TEST Abarth 124 Spider: Sousedé mě nesnášeli. A bylo mi to jedno!

Sir_CHerokee  |  01. 11. 2018 16:53

Mi se líbí, ale přednost bych dal originálu. Italskou verzi člověk na cestě skoro nepotká, nedivím se za ty ceny a malý motor. Ke klasice se hodí více větší atmosféra od Mazdy.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  01. 11. 2018 18:07

a to ještě Mazda měla teď v létě facelift..

Odpovědět  |   | 

a tím se dostala do ztráty.

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 11. 2018 07:22

Obě najety? Naživo se mi Fiat zdá dospělejší, pravda, že Mazdí dvoulitr je fajn.

Odpovědět  |   | 
tom  |  01. 11. 2018 18:39

Pokud te, Micko, sousedi nesnaseji, neni to kvuli autu

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 11. 2018 07:21

K autu nic, ale osobní, podvraťácké osočování využívající anonymity nicku, to umíš. Lůza.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  02. 11. 2018 09:44

Mně by spíš zajímalo, jak autor dospěl k závěru, že ho sousedé nesnášeli. To se jich jako ptal?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  02. 11. 2018 09:48

Já to chápu jen jako klasickou nadsázku k hlučněji startujícímu autu. Prostě nic co stojí za dlouhé rozpitvávání.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  02. 11. 2018 09:59

Já tomu rozumím, jen jsem chtěl poukázat na dětinskost takového závěru, který autor použil hned v nadpisu. Sousedi budou nesnášet blbce, který stojí před barákem a půl hodiny tůruje auto, ať má výfuk zvuk jakýkoliv. Proč by nesnášeli toho, kdo k baráku v klidu přijede s motorem v nízkých otáčkách, zaparkuje a jde domů.

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 11. 2018 14:49

Říká se tomu nadsázka, většina to tu pochopila. Btw, už jsi někdy startoval nějaký výkonnější motor, který i s továrním nastavením a výfukem prostě těch 30s hlučnější je, než se usadí na volnoběhu? Můj soused mě taky sice lehce, ale přesto upozornil, že ví kdy odjíždím.

Odpovědět  |   | 
vana  |  03. 11. 2018 06:57

Co se týká nesnášení, jednoho takového blbce za souseda mám, přesněji je to sousedův syn. I celkové jeho chování - například jak neumí ani pozdravit - mě utvrzje v přesvědčení, že bude asi trochu momentálně zaostalý Takže ten "sportovní" výfuk k němu docela pasuje.

Dřív to bylo samozřejmě jinak, ale když si někdo v dnešní době dobrovolně koupí uřvané auto, tak to holt o něčem svědčí.

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 11. 2018 17:04

Co to je uřvané auto a o čem to svědčí?

Odpovědět  |   | 

pěkně napsaný, ale elektrická střecha je výhodná pro toho, koho bolí záda aby vůbec do roadstra vlezl.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  02. 11. 2018 15:14

aj mna susedia neznasaju..ani sa necudujem ked nastartujem v podzemnej garazi nadlitrovy dvojvalec osadeny karbonovymi ladakmi termignony a chvilu musim pockat aby sa ohrial kym mozem vyrazit

Odpovědět  |   | 
Já první  |  04. 11. 2018 10:14

Marně přemýšlím, co vede lidi k takové sobecké aroganci... Dvojnásobně k chlubení se tím, že někdo je arogantní zm*d.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 11. 2018 00:37

je to zastydlý puberťák, resp. infantilní sociopatický pýčus. A co ho k tomu vede těžko říci, možná má v mozku nějakého parazita, toxoplazmozu nebo tak něco...

Odpovědět  |   | 
akkuli  |  01. 05. 2019 21:45

Á chytrolín co ani nezná vyjmenovaná slova po P. Pýcha pytel pysk netopýr slepýš pyl pýčus atd. že

Odpovědět  |   | 
R  |  02. 11. 2018 15:38

Auto dobre, test dobry, za mě palec nahoru

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 81 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A