TEST Audi A8 50 TDI quattro: Panu ministrovi s láskou

bzzz  |  06. 02. 2018 16:16

Testujeme nejdostupnější verzi, protože cenově vychází na 2.449.900 korun, tedy o mastných 109.000 Kč levněji než šestiválec TFSI. Někteří z vás se teď možná chytají za hlavu se slovy, že je Audi předražené, ve srovnání s konkurencí je však jasně nejlevnější.

nize pak

Co se cen týče, je Audi A8 v rámci své nejbližší konkurence vlastně nejlevnější, byť cenový rozdíl oproti Němcům není zase tak velký.

------------

V tabulce zaklad BMW 7 i MB S za vicemene stejnou cenu (hybridni Lexus logicky o neco drazsi). Priplatek 100 tisic za vykonnejsi motor u auta za 2.5 mega je mastny?

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

ano

Odpovědět  |   | 
X1  |  06. 02. 2018 23:01

Z pohladu pisalka pre zive ano Pri novom A8 je mrte priplatkov a malokto to kupi za tych 2,5 mega, doplni par veci a je cez tri, sto litrov je uz len detail na nejaku luxusnu stetku v luxusnom hotely

Odpovědět  |   | 
Klobás  |  07. 02. 2018 09:05

Znám dost lidi co mají úchylku na MB_S a nikdy se nedostali pod 3 míče

Odpovědět  |   | 
homer  |  07. 02. 2018 17:53

obsluze myčky se budou milionáři svěřovat - to určitě

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 02. 2018 19:58

Ty potřebuješ být milionář abys koupil S-class 2018? Dneska stačí bance 10-20 procent akontace.

Odpovědět  |   | 
homer  |  07. 02. 2018 23:46

a dál? abys měl na splátku potřebuješ disponibilní příjem jako firma nebo zaměstnanec v řádech statisíců měsíčně což je ročně určitě víc jak milion

Odpovědět  |   | 
Klobás  |  08. 02. 2018 08:49

Splátka na auto kolem 3 mil. je samozřejmě dle akontace +/- 60-80 tis. člověku jako zaměstnanec (pokud neni zaměstnán ve vlastní firmě ) jsem S ještě neprodal

Odpovědět  |   | 
Klobás  |  08. 02. 2018 08:48

Obsluze ne, ale když s nimi podepisuji kupní smlouvu, tak ani nemusí, vím jak jsem jim to nacenil...

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  06. 02. 2018 16:31

Vypnutí motoru pod 22km/h to musí být super, protože už OIII FL chcípá pod 10km/h a cestou ke kruháči na 100m zdechla asi 16x předpokládám tedy, že Audi by mohlo vytvořit nový rekord

Odpovědět  |   | 
GR8  |  06. 02. 2018 16:43

Technika je špičková, ale obluda je to slušná.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  06. 02. 2018 16:48

Taková ta préééémie, s primárně předohrabem, co tahá čumák po zemi. Disproporce z toho jen stříká. Ten interiér = vážně "lahůdka" teda. OMG...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 02. 2018 20:05

Tahá čumák po zemi? Vysvětli. Díky.
Primárně s předohrabem? Vysvětli. Díky.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  06. 02. 2018 21:18

Taha cumak po zemi = metrovy previs klasicke predokolkove platformy s primarni koncepci predohrabu. Jednoduse dle meho nazoru je to hnusny jak noc. Ale koupit si to muze kdokoli. Nakonec jedina Auto Union za leden 2018 v DE pokles o 3%. Jinak pro brblala. Ma zkusenost. A6 2010, A8 2012, A4 2014.Za me ne.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 02. 2018 07:16

Kde jsi našel rozdělení hmotnosti mezi předek a zadek? Ja to nemůžu nikde najít. Aktuálně ma třeba Q7 rozložení hmotnosti na naprávách 50/50.
Konstrukce je tvořena vždy quattrem, takže tu poznámku bych pochopil u A4/A6.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  06. 02. 2018 17:32

Tak jen doufám, že pisálek po sobě pak taky utřel, protože z textu to vypadá na nejméně šestinásobný orgasmus. Jenže to tlačení koncernu VW je už příliš trapně průhledné.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 02. 2018 20:06

Takže, když Audi připraví novou vlajkovou loď, tak se nesmí testovat?

Odpovědět  |   | 
jurojanosik  |  07. 02. 2018 16:24

Tebe k tej SQ7 dali aj nejaku injekciu koncernopozitiv?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 02. 2018 19:56

Ne. Mám vztah k Audi už dávno, vážím si jejich tradice a historie. Jen nechápu, proč se musí všechno hned “hejtovat”...

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  06. 02. 2018 18:45

Nejvetsi prca bude az si za deset let tuto karu koupi mladik z vesnice a bude delat frajera nez bude tato kara potrebovat prvni servis za desetitisice, buhaha.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  06. 02. 2018 19:44

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 02. 2018 20:08

Kluci vy máte zase vánoce... Užijte si nenávisti a pak zase zpátky do škol/práce...

Odpovědět  |   | 
tomas  |  06. 02. 2018 20:36

klid, ja tyhle radoby pomlouvace taky nechapu...ale jen to potvrzuje, ze jsme narod buranu

Odpovědět  |   | 
jurojanosik  |  07. 02. 2018 16:25

jasne ze ste. kto iny by z.r.a.l. 20percentny eidam

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 02. 2018 19:01

Pokud temi 20% myslis obsah tuku (celkove v syru? v susine?), tak tento udaj sam o sobe nema nijak zvlast vypovidajici hodnotu o kvalite syra. Ale tak plivnul sis, demonstroval svou omezenost/neznalost, a muzes jit prudit o dum dal

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  06. 02. 2018 21:05

Je sice hezke, ze od Infiniti okopirovali ten druhy dotekovy display, ale myslim ze to byl zrovna jeden ze slabsich japonskych napadu. Dotykove prvky bez zpetne vazby jsou hrozny ergonomicky oser a jak je to pak opatlane, tak je to docela hnusne.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  07. 02. 2018 06:51

Autor je z auta úplně nadšený a napsal to tak, že jsem mu uvěřil. Tento text úplně ční nad ostatní na auto.cz a autorevue. Super.

Odpovědět  |   | 
vypítko  |  07. 02. 2018 08:15

za mě to bude dávat smysl až bude pod kapotou rozumná W12 než upocené šestiválce nebo aspoň V8.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  07. 02. 2018 08:26

Upocený V6, který dává 100 za 5,9. Skučet nad šestiválcem v době tříválcové potřebuje dvojitou dávku nesoudnosti.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  07. 02. 2018 09:03

"Testujeme nejdostupnější verzi, protože cenově vychází na 2.449.900 korun"
"Cena testovaného vozu - 3.562.400 Kč"
aha

Odpovědět  |   | 
Stan  |  07. 02. 2018 09:04

Taková sračka! Hyundai i40 ho se svou širokou paletou motorů a dokonalostí Hyundai vlastní strčí do kapsy a kdyby jste vedle toho zaparkovali Genesis, tak by to bylo až ponižující

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  11. 02. 2018 02:01

Zlatá slova, synku.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  07. 02. 2018 22:46

Autor clanku byl tipuji nejaky jouda z vesnicky ze severni moravy, co doma lesti 3x denne ceskou vochcavku 1,9 tdi....a cirou nahodou se svezl v A8 :D
Paneboze jak muze napsat ze se tato audi a8 ujima temer prvenstvi v luxusnich limuzin nebo ze tam ma namireno ! :D Pane autore, doporucuji vyhledat moznost svest se aspon na par minut v ,,Mb S,, byt uz jen 350 amg. To nemluvim ani o S63 amg.. to by pan ,,chytra clanek,, pak nemohl mesic spat..
Srovnat a8 at uz ve vybave ,,porno luxus rolex styl,, neni ani zdaleka mozne s Mb S tridy... :D Dodam na zaver A8 navonena bida lehce pripominajici boleslavky cesky hnus superb....
amen.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 02. 2018 09:26

Hm, ja jsem konkrétně tuto A8 testoval a měl jsem tři dny a musim rict, ze ani Mercedes ani BMW se nyní (s důrazem na slovo nyní) na A8 nechytají. Ani luxusem ani technologiemi.
A to říkám jako fanoušek S-Class v teto třídě.
Kolik jsi ty najel všemi třemi auty?

Odpovědět  |   | 
jiný Tomáš  |  08. 02. 2018 11:18

odpovím ti za něj, nenajel s tím ani cm, ale už teď ví, co je nejlepší.
Jediný co je jistý, je, že má mindrák z A8 a sev. Moravy

Odpovědět  |   | 
Tomas Jedno  |  08. 02. 2018 20:59

Esko je o něco tišší.Sám sem si to chtěl ověřit protože i v testech na to nekteří kolegové upozornovali.Bohužel

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 02. 2018 09:30

Mimochodem Jan Micka se svezl v auto.cz vším možným. Tipuju to na stovky aut všech tříd.
Ale fanatikovi bez objektivního posouzení se těžko neco vysvětluje.

Odpovědět  |   | 
Tomas Jedno  |  08. 02. 2018 20:54

K porovnanim sedadlum od mercedesu si dovoluji pridat poznámku ze u audi si můžete za 183t priplatit za lepsí.Overeno u dealera.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků

Nejčtenější články

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik dostali za duben zaměstnanci Škody

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik …

Platy v mladoboleslavské automobilce vyrostly do rekordních výšin. Většina zaměstnanců dostala alespoň 100.000 Kč hrubého.

14.  5.  2018 | | 149 N/A
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí …

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o náběhu výroby nástupce Škody Rapid. Zaměstnanci se musejí potýkat s prvotními problémy.

20.  5.  2018 | | 135 N/A
Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW, skončilo to fiaskem

Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW,…

Prototyp vozu střední třídy s označením Š 720 měl být odpovědí AZNP na plánovaný růst životní úrovně socialistického Československa. Jak to nakonec dopadlo, asi není těžké uhodnout.

19.  5.  2018 | | 26 N/A
Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na sloup osvětlení. Kdo je ale na vině?

Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na slou…

Bizarně a nebezpečně vypadá dopravní nehoda, která se odehrála na neznámém místě.

4.  5.  2018 | | 30 N/A
Škoda Kodiaq RS poprvé spatřena v Česku během testování. Bez maskování

Škoda Kodiaq RS poprvé spatřena v Česku běh…

Nejsilnější provedení Škody Kodiaq zachytil na hradecké dálnici náš čtenář David. Vůz se během testování proháněl bez maskování.

9.  5.  2018 | | 51 N/A