Podle počtu reakcí k tomuto článku to vypadá na velký zájem o toto "auto"...Mohu jen doplnit:1. Koncern VW je šikovný a umí vyrábět a prodávat auta a hlavně vydělávat a umně využívá i Audi.2. Audi produkuje unikátní modely, které uspokojí i toho nejnáročnějšího zákazníka. Ale nechá si za ně pořádně zaplatit.3. Audi ale produkuje i "nižší" modely za "nižší" cenu, které dokáže prodat (jinak by je asi nevyrábělo). Není na tom nic špatného. Záleží na každém, jestli si takový "levný model" koupí nebo ne.4. Nechápu rozhořčení některých diskutérů a jejich kritiku Audi, zejména, když je jasné, že si žádné auto od Audi kupovat nebudou. (Audi je v Česku v porovnání s ostatními VW koncernovými produkty stejně jen "kusovkou"...)5. Postřehl jsem snahu Stealtha o věcnou diskusi. Bohužel ocenění se nedočkal. Jak by ne, když šlo o "diskusní" "oponenty", kteří s Audi nejezdí a jezdt nebudou a Audi si ani kupovat nebudou.... (O čem s nimi diskutovat, že?)
pro mě je u nových modelů nezkousnutelný dizajn spojených zadních lamp a tablety na ovládání všeho. v tom je třeba mnichov víc luxus tlačítka z kovu, skla, keramiky
Tlačítka z kovu? V této třídě?
to je přeci irelevantní jaká třída, když už si připlácím za nadstandart
No to irelevantní není, stačí se podívat do X1 a je to ještě horší plastáček než ta Q3.
Jedno je jisté, bude to další předražený šunt od koncernu Hitlerwágen.
napsal majitel dáčky z áček:-D:-D:-D
Ty máš doma škodovku a proto jsi tak nešťastný? Šíříš zde neustále nenávist a navíc se stále za někoho vydáváš. Tvůj pocit méněcennosti se dá určitě léčit, ale musíš pro to sám něco udělat.
Spise bych rekl, ze subaru nebo volvo, podle toho, co vidim na silnicich.
A za koho se vydáváš teď? Na tebe je i medicína krátká.
Předražené a nespolehlivé VW šroty.B-]
:-D
Audi údajně plánuje snížit výrobu Audi e-tron, na vině je nedostatek baterií?http://www.hybrid.cz/audi-udajne-planuje-snizi... ... U Audi probíhá výrobní peklo? Ale to přeci není možné, vždyť má tolik zkušeností s miliony a miliony aut. Ježíšmarjá německej autozázrak padnul na hubu a ryje držkou v zemi! Na koho se teď můžem spolehnout? Panenkomarijá!!!! Naslibovali miliony elektroaut a teď houno. Když nemůžeš tak přidej! :-D:-DB-]
Som zvedavy, kedy aj VW group prestane pouzivat tie hrozne dvojspojkove prevodovky. BMW, MB a Japonci ich nikdy nepouzivali, Ford s Peugotom ich vyhadzuju postupne tiez...
Co to meleš za hov.a?! Sedni si na pár hodin aspoň k wikipedii abys pak tady se sebe nedělal jen šaška, ale podle reakcí tobě podobně znalých sem chodí mraky. B-]
MBhttps://www.youtube.com/watch... BMWhttps://www.youtube.com/watch... Japoncihttps://www.youtube.com/watch... dvojspojkové převodovky samozřejmě používajíA doufejme, že VW dvojspojky používat nepřestane, třeba PDK v Porsche je absolutní vrchol automatických převodovek.
Tieto sa pouzivaju vo vylozene sportovych autach, asi si nejazdil s DSG v zapche, lebo inak by ich tieto firmy davali aj do standardnej 3, 5, 7, X3, X5 alebo X7, nedavaju ich nikam, lebo sa s tym v kazdodennej premavke neda zit, zapchy tomu skodia, plus s tym nemozes nikoho odtiahnut. Ale kludne mi vysvetli v com je DSG dobre
Ačko s malou naftou od Rencka je sportovní auto? Odkdy?Ta Honda v odkazu je sportovní auto? Odkdy?DSG je dobré v rychlosti řazení, ve spotřebě a v hmotnosti. Ano některé především suché modely mají problém při rozjezdech s cukáním.
Wow, cize Honda a Acko maju DSG, potom uz len VW group, to hovori za vsetko. Este mi musis vysvetlit preco najnovsie Fordy a Peugeoty maju 8-stupnove hydromenice namiesto Powershiftov. Tak isto mi povedz preco sa DSG nikdy ani len nepriblizilo k autam ako je 7, S a A8. Vyzera to ze teoriu mas nastudovanu, ale prax minimalnu.
Reagoval jsem na tvůj výběr BMW, MB a Japonci. Jinak DSG má kde kdoHyundai, Kiahttps://www.youtube.com/watch... Alfa, Fiathttps://www.youtube.com/watch... Renault, Nissanhttps://www.youtube.com/watch... Ford a hromada dalších.Je vidět, že praxi máš minimální, protože dvojspojka je třeba v Panameře, v Continentalu, v Audi A8 a to rovnou v té nejšpičkovější verzi S8. Nebo ji má Bugatti Chiron, tedy jistě dostatečně luxusní přehlídka aut. A vedle toho Ačka ji má třeba i vrcholný model Mercedesu AMG GT.
Tebe asi nedochadza ze tie prevodovky nepatria so normalnej premavky, preto S8 ano a A8 nie. Ford ma uz v novych modeloch hydromenice namiesto Powershiftov. Sorry, Hyundai, Alfa alebo Renault ich mozno maju, tie auta ma nikdy nezaujimali, myslim ze ich majitelia moc nepostrehnu tie nevyhody, asi ako ty. Si asi ten typ co dupne na plyn a tesi sa ako ta prevodovka dobre prehadzuje, akceptujem. Ak by si mal nieco odjazdene a mal zmysel pre detail, vedel by si kam sa skutocne hodi a kam nie...
S8 nebo Panamera nepatří do normálního provozu? A kam tedy pane teoretik patří, když ne do normálního provozu?
Tam by malo ist o sportovy zazitok v prvom rade, ale ak si niekto kupi Panameru do zapchy kazde rano, tak nech si to uziva...
O sportovní zážitek jde u 911 nebo 718, Panamera zvládá běžný provoz s prstem v nose.
Vysvetli mi prosim ta preco A8, BMW 3, 5, 7, X3, X5, X7, MB C, E, S, GLC, GLE a GLS stale nemaju dvojspojky ak su lepsie ako hydromenice?
No a ty mi na oplátku vysvětli proč A8 nemá dvojspojku, když vrcholný model S8 ji má. A proč by Q3 nemohla mít dvojspojku, když ta vyhoví v daleko dražších autech jako je S8, Continental nebo Chiron.
Pri sportovych autach, ktore spominas sa ocakava, ze si vacsinu casu prehadzujes sam, DSG prehadzuje rychlejsie, aj casy z 0-100 atd urobi trochu rychlejsie. Na kazdodenne jazdenie sa hodi viac HDM (pozri moje ostatne prispevky hore) preto ju ma aj ta A8. Pouzitie DSG v autach ako Q3 je len o nahanani trochu nizsej spotreby a emisii za cenu vyrazne mensieho komfortu a praktickosti...
Nejsou horší ani lepší. Jsou proste stavěné pro jiný účel. Porad čekám až nějaké auto s DSG, co budu mít v testu na svém YT kanále bude skubat. Zatím jsem nic nepozoroval (viz můj test Cupry Atecy).
Skus jazdit mesiac s DSG v kazdodennej premavke a mesiac s HDM, davaj pozor na nasledovne veci:1. Ides ustalenou rychlostou povedzme, 50, 60 kmh ked automat ide do dost nizkych otacok, potom skus jemne pridat, tak aby ziadneho z cestujucich nepritlacilo do sedadiel. DSG to trva vecnost, HDM podstatne rychlejsie podradi. Obrovsky rozdiel v komforte cestovania.2. To iste, ustalena rychlost 50 - 70 kmh a pride jemne stupanie, DSG sa snazi tahat na tych istych (velmi nizkych) otackach. Clovek pred kazdym stupanim musi ist do sportoveho rezimu.3. S DSG sa neda tahat prives, ani ine auto. s HDM ano.4. DSG je vo vseobecnosti ovela kazivejsia prevodovka nez HDM.5. A nakoniec, vela stastia s DSG ak stojis casto v zapche, je len otazka casu ked ti odideAk ti ale zalezi na trochu rychlejsom radeni v manualnom mode a trochu nizsej spotrebe, prosim, kupuj DSG. Dovod preco sa tato prevodovka predava v nesportovych autach je ze je lacnejsia na vyrobu a automobilky s nou lahsie splnaju enviromentalne limity. Ale marketing oolo nej urobil VW velmi dobry, to musim uznat.
Ja jsem s DSG jezdil šest let v Golfu GTI. A teď mám hydromenice v obou svých autech. Nepozoruji žádný podstatný rozdíl. Najdi si na mem kanále test Seatu Atecy (nemyslím ten nový s Cuprou Atecou). Vzal jsem si do auta sklenici s vodkou a zkoušel se rozjíždět i couvat. Nic se nedělo. Hladina se lehce pohnula jen vlivem nerovnosti na vozovce. Jinak jsem jezdil v desítkách aut s koncernovou DSG a nikdy jsem skubani v jakémkoliv režimu nepozoroval. Pak jsem měl ještě BMW M3 F80 a tam byla taky polozavodni dvojspojka. Opět v normálním režimu bez problému. Kanál se jmenuje Akcelerace Videoblogy.
Já jezdím občas dodnes v Oktavce 1.8 4x4 s DSG a je to opravdu hodně špatné, snad ani ne v tom cukání (to je takovej foklor), ale ty prodlevy a zmatečnost jsou prostě hrozný. Jedna z mála převodovek se kterou bych opravdu žít nechtěl.
Ja mam odjazdene na: Yeti, Alhambra a S-Max - vsetko zle, Yeti najhorsie. Napriek tomu vsetky HDM na ktorych som jazdil OK. DSG - pre mna nikdy viac. Minuly rok som kupil novy S-Max s tym, ze to snad nebude take zle, naozaj sa mi to na testovacke take zle nezdalo. Velka chyba, teraz je uz aj S-Max na 8-st HDM, rocne auto v takmer plnej vybave sa mi nechce predavat, ale uvazujem o tom a potom samozrejme kupit uz S-Max s HDM.
Passat bitdi dsg- tvoje zkušenosti s podtáčením motoru potvrzuji. Je to nepříjemné a kurví to setrvačník. S jemným přidáním plynu problém nemám. Je pravda, že hdm je 100% a k ne sportovním vozům to je jediná důstojná převodovka.
Nemohlo to být závadou u Yetiho?
Chcel som povedat Fiat, nie Alfa. V top verziach Alfy ma aj dvojspojka svoje opodstatnenie, tak ako S8. Skratka sportove auta ano, vsetko ostatne nie.
BMW nepoužívá dvojspojkové převodovky???
Otázka. BMW nepoužívá dvojspojkové převodovky? A už mám jeden minus. Ne za vyjádření názoru, ale za pouhou otázku. :-D
To je tady docela běžné.
Běžné je že se tady vydáváš za mně a krákáš tady bludy.
Zopakuj si pravopis. JirkaX nepíše s chybama. Jsi snadno k poznání burane,
chybama:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O
Jseš jenom ubožák z redakce, na origo Jirku nemáš kašpare.
Nech se léčit psychopate.
A ty jsi kdo, že mluvíš za mně?
za mně? Aha, no jasně. :-D:-D:-D:-
Ale proč kupovat něco jiného kvalitnějšího a levnějšího, když tady máme krásně předražený VW koncernový paskvil.
Kvalitnější a zároveň levnější neexistuje, to je pouze tvoje zbožné přání.
To by JirkaX nikdy nenapsal, je vidět že jsi jen hloupé dítě nebo nějaký dementík.;-)
Tohle by JirkaX nikdy nenapsal, není hlupák jako ty. :-))
Ty trumpeto, jak můžeš za někoho pořád mluvit, to tě ve škole neučí?
Pěkně si mu to napsal, ale on to stejně nepochopí.:-(
Souhlas.
Povznesme se nad absurdní cenu, za kterou to nikdo stejně nekoupí, reálné prodejní ceny budou po započtení slev a akčních paketů o 30+% níž, leč za entry level provedení je to i tak šíleně moc.V tom autě jsem jel ve verzi 40 TDI Quattro s DSG a proti tomu nelze věcně moc namítnout, tam vše funguje přesně jak má.Takže kritika nakonec stejně zamíří k těžce přepálené ceně daleko za hranou absurdity. Protože za 1,5M koupíte oslevovanou X3, Q5 nebo dokonce šestiválcový Touareg a to jsou všechno auta o galaxii jinde, v případě Touaregu spíš o dvě galaxie.
S tim se neda nez souhlasit..
Další komedie s cenou premie a uvnitř s plebejskou technikou, tedy jinak řečeno...naleštěná bída. Krapet mi to připomíná scénu z Nedotkutelných, kdy totální amatér napatlá totální mazanici a když se movitému troubovi náležitě vysvětlí, tak to stejně koupí za naprosto nesmyslnou cenu.
Audi si proto jen na prémii hraje. Pokud by ji nebyla součástí wurstkoncernu a neměli podporu v rámci Lamborghini a její techniky, neměli by nic. Vše nakoupili a tím se dostali k technologiím. Pokud pominu luxusní značky, tak prémie je pouze MB, BMW,JAG,CADILLAC,JLR,LEXUS,GENESIS.:-DB-]:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Jsi prostě jen neznalý věci. Nic na tom nemůžeš naštěstí změnit, realita je jinde a díkybohu je to jen výplod tvého mozku.
Audi si na prémii jen hraje a díky nákupu od maminky získali přístup k technice. S toto skutečností nikdo nic neudělá.
Snažíš se jen trollit. Podívej se, jaké technologie přineslo Audi přímo do Lamborghini. Ostatně Audi, jako výrobce s obrovskou tradicí a sportovními úspěchy proste má z čeho čerpat.
Trolling je chtít za prebrendovane polo jeden a půl míle.TO JE TROLLING chytroline...
Psal jsi o znacce a ne o modelu.
Golfa...
Je sice pravdou, ze se posledni dobou Audi na konkurenci dotahla (hlavne jizdnima vlastnostma), ale chtit za tohle jeden a pul mice je fakt totalni ulet a sorry i s velkou slevou je to porad totalni ulet.
To je úlet. Musel bych asi sníst hodně houbiček, abych si to objednal. Je to nezazivne a jistým způsobem divné auto. Ale psát, ze Audi si na prémii jen hraje je totální nesmysl. U modelu R8 bylo přes 80 procent součástek přímo od Audi a mohli bychom se přít, kdo komu poskytl technologie.
Takže Audi dokáže udělat i prémiové auto, akorát to v drtivé většině případů nedělá a za prémii vydává průměr.
Audi je nepochybně prémie, ale ne v malých modelech. Od A6 nahoru jednoznačně, A4 možná, ale všechno níž začíná být dost zoufalé. Zejména materiály v interiérech, to je skutečná bída. Mercedes ukazuje, že i menší modely mohou být prémiové, ale Audi to opravdu neumí, nebo prostě jen šetří. Minulý rok jsem vybíral ženě auto a kroutil jsem hlavou nad tím, co se s Audi v menších modelech stalo. Naopak, A5, A6, A7, Q7 nebo Q8, to je jiný svět.
A5, A6, A7 to je vskutku jiný svět ve kterém můžeš mít jeden diesel na deset způsobu a k tomu haldex přejmenovaný na ultra quattro. Prémie jako vyšitá.
Ale u Merglu je to stejné, Nějaká Ačka, GLAčka a spol. jsou stejné šunty jako ta A3, Q3 etc. Audi je tam schopné alespoň vrazit pětiválec, Mergl ani to ne.
V interiéru je nejmenší Mercedes třídy A výrazně dál než malé Audi. V konfiguraci AMG A35 4MATIC má pak přes 300 koní.
Jednak na interiér auta nejezdí a druhak vzhled interiéru je čistě subjektivní záležitost, po stránce materiálů umí S3 to stejné jako A35. Takže konfiguraci A35 konkuruje bez problémů S3 a konfiguraci A45 zase RS3. A samozřejmě A35 i S3 nejsou nijak vzdálené běžnému mainstreamu, třeba Golfu R.https://www.autobild.de/artikel/mercedes-amg-a-35... ...
Pořád nechápeš pointu. Sedni si do obyčejného Mercedesu A a pak si sedni do jakéhokoliv malého Audi. V Mercedesu krásné materiály, měkčené plasty, hliník apod. V Audi tvrdé plasty, samá imitace, prostě laciné mainstreamové auto. Proto říkám, že Audi neumí prémiový feeling v malých modelech. Tam šetří tak strašně, že už některé levnější automobilky nabízí víc za méně peněz.
A3 má stejně měkčené plasty jako Ačko, umí hliník, umí karbon, umí kůži, umí leštěnou ocel, v audi exklusive umí tři prdky kombinací barev, kůží, alcantary, prošívání etc. Rozdíl je v celkovém vyznění interiérového designu, Ačko je opulentní jako barokní skleník, A3 je proti tomu technicistní, klinicky čistý design.https://www.whatcar.com/news/new-mercedes-benz-a-... ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.