TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Atomas  |  11. 10. 2018 14:50

A víte co? Jděte s tou vlezlou inzercí do někam!!! Já tady končím...

Odpovědět  |   | 
pirate  |  11. 10. 2018 15:09

To to trvalo!

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  11. 10. 2018 15:23

Já nevím, ale pokud přistoupím na tuhle podivnou hru automobilek a akceptuji pojmenování jejich SUV krabic slovem coupé, tak při pohledu na toto Audi je označení coupé úplně, ale úplně mimo. BMW X6 začne splývat střecha už na konci předních dveří a plynule přechází do víka pátých dveří a s hodně přivřenýma očima by se dalo o nějakých coupe parametrech mluvit, u Q8 se střecha dozadu lehce snižuje a záď je ukončená zkoseným víkem. Koukám na fotku z bočního pohledu zas a znovu, ale coupé prostě nevidím.

Odpovědět  |   | 
kaliban  |  11. 10. 2018 15:57

Koncernrevue dnes opravdu jede!

Odpovědět  |   | 
Kev  |  11. 10. 2018 16:38

Další kokot v místní diskuzi....

Odpovědět  |   | 
Pigliatti  |  11. 10. 2018 17:05

Těší mě.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 10. 2018 15:57

S elektromotory by se to mozna rozjizdelo rychleji/plynuleji

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 10. 2018 16:46

Dinosaury mohli byt dokonale, ale prisiel asteroid.

Odpovědět  |   | 
karlos  |  11. 10. 2018 16:49

To je ale kolos. Navíc ošklivý jak noc.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  11. 10. 2018 17:07

Při kupní síle českého zákazníka nemusíš mít strach že o ně budeš zakopávat na každém rohu, pokud se ovšem denně nepohybuješ centrem Prahy.

Odpovědět  |   | 
Wick  |  11. 10. 2018 17:46

Pěkné SUV, daleko pohlednější než výchozí Q7 i když asi méně praktické. S šestiválcovou naftou ideál.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 10. 2018 20:22

Idealem roku 2018 je (pri)mestsky (protoze tam budou travit vetsinu casu na cestach) naftovy mastodon

Odpovědět  |   | 
Wick  |  11. 10. 2018 22:18

Blbost, tahle auta se kupují jako universál, který musí zvládnout všechno mimo nějakého sportování. Tedy denní pojížďky po městě, stejně jako dlouhou cestu za businessem třeba do Německa, běžný výlet po ČR až po tažení přívěsu s lodí nebo koňmi na závody. To, že ty je vidíš někde s maminou u školky neznamená, že se nepoužívají na nic jiného. Stačí se podívat do německých statistik ojetin kolik má průměrný roční proběh Q7, X5 nebo Touareg a je jasné, že nějakým couráním po městě by to ta auta nikdy nenatočila.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  11. 10. 2018 21:00

Dnes asi neexistuje nove auto, ktore by malo nastaveny software v automatickej prevodovke aby bola jazda v meste prijemna. To do akych nizkych otacok idu motory a ako s tym auto bojuje ked sa trochu zosliapne plyn je tragicke. Nerozumiem preco neexistuje nastavenie nieco medzi standardnym a sportovym. Jazdil som na X5, Yeti, Alhambra a moj S-Max a vsade to iste (najhorsie asi pri Yeti). K manualu sa mi vratit nechce, snad sa mi bude pacit jazda na TM3 a tam verim ze bude moj problem vyrieseny...😜😜😜

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  12. 10. 2018 14:55

Tak se svezte právě s Q7/SQ7/Q8. Osmikvalt se i ve městě chová excelentně. Obzvlášť v SQ7 s 900Nm v 1000otáčkách je to ale dost jedno, to můžete jet 50kmh i na sedmičku a stejně to zabere plynule a hned.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  13. 10. 2018 07:14

No com cital recenzie na 286k Touarega, tak to bolo zevraj to iste. Mozno SQ7, ale tak kupovat auto za 100k kvoli tomu aby fungovalo ako ma sa mi zda prehnane...

Odpovědět  |   | 
Hansmann  |  15. 10. 2018 11:55

Jakékoliv vozidlo VW AG s DQ500 s příplatkovou výbavou DRIVE MODE kde dáš sport jak tedy MODE tak i potom navíc převodovku do SPORT.
Pak teprve to řadí okolo 2000-3000ot jak má a je to dokonalé, tedy na čtyřválec...
Je to v 135kW Sharan, 176kW Kodiaq, Passat atd...

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  12. 10. 2018 13:29

Koľko to žerie moču?

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  12. 10. 2018 14:52

cca 0,8l/1000km

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 10. 2018 07:01

A pak z toho stříká kyanid. Chuťovka.

Odpovědět  |   | 
Arno  |  14. 10. 2018 21:30

Audi je dnes opět při chuti, nova A7 a nova Q8 jsou mimořádně nádherne vozy, které stojí za každou utracenou korunu. Bohužel je to dnes Audi, které by mělo převzít slogan Radost z jízdy. MB při skvělém nástupu nové generace trochu ztrácí dech, BMW se motá ve vzduchoprazdnu, žádné BMW dnes není tak skvělým a charismatický strojem jako bývala. Nova rada 3 vypadá velmi nadějně až na poněkud podivný zadek, kde se designéři světel a zadní části vozu úplně nepochopili. Jizdne to bude určitě zajímavé auto ovšem nikoliv na dlouhé trasy. Audi vede! V komplexnosti. Zaslouženě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 33 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou už za 170.000 Kč. Co od něj čekat?

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou u…

Pořídit dnes nové auto se zárukou za méně než 200.000 korun není žádný problém. Sestavili jsme žebříček těch nejlevnějších aut podle výsledků registrací na českém trhu.

20.  10.  2018 | | 141 N/A
Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je extrémní, má nahradit tank

Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je …

Morálně i fakticky zastaralý hasičský tank má nahradit zodolněná Tatrovka. Nese jméno Titan a je dělaná pro ty nejtěžší situace.

14.  10.  2018 | | 33 N/A
Máme video nástupce Škody Rapid. V provozu odhalil vítanou novinku

Máme video nástupce Škody Rapid. V provozu …

Video a několik fotografií nástupce Škody Rapid nám poslal čtenář Autorevue. Vůz chytil při cestě z Prahy do Mladé Boleslavi a podělil se s námi i o pár informací, které dosud nezazněly.

26.  9.  2018 | | 73 N/A
Škoda 180/200 RS byla takové Porsche Východu. Znáte její příběh?

Škoda 180/200 RS byla takové Porsche Východ…

Tohle auto si spousta lidí pořád plete se slavnou Škodou 130 RS, je však starší, mělo větší a modernější motor, převodovku od Porsche a stotřicítka existuje právě i díky němu.

8.  10.  2018 | | 19 N/A
Tato nenápadná Škoda Superb má 560 koní. Ve sprintu porazí i BMW M5

Tato nenápadná Škoda Superb má 560 koní. Ve…

Superb dostal dvojnásobný výkon a zrychlení na úrovni supersportů. U ladění motoru to ovšem nezůstalo.

8.  10.  2018 | | 31 N/A