TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Atomas  |  11. 10. 2018 14:50

A víte co? Jděte s tou vlezlou inzercí do někam!!! Já tady končím...

Odpovědět  |   | 
pirate  |  11. 10. 2018 15:09

To to trvalo!

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  11. 10. 2018 15:23

Já nevím, ale pokud přistoupím na tuhle podivnou hru automobilek a akceptuji pojmenování jejich SUV krabic slovem coupé, tak při pohledu na toto Audi je označení coupé úplně, ale úplně mimo. BMW X6 začne splývat střecha už na konci předních dveří a plynule přechází do víka pátých dveří a s hodně přivřenýma očima by se dalo o nějakých coupe parametrech mluvit, u Q8 se střecha dozadu lehce snižuje a záď je ukončená zkoseným víkem. Koukám na fotku z bočního pohledu zas a znovu, ale coupé prostě nevidím.

Odpovědět  |   | 
kaliban  |  11. 10. 2018 15:57

Koncernrevue dnes opravdu jede!

Odpovědět  |   | 
Kev  |  11. 10. 2018 16:38

Další kokot v místní diskuzi....

Odpovědět  |   | 
Pigliatti  |  11. 10. 2018 17:05

Těší mě.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 10. 2018 15:57

S elektromotory by se to mozna rozjizdelo rychleji/plynuleji

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 10. 2018 16:46

Dinosaury mohli byt dokonale, ale prisiel asteroid.

Odpovědět  |   | 
karlos  |  11. 10. 2018 16:49

To je ale kolos. Navíc ošklivý jak noc.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  11. 10. 2018 17:07

Při kupní síle českého zákazníka nemusíš mít strach že o ně budeš zakopávat na každém rohu, pokud se ovšem denně nepohybuješ centrem Prahy.

Odpovědět  |   | 
Wick  |  11. 10. 2018 17:46

Pěkné SUV, daleko pohlednější než výchozí Q7 i když asi méně praktické. S šestiválcovou naftou ideál.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 10. 2018 20:22

Idealem roku 2018 je (pri)mestsky (protoze tam budou travit vetsinu casu na cestach) naftovy mastodon

Odpovědět  |   | 
Wick  |  11. 10. 2018 22:18

Blbost, tahle auta se kupují jako universál, který musí zvládnout všechno mimo nějakého sportování. Tedy denní pojížďky po městě, stejně jako dlouhou cestu za businessem třeba do Německa, běžný výlet po ČR až po tažení přívěsu s lodí nebo koňmi na závody. To, že ty je vidíš někde s maminou u školky neznamená, že se nepoužívají na nic jiného. Stačí se podívat do německých statistik ojetin kolik má průměrný roční proběh Q7, X5 nebo Touareg a je jasné, že nějakým couráním po městě by to ta auta nikdy nenatočila.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  11. 10. 2018 21:00

Dnes asi neexistuje nove auto, ktore by malo nastaveny software v automatickej prevodovke aby bola jazda v meste prijemna. To do akych nizkych otacok idu motory a ako s tym auto bojuje ked sa trochu zosliapne plyn je tragicke. Nerozumiem preco neexistuje nastavenie nieco medzi standardnym a sportovym. Jazdil som na X5, Yeti, Alhambra a moj S-Max a vsade to iste (najhorsie asi pri Yeti). K manualu sa mi vratit nechce, snad sa mi bude pacit jazda na TM3 a tam verim ze bude moj problem vyrieseny...😜😜😜

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  12. 10. 2018 14:55

Tak se svezte právě s Q7/SQ7/Q8. Osmikvalt se i ve městě chová excelentně. Obzvlášť v SQ7 s 900Nm v 1000otáčkách je to ale dost jedno, to můžete jet 50kmh i na sedmičku a stejně to zabere plynule a hned.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  13. 10. 2018 07:14

No com cital recenzie na 286k Touarega, tak to bolo zevraj to iste. Mozno SQ7, ale tak kupovat auto za 100k kvoli tomu aby fungovalo ako ma sa mi zda prehnane...

Odpovědět  |   | 
Hansmann  |  15. 10. 2018 11:55

Jakékoliv vozidlo VW AG s DQ500 s příplatkovou výbavou DRIVE MODE kde dáš sport jak tedy MODE tak i potom navíc převodovku do SPORT.
Pak teprve to řadí okolo 2000-3000ot jak má a je to dokonalé, tedy na čtyřválec...
Je to v 135kW Sharan, 176kW Kodiaq, Passat atd...

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  12. 10. 2018 13:29

Koľko to žerie moču?

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  12. 10. 2018 14:52

cca 0,8l/1000km

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 10. 2018 07:01

A pak z toho stříká kyanid. Chuťovka.

Odpovědět  |   | 
Arno  |  14. 10. 2018 21:30

Audi je dnes opět při chuti, nova A7 a nova Q8 jsou mimořádně nádherne vozy, které stojí za každou utracenou korunu. Bohužel je to dnes Audi, které by mělo převzít slogan Radost z jízdy. MB při skvělém nástupu nové generace trochu ztrácí dech, BMW se motá ve vzduchoprazdnu, žádné BMW dnes není tak skvělým a charismatický strojem jako bývala. Nova rada 3 vypadá velmi nadějně až na poněkud podivný zadek, kde se designéři světel a zadní části vozu úplně nepochopili. Jizdne to bude určitě zajímavé auto ovšem nikoliv na dlouhé trasy. Audi vede! V komplexnosti. Zaslouženě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocen…

Vozy Škoda jsou známé pro svá chytrá řešení. Mnohdy přitom ve vztahu k uživatelské přívětivosti stačí i maličkost, tak jako v případě novinky u hatchbacku Scala.

10.  12.  2018 | | 370 N/A
Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal

Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým aut…

Dvoudveřové komfortní kupé na základě Superbu. Tuto bombu si v roce 2002 přáli v sérii nejen zarytí fanoušci Škodovky. Vždyť koncept Tudor vypadal tak reálně, tak dosažitelně. V historii automobilky však dodnes patří k těm nikdy nesplněným snům…

9.  12.  2018 | | 51 N/A
Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka…

Příchod modelu Camry na český trh si Toyota nemohla naplánovat lépe. Výhradně hybridní sedan se chce zalíbit firmám, které ztrácejí zájem o naftové vozy.

24.  11.  2018 | | 179 N/A
Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply c…

Škoda se s modelem Scala chystá na další krok v evoluci svého designového jazyka. Nápis na zadních dveřích, plynulejší křivky či další inspirace křišťálem. To vše v rámci nového sloganu.

22.  11.  2018 | | 60 N/A
Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím nekoupíte. Nahradí ji elektrická verze

Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím ne…

Ambiciózní znovuzrození Avie pomalu zhasíná. Aktuální verze nesplňuje nové emisní limity a tak bude její výroba v Přelouči ukončena.

25.  11.  2018 | | 72 N/A