TEST Abarth 124 Spider: Sousedé mě nesnášeli. A bylo mi to jedno!

Sir_CHerokee  |  01. 11. 2018 16:53

Mi se líbí, ale přednost bych dal originálu. Italskou verzi člověk na cestě skoro nepotká, nedivím se za ty ceny a malý motor. Ke klasice se hodí více větší atmosféra od Mazdy.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  01. 11. 2018 18:07

a to ještě Mazda měla teď v létě facelift..

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 11. 2018 10:52

a tím se dostala do ztráty.

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 11. 2018 07:22

Obě najety? Naživo se mi Fiat zdá dospělejší, pravda, že Mazdí dvoulitr je fajn.

Odpovědět  |   | 
tom  |  01. 11. 2018 18:39

Pokud te, Micko, sousedi nesnaseji, neni to kvuli autu

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 11. 2018 07:21

K autu nic, ale osobní, podvraťácké osočování využívající anonymity nicku, to umíš. Lůza.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  02. 11. 2018 09:44

Mně by spíš zajímalo, jak autor dospěl k závěru, že ho sousedé nesnášeli. To se jich jako ptal?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  02. 11. 2018 09:48

Já to chápu jen jako klasickou nadsázku k hlučněji startujícímu autu. Prostě nic co stojí za dlouhé rozpitvávání.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  02. 11. 2018 09:59

Já tomu rozumím, jen jsem chtěl poukázat na dětinskost takového závěru, který autor použil hned v nadpisu. Sousedi budou nesnášet blbce, který stojí před barákem a půl hodiny tůruje auto, ať má výfuk zvuk jakýkoliv. Proč by nesnášeli toho, kdo k baráku v klidu přijede s motorem v nízkých otáčkách, zaparkuje a jde domů.

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 11. 2018 14:49

Říká se tomu nadsázka, většina to tu pochopila. Btw, už jsi někdy startoval nějaký výkonnější motor, který i s továrním nastavením a výfukem prostě těch 30s hlučnější je, než se usadí na volnoběhu? Můj soused mě taky sice lehce, ale přesto upozornil, že ví kdy odjíždím.

Odpovědět  |   | 
vana  |  03. 11. 2018 06:57

Co se týká nesnášení, jednoho takového blbce za souseda mám, přesněji je to sousedův syn. I celkové jeho chování - například jak neumí ani pozdravit - mě utvrzje v přesvědčení, že bude asi trochu momentálně zaostalý Takže ten "sportovní" výfuk k němu docela pasuje.

Dřív to bylo samozřejmě jinak, ale když si někdo v dnešní době dobrovolně koupí uřvané auto, tak to holt o něčem svědčí.

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 11. 2018 17:04

Co to je uřvané auto a o čem to svědčí?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  01. 11. 2018 19:40

pěkně napsaný, ale elektrická střecha je výhodná pro toho, koho bolí záda aby vůbec do roadstra vlezl.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  02. 11. 2018 15:14

aj mna susedia neznasaju..ani sa necudujem ked nastartujem v podzemnej garazi nadlitrovy dvojvalec osadeny karbonovymi ladakmi termignony a chvilu musim pockat aby sa ohrial kym mozem vyrazit

Odpovědět  |   | 
Já první  |  04. 11. 2018 10:14

Marně přemýšlím, co vede lidi k takové sobecké aroganci... Dvojnásobně k chlubení se tím, že někdo je arogantní zm*d.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 11. 2018 00:37

je to zastydlý puberťák, resp. infantilní sociopatický pýčus. A co ho k tomu vede těžko říci, možná má v mozku nějakého parazita, toxoplazmozu nebo tak něco...

Odpovědět  |   | 
akkuli  |  01. 05. 2019 21:45

Á chytrolín co ani nezná vyjmenovaná slova po P. Pýcha pytel pysk netopýr slepýš pyl pýčus atd. že

Odpovědět  |   | 
R  |  02. 11. 2018 15:38

Auto dobre, test dobry, za mě palec nahoru

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 2 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A