TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Atomas  |  11. 10. 2018 14:50

A víte co? Jděte s tou vlezlou inzercí do někam!!! Já tady končím...

Odpovědět  |   | 
pirate  |  11. 10. 2018 15:09

To to trvalo!

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  11. 10. 2018 15:23

Já nevím, ale pokud přistoupím na tuhle podivnou hru automobilek a akceptuji pojmenování jejich SUV krabic slovem coupé, tak při pohledu na toto Audi je označení coupé úplně, ale úplně mimo. BMW X6 začne splývat střecha už na konci předních dveří a plynule přechází do víka pátých dveří a s hodně přivřenýma očima by se dalo o nějakých coupe parametrech mluvit, u Q8 se střecha dozadu lehce snižuje a záď je ukončená zkoseným víkem. Koukám na fotku z bočního pohledu zas a znovu, ale coupé prostě nevidím.

Odpovědět  |   | 
kaliban  |  11. 10. 2018 15:57

Koncernrevue dnes opravdu jede!

Odpovědět  |   | 
Kev  |  11. 10. 2018 16:38

Další kokot v místní diskuzi....

Odpovědět  |   | 
Pigliatti  |  11. 10. 2018 17:05

Těší mě.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 10. 2018 15:57

S elektromotory by se to mozna rozjizdelo rychleji/plynuleji

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 10. 2018 16:46

Dinosaury mohli byt dokonale, ale prisiel asteroid.

Odpovědět  |   | 
karlos  |  11. 10. 2018 16:49

To je ale kolos. Navíc ošklivý jak noc.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  11. 10. 2018 17:07

Při kupní síle českého zákazníka nemusíš mít strach že o ně budeš zakopávat na každém rohu, pokud se ovšem denně nepohybuješ centrem Prahy.

Odpovědět  |   | 
Wick  |  11. 10. 2018 17:46

Pěkné SUV, daleko pohlednější než výchozí Q7 i když asi méně praktické. S šestiválcovou naftou ideál.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 10. 2018 20:22

Idealem roku 2018 je (pri)mestsky (protoze tam budou travit vetsinu casu na cestach) naftovy mastodon

Odpovědět  |   | 
Wick  |  11. 10. 2018 22:18

Blbost, tahle auta se kupují jako universál, který musí zvládnout všechno mimo nějakého sportování. Tedy denní pojížďky po městě, stejně jako dlouhou cestu za businessem třeba do Německa, běžný výlet po ČR až po tažení přívěsu s lodí nebo koňmi na závody. To, že ty je vidíš někde s maminou u školky neznamená, že se nepoužívají na nic jiného. Stačí se podívat do německých statistik ojetin kolik má průměrný roční proběh Q7, X5 nebo Touareg a je jasné, že nějakým couráním po městě by to ta auta nikdy nenatočila.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  11. 10. 2018 21:00

Dnes asi neexistuje nove auto, ktore by malo nastaveny software v automatickej prevodovke aby bola jazda v meste prijemna. To do akych nizkych otacok idu motory a ako s tym auto bojuje ked sa trochu zosliapne plyn je tragicke. Nerozumiem preco neexistuje nastavenie nieco medzi standardnym a sportovym. Jazdil som na X5, Yeti, Alhambra a moj S-Max a vsade to iste (najhorsie asi pri Yeti). K manualu sa mi vratit nechce, snad sa mi bude pacit jazda na TM3 a tam verim ze bude moj problem vyrieseny...😜😜😜

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  12. 10. 2018 14:55

Tak se svezte právě s Q7/SQ7/Q8. Osmikvalt se i ve městě chová excelentně. Obzvlášť v SQ7 s 900Nm v 1000otáčkách je to ale dost jedno, to můžete jet 50kmh i na sedmičku a stejně to zabere plynule a hned.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  13. 10. 2018 07:14

No com cital recenzie na 286k Touarega, tak to bolo zevraj to iste. Mozno SQ7, ale tak kupovat auto za 100k kvoli tomu aby fungovalo ako ma sa mi zda prehnane...

Odpovědět  |   | 
Hansmann  |  15. 10. 2018 11:55

Jakékoliv vozidlo VW AG s DQ500 s příplatkovou výbavou DRIVE MODE kde dáš sport jak tedy MODE tak i potom navíc převodovku do SPORT.
Pak teprve to řadí okolo 2000-3000ot jak má a je to dokonalé, tedy na čtyřválec...
Je to v 135kW Sharan, 176kW Kodiaq, Passat atd...

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  12. 10. 2018 13:29

Koľko to žerie moču?

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  12. 10. 2018 14:52

cca 0,8l/1000km

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 10. 2018 07:01

A pak z toho stříká kyanid. Chuťovka.

Odpovědět  |   | 
Arno  |  14. 10. 2018 21:30

Audi je dnes opět při chuti, nova A7 a nova Q8 jsou mimořádně nádherne vozy, které stojí za každou utracenou korunu. Bohužel je to dnes Audi, které by mělo převzít slogan Radost z jízdy. MB při skvělém nástupu nové generace trochu ztrácí dech, BMW se motá ve vzduchoprazdnu, žádné BMW dnes není tak skvělým a charismatický strojem jako bývala. Nova rada 3 vypadá velmi nadějně až na poněkud podivný zadek, kde se designéři světel a zadní části vozu úplně nepochopili. Jizdne to bude určitě zajímavé auto ovšem nikoliv na dlouhé trasy. Audi vede! V komplexnosti. Zaslouženě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 142 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 29 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 65 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A