezdecky užít.

Marco Polo
18. července • 11:10

Na dálnici si jezdecky užít? To tedy nevím, jak si chceš při 130 v hustém provozu užívat. Možná to je trošku zajímavější na trasách typu Berlín - Rujana, kde je to bez limitu, nejedou tam vůbec žádné vozy, dálnice v zářezu proti větru. Ale kolikrát po takové cestě jedeš a nevezeš celou rodinu? Ne, dnes si na silnicích díky provozu moc neužiješ. To skončilo před 20 lety. U vozu dimenzí a hmotnosti typu 3er ti stačí kolem 130kw a je to naprosto v pohodě. Tím neříkám, že nikdo nesmí mít více.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
19. července • 20:18

Třeba právě tím pružným zrychlením, kdy z 90km/h během 1-2s je tam 140km/h.
Na upalování konstantními 180km/h po prázdné dálnici stačí i pro dvoutunové auto 100kW motor.

stealth01
19. července • 20:55

No s temi časy je to trochu přehnané. Úplně nejrychleji v mých testech to zvladlo Ferrari F12 za 2.35s. Je to tedy 80-140, ale za 1-2 sekundy zrychlit o 50 km/h v době, kdy už tam je nějaký odpor vzduchu je buď sci-fi nebo jen příměr. ;-)

LOL
20. července • 11:05

Tak jsem si zapřeháněl, nikdy jsem to ani neměřil, je to jen takový pocitový odhad. :-)
Smyslem bylo sdělit, že předjíždění z nějaké ustálené rychlosti celého balíku je jedna z nejzábavnějších věcí, co lze na (nejen) zaplněné dálnici dělat. Protože valit 200km/h zvládne i moje stěhovací plečka.

Michal
17. července • 18:55

V provozu to není na dvě věci - bum bum bum a si o 3 auta pryč na nemusíš čekat týden než předjedeš traktor :) O bezpečnosti nemluvě.

Michal
18. července • 7:52

Bum bum a mám tam na 3rs z 80-150 a 3auta+kamion za mnou takže tenhle výkon +200.Je třeba se fakt umět dívat dopředu protože jakýkoliv řazení mezi vozy je dost těžké když je auto rozjeté.Musí se počítat i s tím že řidiči zrcátka moc nesledují a šupnou to před vás aby mohli předjet.Nedej bože bude poblíž octa/superb- černý okna-10cm anténa a je vymalováno.

lk
17. července • 18:40

Nic jsem o potřebě výkonu 500 k na dálnici nepsal! Lidé co reálně auta typu M5, RS7 atd. mají, tak si je určitě nepořizují s tím, že ten výkon na běžné ježdění potřebují.

Stary pes
18. července • 19:41

Tieto modely sa kupuju, lebo blondyny maju radost ked "mas toho vela pod kapotou"...

Michal
17. července • 18:21

Výkon se špatně srovnává když máš třeba auto o váze 1000kg a 100koní tak je to skoro raketa ale auto 1500kg a 150koní je tak tak.Mimo město je 500koní na jízdu lepší než 50.

Tomáš jedno
18. července • 9:47

A co škola? Výsledek je vždy stejný koně na hmotnost.

stealth01
17. července • 13:37

Dneska bohužel není model od Audi, který by mě zaujal.
Takže z mých čtyřech nejoblíbenějších značek (Audi, Porsche, Maserati a Lexus) vyřazuju tu pvní. Ach jo... :-|

Michal
17. července • 18:52

Já to mám podobně: MB, Porsche, Lexus a Rolls :) Tys vyřadil Audi, já musím MB. Co předvádí poslední dobou je fakt k pláči. To už nyní skoro raději BMW - tam se mi hodně zamlouvá M340xiB-] A derivát od Alpiny musí být totální pecka!

LOL
17. července • 13:27

co kroužek, to mega. A to se vyplatí! :-D

stealth01
17. července • 13:35

To asi jo, zvláště, když je konkurence o nějaké ty stovky tisíc dražší po dorovnání výbavy. Panamera je pak úplně mimo cenově...

LOL
18. července • 10:53

Stovky tisíc bych v této cenové hladině asi už neřešil. Panamera je Porsche, i když podle mě nevyvedené, a tím pádem zase o level výše, než Audi - pokud je tedy řeč o vnímání značek.Má poznámka byla ale spíše odlehčovací, chápu, že asi nebudu správný petrolhead, ale mně tato auta připadnou už jako prostě moc - být miliardářem, asi bych koupil a neřešil, jako milionáři se mi ale příčí utrácet za něco tak pomíjivého jako je auto. Na blbnutí stačí lacinější kárky jako i30N nebo Mustang/Camaro nebo Stinger a nebude tolik vadit, když to člověk někde zruší v pangejtu (nebo mu to někdo zruší, či ukradne.) Jde o to, že za tu cenu dostanu z větší části jen dobrý pocit, žádnou reálnou hodnotu. Ale jak říkám, já jsem divnej. :-D

kuk
19. července • 12:43

blbost, bude levná nafta..

LOL
20. července • 11:02

je mi to jedno, jestli platím 15 nebo 14 za měsíc, nafta nebo benzin.

Doporučujeme

Články odjinud