Minitest Audi A4 Avant g-tron: Prémiový šetřílek skoro nemá slabiny

9 komentářů

audax
28. listopadu • 15:33

čo je dnes vlastne ekologické ? nejaká norma vytvorená človekom ? príroda sa bude riadiť normou,ktorú vytvorí človek ? tu sa hráme na eko,ale velké množstvo svinstva zostane tam,kde sa to vyrába,obvykle v ázii,sem sa len dovezie výsledok,ktorý je podla nejakej človekom stanovenej normy ekologický,ale ten odpad z miesta výroby nás skôr či neskôr stejne dobehne aj tu,nerobím si žiadne ilúzie,že ho niekde v číne,bangladéži etc vedia bez zbytkov ekologicky zlikvidovať tak,aby sa nevrátil do kolobehu prírody a neprišiel sem v podobe nejakého zamoreného dažďa,prachu ,vzduchu,proti tomu asi ťažko pomôže nejaký miestny eko predpis/norma/zákon.....

Lojza
27. listopadu • 14:30

Az majitel auta zaplati v servisu za litr oleje 800kc to se bude majitel hodne divit. A kazdych 15 000km to se opravdu vyplati ekologie. At audi nabidne 6 valec benal -cng vykon alespon 300kobyl a dojezd na cng 700km. Cena na urovni 6 v dieselu, kdyz kazdy keca o ekologii. Rad si takove auta koupim. To to auto je naprosty ekonomicky nesmysl.

Dafe
28. listopadu • 13:02

A jako ty bys jezdil na 30tkm? prase...

Lojza
28. listopadu • 14:30

samozrejme. Jezdim takto x let s novymi auty. Ale chapu tvuj mechanik je chytrejsi nez tisice inzenyru automobilek.

ptakoještěr
26. listopadu • 20:18

Hezčí než Arteon. Ale Audi je značka co si vybírají magoři, kteří v tom pak jezdí 200 za hodinu.

Verny
26. listopadu • 10:55

Zajímavá ekologická a překvapivě i výkonná alternativa pohonu. Ale za ty peníze a bez jakýchkoliv úlev na dani, nebo při koupi to postrádá ekonomicky smysl.

Joe Doe
27. listopadu • 9:43

Uhlovodikove palivo je uhlovodikove palivo.
Toto auto nie je ekologicke ani v alternativnom vesmire.

Jan Novak
28. listopadu • 15:36

Ale jdi, ty brepto. Z metanu vznikne voda a oxid uhlicity (nic jineho ani nemuze). To i ty jsi min ekologicky. Co je podle tebe lepsi? Elektro, kde se 70% enegie vyrabi v elekrarnach na fosilni paliva?

Tycoon
26. listopadu • 13:55

Smysl to postrádá spíše z hlediska typického uživatele Audi. Ten nebude chtít každých 300 tkm hledat CNG pumpu, která navíc často bývá "mimo civilizaci" v nějakém průmyslovém areálu. To auto je reálně zaměřené na taxikáře.

Doporučujeme

Články odjinud