TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

ACE  |  19. 04. 2019 10:11

Další komedie s cenou premie a uvnitř s plebejskou technikou, tedy jinak řečeno...naleštěná bída. Krapet mi to připomíná scénu z Nedotkutelných, kdy totální amatér napatlá totální mazanici a když se movitému troubovi náležitě vysvětlí, tak to stejně koupí za naprosto nesmyslnou cenu.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  19. 04. 2019 14:47

Audi si proto jen na prémii hraje. Pokud by ji nebyla součástí wurstkoncernu a neměli podporu v rámci Lamborghini a její techniky, neměli by nic. Vše nakoupili a tím se dostali k technologiím. Pokud pominu luxusní značky, tak prémie je pouze MB, BMW,JAG,CADILLAC,JLR,LEXUS,GENESIS.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 04. 2019 15:48

Jsi prostě jen neznalý věci. Nic na tom nemůžeš naštěstí změnit, realita je jinde a díkybohu je to jen výplod tvého mozku.

Odpovědět  |   | 
Puk  |  19. 04. 2019 16:58

Je sice pravdou, ze se posledni dobou Audi na konkurenci dotahla (hlavne jizdnima vlastnostma), ale chtit za tohle jeden a pul mice je fakt totalni ulet a sorry i s velkou slevou je to porad totalni ulet.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 04. 2019 17:06

To je úlet. Musel bych asi sníst hodně houbiček, abych si to objednal. Je to nezazivne a jistým způsobem divné auto. Ale psát, ze Audi si na prémii jen hraje je totální nesmysl. U modelu R8 bylo přes 80 procent součástek přímo od Audi a mohli bychom se přít, kdo komu poskytl technologie.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  19. 04. 2019 20:50

Audi je nepochybně prémie, ale ne v malých modelech. Od A6 nahoru jednoznačně, A4 možná, ale všechno níž začíná být dost zoufalé. Zejména materiály v interiérech, to je skutečná bída. Mercedes ukazuje, že i menší modely mohou být prémiové, ale Audi to opravdu neumí, nebo prostě jen šetří. Minulý rok jsem vybíral ženě auto a kroutil jsem hlavou nad tím, co se s Audi v menších modelech stalo. Naopak, A5, A6, A7, Q7 nebo Q8, to je jiný svět.

Odpovědět  |   | 
Hikeš  |  19. 04. 2019 22:56

Ale u Merglu je to stejné, Nějaká Ačka, GLAčka a spol. jsou stejné šunty jako ta A3, Q3 etc. Audi je tam schopné alespoň vrazit pětiválec, Mergl ani to ne.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  20. 04. 2019 07:34

V interiéru je nejmenší Mercedes třídy A výrazně dál než malé Audi. V konfiguraci AMG A35 4MATIC má pak přes 300 koní.

Odpovědět  |   | 
Hikeš  |  20. 04. 2019 09:22

Jednak na interiér auta nejezdí a druhak vzhled interiéru je čistě subjektivní záležitost, po stránce materiálů umí S3 to stejné jako A35. Takže konfiguraci A35 konkuruje bez problémů S3 a konfiguraci A45 zase RS3. A samozřejmě A35 i S3 nejsou nijak vzdálené běžnému mainstreamu, třeba Golfu R.
https://www.autobild.de/artikel/mercedes-amg-a-35... ...

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  20. 04. 2019 17:51

Pořád nechápeš pointu. Sedni si do obyčejného Mercedesu A a pak si sedni do jakéhokoliv malého Audi. V Mercedesu krásné materiály, měkčené plasty, hliník apod. V Audi tvrdé plasty, samá imitace, prostě laciné mainstreamové auto. Proto říkám, že Audi neumí prémiový feeling v malých modelech. Tam šetří tak strašně, že už některé levnější automobilky nabízí víc za méně peněz.

Odpovědět  |   | 
Hikeš  |  20. 04. 2019 20:40

A3 má stejně měkčené plasty jako Ačko, umí hliník, umí karbon, umí kůži, umí leštěnou ocel, v audi exklusive umí tři prdky kombinací barev, kůží, alcantary, prošívání etc. Rozdíl je v celkovém vyznění interiérového designu, Ačko je opulentní jako barokní skleník, A3 je proti tomu technicistní, klinicky čistý design.
https://www.whatcar.com/news/new-mercedes-benz-a-... ...

Odpovědět  |   | 
lol  |  20. 04. 2019 09:30

A5, A6, A7 to je vskutku jiný svět ve kterém můžeš mít jeden diesel na deset způsobu a k tomu haldex přejmenovaný na ultra quattro. Prémie jako vyšitá.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 04. 2019 09:24

Takže Audi dokáže udělat i prémiové auto, akorát to v drtivé většině případů nedělá a za prémii vydává průměr.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  19. 04. 2019 17:51

Audi si na prémii jen hraje a díky nákupu od maminky získali přístup k technice. S toto skutečností nikdo nic neudělá.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 04. 2019 18:09

Snažíš se jen trollit. Podívej se, jaké technologie přineslo Audi přímo do Lamborghini.
Ostatně Audi, jako výrobce s obrovskou tradicí a sportovními úspěchy proste má z čeho čerpat.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  19. 04. 2019 21:06

Trolling je chtít za prebrendovane polo jeden a půl míle.TO JE TROLLING chytroline...

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  19. 04. 2019 21:07

Golfa...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 04. 2019 21:10

Psal jsi o znacce a ne o modelu.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  19. 04. 2019 10:17

Povznesme se nad absurdní cenu, za kterou to nikdo stejně nekoupí, reálné prodejní ceny budou po započtení slev a akčních paketů o 30+% níž, leč za entry level provedení je to i tak šíleně moc.
V tom autě jsem jel ve verzi 40 TDI Quattro s DSG a proti tomu nelze věcně moc namítnout, tam vše funguje přesně jak má.
Takže kritika nakonec stejně zamíří k těžce přepálené ceně daleko za hranou absurdity. Protože za 1,5M koupíte oslevovanou X3, Q5 nebo dokonce šestiválcový Touareg a to jsou všechno auta o galaxii jinde, v případě Touaregu spíš o dvě galaxie.

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  19. 04. 2019 11:11

S tim se neda nez souhlasit..

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  19. 04. 2019 10:24

Ale proč kupovat něco jiného kvalitnějšího a levnějšího, když tady máme krásně předražený VW koncernový paskvil.

Odpovědět  |   | 
..-  |  19. 04. 2019 14:24

Tohle by JirkaX nikdy nenapsal, není hlupák jako ty.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  19. 04. 2019 14:26

Souhlas.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  19. 04. 2019 18:30

Ty trumpeto, jak můžeš za někoho pořád mluvit, to tě ve škole neučí?

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  19. 04. 2019 18:32

Pěkně si mu to napsal, ale on to stejně nepochopí.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  19. 04. 2019 16:06

Kvalitnější a zároveň levnější neexistuje, to je pouze tvoje zbožné přání.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  19. 04. 2019 18:35

To by JirkaX nikdy nenapsal, je vidět že jsi jen hloupé dítě nebo nějaký dementík.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  19. 04. 2019 12:10

Som zvedavy, kedy aj VW group prestane pouzivat tie hrozne dvojspojkove prevodovky. BMW, MB a Japonci ich nikdy nepouzivali, Ford s Peugotom ich vyhadzuju postupne tiez...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 04. 2019 15:49

BMW nepoužívá dvojspojkové převodovky???

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 04. 2019 17:08

Otázka. BMW nepoužívá dvojspojkové převodovky? A už mám jeden minus. Ne za vyjádření názoru, ale za pouhou otázku.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  19. 04. 2019 17:52

To je tady docela běžné.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  19. 04. 2019 18:48

Běžné je že se tady vydáváš za mně a krákáš tady bludy.

Odpovědět  |   | 
..-  |  19. 04. 2019 19:21

Jseš jenom ubožák z redakce, na origo Jirku nemáš kašpare.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  19. 04. 2019 19:31

A ty jsi kdo, že mluvíš za mně?

Odpovědět  |   | 
m  |  19. 04. 2019 20:33

za mně? Aha, no jasně. :-

Odpovědět  |   | 
===  |  19. 04. 2019 19:54

Nech se léčit psychopate.

Odpovědět  |   | 
..-  |  19. 04. 2019 19:32

Zopakuj si pravopis. JirkaX nepíše s chybama. Jsi snadno k poznání burane,

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  20. 04. 2019 12:26

chybama

Odpovědět  |   | 
Hikeš  |  19. 04. 2019 16:07

MB
https://www.youtube.com/watch...
BMW
https://www.youtube.com/watch...
Japonci
https://www.youtube.com/watch...
dvojspojkové převodovky samozřejmě používají
A doufejme, že VW dvojspojky používat nepřestane, třeba PDK v Porsche je absolutní vrchol automatických převodovek.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  19. 04. 2019 19:56

Tieto sa pouzivaju vo vylozene sportovych autach, asi si nejazdil s DSG v zapche, lebo inak by ich tieto firmy davali aj do standardnej 3, 5, 7, X3, X5 alebo X7, nedavaju ich nikam, lebo sa s tym v kazdodennej premavke neda zit, zapchy tomu skodia, plus s tym nemozes nikoho odtiahnut. Ale kludne mi vysvetli v com je DSG dobre

Odpovědět  |   | 
Hikeš  |  19. 04. 2019 22:59

Ačko s malou naftou od Rencka je sportovní auto? Odkdy?
Ta Honda v odkazu je sportovní auto? Odkdy?
DSG je dobré v rychlosti řazení, ve spotřebě a v hmotnosti. Ano některé především suché modely mají problém při rozjezdech s cukáním.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  20. 04. 2019 08:47

Wow, cize Honda a Acko maju DSG, potom uz len VW group, to hovori za vsetko. Este mi musis vysvetlit preco najnovsie Fordy a Peugeoty maju 8-stupnove hydromenice namiesto Powershiftov. Tak isto mi povedz preco sa DSG nikdy ani len nepriblizilo k autam ako je 7, S a A8. Vyzera to ze teoriu mas nastudovanu, ale prax minimalnu.

Odpovědět  |   | 
Hikeš  |  20. 04. 2019 09:47

Reagoval jsem na tvůj výběr BMW, MB a Japonci. Jinak DSG má kde kdo
Hyundai, Kia
https://www.youtube.com/watch...
Alfa, Fiat
https://www.youtube.com/watch...
Renault, Nissan
https://www.youtube.com/watch...
Ford a hromada dalších.
Je vidět, že praxi máš minimální, protože dvojspojka je třeba v Panameře, v Continentalu, v Audi A8 a to rovnou v té nejšpičkovější verzi S8. Nebo ji má Bugatti Chiron, tedy jistě dostatečně luxusní přehlídka aut. A vedle toho Ačka ji má třeba i vrcholný model Mercedesu AMG GT.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  20. 04. 2019 10:31

Tebe asi nedochadza ze tie prevodovky nepatria so normalnej premavky, preto S8 ano a A8 nie. Ford ma uz v novych modeloch hydromenice namiesto Powershiftov. Sorry, Hyundai, Alfa alebo Renault ich mozno maju, tie auta ma nikdy nezaujimali, myslim ze ich majitelia moc nepostrehnu tie nevyhody, asi ako ty. Si asi ten typ co dupne na plyn a tesi sa ako ta prevodovka dobre prehadzuje, akceptujem. Ak by si mal nieco odjazdene a mal zmysel pre detail, vedel by si kam sa skutocne hodi a kam nie...

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  20. 04. 2019 10:43

Chcel som povedat Fiat, nie Alfa. V top verziach Alfy ma aj dvojspojka svoje opodstatnenie, tak ako S8. Skratka sportove auta ano, vsetko ostatne nie.

Odpovědět  |   | 
Hikeš  |  20. 04. 2019 11:25

S8 nebo Panamera nepatří do normálního provozu? A kam tedy pane teoretik patří, když ne do normálního provozu?

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  20. 04. 2019 11:36

Tam by malo ist o sportovy zazitok v prvom rade, ale ak si niekto kupi Panameru do zapchy kazde rano, tak nech si to uziva...

Odpovědět  |   | 
Hikeš  |  20. 04. 2019 12:40

O sportovní zážitek jde u 911 nebo 718, Panamera zvládá běžný provoz s prstem v nose.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  20. 04. 2019 13:55

Vysvetli mi prosim ta preco A8, BMW 3, 5, 7, X3, X5, X7, MB C, E, S, GLC, GLE a GLS stale nemaju dvojspojky ak su lepsie ako hydromenice?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 04. 2019 22:51

Nejsou horší ani lepší. Jsou proste stavěné pro jiný účel. Porad čekám až nějaké auto s DSG, co budu mít v testu na svém YT kanále bude skubat. Zatím jsem nic nepozoroval (viz můj test Cupry Atecy).

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  21. 04. 2019 15:18

Skus jazdit mesiac s DSG v kazdodennej premavke a mesiac s HDM, davaj pozor na nasledovne veci:

1. Ides ustalenou rychlostou povedzme, 50, 60 kmh ked automat ide do dost nizkych otacok, potom skus jemne pridat, tak aby ziadneho z cestujucich nepritlacilo do sedadiel. DSG to trva vecnost, HDM podstatne rychlejsie podradi. Obrovsky rozdiel v komforte cestovania.

2. To iste, ustalena rychlost 50 - 70 kmh a pride jemne stupanie, DSG sa snazi tahat na tych istych (velmi nizkych) otackach. Clovek pred kazdym stupanim musi ist do sportoveho rezimu.

3. S DSG sa neda tahat prives, ani ine auto. s HDM ano.

4. DSG je vo vseobecnosti ovela kazivejsia prevodovka nez HDM.

5. A nakoniec, vela stastia s DSG ak stojis casto v zapche, je len otazka casu ked ti odide

Ak ti ale zalezi na trochu rychlejsom radeni v manualnom mode a trochu nizsej spotrebe, prosim, kupuj DSG. Dovod preco sa tato prevodovka predava v nesportovych autach je ze je lacnejsia na vyrobu a automobilky s nou lahsie splnaju enviromentalne limity. Ale marketing oolo nej urobil VW velmi dobry, to musim uznat.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 04. 2019 15:39

Ja jsem s DSG jezdil šest let v Golfu GTI. A teď mám hydromenice v obou svých autech. Nepozoruji žádný podstatný rozdíl. Najdi si na mem kanále test Seatu Atecy (nemyslím ten nový s Cuprou Atecou). Vzal jsem si do auta sklenici s vodkou a zkoušel se rozjíždět i couvat. Nic se nedělo. Hladina se lehce pohnula jen vlivem nerovnosti na vozovce. Jinak jsem jezdil v desítkách aut s koncernovou DSG a nikdy jsem skubani v jakémkoliv režimu nepozoroval. Pak jsem měl ještě BMW M3 F80 a tam byla taky polozavodni dvojspojka. Opět v normálním režimu bez problému. Kanál se jmenuje Akcelerace Videoblogy.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  21. 04. 2019 19:12

Ja mam odjazdene na: Yeti, Alhambra a S-Max - vsetko zle, Yeti najhorsie. Napriek tomu vsetky HDM na ktorych som jazdil OK. DSG - pre mna nikdy viac. Minuly rok som kupil novy S-Max s tym, ze to snad nebude take zle, naozaj sa mi to na testovacke take zle nezdalo. Velka chyba, teraz je uz aj S-Max na 8-st HDM, rocne auto v takmer plnej vybave sa mi nechce predavat, ale uvazujem o tom a potom samozrejme kupit uz S-Max s HDM.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 04. 2019 19:40

Nemohlo to být závadou u Yetiho?

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Aladin  |  21. 04. 2019 20:11

Passat bitdi dsg- tvoje zkušenosti s podtáčením motoru potvrzuji. Je to nepříjemné a kurví to setrvačník. S jemným přidáním plynu problém nemám. Je pravda, že hdm je 100% a k ne sportovním vozům to je jediná důstojná převodovka.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
ACE  |  22. 04. 2019 08:55

Já jezdím občas dodnes v Oktavce 1.8 4x4 s DSG a je to opravdu hodně špatné, snad ani ne v tom cukání (to je takovej foklor), ale ty prodlevy a zmatečnost jsou prostě hrozný. Jedna z mála převodovek se kterou bych opravdu žít nechtěl.

Odpovědět  |   | 
Hikeš  |  21. 04. 2019 20:35

No a ty mi na oplátku vysvětli proč A8 nemá dvojspojku, když vrcholný model S8 ji má. A proč by Q3 nemohla mít dvojspojku, když ta vyhoví v daleko dražších autech jako je S8, Continental nebo Chiron.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  21. 04. 2019 21:55

Pri sportovych autach, ktore spominas sa ocakava, ze si vacsinu casu prehadzujes sam, DSG prehadzuje rychlejsie, aj casy z 0-100 atd urobi trochu rychlejsie. Na kazdodenne jazdenie sa hodi viac HDM (pozri moje ostatne prispevky hore) preto ju ma aj ta A8. Pouzitie DSG v autach ako Q3 je len o nahanani trochu nizsej spotreby a emisii za cenu vyrazne mensieho komfortu a praktickosti...

Odpovědět  |   | 
TVL  |  20. 04. 2019 09:39

Co to meleš za hov.a?! Sedni si na pár hodin aspoň k wikipedii abys pak tady se sebe nedělal jen šaška, ale podle reakcí tobě podobně znalých sem chodí mraky.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  19. 04. 2019 14:07

Audi údajně plánuje snížit výrobu Audi e-tron, na vině je nedostatek baterií?
http://www.hybrid.cz/audi-udajne-planuje-snizi... ...

U Audi probíhá výrobní peklo? Ale to přeci není možné, vždyť má tolik zkušeností s miliony a miliony aut. Ježíšmarjá německej autozázrak padnul na hubu a ryje držkou v zemi! Na koho se teď můžem spolehnout? Panenkomarijá!!!! Naslibovali miliony elektroaut a teď houno. Když nemůžeš tak přidej!

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  19. 04. 2019 18:43

Jedno je jisté, bude to další předražený šunt od koncernu Hitlerwágen.

Odpovědět  |   | 
..-  |  19. 04. 2019 19:23

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  19. 04. 2019 19:39

Předražené a nespolehlivé VW šroty.

Odpovědět  |   | 
m  |  19. 04. 2019 20:24

napsal majitel dáčky z áček

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  19. 04. 2019 21:13

A za koho se vydáváš teď? Na tebe je i medicína krátká.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  19. 04. 2019 21:33

Ty máš doma škodovku a proto jsi tak nešťastný? Šíříš zde neustále nenávist a navíc se stále za někoho vydáváš. Tvůj pocit méněcennosti se dá určitě léčit, ale musíš pro to sám něco udělat.

Odpovědět  |   | 
tom  |  20. 04. 2019 07:29

Spise bych rekl, ze subaru nebo volvo, podle toho, co vidim na silnicich.

Odpovědět  |   | 
xaver  |  19. 04. 2019 20:31

pro mě je u nových modelů nezkousnutelný dizajn spojených zadních lamp a tablety na ovládání všeho. v tom je třeba mnichov víc luxus tlačítka z kovu, skla, keramiky

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 04. 2019 21:18

Tlačítka z kovu? V této třídě?

Odpovědět  |   | 
xaver  |  19. 04. 2019 21:44

to je přeci irelevantní jaká třída, když už si připlácím za nadstandart

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  19. 04. 2019 23:02

No to irelevantní není, stačí se podívat do X1 a je to ještě horší plastáček než ta Q3.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  22. 04. 2019 20:55

Podle počtu reakcí k tomuto článku to vypadá na velký zájem o toto "auto"...
Mohu jen doplnit:
1. Koncern VW je šikovný a umí vyrábět a prodávat auta a hlavně vydělávat a umně využívá i Audi.
2. Audi produkuje unikátní modely, které uspokojí i toho nejnáročnějšího zákazníka. Ale nechá si za ně pořádně zaplatit.
3. Audi ale produkuje i "nižší" modely za "nižší" cenu, které dokáže prodat (jinak by je asi nevyrábělo). Není na tom nic špatného. Záleží na každém, jestli si takový "levný model" koupí nebo ne.
4. Nechápu rozhořčení některých diskutérů a jejich kritiku Audi, zejména, když je jasné, že si žádné auto od Audi kupovat nebudou. (Audi je v Česku v porovnání s ostatními VW koncernovými produkty stejně jen "kusovkou"...)
5. Postřehl jsem snahu Stealtha o věcnou diskusi. Bohužel ocenění se nedočkal. Jak by ne, když šlo o "diskusní" "oponenty", kteří s Audi nejezdí a jezdt nebudou a Audi si ani kupovat nebudou.... (O čem s nimi diskutovat, že?)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 6 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A