85kw, torzka, manual, 1,2MTohle je velmi velmi spatne namichany koktejl. Fuj
At se na mne nezlobi, ale za 1,2 vam proste automobilka torzku prodat nemuze. To je strasna ostuda. Rovnez kombinace s manualem u tak slabyho auta - takovy kompakt ma bejt o pohodli. Pokud je moznost individualni vybavy fakt tak strasne draha, tak at to nedelaj. Nehlede na ty silene komplikovany konfiguratory. Autor clanku by se mel zamejslet nad timhle. Nejsem fanousek tesly, nechapu co se deje s jejich akciema, ale kdyz vidim tohle zoufalstvi, tak ve chvili, kdy tesla vyresi kvalitu, servis a dostavi fabriku, tak jejich akcie...aha, ja vlastne chapu.
Audi tuší, že tento pohon si nikdo normální nemůže koupit. Myslím si, že je určen hlavně pro V Evropu, kde táhne značka. Tak dali torzku a pořádně to nacenili. Cena začína na 743tis dle konfigurátoru. 1.5tsi 110kw dsg, pravděpodobně s víceprvkem, alespoň golf ho má, stojí jen o 20tis více.
Audi spoléhá na to, že tyhle verze kupují lidi, kteří tomu nerozumí, a je pro ně důležitý ten znak na kapotě. To, že si kupují jem předražený Golf, je nezajímá.
Máme doma letitou a3. Kupovali jsme ji novou. Nemuzi si pomoct ale dat za tohle milion mi proste prijde hrozne mimo.
1,2 je ceník. Realita je minus 20-23%
Presne, realne davaji 7-10%. Dokonce ani vlastnim zamestancum nedavaji vetsi slevu na auto.
Ne to fakt neni. Řekni mi konkrétně kde pokud víš.
Kterýkoliv prodejce den po primární nabídce. Na předváděčky s 0km rovnou. Na Audi rent program 24%, Na importérské kusy 30%.Slovenský importér dokonce 21-23% na skladovky rovnou na webu.
A kolik dostaneš, když si půjdeš objednat svou vlastní konfiguraci.
Takový exkluzivní hatchback zkazit chrochtadlem? To je bizár k pohledání. Stejně je zvláštní, jak koncern tlačí se zoufalou naftou na pilu. Testovací nafta, v konfigurátoru přednastavena nafta.
A co mají dělat, když flotilové emise jim rostou a elektřina v nedohlednu? E-tron se neprodává dle představ, mild hybridy u obřích aut stojí za houby, tak musí tlačit diesel.Ale je to vtipné, auto za mega a čtvrt, ale jede to jak litrová Scala... A k tomu ta neskutečná snaha tu šílenou cenu obhájit, i když je reálně naprosto neobhajitelná.
e-tron se neprodává dle jejich představ? Ale jo, prodává. I přes dvouměsíční vypadek vyroby v Bruselu diky covidu a dvoutydeni diky bateriim od LG je vyroba na původním plánu 180ks denně +10 nad plán a čekací doby jsou dlouhé.
"ale jede to jak litrová Scala" Tak to je hloupost.
Scala TSI 85 kW má stejné výkony jako tohle třikrát tak drahé Audi. A že by zrovna podvozkově či prostorově na tom bylo o tolik lépe, to rozhodně není.Ale stačí se podívat na příplatky, auto za osmset tisíc a za příplatek i takové věci jako multifunkční volant, phone box nebo hold assist. To je už vyloženě rejžování na hejlech.
a k tomu 1600 za hodinu servisu....
Myslíš :-) Scala by tomu možná i ujela, bude totiž lehčí.
Český žurnalista - práce snů.1. na autě jsou 18" kola, konkrétně tato:Leichtmetallräder, 5-V-Speichen-Design, glanzgedreht, 8 J x 18, Reifen 225/40 R 182. na fotce č. 34 je vidět, že auto najelo 421km s průměrem 5.6 l/100 km.No ale Mr. Kadera píše, jak odjezdil test za 4.1 a to to ještě auto vůbec nešetřil.Ach jo, tak sem příště dej fotky, které budou v souladu s tím, co píšeš.A pak se žurnalisti divěj, že jim lidi věřej míň než politikům.
Jak víš, že ten dlouhodobý průměr je jeho?
Nepíšu, že je jeho. Jen že je tam fotka s průměrem 5.6 a v textu píše, že jezdil za 4.1. Chápu, že ty auta se fotí při převzetí, když jsou čistá zvenku i uvnitř, ale Mr. Kadera by si mohl dát tolik námahy a vyfotit ten údaj z palubního počítače na konci testu, aby mu to sedělo k textu. Holt, co chtít od českýho novináře. Dají mu auto, k tomu osnovy textu a když mu technik při předávání řekne, že auto má devatenáctky, tak on tomu věří... Stačí letmý pohled na gumy a hned by měl jasno. Ale né, držíme se toho, že auto má devatenáctky. Přitom to jsou osmnáctky. No a tak by se dalo pokračovat.
Jenže to vypadalo tak, že píšeš o něm. A ta kola, jak jsi na to přišel? Na žádném snímku se to vyluštit nedá a na pohled bych na 19" i vsadil.
https://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a3/a... ... naroluj na výběr kol, je to trochu více doleAle je to vidět od oka, že to jsou osmnáctky. Podle mezery mezi kotoučema a diskem.No nic, ty jsi asi přímo ten novinář, že? Dej mi na sebe mobil, zavolám ti a popovídáme si o tom, ty nulo.
Nevidím k tomu důvod. Mimochodem, tu nulu tady přiklepli spíše tobě. :-)
Blbce, co si myslí, že má pravdu, je lepší co? Ignorovat!Jeho frustrace až jednou zjistí, že to jsou opravdu 18" kola, bohatě postačuje.
Asi mas pravdu, tecka te ignoruje.
Nehádejte se, největší kola jsou 18", jen to tím neotesaně řekl.
Poskládat si TOHLE na 1.2M , tak to musí člověk fakt hodně chtít a odpojit hlavu.
Tohle je klasicka predvadecka - hodne vybavy a nic moc motor. Realne to nikdo takhle nekupuje.
Ty bys nechtěl Audi A3 se zadni nápravou s torzni tyči, Ktera v zatáčkách uskakuje (ačkoliv i hyundai i30 za 300 má viceprvek) , náhonem pouze na předeK, obřím výkonem celých 116 (navíc dieselových) koni, kteří zvládnou stovku za stejný počet sekund jako kdejaká Dacia, když za stejný cash mas nevím, třeba 330d v sestivalci? Ty musíš byt ale divnej!
:-D:-D:-D Je to dost lákavé, ale uznávám, na takový unikum jsem nedorostl a pokusím se do míče sehnat něco bez kroužků.
toyotu corollu? v gr sportu?
Ono to s tím uskakováním není zase tak horké, není to Žigul. Mnohý řidič to vůbec nezaznamená.
Za stejné peníze 330d? Že tys mamince upadl a ještě si ti sedla na hlavičku.
Mas pravdu hlavičko! 330d je levnější, moje omluva. 330d - 1.223.291 Kč Tohle - 1.239.200 Kč
Takže ke to ještě horší a neumíš si ani porovnat ani základ se základem.
Naopak je to ještě horsi a vy nechápete psány text. Nikdo tu neřekl, ze porovnáváme základy, ale ze testovane auto stojí 1,23 mil, což je zkratka víc než 330d. Kdybys to porad nechápal, tak ti to namaluju.
Když mu tak vadí základní 330d, tak vezmeme dieselový základ s 90 kW a nacpeme ho výbavou. A pořád bude levnější než tahle parodie od VW.
Hoši, kdyby jste měli zaklaních 5 pohromadě, tak tu neblábolíte kraviny, vezmete ekvivalentní parodii od BMW, jmenuje se 116d, se stejnými 85 kW se základem za 697 t zk, naházíte si tam stejnou výbavu a zjitíte, že jste tu za pitomce.
Casablanca: no, máš nervy se s těmito lidmi dohadovat. Nemyslím, že by si někdy někdo koupil 330d v základu. Většina 330d (xd) vychází na 1,7-1,9 mio. Toto je normální prodejní cena řady tři s R6. Ale lidé s potěchou sledují ty ceny od... Hodně sil...
To není o dohadování, to je o pochopení jednoduše psaného textu a domýšlení nevyřčeného, taková ženská vlastnost ;-)
Stealth další do řady, pro které 1 a 1 není 2, protože 2 se neprodává v ceně od:)). Jsem netušil kolika lidem muže dělat problém srovnat dvě čísla.
Tak jinak. Můžeš si za cenu Audi A3 koupit BMW 330d? Nemůžeš, tak proč to mícháš?Nikdo v ČR ti neprodá novou 330d za 600.000 nebo kolik ten “zázrak” od Audi stojí v základu.
Nechci stranit nikomu z vás, ale zkusil jsem si konfigurátor, vybral základní verzi BMW 330d, motor 2993 cm3, 195 kW a doplnil jen o automatickou klimatizaci, přední a zadní parkovací asistent a o aktivní systém pro automatické udržování rychlosti včetně Stop&Go. Což splňuje skoro vše, co bych asi potřeboval. Cena 1 273 991 Kč. Jasně, že nemá výbavu jako A3, má jen 17" kola... a nestojí od 641 900 Kč s 1.0 Tsi tříválcem, jako A3, ale jestli bych si měl vybrat mezi těmito dvěma auty, jedno z testu za 1 239 200 Kč a druhé, které jsem si upravil jen v základu, tak z mého pohledu celkem není co řešit a klidně bych těch cca 40 000 Kč navíc oželel a koupil BMW. Tím jen chci říci, že ta A3 za ty peníze nestojí a je mi jedno, jaká cingrlátka má navíc.
Nestojí. Ale u konkurence to není jiné. BMW 118i jsem si cvičně nakonfiguroval na 1.346.000,- Kč. Je to úplně plná výbava. A co budeme pak psát v našich odborných diskuzích pak?Že 118i je o 100 tisíc dražší než 330d?Už snad chápou všichni tu absurdnost?Stejně tak muzu napsat, ze u Audi si za ty peníze koupím, “nevím třeba” (parafrázuju) A4 s šestiválcem. Vychází na 1.237.900,- rovná se debilové, co si koupí A3. Ach jo...
To jsi nemusel, hned na úvod jsem jasně napsal, že ve sporu nikomu nestraním, ale jen jsem uvedl, že raději za tyhle peníze dám přednost BMW. Je to tak nepochopitelné? Je nepochopitelné, že ta A3, v této konfiguraci, má tu cenu opravdu vysoko? To mě přivádí na myšlenku, pro tebe není tato cena problém, problém pro tebe je jen BMW, u kterých ti odešel motor, tedy možná tímto celé BMW. Co by sis za tyto peníze vybral ty, kdyby před tebe postavili tyto dvě auta? Zkus být nezaujatý a nehledět na to, že jezdíš v Audi, se kterou jsi spokojený.
Mirku s tímhle mistrem kliček a uhybačem od tématu je obtížné se k něčemu dobrat, už jsem to taky zažil.
Ano jsem egoista a mistr kliček. Zatímco ale Mirek se od tématu vůbec neodchýlil:“ To mě přivádí na myšlenku, pro tebe není tato cena problém, problém pro tebe je jen BMW, u kterých ti odešel motor, tedy možná tímto celé BMW. ”Je jasné, ze to bylo k tématu A3 vs 330d, to je nadmíru jasné. :-))
Já nemám problém s žádnou z těchto dvou automobilek. A napsal jsem jasně, že takto bych volil BMW s mírnou úpravou. Teď je to již jasné, nechceš odpovědět, kličkuješ.Co kdyby se oprostil od hloupostí a napsal jednoduše své doporučení pro někoho jiného. Nebo v tom vidíš nějaký problém?
Ano, obě automobilky vychází na stejno - jedna za 18 a druhá bez 2 za 20. Záleží na každém, co si zvolí a vybere. Nicméně diskutovaná A3 (ale s jiným motorem, kterou jsem zkoušel) je povedená a uvnitř hezká a mně osobně "padla do ruky". Někomu jinému to může vyjít jinak, každý má jiné priority, představy a vkus. Poctivou M3 od BMW bych asi za porovnatelný model u Audi nevyměnil. Pokud ale nechci "ostrý" model a chci něco "vymazlenějšího" a nechci závodit, tak ta A3 je zajímavá (a povedená) alternativa pohodového auta na každý den. Jsou ale i jiné modely u obou automobilek, a proto je z čeho vybírat. Je zde ještě MB, Lexus,... Když ale přijdou na přetřes peníze a člověk chce ušetřit (dobře koupit), tak hold musí přemýšlet, počítat a čekat na vhodný okamžik. Jednodušší to mají ti "vyvolení" jedinci, kteří peníze neřeší a jednoduše koupí, co se jim zrovna líbí a když je to přestane s novým autem bavit, tak ho prodají a koupí jiné... Takoví jedinci ale nemají důvod diskutovat,
Lexus? Těžce přestárlé CT nemůže konkurovat německé hatch premii. Lexus je v této kategorii ze hry.
Napsal jsem: "...Jsou ale i jiné modely u obou automobilek, a proto je z čeho vybírat. Je zde ještě MB, Lexus,..."
Proč do toho mícháš osobní preference? Ja jsem napsal jen to, co jsem napsal. Ani ve snu by mě nenapadlo koupit si A3 za tyto peníze. Moje krevní skupina není ani A4, ani současná A6. Proste tyto auta bych si nekoupil. Vlastně není dneska nic od Audi, za co bych utratil peníze. Snad jedině Porsche. Ale pro Tebe je asi důležitější, abych napsal, jak moc nemám rád BMW. Nemám moc rád BMW, pro jejich aroganci a nabubřelost. Ale motory a převodovky mají výborné a jejich ergonomie je daleko lepší, než v jakékoliv současném Audi. Takže kdybych prodal SQ7, tak bych si koupil nejspíše E53 AMG GT a kdybych prodal úžasnou R8 ještě s hydraulickym posliovacem, asi bych koupil Jaguar F-Type. Čekal jsi milostný vztah s Audi? Tak to Te musím zklamat podruhé.
Nechci se vnucovat do vaší diskuse pánové, ale shodou okolností jsem se před týdnem mohl trošku svézt (jen necelých 50 km) touto A3, ale ve verzi sedan, kterou nazývají u Audi vznešeně "limuzínou" (a za vznešený příplatek této verze skoro 50 tisíc..., asi kvůli tomu "názvu"). Mělo to nafťák dvoulitr 110 kW a automat a moc hezkou výbavu (skoro maximum...). Vzadu víceprvek. Jelo to moc hezky, příjemně, potichu, "komfortně"... Interiér a ergonomie - skvělé. Zvenku to bylo trošku horší - "tlama" jako u Lexusu - u Audi nevidané, dobře-OK, ale ty pětiúhleníkové "průduchy" vpředu a vzadu jako u Hondy Civic? Mně se líbí více klasický nenápadný design, ale asi bych si zvyknul. Jediný problém - cena. Do mého limitu 1,5 milionu bych se vešel, ale asi bych se za takové peníze poohlédnul jinam. Nicméně katalogová cena je jedna věc a realita věc druhá. Pokud by nastala vhodná situace - krize, dlouho vystavený "zapomenutý" kus v salonu v době zahájení prodeje další generace, by mohla "výprodejová" cena být velmi zajímavá... Je to otázka štěstí a náhody. Pokud budu mít možnost se svézt ve verzi s benzinovým koncernovým výkonnějším 2 litrem, tak si to určitě vyzkouším. Na důchod jako poslední nové auto pro "potěšení" by to mohla být pro mne dobrá volba.Jak jsem se už dříve zmínil - podle mne je vyhovující výkonové minimum 150 k, při naloženém autě 200 k a ideál 250 koní, který by této A3 ve verzi sedan slušel nejlépe. Jenže ta cena se bude blížit asi 2 milionům... Zkrátka - AUDI.
Je zvláštní, jak víš, co já očekávám od tebe? Napsal jsem to jen proto, že o tom všem vím a očekávám nezaujaté postavení, ale ty jsi to převedl někam naprosto jinam. Kde jsem napsal, že jsi zaujatý proti BMW? Napsal jsem, že nemáš dobrou osobní zkušenost se spolehlivostí motorů, ale o tom jsi tady psal ty, já to jen připomenul, nevím, jak se k BMW stavíš. Nedovedeš odpovědět na jednoduchou otázku? Dělal jsi někdy nějaké psychotesty, testy inteligence... kde máš možnost nějakého výběru, volby... Také jsi tam napsal, že žádnou z možností nebereš, neboť ty bys vybral něco jiného? Zkusím to tedy znovu a je mi jedno, jaké máš preference a co bys volil ty, ale tady máš buď Audi, nebo BMW, co bys doporučil někomu jinému, kdo váhá nad koupi mezi těmito dvěma auty. Čekám jen doporučení, co je lepší volba za tyto peníze, nic víc.
stealth01: Teda že zrovna ty, celkem rozumný chlap, z toho budeš dělat nesmyslnou kovbojku, to je mi záhadou. Jsem na 100% přesvědčený, že moc dobře víš, jak to Tias myslel a přesto to úplně překroutíš a snažíš se z něho udělat debila. V té tvé otázce ti něco chybí, trochu ji za tebe upravím, aby to zapadlo do kontextu. "Můžeš si za cenu testované Audi A3 koupit BMW 330d?" Ano, můžeš! Tečka. To, že se to v reálu nestane, je vedlejší. Pointa je jasná, tak nechápu, o co se tady ještě s tím druhým mantákem snažíte.
První názor je, že se plně vybavená A3 se strašným motorem cenově kryje s 3er v holobytu, ale výkonným motorem.Druhý názor, průměrná A3 je jasně levnější než průměrná 3er.Pravdu máte všichni.
Tak ono je potřeba se nejprve podívat, jak ten holobyt od BMW je vybavený, než tohle napíšeš.
Nesmyslnou kovbojku z toho nedělám, nemám obecně rád, když mi někdo podsouvá “kovbojky” “záchvaty hysterie” apod, když klidně a v pohodě diskutujeme. Proste je to nesmysl, to samé platí o BMW 1 a MB A class. Audi nijak cenou nevybocuje z průměru ostatních. To, ze je nakonfigurovane až po střechu je stejně komické, jako představa, ze si někdo koupi trojku v základu.
318 téměr v holobytu skutečně jezdí.
Bavili jsme se o silném šestiválcovém dieselu v modelu 330d. Jasne, 316 a 318 jsou auta, u kterých to chápu. Někdo potřebuje mít trojkové BMW a nemá na něj až tak velký rozpočet.
Mozno v cechach nie, ale na trhoch ako uk, de su trojky v zaklade na kazdom rohu
Ne on není blbej, ale to ego dokáže rozum vypnout :-D
Ale my opravdu nesrovnáváme stejnou třídu. I já oželím plno z té nesmyslné výbavy testovaného kusu a radši vyberu ve větší třídě. Tohle auto je zcela mimo.
Bohužel za blba jsi ty, jasně psal, že za cenu chcípáka s naskládanou výbavou můžeš mít 330, kdybys radši místo hromadného minusování použil květák, tak bys to pochopil. Ale to je v tvém případě asi marná naděje. ;-)
Tak není zas tak obtížné podívat se na cenu.
Zajímavé, že právě vychvalovaná kvalita materiálů a zpracování je většinou zahraničních testů odsuzována s tím, že generačně šla kvalita jednoznačně dolů. Některé materiály v interiérů jsou velmi levné, viz středový tunel a vršek dveří, a zpracování je přinejmenším s otazníkem, když se středový tunel celý kinklá, stejně jako plasty přístrojovky. viz např. https://www.youtube.com/watch... v čase 2:20 a dále.
Tento motor mám v Octavii, potvrzuji, že je to opravdu až překvapivě úsporný a celkově velmi příjemný pohon.
Jaká je spotřeba AdBlue?
spotřeba adblue je naprosto nezajímavá. Je fuk, jestli to musíte dotankovat jednou za 10 000 nebo 20 000km a necháte tam tři stovky. Já mám v autě 24l nádrž adblue, tankuji po 15000km a obvykle je to kolem 9 litrů, celkem za 150kč....
Vím, že běžně to bývá cca litr na 1000 km. Ale ptal jsem se z toho důvodu, že tyhle úplně nové motory mají dva SCR katalyzátory.
Je to víc o podmínkàch jizdy, než počtu scr. S 2x SCR v naftovém osmiválci se na litr adblue na 1000km dostanu jen při vysloveně městském provozu. Na dálky to zdaleka není ani půl litru.
Zatím mám najeto 8 800 km a AdBlue hlásí dojezd ještě asi dalších 10 000 km. Předtím jsem měl Scalu 1.6 TDI a tam byla spotřeba určitě vyšší.Jinak dle dotankování mám spotřebu 5,3 l, ale jezdím spíš rychle. Jakmile jedu klidně a v rámci povolených limitů, je to klidně o litr méně.
85kW a "jedu rychle":-D:-D
V Octavii touze být i 110kw
Čekal jsem taky, že v souvislosti s tím spotřeba AdBlue poroste, ale zatím to tak moc nevypadá.
Zase jeden závodník z našich silnic....no, známe je, spoustu z nich má kolem cest náhrobky i oběti jejich rychlé jízdy!3-[
blbost, problém je jouda s 85kw, co se marně pokouší předjet kamion
S 85 kW nejde předjet kamión? Pokud je máš v pětitunovém náklaďáku, tak asi ne, ale v Octavii s prstem v nose...
Jo ty pokusy s prstem v nose vidím každou chvíli......protijedoucí uhýbá kam až to jde a zoufalec předjíždí doslova o źivot. Zažil jsem 85kw půl roku v BMW 316d.... nikdy více. V současném provozu zcela nebezpečné.
Je tvá povinnost umět správně odhadnout, kolik času a ujeté dráhy potřenuješ k předjetí. Pak to logicky nemůže být nebezpečné. Buď se bezpečně předjet dá nebo ne. Pokud to nezvládneš odhadnout, opravdu vůbec nesedej za volant.
Vrať řidičák a jezdi jenom vlakem, blbečku. Když s 85 kW v malém a lehkém autě neumíš předjet, pak nepatříš na silnice.
Až se naučíš normálně jezdit (snad to ti ostatní do té doby přežijí), bude ti i menší výkon stačit.
Blbost jsi napsal ty.
Ale nenapsal. 85kw je v současné hustotě provozu nebezpečně málo. Taky to vůbec nedává smysl, když za v podstatě stejné prachy je 110 i 140kW, coź uź umožñuje normální bezpečnou jízdu s výkonovou rezervou pro řešení možných situací.
Právě že v dnešní hustotě provozu je to skoro jedno. Netvrdím, že 110 kW by nejelo lépe, stejně tak by lépe jelo 220 kW a 440 kW, atd... Ale na svižný průjezd dálnicí stačí i těch 85 kW. Jezdím každý den 50 km trasu po dálnici, nedávno přede mnou jelo Bentley Continental, které při každé možnosti (volný levý pruh) akcelerovalo naplno. Já jel stabilně kolem 170 km/h... vždycky jsem ho po chvíli dojel, jak čekal za kamionem. Tj. pro zážitky je výkon fajn, ale reálnou rychlost v provozu moc nevylepší. Ještě pro závodníky radši doplňuju, že jsem se s ním nijak nepoměřoval, prostě jsem jel svým tempem, kdy TDI ještě moc "neřve" a nežere, a práve mne překvapilo, že vlastně jedeme pořád za sebou.
parádní auto, cena taky dobrá..zlatý koncern,,
to sice jo, ale totální zdechlina
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.