TEST Abarth 124 Spider: Sousedé mě nesnášeli. A bylo mi to jedno!

Sir_CHerokee  |  01. 11. 2018 16:53

Mi se líbí, ale přednost bych dal originálu. Italskou verzi člověk na cestě skoro nepotká, nedivím se za ty ceny a malý motor. Ke klasice se hodí více větší atmosféra od Mazdy.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  01. 11. 2018 18:07

a to ještě Mazda měla teď v létě facelift..

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 11. 2018 10:52

a tím se dostala do ztráty.

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 11. 2018 07:22

Obě najety? Naživo se mi Fiat zdá dospělejší, pravda, že Mazdí dvoulitr je fajn.

Odpovědět  |   | 
tom  |  01. 11. 2018 18:39

Pokud te, Micko, sousedi nesnaseji, neni to kvuli autu

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 11. 2018 07:21

K autu nic, ale osobní, podvraťácké osočování využívající anonymity nicku, to umíš. Lůza.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  02. 11. 2018 09:44

Mně by spíš zajímalo, jak autor dospěl k závěru, že ho sousedé nesnášeli. To se jich jako ptal?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  02. 11. 2018 09:48

Já to chápu jen jako klasickou nadsázku k hlučněji startujícímu autu. Prostě nic co stojí za dlouhé rozpitvávání.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  02. 11. 2018 09:59

Já tomu rozumím, jen jsem chtěl poukázat na dětinskost takového závěru, který autor použil hned v nadpisu. Sousedi budou nesnášet blbce, který stojí před barákem a půl hodiny tůruje auto, ať má výfuk zvuk jakýkoliv. Proč by nesnášeli toho, kdo k baráku v klidu přijede s motorem v nízkých otáčkách, zaparkuje a jde domů.

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 11. 2018 14:49

Říká se tomu nadsázka, většina to tu pochopila. Btw, už jsi někdy startoval nějaký výkonnější motor, který i s továrním nastavením a výfukem prostě těch 30s hlučnější je, než se usadí na volnoběhu? Můj soused mě taky sice lehce, ale přesto upozornil, že ví kdy odjíždím.

Odpovědět  |   | 
vana  |  03. 11. 2018 06:57

Co se týká nesnášení, jednoho takového blbce za souseda mám, přesněji je to sousedův syn. I celkové jeho chování - například jak neumí ani pozdravit - mě utvrzje v přesvědčení, že bude asi trochu momentálně zaostalý Takže ten "sportovní" výfuk k němu docela pasuje.

Dřív to bylo samozřejmě jinak, ale když si někdo v dnešní době dobrovolně koupí uřvané auto, tak to holt o něčem svědčí.

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 11. 2018 17:04

Co to je uřvané auto a o čem to svědčí?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  01. 11. 2018 19:40

pěkně napsaný, ale elektrická střecha je výhodná pro toho, koho bolí záda aby vůbec do roadstra vlezl.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  02. 11. 2018 15:14

aj mna susedia neznasaju..ani sa necudujem ked nastartujem v podzemnej garazi nadlitrovy dvojvalec osadeny karbonovymi ladakmi termignony a chvilu musim pockat aby sa ohrial kym mozem vyrazit

Odpovědět  |   | 
Já první  |  04. 11. 2018 10:14

Marně přemýšlím, co vede lidi k takové sobecké aroganci... Dvojnásobně k chlubení se tím, že někdo je arogantní zm*d.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 11. 2018 00:37

je to zastydlý puberťák, resp. infantilní sociopatický pýčus. A co ho k tomu vede těžko říci, možná má v mozku nějakého parazita, toxoplazmozu nebo tak něco...

Odpovědět  |   | 
R  |  02. 11. 2018 15:38

Auto dobre, test dobry, za mě palec nahoru

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW X3 M40d: Opravdu těžká volba!

BMW X3 M40d (minitest)

M40d sice není nejvýkonnější, ale zato nejdražší verzí modelu X3. Srdce by sáhlo po benzinovém šestiválci M40i, dříve nebo později se vám však do rozhodování začne plést mozek.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 102 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A