Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

14 komentářů

WinNatural
3. listopadu • 19:53

"Krasavice"??? To si snad děláte pr.del, takový olízaný hnus...

jean
3. listopadu • 15:57

Z popisu chovania mám pocit, že ten motor stojí zaprd. Turbodiera, malý rozsah použiteľných otáčok a vysoká spotreba. Fakt paráda :-D. Máme v robote tieto podarené 1,6 aj staršie, či novšie 2,0TDI a cena je asi jediné, v čom je menší motor lepší. Spotrebu a chovanie za jazdy majú dvojlitre lepšie, aj staré 8 ventilové PD - OK, to bolo hlučnejšie.

Já I.
3. listopadu • 11:53

Seat Leon kombík je s identickou technikou a minimálně stejně dobře odladěným podvozkem (pozor - nesrovnávat s žebřiňákovitým chováním octavie) podsttně lepší volbou... ;-)

homer
2. listopadu • 16:34

Uz jenom nekolikrat pouzite slovo "investice" v souvislosti s porizenim automobilu a jeho vybavou je jasna vizitka autora

LOL2000
2. listopadu • 17:19

Tak auto třeba pro podnikatele investicí "kladnou" je.Zkus spočítat, o kolik by měl méně kšeftů, kdyby auto neměl.Většina lidí používá kliše, že auto je vždy prodělek a že to je špatná investice, což je zcela mimo mísu, seš další ovcí, co to používá.Zrovna to TDI mu může ušetřit při velkém proběhu km slušné peníze, třeba oproti 6 válu. Jo že se nesveze, to je pravda, ale o tom to není.

audax
2. listopadu • 20:28

len treba rozlišovať,o akého podnikatela sa jedná,pokial to bude niekto,kto vlastní zelovoc a potrebuje nakupovať a doviesť zemiaky a spol,tak si nebude kupovať audi alebo porsche ,takéto autá pôsobia len ako paráda pre tých podnikatelov,ktorí sa niekde len vozia na jednanie,určite bude v audine vyzerať trochu inak,ako keď sa na jednanie dovezie trolejbusom alebo taxíkom..treba to v prípade podnikania to treba posudzovať podla okolností,toto konkrétne auto,ktoré je spomínané v článku sa určite nedá označiť ako typické úžitkové auto pre bežného podnikatela,ktorý aj pracuje,nielen chodí na obkecávania a jednania....

hostík
3. listopadu • 10:55

jasně, proto taky mám relativně luxusní 6V benzín, když musím na jednání, kam přijet náklaďáčkem by bylo velmi nevhodné a proto mám různé užitkáče, které slouží k práci - a když to spočtu kolem dokola, tak za cenu toho audi mám dvě auta a ještě mi zbylo na půlku třetího

hostík
2. listopadu • 19:54

ha,ha,ha - prej kladná ... jestli budu jezdit na kšeft s autem za 300tis nebo za 900 je sakra rozdíl - a ten rozdíl musím na někom vydělat, abych si tohle mohl pořídit .... to ty peníze vždycky dam do rozvoje firmy a ne do auta ...
mam na firmě všehochuť a ten benzínovej šestiválec vychází na velkém nájezdu lacinější než relativně kvalitní starší 2.0TDI PD/BMM - náklady na servis toho tdi započítané do spotřeby PHM ho posouvají do kategorie small-blocků

Mitan
2. listopadu • 14:27

Co v te redakci snupete ze je pro vas 1.6tdi 110k za 900 000kč sexi sportovni auto,to uz je fakt zrale na Chocholouška(asi mate na pracovišti nad oltářem znak das auta)za 900 000kč byl megane RS a to bylo SAKRA SEXI SPORTOVNI AUTO ale toto!!!

-felipe-
2. listopadu • 17:41

co má sakra cena společného s tím jestli je auto sexy? Podle všeho se jedná o popis vzhledu a ten se skutečně povedl. že cena za to auto je příšerná je už druhá věc. A vůbec. Hezké auto může stát i 100 tisíc a hnusné milion. Nevím proč by tohle nemohlo být sexy:-D;-)

znalec
2. listopadu • 15:10

fakt jo?
spise ne, nezli jo.

Player
2. listopadu • 14:24

Krasavice s 1.6 TDi? Mám pocit, že redaktoři s citem a respektem k autům, technice a podobně, už neexistují!

Antiautomat
2. listopadu • 14:23

...proč do tohoto krasavce neinvestovat...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
...s nejakou tou (nijak extra) vybavou dat takmer megac za priemernu chrochtavu jednasestku v malom aute, to uz musi byt niekto: a/ na tom tak dobre ze mu megac hore dolu chybat naozaj nebude
b/ padnuty na hlavu
c/ popripade a+bVo velmi podobnej cene bezi kopec aut z uplne inej galaxie, momentalne napr. CR-V v max vybave.

Ijon
2. listopadu • 13:23

S nešťastným motorem 1.6TDI je cena opravdu poněkud přehnaná. Pravda, tady má "k ojnici" alespoň šestikvalt, ale i tak je podle všeho nepružný, s turbolagem, v určitých otáčkách hlučný, spotřeba stejná jako u dvoulitru. Vezmu-li v úvahu, že za něco malinko víc peníz je k mání Superb 2.0TDI nebo Passat 2.0TDI, asi bych hodně přemýšlel, jestli mi ta "prémie" za to stojí.

Doporučujeme

Články odjinud