Tesla zákazníkům radí: Nesnažte se naše elektromobily vylepšit

Tesla zákazníkům radí: Nesnažte se naše elektromobily vylepšit

Tuning je věc, která se nezastaví před žádným automobilem (pár důkazů bychom našli také v Ženevě) a elektromobily nejsou výjimkou, což se týká taktéž vozů značky Tesla. Tato společnost ovšem přišla s prohlášením, ve kterém své zákazníky od dalších vylepšení odrazuje. Může to údajně přinést více škody než užitku.

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Test Tesla Model S: Úplně jiná

„Pokud si zákazník náš vůz přizpůsobí nebo změní nabíjecí infrastrukturu pomocí dalších doplňků, vůz nemusí pracovat správně, což by mohlo poškodit náš byznys“. I taková prohlášení můžete najít v rozsáhlé výroční zprávě. Ta dále hovoří o tom, že automobiloví nadšenci mohou vyhledávat možnosti elektrické obdoby chiptuningu za účelem zvýšení výkonu. Pak by se mohlo snadno stát, že dojde k narušení bezpečnosti vozu.

Také Tesla Model S může být čtyřmístným autem s dvojicí křesel vzadu

Také Tesla Model S může být čtyřmístným autem s dvojicí křesel vzadu

Jako příklad špatných uprav jsou uváděny také nestandardní sedadla, kola a pneumatiky, případně i instalace výkonnějších reproduktorů. Dalším rizikem je údajně použití nesprávných dobíjecích kabelů, což by mohlo vést v konečném důsledku až k úrazu vysokým proudem.

Ze zprávy ale nakonec vyplývá, že to, čeho se Tesla bojí nejvíce, jsou nehody, které by kvůli dodatečným úpravám mohly nastat, a které by na tuto automobilku upoutaly nežádoucí pozornost veřejnosti. A to by přirozeně vedlo k narušení obchodních aktivit.

Otázkou je, jak se k podobné informaci postaví třeba společnost Saleen, která minulý rok představila upravenou verzi Tesly Model S. Tuning kromě jiného zahrnuje nově nastavený podvozek, samosvorný diferenciál a pozměněný stálý převod. 

Saleen oficiálně představil svou úpravu pro Teslu Model S

Saleen oficiálně představil svou úpravu pro Teslu Model S

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků