Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Ijon  |  02. 11. 2016 13:23

S nešťastným motorem 1.6TDI je cena opravdu poněkud přehnaná. Pravda, tady má "k ojnici" alespoň šestikvalt, ale i tak je podle všeho nepružný, s turbolagem, v určitých otáčkách hlučný, spotřeba stejná jako u dvoulitru. Vezmu-li v úvahu, že za něco malinko víc peníz je k mání Superb 2.0TDI nebo Passat 2.0TDI, asi bych hodně přemýšlel, jestli mi ta "prémie" za to stojí.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 11. 2016 14:23

...proč do tohoto krasavce neinvestovat...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
...s nejakou tou (nijak extra) vybavou dat takmer megac za priemernu chrochtavu jednasestku v malom aute, to uz musi byt niekto:

a/ na tom tak dobre ze mu megac hore dolu chybat naozaj nebude
b/ padnuty na hlavu
c/ popripade a+b

Vo velmi podobnej cene bezi kopec aut z uplne inej galaxie, momentalne napr. CR-V v max vybave.

Odpovědět  |   | 
Player  |  02. 11. 2016 14:24

Krasavice s 1.6 TDi? Mám pocit, že redaktoři s citem a respektem k autům, technice a podobně, už neexistují!

Odpovědět  |   | 
Mitan  |  02. 11. 2016 14:27

Co v te redakci snupete ze je pro vas 1.6tdi 110k za 900 000kč sexi sportovni auto,to uz je fakt zrale na Chocholouška(asi mate na pracovišti nad oltářem znak das auta)za 900 000kč byl megane RS a to bylo SAKRA SEXI SPORTOVNI AUTO ale toto!!!

Odpovědět  |   | 
znalec  |  02. 11. 2016 15:10

fakt jo?
spise ne, nezli jo.

Odpovědět  |   | 
-felipe-  |  02. 11. 2016 17:41

co má sakra cena společného s tím jestli je auto sexy? Podle všeho se jedná o popis vzhledu a ten se skutečně povedl. že cena za to auto je příšerná je už druhá věc. A vůbec. Hezké auto může stát i 100 tisíc a hnusné milion. Nevím proč by tohle nemohlo být sexy

Odpovědět  |   | 
homer  |  02. 11. 2016 16:34

Uz jenom nekolikrat pouzite slovo "investice" v souvislosti s porizenim automobilu a jeho vybavou je jasna vizitka autora

Odpovědět  |   | 
LOL2000  |  02. 11. 2016 17:19

Tak auto třeba pro podnikatele investicí "kladnou" je.Zkus spočítat, o kolik by měl méně kšeftů, kdyby auto neměl.Většina lidí používá kliše, že auto je vždy prodělek a že to je špatná investice, což je zcela mimo mísu, seš další ovcí, co to používá.Zrovna to TDI mu může ušetřit při velkém proběhu km slušné peníze, třeba oproti 6 válu. Jo že se nesveze, to je pravda, ale o tom to není.

Odpovědět  |   | 
hostík  |  02. 11. 2016 19:54

ha,ha,ha - prej kladná ... jestli budu jezdit na kšeft s autem za 300tis nebo za 900 je sakra rozdíl - a ten rozdíl musím na někom vydělat, abych si tohle mohl pořídit .... to ty peníze vždycky dam do rozvoje firmy a ne do auta ...
mam na firmě všehochuť a ten benzínovej šestiválec vychází na velkém nájezdu lacinější než relativně kvalitní starší 2.0TDI PD/BMM - náklady na servis toho tdi započítané do spotřeby PHM ho posouvají do kategorie small-blocků

Odpovědět  |   | 
audax  |  02. 11. 2016 20:28

len treba rozlišovať,o akého podnikatela sa jedná,pokial to bude niekto,kto vlastní zelovoc a potrebuje nakupovať a doviesť zemiaky a spol,tak si nebude kupovať audi alebo porsche ,takéto autá pôsobia len ako paráda pre tých podnikatelov,ktorí sa niekde len vozia na jednanie,určite bude v audine vyzerať trochu inak,ako keď sa na jednanie dovezie trolejbusom alebo taxíkom..treba to v prípade podnikania to treba posudzovať podla okolností,toto konkrétne auto,ktoré je spomínané v článku sa určite nedá označiť ako typické úžitkové auto pre bežného podnikatela,ktorý aj pracuje,nielen chodí na obkecávania a jednania....

Odpovědět  |   | 
hostík  |  03. 11. 2016 10:55

jasně, proto taky mám relativně luxusní 6V benzín, když musím na jednání, kam přijet náklaďáčkem by bylo velmi nevhodné a proto mám různé užitkáče, které slouží k práci - a když to spočtu kolem dokola, tak za cenu toho audi mám dvě auta a ještě mi zbylo na půlku třetího

Odpovědět  |   | 
Já I.  |  03. 11. 2016 11:53

Seat Leon kombík je s identickou technikou a minimálně stejně dobře odladěným podvozkem (pozor - nesrovnávat s žebřiňákovitým chováním octavie) podsttně lepší volbou...

Odpovědět  |   | 
jean  |  03. 11. 2016 15:57

Z popisu chovania mám pocit, že ten motor stojí zaprd. Turbodiera, malý rozsah použiteľných otáčok a vysoká spotreba. Fakt paráda . Máme v robote tieto podarené 1,6 aj staršie, či novšie 2,0TDI a cena je asi jediné, v čom je menší motor lepší. Spotrebu a chovanie za jazdy majú dvojlitre lepšie, aj staré 8 ventilové PD - OK, to bolo hlučnejšie.

Odpovědět  |   | 
WinNatural  |  03. 11. 2016 19:53

"Krasavice"??? To si snad děláte pr.del, takový olízaný hnus...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A