Chcel by som sa opytat ci ma niekto skusenosti s poruchovostou, paliv.cerpadla,chodu motora, pred mesiacom mi totiz odyslo cerpadlo a ked som ho vymenil, samozrejme aj s palivovim filtrom, zacalo mi auto cukat pri studenych startoch, a ked som premeriaval zhavice tak sa tvaria byt v pohode......nestalo sa to este nikomu ???dakujem
Prosím niekoho, kto vlastní Citroen Xsara 2,0 HDI r.v.: 1999, aby mi poskytol základné údaje k uvedenému vozidlu. Najlepšie prefotenú knihu, kde by som sa dočítal všetko to, čo ma zaujíma. Zaplatím poštovné aj dobierku. Nájde sa niekto, kto bude taký milý? Kúpil som Xsaru z Francúzska (bazár) a žiaľ nemám nič, kde by som potrebné info našiel. Za ochotu Vám ďakujem.
Podivej se na www.xsara.cz a tam ti urcite poradi
potrebný manuál nájdeš aj na www.citroen.cz alebo si niečo vyhľadaj cez google.cz.
Rad bych se podelil o sve neblahe zkusenosti s provozem zmineneho typu Citroen Xsara Break 2.0 HDI. V cervenci 2002 mne zlakal design, vybaveni a cena Xsary a zakoupil jsem pro svou spolecnost dva identicke vozy. Po 30 000 ujetych kilometrech u mnou pouzivaneho vozu , kdy se vedle banalit jako je drnceni kdeceho v interieru objevily i zavazne vady, radim dalsim zajemcum koupi peclive zvazit. Posudte sami: upadla hadice turbodmychadla, zaskuby a vynechavani motoru, piskajici brzdy a konecne pridrene lozisko v prevodovce s nasledkem zniceni ozubeneho soukoli. Potize s nepravidelnym chodem motoru a piskajici brzdy jsou stejne i u druheho vozu pouzivaneho kolegou. Pripadne vahajici by mela definitivne odradit doba zarucni opravy v autorizovanem servisu - od 16.12.2002 neni auto dosud (26.1.2003) opraveno. Citroen neposkytuje nahradni vozy (muzete si je pronajmout), jedinou moznosti zakaznika je cekat (a platit). S hodnocenim dobrych jizdnich vlastnosti souhlasim (pokud je vuz zrovna pojizdny), spotreba obou vozu ktere jsem poridil je vsak 9 - 10 l/100km pri prevazujicim dalnicnim provozu.
Xsara, jako auto automobil nižší střední třídy, se konsrtuktérům Citroenu skutečně povedl. Myslím si, že Xsara se i na tuzemském trhu postupně stává silnou konkurencí Škodovek - a to jak Fabie Combi/Sedan tak i Octavie. Doufám, že Xsara je i výzvou pro konstruktérům Škodovky, že lze "udělat" i automobil nižší třídy, který je bezpečný a přitom pohodlný, mát vysokou užitnou hodnotu, dobré jízdní vlastnosti, a kromě toho je ještě alegantní.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.