Audi je dnes opět při chuti, nova A7 a nova Q8 jsou mimořádně nádherne vozy, které stojí za každou utracenou korunu. Bohužel je to dnes Audi, které by mělo převzít slogan Radost z jízdy. MB při skvělém nástupu nové generace trochu ztrácí dech, BMW se motá ve vzduchoprazdnu, žádné BMW dnes není tak skvělým a charismatický strojem jako bývala. Nova rada 3 vypadá velmi nadějně až na poněkud podivný zadek, kde se designéři světel a zadní části vozu úplně nepochopili. Jizdne to bude určitě zajímavé auto ovšem nikoliv na dlouhé trasy. Audi vede! V komplexnosti. Zaslouženě.
Koľko to žerie moču?
cca 0,8l/1000km
A pak z toho stříká kyanid. Chuťovka. 3-[
Dnes asi neexistuje nove auto, ktore by malo nastaveny software v automatickej prevodovke aby bola jazda v meste prijemna. To do akych nizkych otacok idu motory a ako s tym auto bojuje ked sa trochu zosliapne plyn je tragicke. Nerozumiem preco neexistuje nastavenie nieco medzi standardnym a sportovym. Jazdil som na X5, Yeti, Alhambra a moj S-Max a vsade to iste (najhorsie asi pri Yeti). K manualu sa mi vratit nechce, snad sa mi bude pacit jazda na TM3 a tam verim ze bude moj problem vyrieseny...😜😜😜
Tak se svezte právě s Q7/SQ7/Q8. Osmikvalt se i ve městě chová excelentně. Obzvlášť v SQ7 s 900Nm v 1000otáčkách je to ale dost jedno, to můžete jet 50kmh i na sedmičku a stejně to zabere plynule a hned.
No com cital recenzie na 286k Touarega, tak to bolo zevraj to iste. Mozno SQ7, ale tak kupovat auto za 100k kvoli tomu aby fungovalo ako ma sa mi zda prehnane...
Jakékoliv vozidlo VW AG s DQ500 s příplatkovou výbavou DRIVE MODE kde dáš sport jak tedy MODE tak i potom navíc převodovku do SPORT.Pak teprve to řadí okolo 2000-3000ot jak má a je to dokonalé, tedy na čtyřválec...Je to v 135kW Sharan, 176kW Kodiaq, Passat atd...
Pěkné SUV, daleko pohlednější než výchozí Q7 i když asi méně praktické. S šestiválcovou naftou ideál.
Idealem roku 2018 je (pri)mestsky (protoze tam budou travit vetsinu casu na cestach) naftovy mastodon ;-)
Blbost, tahle auta se kupují jako universál, který musí zvládnout všechno mimo nějakého sportování. Tedy denní pojížďky po městě, stejně jako dlouhou cestu za businessem třeba do Německa, běžný výlet po ČR až po tažení přívěsu s lodí nebo koňmi na závody. To, že ty je vidíš někde s maminou u školky neznamená, že se nepoužívají na nic jiného. Stačí se podívat do německých statistik ojetin kolik má průměrný roční proběh Q7, X5 nebo Touareg a je jasné, že nějakým couráním po městě by to ta auta nikdy nenatočila.
To je ale kolos. Navíc ošklivý jak noc.
Při kupní síle českého zákazníka nemusíš mít strach že o ně budeš zakopávat na každém rohu, pokud se ovšem denně nepohybuješ centrem Prahy.B-]
Dinosaury mohli byt dokonale, ale prisiel asteroid.
S elektromotory by se to mozna rozjizdelo rychleji/plynuleji ;-)
Koncernrevue dnes opravdu jede!
Další kokot v místní diskuzi....
Těší mě.
Já nevím, ale pokud přistoupím na tuhle podivnou hru automobilek a akceptuji pojmenování jejich SUV krabic slovem coupé, tak při pohledu na toto Audi je označení coupé úplně, ale úplně mimo. BMW X6 začne splývat střecha už na konci předních dveří a plynule přechází do víka pátých dveří a s hodně přivřenýma očima by se dalo o nějakých coupe parametrech mluvit, u Q8 se střecha dozadu lehce snižuje a záď je ukončená zkoseným víkem. Koukám na fotku z bočního pohledu zas a znovu, ale coupé prostě nevidím.
A víte co? Jděte s tou vlezlou inzercí do někam!!! Já tady končím...
To to trvalo!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.