TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

38 komentářů

Chip?
9. prosince • 23:51

A co tak tam dat chiptuning?
Napr od dvorneho tunera ABT?

Anti-automat
10. prosince • 6:59

Preco by som si mal este priplacat za nieco, co sk.rvil vyrobca? To zrovna pojdem inam.

jogurt
10. prosince • 15:54

Kam? BMW je na tom podobně.

Anti-automat
7. prosince • 14:30

To je teda dost dost smutne, ked TROJLITER posobi malatne. Inak, krasnou ukazkou ako sa da nadherne eko-skrvit (inak dobry) motor je znama 1.6BFQ. Na plyn ovela rychlejsie reagoval pitomy favorit.

jogurt
10. prosince • 15:53

nereagoval.
Problém WLTP verzí aut není ani tak zpožděná reakce, to je jen dojem, problém je nespojitá reakce na míru sešlápnutí akcelerátoru. Okamžik, kdy auto "jde za plynem" totiž nastává podstatně blíž u podlahy než dříve a to ještě docela náhle. Zvyknout se na to dá, ale zpočátku to leze na nervy.

Rene Alt
6. prosince • 18:00

Audi s příchodem Lichteho ožila. Nádherne!!!

jogurt
6. prosince • 20:24

super, až na motor. Wait for 2019 BiTDI 260kW

Anti-automat
10. prosince • 8:35

Na poskakovanie v kolone, pripadne na obcasne rychle presuny po dialnici, naco? Nepoviem velke (myslim tym VELKE) SUV s aerodynamikou panelaku, ale do blbej A6...

jogurt
10. prosince • 15:50

Rozdíl v minulé generaci byl propastný (zčásti díky úplně jiné převodovce, ale rovněž díky rapidně odlišnému chování motoru). Podobně to bude nyní. Ono stačí porovnat neporovnatelné, Q7 :-O a SQ7 B-]
Apropos, já tedy z 99% jedu a ca 1% se posouvám v koloně, pokud to má někdo spíš naopak, pak radím MHD, kolo, skůtr,...

OnlyTruth
6. prosince • 14:11

neviem aky blazon by si za take peniaze kupil diesel ... je to smutne, ze ludia sa hraju na velkych panov a potom pocitaju sportebu aby usetrili 1euro na 100km...

speedfred
6. prosince • 16:00

dízel napr kvôli väčšiemu dojazdu, a také 3.0 BiTdi aj celkom ide.

OnlyTruth
6. prosince • 16:39

a mimochodom, aby si niekto nemyslel, ze to nie je pravda, minuly rok som isiel do chorvatska bolo to okolo 900km, boli sme 5ti v aute a plny kufor a na jednu nadrz to vyslo krasne este som aj v meste behal, priemerne som isiel na dialnici 130-150, v mestach/dedinach normalne

Joe Doe
7. prosince • 14:28

"priemerne som isiel na dialnici 130-150"1. Priemer je vzdy JEDNA hodnota. Nie rozpatie.
2. Skus si niekedy pred dlhou cestou (hoci s 90% dialnice) vynulovat palubny pocitac. Budes prekvapeny udajom o priemernej rychlosti ;)

Anti-automat
7. prosince • 18:37

No pozor, priemer ako priemer, to su dve rozdielne veci.

speedfred
6. prosince • 19:01

táto audi je ale triedu vyššie,a tam by som najradšej nejaký 6 válec a v benzíne to určite nebude brať ako tvoj R4 (predpokladám)
Sám mám V6 benzín a dojazd je tak 400km a keď tomu dám napiť tak 200km :-(

Said
6. prosince • 21:47

Rozdíl bude vždy kolem 3 litru, jezdíme s kolegou často zahraniční cesty a oba máme V6, jedné benzin, jeden diesel. Benzin má sice 340 koni a diesel jen nějakých 260, takže od 140 víš už těžce nezvládá, ale spotřeba benzin 11-12, diesel 8-9, když jedem za sebou ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
7. prosince • 14:38

Ono treba vediet jazdit a prisposobit sa motoru. Mozete jazdit za sebou ale to neznamena, ze mate rovnaky styl a k motorom pristupujute rovnako.Zo svojej mazdackej minulosti - Mazda 6 MPS, 260 koni, AWD, sucha hmotnost 1.7 tony. Su ludia, ktori sa nedostali pod 15 litrov. A su ludia, ktori mali dlhodobu spotrebu pod 10 litrov a po jazde s nimi aby si hladal igelitove vrecko (poznam cloveka, co s tym autom jazdil pod 9 litrov, a nejazdil na spotrebu, ale to bol manik, co mal najazdenych par milionov km na strojoch od traktora po kamion).

Anti-automat
10. prosince • 7:43

Ja som otocil Dubrovnik s (520d manual) za nejakych 6l (mozno deci-dva k tomu), plne auto a nijak som sa neobmedzoval. S tym nalozenim a tempom by to mala blcha felda 1.6 (ta videla Dubrovnik tiez a nie raz) pod 7l nedala, skor by som to videl na peknu gulatu osmicku. Na druhej strane, s trochou ohladuplnosti a v jej oblubenom rezime sa tesne do 7l vliezla a nijaky extra vyznamny casovy rozdiel sa nekonal (na prekvapenie osadenstva miestneho podniku po navrate, priemerna rychlost bola velmi podobna). No ale aby som sa priznal, galusky 165 som jej vtedy prefukol na 220/240, nalozena bola odhadom na 4ookg (kratka verzia, 4 na palube a nejaka ta bagaz), pretazovanie aut naozaj nemusim.Do velkeho auta (za velke auto povazujem hocico v tej dimenzii toho BMW) teda jednoznacne naftu, ale aby to musel byt vylozene trojliter, to snad nie je potrebne. Hlavne pre nas, vyjazdenych vodicov: tam bohate staci dva litre a podla moznosti manual (v ktorom nezmizne hafo vykonu), za tie roky a kilometre to mame nacvicene ako cirkusove opice. Bohuzial prave tento druh je na vymretie. O prastarom legendarnom E200D (w124), ktoreho doteraz jazdia taxily ani nehovoriac. Keby take nieco bolo aj teraz a bez uplne nezmyselneho ekoteroru, idem do toho hned. Pokial ho nerozmlatim, mam na 30+ rokov vystarane. Ale to sa dnes nesmie. To je zakazane: naopak 'eko vhodne' je kazdych 5 rokov nove. Uplne pomylena doba, vsak aj na to (nekonecny konzum), to skonci > ostatne ten koniec sa uz zacal, viz Pariz. Dalsou vecou, o ktorej je zakazane nahlas hovorit, su paliva. A mam za to, ze minimalne tretina uplne zbytocnych problemov a k'rvitiek, ktore si dnes v autach vozime, by nebola potrebnych ak by sa s nimi nestalo to, co za poslednych 20 rokov. Auto nie je rusky gulomet (do ktoreho stacilo nacurat ked vody nebolo). Nuz a potom to tak aj vyzera. Radost maju vsetci teda okrem zakaznika a tej skopanej zmlatenej, oklamanej a sfetovanej pani Ekologie.

jogurt
6. prosince • 22:04

Samozřejmě, je to ovšem i o generaci motoru a způsobu jízdy. Do loňského roku jsme občas absolvovali v podobné dvojici jízdy přes Německo do Belgie a přes Rakousko do Itálie, obojí cca 1150km jedna cesta. Za sebou, stejným způsobem jízdy. Pokud jsme jezdili A7 TFSI 340k a A6 Avant BiTDI 340k, jezdili jsme klidnou 130kmh trasu A-I benzín za 10, nafta za 6,2, svižnou trasu D-B 180+ za 13 benzín vs 8,5 nafta. Teď jedeme občas totéž, ale s jinými auty, SQ7 nafta 435k a S8 benzín 520k. Trasu A-I dá SQ7 za 8,2l nafty, benzínová S8 za 8,5l benzínu, SUV prostě má větší odpor vzduchu a váží o půl tuny víc. Benzín S8 v pohodové zátěži nežere.
Přes Německo to je ovšem svižně úplně jinak, monster SQ7 jede za 10, benzínová limuzína S8 za 14l.......

Marek71
7. prosince • 16:29

Pěkné srovnání. Mohu taky přispět, jen s trochu skromnějšími auty.Doteď jsem jezdil pracovně Německo s Volvem S80 D5 AWD 165 kW, skoro komplet dálnice a na trase tam a zpátky dlouhé cca. 1000 km jsem měl spotřebu mezi 7 a 7,5l nafty.Teď jsem změnil auto a jezdím to s Lexusem GS 450h. Velikost auta +- stejná, jen je tam 6-válec benzin + elektromotor, výkon 215 kW + něco elektro. Spotřeba zatím za dvě štreky je 7,5l benzínu.Jedu ale na tempomat 130 i c Německu, většinou. Jezdím stejně jako s tím Volvem. Za mě spokojenost s benínem. Ale věřím tomu, že když bych jezdil podstatně rychleji, u nafty se to moc neprojeví, kdežto u benzinu ano, tam by ten rozdíl byl větší.

Holy Roman (emperor)
7. prosince • 14:38

No vidite, kdyby jste jeli celou trasu tesne za kamionem, usetrili byste oba. :-D:-)):-):-P

Marek71
7. prosince • 16:21

Styl jízdy elektromobilista? :-)

Anti-automat
10. prosince • 8:45

...a s tym dalsim malym rozdielom ze by potreboval den volna navyse.Dajme tomu nas znamy Hamburg-Budapest (co je myslim po zeleznici nieco do 1400km). Kto pride skor? ;-)

Kankunen
7. prosince • 9:01

Přesně, přesně, přesně, jenže to 80% blbům v diskuzi nevysvětlíš.

Tykec.
6. prosince • 23:04

Lepší bude jezdit spolu

Kankunen
6. prosince • 17:05

Zkus někdy udržet tempo s naftovým šestiválcem a pak zkontroluj spotřebu.

OnlyTruth
6. prosince • 16:36

Ja mam mercedes c class w205, s benzinovym dojazdom 66L nadrzou a kludne viem najazdit tych 800-1000km podla stylu jazdy , tak neviem o com hovorime

JohnST
6. prosince • 14:34

Ja som taky blazon, ze by som si kupil diesel. Nebudem sponzorovat arabskych sejkov.B-]

Joe Doe
6. prosince • 14:44

1. Pretoze diesel sa na rozdiel od benzinu vyraba z... mesacneho svitu?
2. Vacsina ropy v EU pochadza z Ruska, dalej z Norska a Nigerie. Saudi su az 4.
https://www.statista.com/statistics/622008/eu-crud... ... Mimochodom, drviva vacsina ropy dovezenej do USA pochadza z Kanady.
https://www.eia.gov/tools/faqs/faq.php...

bzzz
7. prosince • 15:20

+ nezanedbatelnou cast koncove ceny pohonnych hmot tvori marze (ciziho) prodejce/distributora a predevsim dan statu. Ale tak ma v tom lumen/vlastenec jasno... a zial bohu aj volebne pravo.

Bautista
6. prosince • 12:48

Koncernovy PR web jede na plne obratky!

pirate
6. prosince • 14:51

I na koncernový vůz se může udělat recenze, oslíku.

kev
6. prosince • 17:34

Přesně tak,Bautista je prostě kokůtek.

jogurt
6. prosince • 20:54

nač ta nemístná zdrobnělina? B-]

kev
7. prosince • 14:59

Aby mě to nezablokovali:-D,jinak mezi námi je to píča na entou.

Holy Roman (emperor)
6. prosince • 12:42

Tohle auto bez sestivalce dava asi stejny smysl jako nealkoholicke pivo.

Holy Roman (emperor)
6. prosince • 12:42

Nebo jogurt bez tuku. :-/

jogurt
6. prosince • 20:10

notojo.... 3,0TDI bez biturba je nesmysl

Doporučujeme

Články odjinud