Tesla vylepšila asistenční systém Autopilot. Už žádní mrtví?

Tesla vylepšila asistenční systém Autopilot. Už žádní mrtví?

Autopilot od Tesly je hodně "vděčné" téma. Začalo to vcelku nevinně, i když bylo zřejmé, že průšvih na sebe nenechá dlouho čekat. Vzpomínáte na videa, dokumentující všemožnou hazardní hrátky, při nichž bylo autopilotu svěřeno řízení auta bez řidičova dozoru?

Autopilot Tesly měl další nehodu. Automobilka ale říká, že je to chyba řidiče

Autopilot Tesly měl další nehodu. Automobilka ale říká, že je to chyba řidiče

Jenže netrvalo dlouho a objevily se první havárie a bohužel i oběti na životech. Od té chvíle je Tesla terčem kritiky, že je označení systému nemístné, nehledě na aktivity různých prodejců, prezentujících systém jako plně autonomní. Bylo tedy zřejmé, že reakce Tesly přijde co nevidět.

A je to tady - Tesla oznámila vylepšený software Version 8 pro Autopilot, přičemž nejdůležitější změnou je zvýšené využívání radaru na úkor kamer. Radar je nyní využíván jako "primární kontrolní senzor bez nutnosti využívat kameru pro vizuální kontrolu obrazu". Doposud tomu bylo přesně naopak, systém se spoléhal na kamery a radar byl pouze podpůrným doplňkem.

Volvo: Autopilot Tesly je jenom hračka, žádný systém autonomní jízdy

Volvo: Autopilot Tesly je jenom hračka, žádný systém autonomní jízdy

To se pochopitelně neobešlo bez jeho vylepšení, nově využívá mnohem pokročilejší zpracování signálu pro tvorbu trojrozměrného obrazu, přičemž radar vysílá signály každou desetinu sekundy.  Tesla je toho názoru, že nový systém umožní lepší detekci překážek a tedy bezpečnější provoz.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků