TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Atomas  |  11. 10. 2018 14:50

A víte co? Jděte s tou vlezlou inzercí do někam!!! Já tady končím...

Odpovědět  |   | 
pirate  |  11. 10. 2018 15:09

To to trvalo!

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  11. 10. 2018 15:23

Já nevím, ale pokud přistoupím na tuhle podivnou hru automobilek a akceptuji pojmenování jejich SUV krabic slovem coupé, tak při pohledu na toto Audi je označení coupé úplně, ale úplně mimo. BMW X6 začne splývat střecha už na konci předních dveří a plynule přechází do víka pátých dveří a s hodně přivřenýma očima by se dalo o nějakých coupe parametrech mluvit, u Q8 se střecha dozadu lehce snižuje a záď je ukončená zkoseným víkem. Koukám na fotku z bočního pohledu zas a znovu, ale coupé prostě nevidím.

Odpovědět  |   | 
kaliban  |  11. 10. 2018 15:57

Koncernrevue dnes opravdu jede!

Odpovědět  |   | 
Kev  |  11. 10. 2018 16:38

Další kokot v místní diskuzi....

Odpovědět  |   | 
Pigliatti  |  11. 10. 2018 17:05

Těší mě.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 10. 2018 15:57

S elektromotory by se to mozna rozjizdelo rychleji/plynuleji

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 10. 2018 16:46

Dinosaury mohli byt dokonale, ale prisiel asteroid.

Odpovědět  |   | 
karlos  |  11. 10. 2018 16:49

To je ale kolos. Navíc ošklivý jak noc.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  11. 10. 2018 17:07

Při kupní síle českého zákazníka nemusíš mít strach že o ně budeš zakopávat na každém rohu, pokud se ovšem denně nepohybuješ centrem Prahy.

Odpovědět  |   | 
Wick  |  11. 10. 2018 17:46

Pěkné SUV, daleko pohlednější než výchozí Q7 i když asi méně praktické. S šestiválcovou naftou ideál.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 10. 2018 20:22

Idealem roku 2018 je (pri)mestsky (protoze tam budou travit vetsinu casu na cestach) naftovy mastodon

Odpovědět  |   | 
Wick  |  11. 10. 2018 22:18

Blbost, tahle auta se kupují jako universál, který musí zvládnout všechno mimo nějakého sportování. Tedy denní pojížďky po městě, stejně jako dlouhou cestu za businessem třeba do Německa, běžný výlet po ČR až po tažení přívěsu s lodí nebo koňmi na závody. To, že ty je vidíš někde s maminou u školky neznamená, že se nepoužívají na nic jiného. Stačí se podívat do německých statistik ojetin kolik má průměrný roční proběh Q7, X5 nebo Touareg a je jasné, že nějakým couráním po městě by to ta auta nikdy nenatočila.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  11. 10. 2018 21:00

Dnes asi neexistuje nove auto, ktore by malo nastaveny software v automatickej prevodovke aby bola jazda v meste prijemna. To do akych nizkych otacok idu motory a ako s tym auto bojuje ked sa trochu zosliapne plyn je tragicke. Nerozumiem preco neexistuje nastavenie nieco medzi standardnym a sportovym. Jazdil som na X5, Yeti, Alhambra a moj S-Max a vsade to iste (najhorsie asi pri Yeti). K manualu sa mi vratit nechce, snad sa mi bude pacit jazda na TM3 a tam verim ze bude moj problem vyrieseny...😜😜😜

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  12. 10. 2018 14:55

Tak se svezte právě s Q7/SQ7/Q8. Osmikvalt se i ve městě chová excelentně. Obzvlášť v SQ7 s 900Nm v 1000otáčkách je to ale dost jedno, to můžete jet 50kmh i na sedmičku a stejně to zabere plynule a hned.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  13. 10. 2018 07:14

No com cital recenzie na 286k Touarega, tak to bolo zevraj to iste. Mozno SQ7, ale tak kupovat auto za 100k kvoli tomu aby fungovalo ako ma sa mi zda prehnane...

Odpovědět  |   | 
Hansmann  |  15. 10. 2018 11:55

Jakékoliv vozidlo VW AG s DQ500 s příplatkovou výbavou DRIVE MODE kde dáš sport jak tedy MODE tak i potom navíc převodovku do SPORT.
Pak teprve to řadí okolo 2000-3000ot jak má a je to dokonalé, tedy na čtyřválec...
Je to v 135kW Sharan, 176kW Kodiaq, Passat atd...

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  12. 10. 2018 13:29

Koľko to žerie moču?

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  12. 10. 2018 14:52

cca 0,8l/1000km

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 10. 2018 07:01

A pak z toho stříká kyanid. Chuťovka.

Odpovědět  |   | 
Arno  |  14. 10. 2018 21:30

Audi je dnes opět při chuti, nova A7 a nova Q8 jsou mimořádně nádherne vozy, které stojí za každou utracenou korunu. Bohužel je to dnes Audi, které by mělo převzít slogan Radost z jízdy. MB při skvělém nástupu nové generace trochu ztrácí dech, BMW se motá ve vzduchoprazdnu, žádné BMW dnes není tak skvělým a charismatický strojem jako bývala. Nova rada 3 vypadá velmi nadějně až na poněkud podivný zadek, kde se designéři světel a zadní části vozu úplně nepochopili. Jizdne to bude určitě zajímavé auto ovšem nikoliv na dlouhé trasy. Audi vede! V komplexnosti. Zaslouženě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

dnes | Vladimír Kadera
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 63 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A
T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Valuta, komunistickému zákazu navzdory

T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Va…

Tatra nevyrábí osobní auta už dvacet let, ale jen díky tajnému vývoji Valuty, která předcházela „šestsettrojce“, se tak nestalo už na počátku 50. let. Tvůrcům za tento vzdor hrozily hrdelní tresty, přesto se tehdejší politická garnitura neváhala pochlubit osmiválcovou limuzínou ve světě.

8.  4.  2019 | | 52 N/A