Tesla v úpravě pro šampionát GT: Z nuly na sto zrychlí za dvě sekundy

kuk  |  17. 01. 2017 12:26

Zase chyba! Tadle kára zrychlí z 0-100 za 2,1 s a ne za 2,0!
Navíc si myslím že Tesla nemá s tímhle nic společného. Tohle je soukromý podnik jedno Španěla co to vorganizuje tak to zase nemotejte.

Odpovědět  |   | 
-felipe-  |  17. 01. 2017 14:02

Zase chyba diskutéra! Zkus příště přečíst více než jen titulek

Odpovědět  |   | 
Josef  |  17. 01. 2017 21:03

Nesmíš být tak přísný -felipe- . Kuk se jen ukuknul. Jako obvykle... Vždyť je to "Kuk"...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 01. 2017 01:56

A podle koho si myslíš, že ten článek opravili ty Kolumbusi?
Dám ti malou nápovědu, podle tebe to určitě nebylo.
Redakce má plus a ty máš smolíka.
To, že ve svým příspěvku zmiňuji že "Navíc si myslím že Tesla nemá s tímhle nic společného." je reakce na původní verzi článku, kde to bylo tak podáno. Takže mi teď můžeš leda tak poděkovat, že jes díky mě moudřejší
Akorát v titulku nechali údaj pro 0-60 mil/h což ovšem není ekvivalent pro 0-100 km/h. Tím je 0-62 mil/h. Dost často se to zaměňuje.
https://electrek.co/2017/01/14/electric-gt-te... ...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  18. 01. 2017 19:14

Stačilo kuku napsat v prvním tvém příspěvku: "V článku jsou nepřesnosti, doporučuji přečíst si článek https://electrek.co/2017/01/14/electric-gt-te... ... ".
A byla by pohoda. Co je ovšem podstatné, to je to, že šlo o drobnost, která vůbec neměla vliv na podstatu/obsah článku. Aby to pochopil, to bys nemohl být kuk. Ten článek totiž nebyl výsledkovou listinou, kdy by šlo o pořadí uvedených soutěžících a chyba v desetině sekundy by znamenala úplně jiné pořadí. Dokonale tě (tvé "myšlení") reprezentuje tvá poznámka, cituji: "Takže mi teď můžeš leda tak poděkovat, že jsi díky mě moudřejší."

Odpovědět  |   | 
kuk  |  19. 01. 2017 02:13

To je pro tebe typický, pro tebe je jedna desetinka na sprintu drobnost zatímco pro majitele káry jsou to desítky tisíc doláčů a technika na hranici možností. Vrať se k buřtům a hořčici.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  17. 01. 2017 14:01

60km zavod

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  17. 01. 2017 16:38

Měli by to zkusit na 24 hodin včetně ekologického "dotankování" pouze elektřinou vyrobenou ze solárních panelů instalovaných v místě závodu. Asi by se po takovém závodu necítili moc unavení a ani by se jezdci nemuseli střídat?

Odpovědět  |   | 
Davefull1  |  17. 01. 2017 19:13

Seriově vyráběnou Teslu lze "dotankovat" do plna za minutu a půl. https://youtu.be/H5V0vL3nnHY...
U závodního specialu by se ta dalo určitě jestě zrychlit, takže bych v závodě 24 hodin, neviděl žádnej problem, a klidně by si mohli před závodem baterky nabít ze soláru.

Odpovědět  |   | 
hihihi  |  17. 01. 2017 20:57

Když je to tak jednoduché, proč se to nepoužívá třeba u Formule E nebo i v běžném provozu?

Odpovědět  |   | 
Davefull1  |  17. 01. 2017 21:39

V běžnym provozu se to nepoužívá kvuli tomu, že bys vlastně do auta dostal cizí baterii, která by nemusela být v tak dobrý kondici jako tvoje.
Kvuli chování lidí, vlastní baterii by sis šetřil, nabíjel jen pomalu, a nevyjížděl do prázdna, ale u cizí by ti to bylo jedno, a naopak někdo cizí by dostal tvoji a choval by se k ní jak prase.
A kvůli logistice, když bys sis baterii vyměnil daleko od domova, a potom by jí dostal někdo další a jel by ještě dál od tebe, tak bys najednou mohl zjistit že tvoje baterie je několik tisíc kilometrů daleko.
Proč se to nepoužívá u Formule E nevím, musel by ses zeptat přímo FIA. Ale moje domněnka je že, uběhlo jen prvních pár ročníků a musí se to vychytat a vyladit pravidla, nebo se jen inspirovaly u Formule 1, kde je zákaz tankování...

Odpovědět  |   | 
hihihi  |  18. 01. 2017 07:05

Takže by stačilo, aby baterie nebyla součástí elektromobilů a majitel vozu ji nevlastnil, ale platil by za její použití v závislosti na jejím opotřebení. Elektrické auta by tím zlevnily, ale zároveň by vzrostly jejich provozní náklady, protože by zahrnovaly jak cenu energie tak i cenu za její uložení. Zkrátka by to mnohem lépe ukázalo skutečné provozní náklady elektroaut. Kdoví jak by to vyšlo, když to nikdo nenabízí. Že by se to snad v reálu nikomu nevyplatilo?

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  17. 01. 2017 19:36

Ty asi o motosporte vela nevies, vsak...

Hadaj, kolko km maju preteky serialu WTCC - okolo 60-65. Napr. v Portugalsku sa jazdi na 4.8 km okruhu 13 resp. 14 kol.

V tychto serialoch je 60 km uplne bezna race distance.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  18. 01. 2017 11:11

To je sice pravda, ze porce Km neni velika, ale jede se v zavodnim tempu, takze spotreba energie (benzin nebo elektrina) je dost vysoka a mame tu jeste chlazeni baterii, coz take neni zadna legrace - seriova Tesla ,,zavodni" rezim vydrzi par Km nez se prehreji baterie.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 01. 2017 05:51

A proč asi dělaj tu závodní verzi?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  17. 01. 2017 20:59

A pak, že podle některých "znalců" nemá elektřina budoucnost...

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí 2  |  23. 01. 2017 17:11

Samozřejmě že nemá, ale marný vysvětlovat... ono to totiž není ani tak o (elektro)autě samotným, jako spíš o technologiích okolo, a taky o lidské blbosti - ale když nejsou lidi schopní dohlédnout dál než za první roh, tak ty války o vodu a otrávenou zemi, na který nepůjde vypěstovat nic k jídlu, asi nakonec opravdu dostanou.

Vzduch se dá filtrovat atd (jo, to mluvím o produktech spalování uhlovodíků, a nemyslím tím zrovna trapné a neúčinné DPF a podobně), navíc jsem už dokázali z hlediska technologií uzavřít etanolový cyklu (takže pěstování řepky se už stalo 100% nesmyslem), ale z půdy a spodní vody už to nikdo nikdy nedostane (to zas pro změnu mluvím o těžbě a zpracování surovin pro baterie), přičemž ti "znalci" tu budou pořád dokola tvrdit, že se nic takového neděje - přesně podle hesla "co nevidím, to neexistuje".

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A