Test „ameriky“: Dodge Challenger R/T – a o tom to je

asdf  |  21. 05. 2012 13:41

IMHO jde o nejhezčí současnou mušlekáru.A za ty prachy (před pětinásobnym zdaněnim, clem a podobnejma kravinama) člověk i oželí to, že to nemá podvozek jak mclaren.

Odpovědět  |   | 
Objemný  |  21. 05. 2012 13:52

Od tý doby co jsem okoštoval 3,8l nesním vo ničom jinom

Odpovědět  |   | 
kolemjdouci  |  21. 05. 2012 13:55

Od ty doby co jsem okostoval 5,4 ve Stangu, nesnim o nicem jinem a cerpaci stanici for free

Odpovědět  |   | 
asdf  |  21. 05. 2012 14:11

To klise o cerpaci stanici je velmi trapny, zere to stejne jak 1.8 TSI, navic do cerpaci stanice asi ten benzin tece zadarmo ze Jinak HEMI je HEMI

Odpovědět  |   | 
pokročilý uživatel  |  22. 05. 2012 01:36

Fámy o spotřebě Amerik jsou poněkud nadnesené. Samozřejmě když s tím někdo jezdí jak s Hondou do červeného pole, pak je to průtokáč, ale jinak je spotřeba rozhodně nižší. Mám již 2 měsíce tohoto Challengera 3,6 automat v oranžové s černými pruhy, podvozek "poevropštělý", spotřeba se motá v rozmezí 9,5 - 11 l naturalu 95 nebo 10 - 12 l E85, pokud je na pumpě k mání. Jezdím normálně, neloudám se, ale ani nezávodím, dálnice klasika 130 - 140, okresky dle kvality do 120, město jen vyjímečně, tam používám Fiata Pandu Ještě vlastním Chrysler LHS 3,5 6vál. 24V z r.1997 a tam je to podobné, průměr 10 l, motor je na 89 okt. takže bohatě stačí natural 91 a navíc je instalováno LPG s nádrží místo rezervy. Spotřeba cca 12 - 14 l plynu.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  22. 05. 2012 08:18

Aha, "spotreba rozhodne nizsi", ovsem pouze za predpokladu, ze se nejezdi po meste Ale hlavne, ze tam mas rychle pruhy, to u V6 zaklad, bez toho by to tak dobre nejezdilo.

Odpovědět  |   | 
Jirik7  |  22. 05. 2012 11:35

Bourlivy souhlas. Buick Lucerne 2011, 3.9L 227 hp (169 kW) @ 5700 rpm ... prumerne 27-29 mpg... cili cca 8.1-8.7L /100km. Nutno podotknout jejich mestsky provoz je odlisny od naseho, spise rovnajici se nasemu "mimo mesto".
Challenger je nadherne auto. Imho jedina spravna konfigurace je s Hemi V8 .

Odpovědět  |   | 
jelass  |  10. 06. 2012 17:10

Co vede člověka k tomu, koupit si takový auto a nejsalbší motor?! A pak něco kecat o spotřebě, když se Ti vypnou válce... Ono to až takové klišé není, s osobákem se za průměr 12 jezdit dá, s teréním vozem nebo full size pickupem je to ale těžký dávat za 15L a ve městě 20L a to je už zase rozdíl

Odpovědět  |   | 
kolemjdouci  |  22. 05. 2012 11:15

Zere to stejne jak 1.8TSI? Pokud to TSI honite jak vzteklej a s "amerikou" se loudate nebo jedete proste "nesportovne" pak ano. Pokud jedete stejnym stylem, tak spotreba nikdy nebude stejna.

Aby bylo jasno, jsem krveprisezny fanda Amerik, nemam rad nafoukany sekacky ale je potreba si sundat ruzove bryle. Je to proste vec, ktera k americe patri, pokud je clovek jejich milovnik a muze, rad to obetuje.

Kdyby mi nekdo rekl, ze ma na TSI po 10ti tisicich prumer 12,5 / 100 tak bych mu rekl at si zajde do servisu, ze ma neco s motorem...

To klise, to mela byt nadsazka, neberte to doslova.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  26. 05. 2012 21:58

To jsou zase kecy, "stejnym stylem" znamená u TSI červený otáčky, u Dodge to bude normální jízda.

Odpovědět  |   | 
marepa  |  30. 05. 2012 03:53

ale prd.. zase z toho nedelejte raketu

navic je rozdil srovnavat V6 a V8 .. zrat bude hlavne ta HEMI .. jenomze k cemu je mi rychli auto, kdyz v prvni zatacce trefim strom?

Odpovědět  |   | 
Barrichello  |  30. 05. 2012 09:41

HEMI žere podle stylu jízdy, jde s tím jezdit od 9,5 stylem důchodce po dálnici a všichni mě předjížděj až po 25 vymentáním okreseme nebo poskakováním v zácpě.

Jinak podvozek je Mercedes jak sem psal, tak nevím zda E-klasse o pár generací nazpět skončily všechny ve stromě, Já sem si nějak neráčil všimnout

Odpovědět  |   | 
marepa  |  30. 05. 2012 19:03

tak on ten Challenger, zvlast s hemi motorem urcite bude tezsi .. a to ze vychazi z podvozku Eklasse jeste neznamena, ze tam nedali amici mekky podvozek ..coz samo zaznelo v clanku

ano,.. ja chapu ze fanboy odpusti cokoliv
http://www.youtube.com/watch...

z amerik je nejlepsi rozhodne mustang ;) a to rikaji sami americani ;)

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  21. 05. 2012 14:24

''....máte pod kapotou patřičnou strojovnu, žádný přeturbovaný ...přesně o tom to je...''

Konecne to niekto napisal. Netvrdim ze kazde auto musi mat stvorliter, ale ja osobne vyrazky dostavam prave z tych malych vysavacov nafuknutych az neviem kam. Skratka pod deklom MUSI BYT ZELEZO A NIE VZDUCH, nezmysly ako nafuknuty jednoliter nech si strcia do ......

Odpovědět  |   | 
Peťo  |  21. 05. 2012 19:19

Už chcem vidieť "rodinnú" Kiu Ceed alebo Fabiu so 4 litorvým motorom...

Odpovědět  |   | 

A co je na tom špatného? V americe to tak měli ještě nedávno všichni...

| | Když už nesouhlasíte, nebuďte ovce a napište proč.

Odpovědět  |   | 
Barrichello  |  22. 05. 2012 09:42

Chrysler Town and country a Dodge Caravan mají v USA motory 3,6 V6 Flexfuel. A to sou právě rodinná vozítka jak vyšitá.

Odpovědět  |   | 
Luke.cz  |  22. 05. 2012 21:08

Pokud vím, tak FlexFuel je 3,3l

Odpovědět  |   | 
Barrichello  |  23. 05. 2012 10:37

Byl. Už se nevyrábí, všechny motory V6 nahradil 3,6 V6 pentastar, který je Flexfuel.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  21. 05. 2012 20:16

Jenže pro Fabii bez problému stačí atmosférický 1.4 16v, místo toho tam serou zastaralý 8v 1.2, který svou beznadějnou tragickost musí dohánět turbem. A jako bonus to má problematický řetěz, líp to nejede a žere to víc. Prostě win-win sit.

Odpovědět  |   | 
pokročilý uživatel  |  22. 05. 2012 01:46

Downsizing obecně má pouze jediný důvod - snižování emisí. Škodovácké TSI doplácejí na konstrukční nedomyšlenost a snahu o úspory na nesprávných místech. Stačí se podívat na 1,2 TCe od Renaulta, to už je jiná káva. Že turba sice táhnou, ale žerou - to je jejich vlastnost, buď pojedu svižně s vírem v nádrži nebo budu šetřit, ale pak mne předjede kdejaká obyč 1,4. Nic mezi tím... Ještě nedávno jsem měl Logana 1,6 - kupodivu spolehlivý a odolný vůz, motor netečný ke stylu jízdy, ať jsem jel eko nebo ho honil, průměr stále 7 l.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  21. 05. 2012 21:35

pise tu niekto o stvorlitrovej fabii?

Uplne ma ide vychytit ked vidim ako je motoristicka verejnost krmena daunsajzinkom a este viac ma nas.rie ked sa na to zneuzije ekologia, ved je to doslova podvod. Cele to je len o tom ako zase len usetrit na vyrobe a oholit ludi, skratka predat im to, co neexistuje no a idealne nech sa im to este aj po zaruke vysype, idealne neopravitelne.

Ale hlavne ze dotycny usetril poldeci benzinu na 100km, pricom cele je to len o psychologickom ucinku - dajte mu do ruk normalne auto, prelepte mu zadny dekel, nahovorte mu ze tam ma uplne najekologickejsi motor a uvidite ako mu zrazu spotreba pojde dolu. Potom mu dekel odlepte, ak nebude verit, aj mu ten /vacsinou/ predny otvorte a ked bude stale kukat s otvorenou hubou, jednu mu pre istotu vrazte lebo si to zasluzi, lebo je tak blby ze sa dal este priblblejsim marketingom ototo, ved vime co.

Ono vsetky tie prefuknute nezmysly na novinarskych par kilometrov stacia, ale - nech sa nik nehneva - ako spotrebitel si za vzduch, ine cislo na zadnom dekli a ´zarobok´ na buduce problemy priplacat fakt nemienim....

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  21. 05. 2012 21:45

Zatim, zatim ti jeste nikdo nenuti, aby sis priplacel a muzes se misto toho smat tem, kteri to s nadsenim udelaji.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  22. 05. 2012 00:18

Cely cas cakam, kedy uvidim tie zadne svetla pekne rozsvietene a fotka nic ... interier fotky ? asi malo `filmu` bolo ... cakal som, ze aj na mna dychne ten americky interier, ale jedine co som zacitil bola kandidacia na HDR

kazdopadne suhlasim, ze to vyzera brutalne... priznam sa ze camaro ma nejak neoslovilo a vsetky reci o tom ake je brutalne mi prisli ... prehnane a v tej zltej... vec pohladu, no toto uz ano nadhera ... prepracovane svetla su u mna plus a spolu s mustangom su toto dve krasne auta ...

uz len manualnu prevodovku a odpustil by som tomu aj to, ze nan nemam a aj ten makky podvozok, co skroti tak polovicu tych koni

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  22. 05. 2012 00:39

dlhozdvihovy americky motor bude pekne zatahovat od spodu s charizmatickym hlbokym a surovym brumlanim a prijemnymi vibraciami bude servirovat krutiak ked mu v 1500 ot zatlacis na kotol a bez vahania sa da s mohutnym doprovodom do prace ... prezenies ho pod plynom celym otackomerom, pekne od spodu az tam hore ... necakas na ziadnu prevodovku aby podradila a umelo vyhnala motor do otaciek, ale vyuzijes mohutny zatah v celom spektre a len ked si to ty zazelas tak ho vyzenies do vysin ... v nizkych rychlostiach ho nechas len lezerne prevalovat a brumkat ako jednovalec na svojom dominatore... asi takto by som si to predstavoval

Odpovědět  |   | 
martin  |  22. 05. 2012 02:00

no mne prave tento motor nepride ako typicky dlhozdvihovy brumbal

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  22. 05. 2012 02:23

ma sice vacsie vrtanie, ale 90 mm je dost velky zdvih aj tak ... verim ze zatah od spodu je uplne spontanny

Odpovědět  |   | 
Bobby Deerfield  |  24. 05. 2012 21:29

Souhlasím s tebou. Taky se mi líbí víc než camaro.

Odpovědět  |   | 
Barrichello  |  22. 05. 2012 09:46

Líná převodvka a typicky americký podvozke.

No jš škoda že autor článku entuší, že převodovka je kdysi tak oěpvovaný a vychvalovaný Mercedes 5G Tronic, zde ovšem po názvem W5A580 (NAG1).

A předná náprava je z Mercedesu S-klasse a zadní z E-klasse.

Takže je vcelku zajímavé že je to na míle daleko od evrospký aut, když to má kompletně evropský podvozek a převodovku

Jinak mam 300C se stejným motrem a prům. spotřeba je 12,5 litru na sto Km.
Nesmíte ale jezdit v zácpách a ucpanou Prahou.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  24. 05. 2012 07:25

Jízdní vlastnosti jsou často spíš o pocitech než o realitě.
Nemám zkušenosti s žádnou amerikou, možná je to skutečně naladěné extrémně měkce. Ale zase vím něco málo o Mercedesech. Ty klasické z 80. let a dříve jsou podle dnešních měřítek taky hodně měkké, při ostrém manévru se auto zhoupne a nakloní. Ale skoro bych řekl že je to schválně, aby auto řeklo řidiči "hele ty vole, co děláš, chceš si rozbít hubu nebo co?" Nic to nemění na tom, že v tu chvíli kdy řidiče takhle "postraší" má stále ještě rezervu a při skutečně kritickém manévru snese tolik, že by to podle prvotního pocitu nikdo nehádal.
Před dvěma lety při porovnání W 124 a dvojkového Supa se jen tak mimochodem zjistilo, že tam kde ještě dvacetiletá W 124 ustojí, byť s problémy, losí test, Superbu se akorát rozbliká ESP a letí beznadějně po čumáku z dráhy. A nic mu nepomůže, že je proti W 124 tvrdej jako prkno.

Odpovědět  |   | 
Dodgeman  |  22. 05. 2012 15:07

Mno jo ... ať si říká kdo chce, co chce, já to auto mam právě ve verzi R/T a jsem nadmíru spokojen. Článek úplně suprovej, jen bych vytknul to, že jste nafotili nezdravě moc detailů a málo pořádných záběrů např.: u interieru, protože ten fakt stojí za to...

Jo závěrem bych chtěl říct už jen to, že rozhodně jsem při koupi nepřemýšlel o spotřebě, protože u takových aut když už si je kupujete, tak nesmíte o takových věcech moc přemýšlet... jinak řečeno ... Kdo chce mít opici, musí mít na banány...

PS: a ti závistivší čeští rýpalové mi můžou ..... zbytek si doplňte každý sám

Odpovědět  |   | 
Bobby Deerfield  |  24. 05. 2012 21:24

Ten začátek je srandovní. "Buď jde o obrovský pick-up s obrovským, minimálně osmiválcovým motorem". Minimálně V8

Odpovědět  |   | 
Lukke  |  25. 05. 2012 10:52

Mel jsem moznost mit tohodle krasavce na tyden v pousti za Las Vegas v motorizaci RT pred par mesici a ten zatah a hlavne zvuk je naprosto famozni! Neda se to srovnat s evropskym autem, na druhou stranu to umi jezdit jen rovne :) Gumy se pali pri kazdem seslapnuti pedalu na podlahu, to auto ma kouzlo :)

Odpovědět  |   | 
Milan  |  25. 05. 2012 11:01

Krásné auto ... jen je potřeba ho vnímat tak, jak se bere v USA - skvělý muscle car za skvělé peníze. ´tak jako Camaro i Mustang.

V USA jsem delší čas byl a vyzkoušel hodně aut - měl jsem delší čas i "služebního" Mustanga. Jednalo se o pátou generaci (tuším 2005) v provedení Convertible. Motor byl sice "jen" V6 a na hudrání V8 to nebylo, přesto jsem byl spokojený. Ono ostatně příliš míst, kde využít potenciál Shelby moc nebylo - všudepřítomní nekompromisní californští policajti seberou chuť na dovádění (v praxi vyzkoušeno).

Jen je potřeba si uvědomit, že základní V6 verze šla pořídit už kolem tuším 20-22.000 USD !! Ta "moje" stála sice kolem 29.000 ale convertible jsou myslím stále obecně dražší.

V té době stál dolar asi 17 ? Kč - tak si to spočítejte sami. Vzhledem k ceně a príma motoru autu samozřejmě člověk ledacos odpustí (chrastící vrzací přístrojovka, mizerná kvalita vnitřního zpracování, nedržící sklo v zrcátku atd.).
Za cenu kolem 60.000 USD (řekněme tehdejší milion Kč) bych se už ale rozmýšlel ... Za to se tehdy už dal pořídit krásný půl roku/rok starý Lexus 430 ve špičkové výbavě s pár mílema najeto.

Tzn. Chci říci - super auto v cenovce cca 400.000 Kč (řekněme skvěle vybavená Fabie) - ovšem je zcela tristní, na kolik se automobil dovozem na starý kontinent a po všech uvedených úpravách vyšplhá ...

Odpovědět  |   | 
Honza  |  27. 05. 2012 21:54

no jo ale takhle je to se všim... ať už je to iPhone nebo Mustang nebo cokoliv jinýho... u nás je u to o slušnou částku vždy "přifouknutý"

Odpovědět  |   | 
Barrichello  |  30. 05. 2012 09:39

Není nic lehčího než si to dovést sám a zaplatit jen za skutečné nutné náklady - doprava, clo, dph

Odpovědět  |   | 
Munčičák  |  02. 06. 2012 17:47

Ta spotřeba je moc velká, takže počítejte s tím, že tyhle motory jsou bez budoucnosti. I amíci si už kupují spíše menší. Čtyřválec s turbem bude při konstantních rychlostech asi 2x úspornější. Já vím, že se ten rozdíl při časté akceleraci sníží, jenže většina aut jezdí častěji konst. rychlostí než rally brzda-plyn na okresce.

Odpovědět  |   | 
Munčičák  |  02. 06. 2012 17:49

Jo a životnost motoru nad 180 tisíc km zajímá málo koho, tak se lidem nedivte, že si nechtějí kupovat auto s obrovskou spotřebou. Za ty ušetřené litry benzínu si stejně můžou koupit další motor.

Odpovědět  |   | 
P.  |  02. 06. 2012 22:51

S životností bych to viděl pozitivně, protože v devadesátejch letech jsem měl Dodge Caravana a nalítal jsem s nim 320 tisíc a ještě se mi jej povedlo střelit a byl v super stavu, takže v tomhle bych mouchy nehledal. A se spotřebou, tak to je jiná, ale zase když si člověk spočítá, kolik ušetří v dnešní době, když si koupí dieselový motor a podívá se na dnešní ceny, kdy nafta je někdy i dražší než natural, tak si myslim, že už se to ani moc nevyplatí a jde spíš jen o pocit, že mi to ukazuje 7 na sto a můžu říct- mam "diesláka".... A zase, když už někdo chce pořádný auto, tak to auto má většinou i svůj objem a když někdo nechce, tak si koupí Škodu Citigo nebo tomu jiné podobné krabicové hrůzy - takzveně ty vysavače, jak už tu někdo řekl (ten výraz mě velmi pobavil)
A jestli jsi četl pořádně, tak tu psal nějaký majitel této káry a psal, že spotřebu moc neřešil, když to kupoval... takže tyhle motory rozhodně mají svou budoucnost, protože vždy si najdou svého majitele. To je jako by někdo tvrdil, že V12 od Lamborghini nebo Ferrari kvůli spotřebě nemá budoucnost...
A amíci si kupujou Priusy a podobně, protože jim benzín zdražil ze 2,50 na 4 koruny za litr... a pro tamější střední třídy je to opravdu rozdíl...

Odpovědět  |   | 
Munčičák  |  03. 06. 2012 12:44

Tu životnost jsem samozřejmě myslel jako jedno z mála velkých plusů velkoobjemových amerických motorů. Snad je každému jasné, že takový motor vydrží minimálně 400 tisíc bez generálky a že oturbený dvoulitr cca polovinu. Někomu to ale stačí. Srovnání s lambem V12 nesedí, protože u lamba je jistota, že si to koupí člověk co má desítky milionů, kdežto american V8 cílí na mnohem chudší. Ohledně dýzla jsem dokonale vyléčený (servisní náklady sežraly úsporu paliva), takže jsem psal opravdu jen o zážehových přeplňovaných motorech co jsou při konst. rychlostech neuvěřitelně úsporné. Dvouválec je bezdiskuzí kravina (asi jediné plus je někde nižší povinné ručení), ale přeplňované tříválce, čtyřválce a šestiválce smysl mají.a dva posledně jmenované půjdou/jdou americkým osmiválcům úspěšně po krku.

Odpovědět  |   | 
P.  |  04. 06. 2012 22:17

OK, beru, lambo míří asi moc vysoko, ale u nás jsou Muscle cary celkově pořád luxusní zboží a v US, tak je to zase sen každého malého kluka, takže svoje zákazníky to vždy mít bude a V8 HEMI, to je v americe "učebnicovej" pojem Ve finále je to stejně věc názoru, ale já si přesto myslím, že V8 HEMI byl, je a bude, i kdyby evropané přeplnili Xválec, tak hemi zůstane hemim na vždy, i kdyby se krčil někde v americkém koutečku

PS: Jsem rád že jste se vyléčil z dýzlů, takovým lidem já fandím

Odpovědět  |   | 
Munčičák  |  02. 06. 2012 18:20

Ona i taková V6 s kompresorem od Audi (333 koní) se dostane při konst. 90km/h pod 7 litrů na sto. Holt přímé vstřikování a méně pohyblivé hmoty motoru. A to je to čtyřkolka s torsenem.

Odpovědět  |   | 
Jofrey CRX  |  26. 12. 2012 10:28

Sorry za OT, ale kde by jste vzal na dnešní Audi Torsen? Spíše lamelový samosvorný diferenciál, to jo. On Torsen je poctivá kovová mechanika. K nalezení dnes na nových vozech typu MX-5, MPS3, GT86. Jinak všude elektronika s lamelami.

Odpovědět  |   | 
Jofrey CRX  |  26. 12. 2012 10:33

Pouze, když si ho necháte dodatečně mimo záruku a možnosti Audi jako výrobce montovat třeba od Milltek, to potom ano, ale v sérii na Torsen zapomeňte. Ani jeden ze tří diferáků není poctivý kus železa, ale jenom skupina rychle umírajících lamel.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

dnes | Jan Mička | 157 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 54 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat