Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

21 komentářů

bob
11. dubna • 9:35

Rád vzpomínám na svojí Alfu. Jednou se k ní takhle vracím a kolem stojí skupina mladších lidí. Říkám si super, mladý mají dneska pořád vkus, obdivují mojí Alfičku a oni se jí jenom posmívali, že jí nesedí karoserie :D

Martin 70
1. října • 13:39

..ja nechapu u Alfy Romeo 2 veci. Jednak, kdo si tuhle znacku koupi a druhak, jak je mozne ze tahle znacka jeste vubec existuje.

Laco910
3. října • 19:36

Martin...lebo niekto ma rad pekne auta a aj ich rad soferuje...nie kazdemu staci ceskonemecka krabica...

Radek33
9. srpna • 9:48

Jsem čekal, že se to tu víc rozjede, typicky: alfa je italskej krám, neumí to dodělat, stejně se to po...
Smutná pravda je ta, že většina kupujících (u SUV tuplem) asi vlastně nechce moc řídit a bude s víc starat o vaklající čudlíky...

Tombas
9. srpna • 10:55

SUV se kupují paničkám na vožení harantů 500m do školky, na nákup do Kauflandu a ke kadeřníkovi.
Řidič, který opravdu jezdí se tomu vyhne obloukem. Platí to obecně, nejen pro Stelvio, ale holt móda je móda a lidi jsou ovce, které se nechají strhnou, jakkoli šíleným, davem.

Jirka
8. ledna • 21:50

Doporučuji se projet, než začnete vynášet takové soudy. Když kupujete auto za 1,2 mil, tak porovnáváte a svezete se s kde čím. Naprostá většina dnešních aut je velmi sterilních, bez řidičského zážitku. To co Stelvio předvedlo na mokru, mně však dostalo do kolen.

stealth01
9. srpna • 22:24

A co kdybys nechal lidem svobodu? Nebo chceš diktovat, co si má kdo koupit? To povysovani nad ostatni (jak píšeš) ovce je trapné. Dneska máme prostě výběr. Můžeme si svobodně koupit co chceme. To zaprve. A zadruhé, uz nemáš ve slovníku jiné slovo nebo vysvětlení, než móda. Ja chci sedmimistne velké auto, protože mam dva metry a nic jiného proste na trhu nebylo. Sedmicka v longu byla proste menší a nenabízí tolik prostoru pro šest nebo sedm lidí. A řídit me baví, hodně baví. Ale jestli si mam vybrat ráno SUV nebo sportovně laděný sedan, tak sáhnou po klíčích od SUV.
A s těma skolkama a nakupama je to taky dost ubohé.

bob
30. srpna • 12:02

Já mam přes dva metry a určitě to není argument, abych si koupil SUV... :D Mám S-max a i s mojí výškou se za mě posadí dospělý člověk, kufr je dostačující... Drtivá většina SUV má naprosto stupidně řešený vnitřní prostor včetně kufru, takže si prostorově nepomůžeš, i když vypadají větší než kombík a nebo MPV...

Ladislav
15. května • 13:24

A proto jsem si ji koupil,vlastnil jsem yetinu,nebyla levná a několikrát,mě ve škodárně poslali k šípku když jsem něco reklamovali,proto Alfa je lepší a konečně mám auto které má srdce 👍vivat ALFA ROMEO

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bob
4. července • 16:10

Nerad bych Vám kazil radost, ale nám kdysi dávno pustili v origo servisu alfu GT na bok, bylo to na výměnu dveří, zadání do výroby trvalo 3 měsíce, pak už to šlo teda rychle... :D Potom přestalo hrát rádio, oprava by vyžadovala zásah do elektriky vozu za 150k... To byl konec Alfy, docela jsem to obrečel, z benzínu 3,2 V6, manuál jsem totiž přešel na 3,0 diesel, automat od MB, ale kupodivu se dá vážně zvyknout na všechno...

honzarov
8. srpna • 22:48

Je to krám, čtyřkolka co skončí na prvním hrbu. Před nějakou dobou kauza zaseknuté Giulie na nájezdu do garáže, protože se jí protáčelo jedno kolo a ten systém to nezvládl pobrat. Nedávno na slovácích Motoring se Stelvií a naprosto totožný problém. Nebyl schopen vyjet šikmý hrb.

Hubert
4. ledna • 17:09

člověče se Zetorem se ti to nestane

strec od piva
9. srpna • 9:33

takze predpokladam,ze Stelvia se nerozjede ani po zastaveni do sikmeho kopce na mokre trave....

Tombas
9. srpna • 8:47

Na hrby má FCA Jeep, Stelvio je čistě "Sport Utility Vehicle", tedy sportovně užitkové auto na zpevněné silnice. Podobně jsou na tom i auta jiných značek, kde se protáčí (nebo vůbec netočí) kola při ztrátě adheze nebo křížení.
Nejlepší pohon 4x4 je od Subaru nebo prostě permanentní, ty ostatní jsou takové více nebo méně funkční náhražky.

Ne321
8. srpna • 9:53

Proc je to auto na jednu stranu dobre, ale zaroven nedotazene? Protoze Italove. Kdyby to bylo doladene do posledniho detailu, tak by to byli Japonci nebo Nemci. Ital proste to, ze nekde neco vikla neresi. Nema tah na branku, nedokaze se soustredit na detail. Dukazy tohohle najdete v kazdem italskem meste a i v kazdem italskem aute.
Pokud se nasadi slusna cena, tak z toho muze byt celkem pouzitelne "Porsche chudeho muze". Pokud se cena prestreli na uroven nemecke konkurence, tak je z toho lezak jako spousta italskych aut posledni dekady, protoze malokdo koupi nedotazene auto za plnou cenu.

D
8. srpna • 10:47

Už hlavní titulek článku auto sráží. "Kde je problém?" implikuje, že auto je odfláknuté, přitom opak je pravdou. O místních značkách by to takhle napsáno určitě nebylo.

)_)*(cdh23
8. srpna • 15:14

A co cekate? Ze napisou, ze Alfa je super star mezi SUV? Blaznite? Redaktori potrebuji splacet hypoteky a kupovat plenky! Ctenari potrebuji potvrdit jejich predsudky! Hlava indianova potrebuje hlasnou troubu!
Covece, Vy si to predstavujete jako Hurvinek valku! B-]

Kruan
9. srpna • 6:39

Přesně tak. Už vidím jak napisou u testu nove Ochcavky, podobny nadpis. Oni tady delaji test a hned od zacatku hledaji chyby, protoze je to Alfa Romeo, coz je samozrejme strasna plecka. Ale co, alespon nas na silnicich neni tolik :) Akorat ze takle to Fiat asi nevyhraje. Uz pohrbil Lancii a bojim se, aby Alfa nesla stejnym smerem....do kopru...

QEdfwed
8. srpna • 10:21

Hele, ze Ty mas Alfu a tak nejak mas pocit, ze jsi naletel? :-P

strec od piva
8. srpna • 9:48

Co je to za odflaknuty clanek? Kde jsou informace o velikosti kufru a srovnani s kufrem Octavie? A kde je srovnani s Skoda Kodiaq? Nebo to se nehodi do kramu?

jean
8. srpna • 12:31

Je to Alfa, nie sťahovák pre vidlákov. Aj ked Alfa a SUV, svet sa v kravskú puču obracia. Ešte chýba dieslové ferari...

Doporučujeme

Články odjinud