TEST Abarth 124 Spider: Sousedé mě nesnášeli. A bylo mi to jedno!

Sir_CHerokee  |  01. 11. 2018 16:53

Mi se líbí, ale přednost bych dal originálu. Italskou verzi člověk na cestě skoro nepotká, nedivím se za ty ceny a malý motor. Ke klasice se hodí více větší atmosféra od Mazdy.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  01. 11. 2018 18:07

a to ještě Mazda měla teď v létě facelift..

Odpovědět  |   | 

a tím se dostala do ztráty.

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 11. 2018 07:22

Obě najety? Naživo se mi Fiat zdá dospělejší, pravda, že Mazdí dvoulitr je fajn.

Odpovědět  |   | 
tom  |  01. 11. 2018 18:39

Pokud te, Micko, sousedi nesnaseji, neni to kvuli autu

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 11. 2018 07:21

K autu nic, ale osobní, podvraťácké osočování využívající anonymity nicku, to umíš. Lůza.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  02. 11. 2018 09:44

Mně by spíš zajímalo, jak autor dospěl k závěru, že ho sousedé nesnášeli. To se jich jako ptal?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  02. 11. 2018 09:48

Já to chápu jen jako klasickou nadsázku k hlučněji startujícímu autu. Prostě nic co stojí za dlouhé rozpitvávání.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  02. 11. 2018 09:59

Já tomu rozumím, jen jsem chtěl poukázat na dětinskost takového závěru, který autor použil hned v nadpisu. Sousedi budou nesnášet blbce, který stojí před barákem a půl hodiny tůruje auto, ať má výfuk zvuk jakýkoliv. Proč by nesnášeli toho, kdo k baráku v klidu přijede s motorem v nízkých otáčkách, zaparkuje a jde domů.

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 11. 2018 14:49

Říká se tomu nadsázka, většina to tu pochopila. Btw, už jsi někdy startoval nějaký výkonnější motor, který i s továrním nastavením a výfukem prostě těch 30s hlučnější je, než se usadí na volnoběhu? Můj soused mě taky sice lehce, ale přesto upozornil, že ví kdy odjíždím.

Odpovědět  |   | 
vana  |  03. 11. 2018 06:57

Co se týká nesnášení, jednoho takového blbce za souseda mám, přesněji je to sousedův syn. I celkové jeho chování - například jak neumí ani pozdravit - mě utvrzje v přesvědčení, že bude asi trochu momentálně zaostalý Takže ten "sportovní" výfuk k němu docela pasuje.

Dřív to bylo samozřejmě jinak, ale když si někdo v dnešní době dobrovolně koupí uřvané auto, tak to holt o něčem svědčí.

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 11. 2018 17:04

Co to je uřvané auto a o čem to svědčí?

Odpovědět  |   | 

pěkně napsaný, ale elektrická střecha je výhodná pro toho, koho bolí záda aby vůbec do roadstra vlezl.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  02. 11. 2018 15:14

aj mna susedia neznasaju..ani sa necudujem ked nastartujem v podzemnej garazi nadlitrovy dvojvalec osadeny karbonovymi ladakmi termignony a chvilu musim pockat aby sa ohrial kym mozem vyrazit

Odpovědět  |   | 
Já první  |  04. 11. 2018 10:14

Marně přemýšlím, co vede lidi k takové sobecké aroganci... Dvojnásobně k chlubení se tím, že někdo je arogantní zm*d.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 11. 2018 00:37

je to zastydlý puberťák, resp. infantilní sociopatický pýčus. A co ho k tomu vede těžko říci, možná má v mozku nějakého parazita, toxoplazmozu nebo tak něco...

Odpovědět  |   | 
akkuli  |  01. 05. 2019 21:45

Á chytrolín co ani nezná vyjmenovaná slova po P. Pýcha pytel pysk netopýr slepýš pyl pýčus atd. že

Odpovědět  |   | 
R  |  02. 11. 2018 15:38

Auto dobre, test dobry, za mě palec nahoru

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A