TEST Audi A8 50 TDI quattro: Panu ministrovi s láskou

bzzz  |  06. 02. 2018 16:16

Testujeme nejdostupnější verzi, protože cenově vychází na 2.449.900 korun, tedy o mastných 109.000 Kč levněji než šestiválec TFSI. Někteří z vás se teď možná chytají za hlavu se slovy, že je Audi předražené, ve srovnání s konkurencí je však jasně nejlevnější.

nize pak

Co se cen týče, je Audi A8 v rámci své nejbližší konkurence vlastně nejlevnější, byť cenový rozdíl oproti Němcům není zase tak velký.

------------

V tabulce zaklad BMW 7 i MB S za vicemene stejnou cenu (hybridni Lexus logicky o neco drazsi). Priplatek 100 tisic za vykonnejsi motor u auta za 2.5 mega je mastny?

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

ano

Odpovědět  |   | 
X1  |  06. 02. 2018 23:01

Z pohladu pisalka pre zive ano Pri novom A8 je mrte priplatkov a malokto to kupi za tych 2,5 mega, doplni par veci a je cez tri, sto litrov je uz len detail na nejaku luxusnu stetku v luxusnom hotely

Odpovědět  |   | 
Klobás  |  07. 02. 2018 09:05

Znám dost lidi co mají úchylku na MB_S a nikdy se nedostali pod 3 míče

Odpovědět  |   | 
homer  |  07. 02. 2018 17:53

obsluze myčky se budou milionáři svěřovat - to určitě

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 02. 2018 19:58

Ty potřebuješ být milionář abys koupil S-class 2018? Dneska stačí bance 10-20 procent akontace.

Odpovědět  |   | 
homer  |  07. 02. 2018 23:46

a dál? abys měl na splátku potřebuješ disponibilní příjem jako firma nebo zaměstnanec v řádech statisíců měsíčně což je ročně určitě víc jak milion

Odpovědět  |   | 
Klobás  |  08. 02. 2018 08:49

Splátka na auto kolem 3 mil. je samozřejmě dle akontace +/- 60-80 tis. člověku jako zaměstnanec (pokud neni zaměstnán ve vlastní firmě ) jsem S ještě neprodal

Odpovědět  |   | 
Klobás  |  08. 02. 2018 08:48

Obsluze ne, ale když s nimi podepisuji kupní smlouvu, tak ani nemusí, vím jak jsem jim to nacenil...

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  06. 02. 2018 16:31

Vypnutí motoru pod 22km/h to musí být super, protože už OIII FL chcípá pod 10km/h a cestou ke kruháči na 100m zdechla asi 16x předpokládám tedy, že Audi by mohlo vytvořit nový rekord

Odpovědět  |   | 
GR8  |  06. 02. 2018 16:43

Technika je špičková, ale obluda je to slušná.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  06. 02. 2018 16:48

Taková ta préééémie, s primárně předohrabem, co tahá čumák po zemi. Disproporce z toho jen stříká. Ten interiér = vážně "lahůdka" teda. OMG...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 02. 2018 20:05

Tahá čumák po zemi? Vysvětli. Díky.
Primárně s předohrabem? Vysvětli. Díky.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  06. 02. 2018 21:18

Taha cumak po zemi = metrovy previs klasicke predokolkove platformy s primarni koncepci predohrabu. Jednoduse dle meho nazoru je to hnusny jak noc. Ale koupit si to muze kdokoli. Nakonec jedina Auto Union za leden 2018 v DE pokles o 3%. Jinak pro brblala. Ma zkusenost. A6 2010, A8 2012, A4 2014.Za me ne.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 02. 2018 07:16

Kde jsi našel rozdělení hmotnosti mezi předek a zadek? Ja to nemůžu nikde najít. Aktuálně ma třeba Q7 rozložení hmotnosti na naprávách 50/50.
Konstrukce je tvořena vždy quattrem, takže tu poznámku bych pochopil u A4/A6.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  06. 02. 2018 17:32

Tak jen doufám, že pisálek po sobě pak taky utřel, protože z textu to vypadá na nejméně šestinásobný orgasmus. Jenže to tlačení koncernu VW je už příliš trapně průhledné.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 02. 2018 20:06

Takže, když Audi připraví novou vlajkovou loď, tak se nesmí testovat?

Odpovědět  |   | 
jurojanosik  |  07. 02. 2018 16:24

Tebe k tej SQ7 dali aj nejaku injekciu koncernopozitiv?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 02. 2018 19:56

Ne. Mám vztah k Audi už dávno, vážím si jejich tradice a historie. Jen nechápu, proč se musí všechno hned “hejtovat”...

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  06. 02. 2018 18:45

Nejvetsi prca bude az si za deset let tuto karu koupi mladik z vesnice a bude delat frajera nez bude tato kara potrebovat prvni servis za desetitisice, buhaha.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  06. 02. 2018 19:44

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 02. 2018 20:08

Kluci vy máte zase vánoce... Užijte si nenávisti a pak zase zpátky do škol/práce...

Odpovědět  |   | 
tomas  |  06. 02. 2018 20:36

klid, ja tyhle radoby pomlouvace taky nechapu...ale jen to potvrzuje, ze jsme narod buranu

Odpovědět  |   | 
jurojanosik  |  07. 02. 2018 16:25

jasne ze ste. kto iny by z.r.a.l. 20percentny eidam

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 02. 2018 19:01

Pokud temi 20% myslis obsah tuku (celkove v syru? v susine?), tak tento udaj sam o sobe nema nijak zvlast vypovidajici hodnotu o kvalite syra. Ale tak plivnul sis, demonstroval svou omezenost/neznalost, a muzes jit prudit o dum dal

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  06. 02. 2018 21:05

Je sice hezke, ze od Infiniti okopirovali ten druhy dotekovy display, ale myslim ze to byl zrovna jeden ze slabsich japonskych napadu. Dotykove prvky bez zpetne vazby jsou hrozny ergonomicky oser a jak je to pak opatlane, tak je to docela hnusne.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  07. 02. 2018 06:51

Autor je z auta úplně nadšený a napsal to tak, že jsem mu uvěřil. Tento text úplně ční nad ostatní na auto.cz a autorevue. Super.

Odpovědět  |   | 
vypítko  |  07. 02. 2018 08:15

za mě to bude dávat smysl až bude pod kapotou rozumná W12 než upocené šestiválce nebo aspoň V8.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  07. 02. 2018 08:26

Upocený V6, který dává 100 za 5,9. Skučet nad šestiválcem v době tříválcové potřebuje dvojitou dávku nesoudnosti.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  07. 02. 2018 09:03

"Testujeme nejdostupnější verzi, protože cenově vychází na 2.449.900 korun"
"Cena testovaného vozu - 3.562.400 Kč"
aha

Odpovědět  |   | 
Stan  |  07. 02. 2018 09:04

Taková sračka! Hyundai i40 ho se svou širokou paletou motorů a dokonalostí Hyundai vlastní strčí do kapsy a kdyby jste vedle toho zaparkovali Genesis, tak by to bylo až ponižující

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  11. 02. 2018 02:01

Zlatá slova, synku.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  07. 02. 2018 22:46

Autor clanku byl tipuji nejaky jouda z vesnicky ze severni moravy, co doma lesti 3x denne ceskou vochcavku 1,9 tdi....a cirou nahodou se svezl v A8 :D
Paneboze jak muze napsat ze se tato audi a8 ujima temer prvenstvi v luxusnich limuzin nebo ze tam ma namireno ! :D Pane autore, doporucuji vyhledat moznost svest se aspon na par minut v ,,Mb S,, byt uz jen 350 amg. To nemluvim ani o S63 amg.. to by pan ,,chytra clanek,, pak nemohl mesic spat..
Srovnat a8 at uz ve vybave ,,porno luxus rolex styl,, neni ani zdaleka mozne s Mb S tridy... :D Dodam na zaver A8 navonena bida lehce pripominajici boleslavky cesky hnus superb....
amen.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 02. 2018 09:26

Hm, ja jsem konkrétně tuto A8 testoval a měl jsem tři dny a musim rict, ze ani Mercedes ani BMW se nyní (s důrazem na slovo nyní) na A8 nechytají. Ani luxusem ani technologiemi.
A to říkám jako fanoušek S-Class v teto třídě.
Kolik jsi ty najel všemi třemi auty?

Odpovědět  |   | 
jiný Tomáš  |  08. 02. 2018 11:18

odpovím ti za něj, nenajel s tím ani cm, ale už teď ví, co je nejlepší.
Jediný co je jistý, je, že má mindrák z A8 a sev. Moravy

Odpovědět  |   | 
Tomas Jedno  |  08. 02. 2018 20:59

Esko je o něco tišší.Sám sem si to chtěl ověřit protože i v testech na to nekteří kolegové upozornovali.Bohužel

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 02. 2018 09:30

Mimochodem Jan Micka se svezl v auto.cz vším možným. Tipuju to na stovky aut všech tříd.
Ale fanatikovi bez objektivního posouzení se těžko neco vysvětluje.

Odpovědět  |   | 
Tomas Jedno  |  08. 02. 2018 20:54

K porovnanim sedadlum od mercedesu si dovoluji pridat poznámku ze u audi si můžete za 183t priplatit za lepsí.Overeno u dealera.

Odpovědět  |   | 
Ed.  |  31. 05. 2018 18:07

Náskok techniky ja kde??? Prostě ocel je ocel a hliník ať jde do Humpolce !!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V nouzi vás může zachránit

Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V n…

U některých aut je záslepka pro odjištění pojistky převodovky vidět na první pohled. Často ji vnímáme jen jako nutný technický prvek, ovšem pod sebou skrývá funkci, která může být v krajních momentech zásadní.

14.  8.  2018 | | 28 N/A
Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. Jeho výbava ohromí i dnes

Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. …

Pod jménem Mégane si představíte vcelku normální hatchback od Renaultu. Francouzská značka však tohle jméno uvedla ještě dříve u futuristického konceptu, který ve své době nadchl neskutečnou výbavou a technologiemi.

3.  8.  2018 | | 27 N/A
Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily i GAZ, Češi však měli smůlu

Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily…

Chloubou Škody je dnes Kodiaq a Karoq, univerzální stroje schopné plnit různé úkoly však měl mladoboleslavský výrobce už před půlstoletím. Akorát jsme si na ně museli nechat zajít chuť.

8.  8.  2018 | | 31 N/A
Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hybrid s technikou Golfu

Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hy…

Na zcela novou generaci Octavie si sice ještě nějaký ten čas počkáme, už nyní se však objevují zajímavé podrobnosti o její technice. Mild-hybridní pohon je tak v českém bestselleru docela pravděpodobný.

3.  8.  2018 | | 70 N/A
Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate Luxury je v reálu absurdní!

Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate L…

Postavte vedle ultraluxusního konceptu od Maybachu člověka na běžné ulici, a najednou začnete vnímat, o jak opuletní kus se jedná.

2.  8.  2018 | | 32 N/A