charakterní (ale ne dětinský) - co to je za nesmysl?
Jo když by začli montovat manuální převodovku tak by se nad tím dalo i uvažovat 😆
Hezkej kocar ale SUV v dieslu je daleko lepsi vuz.
Nic mě tahle značka neříká. Nikdy mě nenapadlo, že bych si chtěl koupit Audi. Snad jejiný model kdyby se mě líbil A6 první generace, když to uvádělo Audi na trh. Ten design byl frajerský.
Mně trochu vadí že ani S7 ani toto tfsi nemají Twincharger. Proto to nejsou dobrá auta.
I kdyby to melo fontanku, tak bys na to nemel a nekoupil to... takze ti to muze byt vcelku jedno
To není volba znalců ale spíš naopak. Pokud koupím s7 s bitdi motorem, tak cena je prakticky stejná, ale dostanu trvalé quattro (oproti haldexu) a ZF hydrodynamickou převodovku (oproti DSG). Zrychlení u obou aut je prakticky stejné. Spotřeba je u S7 samozřejmě znatelně nižší. Jediná nevýhoda je hrubší zvuk motoru u S7, to je pravda. Ale je to vyvážené ostatní lepší technikou...Samozřejmě, volba je na každém co upřednostní...
Volba znalců ... Pořád to žere tak 0.5l oleje na 1000km a podle návodu je to ok?
Nežere a běž radši honit
To quattro ultra by mne asi štvalo. To DSG by mi pilo krev určitě. Tzn. lepší volba diesel, který je ale diesel se všema výhodama a nevýhodama. Na druhou stranu ta spotřeba a tím pádem i dojezd u toho benzínu je opravdu skvělá.
To je mimochodem můj celoživotní pocit u audi - moc fajn, ale že by mne úplně nadchlo a koupil zrovna jej se nestane.
Co řekne znalec na dva metráky pohotovostní hmotnosti u S7 navíc, z čehož významná část bude ležet na či dokonce před přední nápravou?
2 metráky navíc u S7 oproti čemu? Pohotovostní hmotnost A7 55TFSI-2140kg. S7-2085kg??Pokud vím to rozložení hmotnosti na/před přední nápravu u Audi bylo x generací zpět.
Šestiválcové A7 55TFSI má 1880 kg (2140 kg má 55 TFSI-e, což je plug-in hybrid s čtyřválcovým 2.0 TSI).Podle fotek je stále větší část motoru před přední nápravou, i když asi ne tak velká část, jako kdysi.
Vzhledem k tomu, že Audi před časem zavedlo šikmé hnací hřídele (nejsou kolmo na osu motoru/kola, ale směřují od motoru směrem dopředu, tak dostali střed V6 přesně nad pomyslnou spojnici nábojů kol.
Jenže to je zase diesel. Jak BMW, tak Mercedes mají v současnosti lepší nabídku techniky.
Mě se u Merc. nelíbí exteriér, ani interiér, ala kolotoče.... Palubovka je jedna velká obrazovka...Je to věcí osobního vkusu/nevkusu.
Nevím, přijde mi že nabídky D3 jsou celkem srovnatelné. Nevím co má BMW nebo MB lepší než Audi. Je to všechno hodně podobné. Používají i podobné komponenty (zrovna ZF převodovku)
Článek je nekritická reklama. S tronic (dvojspojka) nemá v tomto voze co pohledávat. Do takového vozu jedině klasika s hydroměničem.
Blbost, dvojspojka tady funguje lépe než měnič, je dostatečně hladká při řazení a v každém případě je rychlejší než měnič.
rychlejší asi bude, ale nikoli hladce komfortní, tam úrovně hydrodynamiky nedosahuje. Tohle není sportovní závoďák, ale spíše pohodlné auto na delší cesty.
U A6/A7 je jednoduché srovnání, 3.0 TDI je s hydro, 3.0 TFSI je s dvojspojkou a dvojspojka mi přijde k charakteru benzínu lepší, seká tam rychlosti jedna radost a kdybych volil čistě podle kombinace motor/převodovka, tak to TFSI s dvojspojkou je lepší.
Neni tak úplně pravda, nevím jak u A5, ale A6 3.0 TDI má S-tronik, tiptronik (hydro) má pouze BiTDI!! 235Kw+.
A6 50 TDI 210 kW má tiptronic nebo-li měnič. Stačí se podívat na stránky Audi.Žádné BiTDI s 235 kW se nedělá. BiTDI má verze S6 a ta má 253 kW a také tipronic nebo-li měnič.
Souhlas, ne nadarmo třeba Bentley Continental, tedy typické GT, přešel od ZF měniče (do kterého draho investoval a vyvinul spolu se ZF skříň na 1000Nm kvůli W12) ke dvojspojce a každý, kdo měl možnost jet obě varianty jednoznačně preferuje dvojspojku. Většina chytrolínů hodnotí dvojspojky podle suchých dvojspojek někde ve Fabii nebo nějakém Hyundai, ale mokré dvojspojky pro větší výkony a podélnou zástavbu od Audi/Porsche jsou úplně jiná liga.
Mám dojem že na dvouspojku přešli jenom u V8 a u W12 zůstal hydroměnič...
Lepší je dát na fakta než na dojmy.....Both engines are paired to an eight-speed dual-clutch transmission...https://www.evo.co.uk/bentley/continental-gt/en... ...
je to možné, ale ten přechod byl asi postupný. Zajímavé ale je že RS6 zůstala u hydroměniče, což je stejný motor jako u Bentley V8.
Jinak hodnota informaci v testu nula. Totalni slovni popis ceniku a specifikaci. K tomu pridame neschopnost poznat rozdily v trvalem pohonu a ultra systemu. Krasa. A odpoledne clanek “kdy sadit redkvicky”Ze vas to panove takto bavi.
Ale prd volba znalců, ale jen těch co mají dost vaty.
Ty budeš eso jen ve škrábání na zadku (tzn. na hlavě ve tvým případě)
Ty budeš eso asi jen
Vacsinou znalec ma aj na normalne auto lebo sa v niecom vyzna..
Znalec kupuje Outback, I30N, Toyota LC, znalec kupuje prostě to co mu dává smysl, takže skoro jakékoliv auto co si zdůvodní. Tahle raklamní hláška je desítky let stará a mnoho těch aut pro znalece z reklam za pár let dehonestovali, jaká to byla naleštěná bída, ale až v době kdy se zjevila další generace, tentokrát už opravdu po znalce
Takze kdo si zduvodni tohle audi je take znalec.Ale koupe outbacku, navic v dieselu, tak to je opravdu znalec:-)
znalec nekupuje vw.
To je vůl
to je pravda ale toto nema stym vela spolocne
Spravne. Znalec musi byt socka co ma na rachotinu aby dokazal jaky je to spravny ridic..
A kdo koupi podobný Bavoraka nebo Mercedes tak znalec neni? A nebo je znalec každý kdo koupi auto nad 2-3M? Jaká je teda ta definice? 😁
To ne, ale nemá to žádnou souvislost. Je to jen reklama, nic víc.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.