TEST Abarth 124 Spider: Sousedé mě nesnášeli. A bylo mi to jedno!

18 komentářů

R
2. listopadu • 15:38

Auto dobre, test dobry, za mě palec nahoru

JA-NE
2. listopadu • 15:14

aj mna susedia neznasaju..ani sa necudujem ked nastartujem v podzemnej garazi nadlitrovy dvojvalec osadeny karbonovymi ladakmi termignony a chvilu musim pockat aby sa ohrial kym mozem vyrazit :-D

Já první
4. listopadu • 10:14

Marně přemýšlím, co vede lidi k takové sobecké aroganci... Dvojnásobně k chlubení se tím, že někdo je arogantní zm*d.

E15
9. listopadu • 0:37

je to zastydlý puberťák, resp. infantilní sociopatický pýčus. A co ho k tomu vede těžko říci, možná má v mozku nějakého parazita, toxoplazmozu nebo tak něco...

akkuli
1. května • 21:45

Á chytrolín co ani nezná vyjmenovaná slova po P. Pýcha pytel pysk netopýr slepýš pyl pýčus atd. že :-D:-D:-D:-D:-D

petr r. (petrumr)
1. listopadu • 19:40

pěkně napsaný, ale elektrická střecha je výhodná pro toho, koho bolí záda aby vůbec do roadstra vlezl.:-))

tom
1. listopadu • 18:39

Pokud te, Micko, sousedi nesnaseji, neni to kvuli autu

WP
2. listopadu • 7:21

K autu nic, ale osobní, podvraťácké osočování využívající anonymity nicku, to umíš. Lůza.:-/

Lukáš
2. listopadu • 9:44

Mně by spíš zajímalo, jak autor dospěl k závěru, že ho sousedé nesnášeli. To se jich jako ptal?

ACE
2. listopadu • 9:48

Já to chápu jen jako klasickou nadsázku k hlučněji startujícímu autu. Prostě nic co stojí za dlouhé rozpitvávání.

Lukáš
2. listopadu • 9:59

Já tomu rozumím, jen jsem chtěl poukázat na dětinskost takového závěru, který autor použil hned v nadpisu. Sousedi budou nesnášet blbce, který stojí před barákem a půl hodiny tůruje auto, ať má výfuk zvuk jakýkoliv. Proč by nesnášeli toho, kdo k baráku v klidu přijede s motorem v nízkých otáčkách, zaparkuje a jde domů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vana
3. listopadu • 6:57

Co se týká nesnášení, jednoho takového blbce za souseda mám, přesněji je to sousedův syn. I celkové jeho chování - například jak neumí ani pozdravit - mě utvrzje v přesvědčení, že bude asi trochu momentálně zaostalý :-) Takže ten "sportovní" výfuk k němu docela pasuje.Dřív to bylo samozřejmě jinak, ale když si někdo v dnešní době dobrovolně koupí uřvané auto, tak to holt o něčem svědčí.

WP
3. listopadu • 17:04

Co to je uřvané auto a o čem to svědčí?

WP
2. listopadu • 14:49

Říká se tomu nadsázka, většina to tu pochopila. Btw, už jsi někdy startoval nějaký výkonnější motor, který i s továrním nastavením a výfukem prostě těch 30s hlučnější je, než se usadí na volnoběhu? Můj soused mě taky sice lehce, ale přesto upozornil, že ví kdy odjíždím.

Sir_CHerokee
1. listopadu • 16:53

Mi se líbí, ale přednost bych dal originálu. Italskou verzi člověk na cestě skoro nepotká, nedivím se za ty ceny a malý motor. Ke klasice se hodí více větší atmosféra od Mazdy.

WP
2. listopadu • 7:22

Obě najety? Naživo se mi Fiat zdá dospělejší, pravda, že Mazdí dvoulitr je fajn.

Jiří
1. listopadu • 18:07

a to ještě Mazda měla teď v létě facelift..

petr r. (petrumr)
3. listopadu • 10:52

a tím se dostala do ztráty.

Doporučujeme

Články odjinud