Test: Americká houpačka Hyundai Terracan

Kolecko  |  13. 07. 2002 20:48

Ad karoseria.

Pozreli ste sa pri teste aj pod auto? Alebo ste ho videli iba cez okno v showroome. Samozrejme, ze ma ram a nie samonosnu karoseriu - mozete mi verit, ja som sa pod neho pozrel. Takze je to asi take SUV ako Vitara XL7, nemyslite?

Ad pohon 4x4.

Ten pohon 4x4 je cez medzinapravovy diferencial? Alebo viskospojku? Alebo ako? Da sa pouzivat pri normalnej jazde po asfaltovom povrchu, alebo iba po nespevnenych cestach, pripadne snehu? Ak ste zapinali 4x4 na ceste bez tychto znalosti, tak piste radsej testy detskych kociarikov, tym sa poloosa zlomit neda.

Zaver :

Zo SUV sa nam nejako stalo terenne auto - ma ram, zapinatelny 4x4, redukciu, dokonca zadny diferencial s obmedzenym preklzom, co nema ani Vitara. Nechcete si to auto pozicat este raz a napisat lepsi clanok?

S pozdravom

Odpovědět  |   | 
Josef Jindra  |  31. 07. 2002 00:01

Terracan má rám, údaj o samonosné karoserii není správný.

Mezinápravový diferenciál má pouze verze Sport. Ostatní verze nemají mezinápravový diferenciál a pohon 4x4 nemůžete zařadit při jízdě na suché silnici, dálnici, dlažebních kostkách, apod.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  05. 08. 2002 14:37

Ten kdo napsal tento clanek ani nevi o cem mluvi... mrknete se na muj nazor v poradne v nazvu dotazu Terracan ano ci ne... Jelikoz uz jsem si toto skvele auto koupil.. a jsem s nim plne spokojen.

 

Odpovědět  |   | 
webmaster  |  26. 08. 2002 21:28

WWW stránky fan klubu Terracan naleznete na www.terracan.cz

Odpovědět  |   | 
petr  |  04. 01. 2009 12:03

ten fan klub už na těch strankách není pokud máte nějaké skušenosti s tímhle autem tak mi to hodtě do mejla dík

Odpovědět  |   | 
bokal  |  10. 12. 2005 19:01



pro autora článku - asi jste ten vůz neviděl osobně, neboť letmý pohled nad zadní kolo vás upoutá masivní rám na něm pak karoserie.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  08. 09. 2007 00:51

Jakej blb to psal?

Odpovědět  |   | 
bokal  |  18. 01. 2009 16:08

Zde je názorně vidět, jacílidi provádějí testy.

autor je asi dost mimo, když piše takové bláboly jako že teracan nemá rám, že má moc měkký podvozek, 5-stupňová automat a spousta dalších nepravdivých údajů

nejsem z těch co jej viděli z rychlíku
najezdil jsem s ním 80 tis. a nebýt jeho předčasné smrti tak s ním spokojeně jezdím stále.
Zachránil mi život při čelním střetu s osobákem ve 100 km/hod.
zdravím příznivce

Odpovědět  |   | 
Bulik  |  16. 02. 2009 18:03

Dobrý den.
To co se tu píše o Terracanu je hezké ale jezdil někdo zvás i v jiném 4x4??? Já ano v ML
A mohu říct že to co dokáže Terracan kterého mám ted otm si ML muže nechat jen zdát Pravda je že ML je pohodlnější ale to je vše Terracan je pro mou osobu srdeční záležitost a je to opravdu dobré auto za fajn peníze Bulík

Odpovědět  |   | 
TERRY  |  02. 06. 2009 19:34

Mam ten voz od roku 2005, uprava ramy a chip tuning, auto jazdi ako sarkan 200 km/ za hod , samozrejme neciti sa tam najlepsie ale ked to potrebujete, trochu zrychlit bez problemov sa to da. V terene celkom slusny, polovacky, rybacky. lyze, idealne auticko, vela priestoru, dobra cena, lacna udrzba. odporucam

Odpovědět  |   | 
Jelca  |  25. 06. 2009 10:35

Zdravím. Uvažuji o koupi Terracanu 3.5i V6. Má s tímto motorem někdo nějakou zkušenost? O dieselu se toho píše dost, ale k benzínové verzi jsem toho moc nenašel.
Děkuj.

Odpovědět  |   | 
joko  |  14. 08. 2009 14:51

Uvazujem o kupe tohoto auta mam otazku ako sa to auto chova na ceste ked je naznezene a predny nahon za zapina iba na terene atd.?

Odpovědět  |   | 
Petra  |  29. 03. 2016 21:51

Terracan je opředen řadou mýtů jak koukám. Čtyřkolku prostě zapnete , když ji potřebujete, není přímo zakázané ji zapínat mimo terén. Pokud je nasněženo , určitě ji zapnout hned jak vyjedete z domu. Já mám hotel na horách a z nížiny prostě jedu normálně zapnu 4x4 až v místě,kde je sněhová pokrývka, jinak je zbytečné. Zvládá lesní cesty a na sněhu po dálnici jedete opravdu bezpečně v levém neuklizeném (v ČR) pruhu. Vůbec neklouže a nestane se, že se zaseknete v kopci. Měla jsem nehodu na náledí a opravdu to vypadalo děsivě. Svodidla naprosto zdemolovaná, ale já mám jen zmáčknutou hrazdu k nárazníku, není na ozdobu, ale zachraňuje auto i život. Je to opravdu spolehlivé a bezpečné auto, a pro nás ženy, ničitelky převodovek je super, že se dělá v automatu. Řadí plynule a bez problémů. Používám ho v náročných podmínkách a není to SUV!!!!!

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 04. 2016 21:27

Terracan je super kára. Koupili jsme ho jako ojetý, 10 let starý. Najeto 120.000 km od prvního majitele (kamaráda). Máme to auto jako pracovní, do lesa, na pole.

Plusy:
- prostor
- výborná průchodnost terénem
- 4x4 dostatečná pro většinu případů
- uzávěrka diferenciálu zvyšuje průchodnost
- couvání na poli do strmého kopce bez problému
- jízda čelem na poli (opravdu na poli, ne po cestě) do strmého kopce bez problému
- cena pořizovací
- cena servisu (rozvody, oleje v převodovce, servis ca. 22.000 Kč).

Minusy:
- silniční komfort. Typické houpání na cestách při rychlostech od 90km/h. Podobné bylo ale i třeba při Toyota Landcruiser

Máme ho rádi a říkáme mu láskyplně Číňan. Za ty prachy neskutečně dobrá kára. Uvažovali jsme o LR Defendru, ale kvůli ceně a znalosti historie, jsme zvolili toto. Super volba - jízda v lese a na pole je bez problému. Díky stáří vozidlo se na nějaký kosmetický škrábanec nekouká a je to opravdu super sluha. V autě, které je 10 let staré, vše funguje. Od vyhřívání sedaček, přes parkovací čidla, až po bezchybnou převodovku. Dali jsme do servisu na celkovou prohlídku, a bylo nám řečeno, že takové super auto v daném věku dlouho neviděli. A až ho budeme prodávat, máme se ozvat.

Auto stálo 90.000 Kč. Nejlepší koupě:). Necháme si ho u nás dožít:)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 94 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 83 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala