Vlastně jen Evoluce 1,9TDI a cena 1,4 milionu? To už fakt raději něco na baterky...EU kurví trh neuvěřitelně.
Vůči Honzovi mám naprosto jiný názor. V této třídě bych se rozmýšlel naopak mezi C-Klasse a 3er. Oba i se sportovním podvozkem nabízí příjemné pohodlí a jistotu. Oba mají řízení, které alespoň napoví, co se děje s a pod předními koly a oba jsou jízdně vyváženější než A4.BMW pak nabízí s přehledem nejlepší ovládání infotainmentu, MB zase vypracované a funkční ovládání hlasem.MB a BMW v této generaci utekli Audi o nějakou koňskou délku a i když TDI Evo je rozhodně jemnější než 20d (ne však tak, jak tu někteří prodejci čtyř kruhů píší), 220CDI si s ním naopak nezadá a perfektně funguje s 9-ti kvaltem. Jen otázka nakonec...má ve srovnání s BMW a MB A4 co nabídnout i z hlediska benzínového R6/V6, nebo stejně jako XE na nabídku rezignovala a soustředí se na dvoulitrové jezdce?
To su zase kecy. Sice za rovnaku cenu su MB alebo BMW. aleb oboje auta su zadokolky. 4 krouzky pro...:-P
https://gaycarboys.com/top-10-gay-lesbian-lgbt-c... ...
Jestli jsem správně pochopil seriovou výbavu, tak A4 nemá ani při nejvyšší výbavě S-line v základu ani přední, ani zadní čidla, ani couvací kameru a dokonce ani tempomat. Existuje vůbec ještě automobilka (mainstream/ prémie), která alespon jednu z těchto věcí nenabízí ve střední třídě v základu? Podle mě je Audi jediná.
Pokud novou generaci Octavie zahrneme do střední třídy, tak je odpověď ano a chybět ji toho bude ještě více než Audi, například v základu nebude mít ani multifunkční volant. ale je pravda, že chybějící tempomat u prémiového auta v roce 2020, to je výsměch.
Ale v nejvyšší výbavě to v základu mít bude...
V nejvyšší výbavě to Oktávka mít bude. Ale to je trochu něco jiného. Německé prémiovky klasické výbavové stupně nikdy neměly a vlastně je nemají ani dnes. S-Line u Audi nebo Avantgarde u Mercedesu jsou víceméně zvýhodněné pakety.
Octavia není a nebude střední třída.
To by bylo na dlouhou polemiku. Proto jsem dal hned do první věty podmiňovací způsob.
Kvalitativně je budu z německé trojky nejlepší a světe div se i jízdně. Motorově má stále navrch BMW i co se týče převodovky, ale tak komplexní luxusní auto jako je A4 neumí nabídnout nikdo. Kdo jí neřídil at tu nepinká a nepíše něco o papírových Hyundaích apod, nejdříve se tím projedte pak si sedněte do těch korejských spotřebek a rozdíl poznáte v nonavteřině ...
Ja si vybral mercedes, jezdi mnohem lepe, hlavne je o tridu pohodlnejsi, stejne 90% kilometru drtim po dalnici a tam je mercedes nejlepsi. A zabava v zatackach? Tak to dnes uz neumi ani BMW, Audi A4 to neumela nikdy (posleni generace je o hodne lepsi, nez stara A4 ale porad to neni ono..) Doma mam letite Subaru (pro manzelku) a to umi jezdit v zatackach a cloveka to i bavi...u techle aut je dulezite ticho, pohodli, at to neni uskakana koza....
A mě Mercedes naprosto zklamal co do pohodlí, řízení i kvality zpracování.
No motorově zrovna v této kategorii (čtyřválcová nafta) se BMW nechytá, její současný čtyřválec je ve srovnání s tímto 2.0 TDI Evo neskutečný traktor, nedávno jsem projížděl jak 2.0 TDI Evo v A6 tak 520d u naší leasingovky co nám dodává auta a je to nesrovnatelné.
Vzhledem k právě probíhajícímu rozkladu ekonomiky a potažmo EU je to vlastně jedno, auta teď nikoho reálně nebudou zajímat.
Trochu mimo tema, ale v clanku je to zmineno. Jakou mate zkusenost s runflat pneu ? Casto slysim, ze to neni ono. Mam je na aute (nebyl jsem nadsenej), pak jsem dal zimni nerunflat, a cekal jsem rozdil v pohodli. Prekvapive ty zimni jsou snad jeste horsi. Cili to s tim horsim komfortem u runflat nebude uz tak horke ? Pry vyrobci na nich dost "zamakali".
Výrobci mohou makat jak chtějí, ale nevýhody runflatů (pevné bočnice, které musí unést auto když je pneu prázdná) odstranit prostě nejde. Takže komfort u runflatů prostě stojí za prd a i když výrobce pneu dělá psí kusy, tak komfort klasické pneu nikdy nedosáhne.
4L ... jistě, jsou takové situace. Dálková jízda po okreskách v noci v Maďarsku a ták :-) Ale na dlouhodobý průměr dotankováním (žádný PP od VW) to nevidím nene.:-P
Však nikdo nepsal, že to je dlouhodobý průměr, tak co vyvádíš?
Přesně takové "tak akorát nenápadné" auto, které když je potřeba, umí svižně jet. Design není pouťová bída jako u M-B a BMW, a taky to ještě není zoufalá nuda vyšších řad.
Z německé trojky vypadá nejlépe. Kazí to ale ta fejková koncovka výfuku.
Ta by mě fakt ani trochu netrápila. Na výfuk koukají ostatní, ne já.
Máš rád výfuky že:)
U tzv. prémiového auta za milion a půl by mi to určitě vadilo, kór když u auta za méně než třetinu mám koncovky skutečné.
Tak pokud je problémem jen koncovka výfuku, fakt není co řešit. Nebo je, ale spíš už v lidských hlavách.
Ano, lidi si toho v dnešní době navymýšlejí. Já taky :-D Ale brzo bude krize a myšlení se změní.
U vyssich rad hlavne ubyva konkurence a realne si Nemci konkuruji predevsim navzajem nebo ne?
To na nudnosti designu vyšších řad nic nemění. Ale jak je vidět, čtení ti dělá čím dál větší potíže.
Mám favoryta a dobře auto po všech strankach
Tak určitě...
Vacsiu blbost ako ze realne nikto neda 800km na jeden zatah som uz dlho necital.Ako 800km na jeden zatah je u mna bezna vec na 2.0 tdi passat alltrack 110kw s manualom... Pri priemernej rychlosti 132km/h je aj 65l nadrz sakra malo. To vystaci na cca 840km...To mi ani od roboty domov nevystaci. Co je presne 1001km.Katastrofa...A to ze ukazatel stavu nadrze meria a ukazuje same kraviny a nie stav nadrze je dalsia blbost ntu.Neviem si predstavit mat v TDI aute pidi nadrz 54l nedajboze 45l kojenecku flasku...Des a hroza ako znizit hmotnost kvoli normovanej spotrebe.
Pre sturalov. Za tych 1001km mavam max 3 zastavky.prva na natankovanie, druha co vypustim nadrz a tretia na dotankovanie
Možná jsem tě měl více mlátit, abys rozuměl psanému textu. Autor evidentně myslel na jeden zátah, jakože sedneš to auta a jedeš 800km bez zastávky. Jednoduchým přepočtem tedy 6-8hod za volantem, když bude volnější doprava.
Ono ta větší nádrž a tím pádem delší dojezd se hodí i když nejedu na jeden zátah.Jezdím do Německa a rozdíl v ceně benzínu je třeba 5-6 KČ/litr, na dálnici i více. Takže se hodí, když mám větší nádrž, natankuji doma a pak zase až doma při návratu a vyhnu se dražšímu tankování v DE (nebo i na české dálnici). Ale rozumím, že je to blbost a většinou to lidi, co jezdí A4 si neřeší :-)
Takže to není na jeden zátah, no vida...
Jazdim 2-3x mesacne tuto cestu vacsinou v noci. Jazdim singen-zlin, po nemecku priemerka +-140, rekord 150. Cechy to schrastnu riadne dole... Hlavne ked su 80tky na D1... A uz sa mi stalo viac krat ze som viac ako 600km nestal. Rekord mam 789km. Proste to tak vyslo nebolo treba stat.Mne tam islo hlavne o velkost nadrze. A hlavne ked mam nalozene vzadu 130kg vercajchu tak spotreba urcite nebude ako pisal autor...
A já myslel, že jsem blázen, když jezdím 2x měsíčně Praha-Stuttgart :-) To je "jenom" něco přes 500 km. A to jezdíš po D1, teda přes Prahu, Rozvadov a dál po A6? Není lepší na Vídeň? No... koukám, že asi ne.
Nie, nieje lepsie rakusko.1. Rakusko ma skoro vsade obmedzenia na 1102. Rakusko ma same radary3. Nemecko mas 450km skoro cely usek neobmedzenu rychlost4. Rakusko je skoro stale plne aut aj v nocj5. Rakusko mavalo skoro stale kontroly kvoli utecencom6, nemam rad rakusanov, som tam robil a to su inak povyseny nad ostatnych cudzincov.
Ked tak pozeram na tie cisla, tak ti mozem poradit len jedno... sprav si resers na lieky na prostatu.
Ty si teda střelec.Co jezdis a kdy že takový průměr?Belgie-Praha v noci mezi 20 a 7ranní.Každý chce jednou za čas dom
No ja mam prumernou 130 i na ceskych dalnicich, samozrejme pres zimu, kdyz nejsou uzavirky + slusne pocasi a mimo dopravni spicku. V noci prumer 130 je uplne pohoda, tam jde i vic ;-) A jen se smeju, kdyz mi nekdo tzvrdi, ze nic nenahonim...pres CR jsem rychlejsi i o 40 minut nez kolega 135 tacho..
Ubohý 2.0 TDI za 1.4 mil.??? Když to někdo dá, jeho věc, ale měli by k autu, kromě techničáku, dávat i pozvánku na vyšetření hlavy.
Ne, cenikovou cenu za audi uopravdu nikdo neda, v tom mas pravdu...
Zajimalo by me, zda spotreba uvedena v testu byla odectena z palubniho pocitace nebo zmerena na zaklade dotankovaneho paliva u benzinky. V prvnim pripade je to totiz stejny podvod jak na mem byvalem Golfu 1.6TDI, kde pocitac ukazoval o pul litru nizsi spotrebu nez byla realita...
pul litru na sto! 15 korun! tak to te kamo silene vojebali, najmi si Judr.Sokola a zaluj je v Haagu - to jim nesmi projit!
0.5 litra pri deklarovanej spotrebe 5.0 je 10%.Keby si dostal o 10% mensiu vyplatu, nechal by si to tak?Alebo keby ti v obchode nauctovali o 10% vyssiu DPH, tak nad tym mavnes rukou?
Zatial 8 jedincov s vlaznym vztahom k poctom, logike i svojej vyplate.
tak znovu pro mene chapave: motorova paliva meni objem o 1% pri kazde zmene jejich teploty o 10stupnu celsia. Kde vidis vinika techto ztrat/zisku?
Vždy je to podvod a blbosť ,ako povedia česi naftu vvrába aj do kopca.
No hezký koncernový vůz, ale za 1,4 míče ve své podstatě auto velikosti Kokty / Ceedu? To už i ta Mazda 6 v plné je o 1/3 levnější....
Za 1.4 to nikdo z reálných zákazníků nekupuje. Mazda 6 není konkurence, ta konkuruje maximálně tak Supu nebo Pašíku a ani těm ne, její prodeje jsou v Evropě mizivé.
Krasna ukazka, kdy větši "mrdky" jsou prodejně před tou menši. To, že se něčeho proda vice rozhodně neni ukazatel kvalitnějšiho vyrobku. Zakaznik rozhodně neni ten co určuje kvalitu vyrobku. Kdyby hloupost nadnašela...
Ani firmy si ty penize netisknou...dat vyssi castu za supa ci passata je skutecne odrazem odpovidajiciho lepsiho pokryti potreb nez u te Mazdy. Nebo proc je Mazda lepsi? 2.5l benzin? Proti cemu? 2.0 TSI? I ta 140KW verze jezdi lepe. Nemluve o vybave...treba parkovaci kamera, conectivita pro fleet management apod.I Mazda by asi sama rada mela lepsi prodeje nez vic lajku nekde v diskuznim foru.
Ked uz chces pouzit anglicke slovo, tak ho pouzi spravne, alebo sa drz prislovia 'hovor/pis, ako ti zobak narastol'.To lepsie pokrytie potrieb je otazne uz z pohladu toho, ze Superb/Passat cielia na inu skupinu ako Mazda 6. Tie skupiny maju ine potreby a ine ocakavania, hodnotia ich v inom casovom horizonte. Takze je jasne, ze tabulkovi porovnavaci si Mazdu nevyberu.
Mazdu si hlavně nevybírají reální kupci disponující patřičnou částkou na účtu. Mazdu si vybírají "bychaři", kteří básní na netu jak "by" si oni koupili Mazdu. Výsledkem je, že na netu kupují "bychaři" Mazdu milionkrát lépe než jiné značky, ale v evropském reálu se prodává velmi mizerně. Důvody jsou evidentní, slabé motory, vnitřní prostor neodpovídající vnějším rozměrům, slabé odhlučnění, fórová antikorozní ochrana, mizerné laky a absence řady prvků, které konkurence nabízí jako jsou adaptivní tlumiče, hybridní provedení, čtyřkolka v benzínu, mizerné laky etc.
" evropském reálu se prodává velmi mizerně. "V globalnej realite preda Mazda viac aut ako Skoda.
No a? Tady je diskuze o střední třídě a v ní prodá celosvětově prťavá Škodovka víc Superbů než větší automobilka Mazda prodá Ma6.
FLEET & DISCOUNT
Podstatné jsou prodeje a marže. Prodeje Supa jsou výrazně větší než u Ma6 (btw fleet hraje roli především v ČR, což je ovšem malý trh) a druhak marže Škodovky jsou lepší než Mazdy, Škodovka má podstatně vyšší zisk i když prodá celkově méně aut (mimo jiné třeba i proto, že ve střední třídě jsou lepší marže než u menších aut).
A co hjundaj?
i40 největší srajda ve střední třídě.
Mám Hyundai v růžové barvě najeto 750 000 km a jsem spokojenej...
Hele promiň, ale co píšeš je kupa předsudků a žádná zkušenost.
Opět je tu jeden dement, co si myslí že když bude rozdávat plusy nebo minusy hromadně, že tím realitu nějak ovlivní, takhle se zoufalče nevyhrává :-D:-D:-D
Korelace mezi rozměry vozu a cenou nechápu. To je takové myšlení méně rozvinutých národů. Přesto je cena typická pro audi. Všimsi, že mezi novými vozy je vidět nejvíce mercedesů.
Tak akurat v pripade Audi je korelacia medzi rozmerom a cenou dana - tie auta sa kupuju ako tricka - XS, S, M, L, XL...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.