Náskok techniky ja kde??? Prostě ocel je ocel a hliník ať jde do Humpolce !!!
K porovnanim sedadlum od mercedesu si dovoluji pridat poznámku ze u audi si můžete za 183t priplatit za lepsí.Overeno u dealera.
Autor clanku byl tipuji nejaky jouda z vesnicky ze severni moravy, co doma lesti 3x denne ceskou vochcavku 1,9 tdi....a cirou nahodou se svezl v A8 :DPaneboze jak muze napsat ze se tato audi a8 ujima temer prvenstvi v luxusnich limuzin nebo ze tam ma namireno ! :D Pane autore, doporucuji vyhledat moznost svest se aspon na par minut v ,,Mb S,, byt uz jen 350 amg. To nemluvim ani o S63 amg.. to by pan ,,chytra clanek,, pak nemohl mesic spat..Srovnat a8 at uz ve vybave ,,porno luxus rolex styl,, neni ani zdaleka mozne s Mb S tridy... :D Dodam na zaver A8 navonena bida lehce pripominajici boleslavky cesky hnus superb....amen.
Mimochodem Jan Micka se svezl v auto.cz vším možným. Tipuju to na stovky aut všech tříd. Ale fanatikovi bez objektivního posouzení se těžko neco vysvětluje.
Hm, ja jsem konkrétně tuto A8 testoval a měl jsem tři dny a musim rict, ze ani Mercedes ani BMW se nyní (s důrazem na slovo nyní) na A8 nechytají. Ani luxusem ani technologiemi. A to říkám jako fanoušek S-Class v teto třídě. Kolik jsi ty najel všemi třemi auty?
Esko je o něco tišší.Sám sem si to chtěl ověřit protože i v testech na to nekteří kolegové upozornovali.Bohužel
odpovím ti za něj, nenajel s tím ani cm, ale už teď ví, co je nejlepší. Jediný co je jistý, je, že má mindrák z A8 a sev. Moravy :-D
Taková sračka! Hyundai i40 ho se svou širokou paletou motorů a dokonalostí Hyundai vlastní strčí do kapsy a kdyby jste vedle toho zaparkovali Genesis, tak by to bylo až ponižující :-D
Zlatá slova, synku.
"Testujeme nejdostupnější verzi, protože cenově vychází na 2.449.900 korun""Cena testovaného vozu - 3.562.400 Kč"aha :-D
za mě to bude dávat smysl až bude pod kapotou rozumná W12 než upocené šestiválce nebo aspoň V8.
Upocený V6, který dává 100 za 5,9. Skučet nad šestiválcem v době tříválcové potřebuje dvojitou dávku nesoudnosti.
Autor je z auta úplně nadšený a napsal to tak, že jsem mu uvěřil. Tento text úplně ční nad ostatní na auto.cz a autorevue. Super.
Je sice hezke, ze od Infiniti okopirovali ten druhy dotekovy display, ale myslim ze to byl zrovna jeden ze slabsich japonskych napadu. Dotykove prvky bez zpetne vazby jsou hrozny ergonomicky oser a jak je to pak opatlane, tak je to docela hnusne.
Nejvetsi prca bude az si za deset let tuto karu koupi mladik z vesnice a bude delat frajera nez bude tato kara potrebovat prvni servis za desetitisice, buhaha.B-]
Kluci vy máte zase vánoce... Užijte si nenávisti a pak zase zpátky do škol/práce...
klid, ja tyhle radoby pomlouvace taky nechapu...ale jen to potvrzuje, ze jsme narod buranu
jasne ze ste. kto iny by z.r.a.l. 20percentny eidam
Pokud temi 20% myslis obsah tuku (celkove v syru? v susine?), tak tento udaj sam o sobe nema nijak zvlast vypovidajici hodnotu o kvalite syra. Ale tak plivnul sis, demonstroval svou omezenost/neznalost, a muzes jit prudit o dum dal ;-)
:-D:-D:-D:-D
Tak jen doufám, že pisálek po sobě pak taky utřel, protože z textu to vypadá na nejméně šestinásobný orgasmus. Jenže to tlačení koncernu VW je už příliš trapně průhledné.
Takže, když Audi připraví novou vlajkovou loď, tak se nesmí testovat?
Tebe k tej SQ7 dali aj nejaku injekciu koncernopozitiv?
Ne. Mám vztah k Audi už dávno, vážím si jejich tradice a historie. Jen nechápu, proč se musí všechno hned “hejtovat”...
Taková ta préééémie, s primárně předohrabem, co tahá čumák po zemi. Disproporce z toho jen stříká. Ten interiér = vážně "lahůdka" teda. OMG...:-D:-DB-]
Tahá čumák po zemi? Vysvětli. Díky.Primárně s předohrabem? Vysvětli. Díky.
Taha cumak po zemi = metrovy previs klasicke predokolkove platformy s primarni koncepci predohrabu. Jednoduse dle meho nazoru je to hnusny jak noc. Ale koupit si to muze kdokoli. Nakonec jedina Auto Union za leden 2018 v DE pokles o 3%. Jinak pro brblala. Ma zkusenost. A6 2010, A8 2012, A4 2014.Za me ne. B-]
Kde jsi našel rozdělení hmotnosti mezi předek a zadek? Ja to nemůžu nikde najít. Aktuálně ma třeba Q7 rozložení hmotnosti na naprávách 50/50. Konstrukce je tvořena vždy quattrem, takže tu poznámku bych pochopil u A4/A6.
Technika je špičková, ale obluda je to slušná. :-DB-]
Vypnutí motoru pod 22km/h to musí být super, protože už OIII FL chcípá pod 10km/h a cestou ke kruháči na 100m zdechla asi 16x předpokládám tedy, že Audi by mohlo vytvořit nový rekord:-D
Testujeme nejdostupnější verzi, protože cenově vychází na 2.449.900 korun, tedy o mastných 109.000 Kč levněji než šestiválec TFSI. Někteří z vás se teď možná chytají za hlavu se slovy, že je Audi předražené, ve srovnání s konkurencí je však jasně nejlevnější. nize pakCo se cen týče, je Audi A8 v rámci své nejbližší konkurence vlastně nejlevnější, byť cenový rozdíl oproti Němcům není zase tak velký.------------V tabulce zaklad BMW 7 i MB S za vicemene stejnou cenu (hybridni Lexus logicky o neco drazsi). Priplatek 100 tisic za vykonnejsi motor u auta za 2.5 mega je mastny?
Dobrý den,ano ;-)
Z pohladu pisalka pre zive ano:-D Pri novom A8 je mrte priplatkov a malokto to kupi za tych 2,5 mega, doplni par veci a je cez tri, sto litrov je uz len detail na nejaku luxusnu stetku v luxusnom hotely:-D
Znám dost lidi co mají úchylku na MB_S a nikdy se nedostali pod 3 míče
obsluze myčky se budou milionáři svěřovat - to určitě
Obsluze ne, ale když s nimi podepisuji kupní smlouvu, tak ani nemusí, vím jak jsem jim to nacenil...
Ty potřebuješ být milionář abys koupil S-class 2018? Dneska stačí bance 10-20 procent akontace.
a dál? abys měl na splátku potřebuješ disponibilní příjem jako firma nebo zaměstnanec v řádech statisíců měsíčně což je ročně určitě víc jak milion
Splátka na auto kolem 3 mil. je samozřejmě dle akontace +/- 60-80 tis. člověku jako zaměstnanec (pokud neni zaměstnán ve vlastní firmě :-) ) jsem S ještě neprodal
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.