Tesla upřesňuje premiéru elektrického pick-upu. Elon Musk mu říká Cybertruck

Jančo Šicko  |  07. 11. 2019 20:22

Koncom roka 2017 "Pomazaný" s veľkou pompou v žiary reflektorov predstavil svojím učenníkom kamion Semi,ktorý mal schádzať z liniek už v tomto roku.Od naivmých veriacich ktorí doteraz márne čakajú na svoj ekologicky ťahač s 5 tonovou baterkou vybral zalohu 20 000 usd a za roadster neskutočných 50 000 usd.Toto bude ďalšie divadlo plné sľubov a nereálne nízkej ceny pick upu,len aby získal čím viacej záloh s ktorých Tesla nemusí platiť žiadne uroky ako by platila banke.Akcie určite bleskovo stúpnu...

Odpovědět  |   | 
iPace  |  07. 11. 2019 21:13

rekl bych ze klienti kteri dali na ty modely zalohy, radsi budou mit poradne otestovane modely, nez neco co by se vyrabelo driv nej proto ze zaplatili zalohu, se Semi chtej pokud vim nejdriv najezdit 1 milion mil, a to ma bejt nekdy v pristim roce, pak se muze zacit uvazovat o seriove vyrobe

ted je rekl bych prioritnejsi zacit vyrabet poradne v Cinske tovarne a nasledne bude prioritou model Y, Semi pote a nasledovano Rosdsterem ktery byl slibovan na 2021-22?

Odpovědět  |   | 
Jančo Šicko  |  08. 11. 2019 08:46

Zakaznikom Tesla je jedno či je vozidlo už otestovane viď model 3,ktory si predplatilo cca 400 000 ludí sumou 1000 usd.Vozidlo sa pred predajom netestovalo v realnej premavke.Vodiči su ako pokusne morčata a všetky nedostatky sa odstaňuju časom.
Nova tovareň v Číne je posledny klinec v rakve pre teslu.

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 09:56

Vždycky mě až šokuje co všechno jsou schopni tesla fans vymyslet aby svého vůdce obhájili. Musk prostě termíny neplní a představování jeho aut má většinou za cíl odvrátit propad akcií.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 10:14

Potom celkom nerozumiem prečo predstavuje práve teraz keď tie akcii rastu.

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 10:22

Vždyť jsem tam napsal většinou. Historicky tomu tak bylo téměř vždy. Velká ztráta? Něco slíbíme a představíme nové auto, třeba jen na papíře.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 10:26

To čo opisuješ je normalne fungovanie firiem. A áno, Musk termíny väčšinou neplní.

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 10:29

Výborně, tak jsme se konečně shodli. Jestli to je normální, tak to už nechám na uvážení každého. Já jsem to poprvé zaznamenal až u Tesly. Nejdřív mi to přišlo geniální, ale teď už je to tak okaté že se divím, že jim to pořád ještě vychází.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 10:31

Tak to sa v tom asi príliš neorientujes. Pretože nič geniálne na tom nie je.

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 10:33

Je to možný. To bys nebyl ty aby ses aspoň nepokusil kopnout nebo kousnout.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 10:40

Nevšimol som si, že by som do niekoho kopal. To, že sa niekto v niečom nevyzná nie je chyba. Len svoje neznalosti nemá prezentovať ako fakty.

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 11:27

Ty seš fakt hrozně zamindrákovanej.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 11:29

Keď myslíš.

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 11:34

Vždyť je to vidět z každého příspěvku. Jak jsi v argumentační nouzi tak si začneš vymýšlet, nebo na protivníka útočit.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 11:37

Máš pravdu.

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 12:08

Dík za sebereflexi.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  08. 11. 2019 11:02

nemyslim si ze jsem "tesla fans" , nebo ze bych byl? kdys jsem Teslu vymenil za auto jine znacky

fakta o tom jak to v tesle chodi se daj najit snadno, zdejsi diskuze jsou ale plne lidi co maj potrebu to psat uplne jinak a delat z toho "internetove pravdy" , kdysby lidi Tesly nechteli, tak Tesla davno zkrachovala, ale ona tu porad je , asi se najde dost lidi co to jak to tesla dela proste chtej a jeji auta kupujou

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 11:11

Tu každý kto vyslovene na Teslu nepluje je Tesla Fan. A nie len tu.
Neviem kvôli čomu majú ľudia potrebu písať pod každý článok o Tesle, ako Musk neplní termíny atd.

Pochopil by som to keby sa na to auto tešili a boli naštvaní, že príde neskôr.
Ale takto? Môže im to byt absolútne jedno. To iste aj cena akcii pokial nie sú investori.

Ale každý ma asi svoje hoby.

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 11:31

Sám, si přiznal že Musk termíny skutečně neplní. Takže o čem se to tu vlastně bavíme? Suice je neplní ale nesmí se to říkat?

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  08. 11. 2019 11:45

Elon sluby neplni nacas, ale doteraz vsetko co splnil aj urobil. Preto mu investory vo vseobecnosti veria. To ze neplni sluby nacas, o tom mozes hovorit, len to o nicom nevypoveda. Skor sa pozri na realitu, ako tej firme rastu trzby z roka na rok, ako stavia nove fabriky, len nedavno stavali 25 tisic aut za rok vo Freemonte, odvtedy rozbehli Model 3, buduci rok TMY, Gigafactory v Nevade frci, Cina sa ide rozbehnut koncom roka, o chvilu zacnu stavat v Europe, tento rok len vo Freemonte vyrobia 360 tisic aut. Elon ma vela chyb, ale to mal aj Steve Jobs alebo Henry Ford.

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 12:13

Uvědomuješ si, že teď rozporuješ něco co jsem nikde nenapsal?
A jedna technická, pokud Elon slíbil že tesla bude v roce 2018 vyrábět 500tis aut a ona je začne vyrábět v roce třeba 2021. Tak to prostě není splněný slib. Stejně tak se můžeme bavit o slibované ziskovosti a podobně. Vím že pro vás fanoušky to splněný slib je, protože Musk, ale reálně to takhle nefunguje.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  08. 11. 2019 12:55

OK, mame tu nesplnene sluby.

Co to znamena pre:

1. obycajneho nezainteresovaneho cloveka: nic
2. pre cakatela na auto: moze rezervaciu zrusit
3. pre investora: moze prestat Elonovi doverovat a predat svoje akcie

Pre ludi ako ja, to znamena len to, ze Elon by rad vsetko robil ovela rychlejsie ako sa da, nerobim si z toho tazku hlavu, hlavne ze vidim progres, urcite som moje akcie nepredaval.

Ty sa zameriavas na nejake nesplnene sluby, pritom ti unika to co je skutocne dolezite...

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 13:00

Nejdřív tvrdíš že Elon sliby plní ale dýl (mnohdy to tak skutečně je). Když ti to vyvrátím na konkrétních příkladech tak začnes filozofovat o tom co pro koho jeho nesplněné sliby znamenají aby si nemusel přiznat že v některých případech fakt sliby neplní. Je to marný, je to marný, je to marný. Ty jsi věřící jak má být.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  08. 11. 2019 13:11

Kedy si mi co vyvratil? Ja len nerozumiem, ako moze niekto vycitac cloveku, ze neplni sluby, ked uz tolko krat tie sluby splnil. Takmer nikto na zaciatku neveril ze spusti predaj a bude aj vo velkych cislach predavat Modely S/X/3. Na zaciatku SpaceX bol ludom tiez na smiech. Falcon 1, Falcon 9, Falcon Heavy a vracanie sa rakiet naspat na startovaciu plosinu je podla teba malo dokazov na to, aby mu clovek veril, ze spusti aj predaj Semi alebo Pickupu? Asi zijeme naozaj v inych svetoch...

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 13:20

Jemu ide o presný čas, tebe o to či vôbec splní.

Zbytočne sa o tom dohadovať.

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 13:56

V jiných světech žijeme evidentně.

Odpovědět  |   | 
Jančo Šicko  |  08. 11. 2019 15:04

V USA im klesli tržby za 3q 2019 o 2 miliardy $. Rok predtým 3q 2018 získali 5,13 miliardy a v tomto r. iba 3,13 miliardy t.j. pokles o 2 miliardy.

Odpovědět  |   | 
Jančo Šicko  |  08. 11. 2019 11:18

Tesla prežila len preto,že mala nepretržity prístup k ziskavaniu kapitalu.Doteraz su v minuse viac ako 13 miliárd usd.Akonáhle bude ich prístup k ľahkému zvyšovaniu dlhu zastavený,dom z kariet sa rozpadne.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  08. 11. 2019 11:55

to uz hovoria experti ako ty viac ako 10 rokov...

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 12:13

Však v roce 2018 to přiznal i Musk..

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  08. 11. 2019 12:59

Elon je melodramaticky, to kazdy normalny clovek co ho sleduje hned spozna. Tiez hovoril, keby Falcon 1 nevyletel na 4. pokus, tak by bol koniec pre SpaceX, mozno a mozno nie. V pripade Modelu 3, dopyt tam vzdy bol, skratka by potreboval viac penazi a casu na rozbehnutie, ale ano, nebolo to lahke obdobie a nikto z investorov Tesly nehovori, ze to stale nie je do istej miery rizikova investicia.

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 13:00

Melodramatický.

Odpovědět  |   | 
Jančo Šicko  |  08. 11. 2019 15:14

Čože je Elon melodramaticky, čo to je za blud? Elon je sociopat, patologický klamár a narcista.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  08. 11. 2019 16:54

Si prestuduj aki boli Steve Jobs, Henry Ford alebo Edison, je to jedna fajta...

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 17:25

A co s tím má Ford, Jobs, nebo Edison společného?

Odpovědět  |   | 
Jančo Šicko  |  08. 11. 2019 18:14

Zbytočne porovnavať,Elon nesiaha ani jednemu po päty.Nie je ani inžinier,ma iba bakalarske tituly,na viac nema.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 18:26

SJ mal ukončenú len strednú školu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 11. 2019 05:24

Ty si nevidíš do huby ty troubo. Edison byl samouk, Ford byl vyučenej zámečník a nácek, Jobs měl aspoň střední školu, takže Elon s vystudovaným balářem je mezi nima úplnej lumen. Co tam máš za další moudro ty inženýre?

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 11:30

Jsi Tesla fans, protože máš potřebu okecávat zjevné.

To že lidi Tesly chtějí s aktuální diskuzí nesouvisí a nikd ose o tom s tebou myslím nepře.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 10:28

“Neskutočných” To ma pobavilo.

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 10:32

Nejvíc jsem dával zálohu na nové auto asi 100tis kč. A to bylo auto co fyzicky existovalo. Takže z tohohle pohledu mi dát 50tis USD zálohu za něco co se ještě ani nevyrábí přijde taky neskutečné. Tobě ne?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 10:38

Už si kupoval auto s prezentovanými parametrami?

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 11:31

Nerozumím jak svou otázku myslíš.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 11:37

Že to tvoje auto ti asi za tu zálohu nestalo. A určite nebolo z podobnej kategórie.

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 12:15

Jak jinak, není argument tak přijde pokus o sobní útok a dehonestaci protivníka. Vůbec mě nebavíš a diskuzi tohoto typu s tebou nepovedu.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 12:17

Nemáš ten mindrak náhodou ty?
Kde som ta zase urazil?

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 12:25

Protože nemáš argument, snažíš se zpochybňovat kvalitu mnou zakoupeného vozu, aniž bys vůbec věděl o jaký vůz šlo. Prostě snaha za každou cenu útočit. Najdi si tu stejně nasupěného protivníka a můžete spolu upustit páru. Mě diskuze podobného typu nebaví a jen mě připravuje o čas.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 12:29

Podsúvaš úplné nezmysly.

Chceš mi povedať, že na auta v kategórii superšportov sa platia 4tis euro zálohy?
Samozrejme že nie. Roadster v tej kategórii bude a za veľmi malu cenu v porovnani s nimi.

Preto sa mi ta záloha nezda neskutočná.

Stacilo to takto polopate?

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 12:31

Nikde jsem nic o supersportech nepsal. Jen tvoje domněnka. Máte to s Artem podobné. Něco si vymyslíte a pak se o to chcete hádat. Dále nebudu reagovat. Hezký den.

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 12:33

Mimochodem ta záloha 100 tis byla na audi R8.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 12:36

Som myslel že píšeš v KC.

Odpovědět  |   | 
MM  |  09. 11. 2019 19:25

Píšu v KFC.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 12:35

Tak to bude lepšie.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  08. 11. 2019 11:17

zeptej se lidi co si nekolik let dopredu objednavaji a plati zalohy v milionech na auta treba od Bugatti, RR, Ferrari, Koenigsegg, Zonda a dalsi, a dokonce i u Lamborghini nebo Porsche se davaji u nekterych modelu zalohy treba 2-4 roky pred tim nez dane auto vubec vznikne, a nejsou to statisice, ale treba 60% dohodnute ceny bez priplatku ktere se nasledne jeste dal specifikuji az je auto realne k vyrobeni a dodani

GT2 RS jsem objednaval hned v prvnich minutach kdys spustili objednavky, zaloha splatna do tydne cinila 60% ceny vozu bez budoucich priplatku, tedy 172 tisic eur, prvni auta zacali zakaznikum dodavat po 33 mesicich od spusteni objednavky, ja na sve cekal 41 mesicu, finalni specifikace s cenou 308 tisic eur, ...jo a zaloha na vuz nebyla vratna, aneb jednalo se o zavaznou objednavku

takze zaloha 1000 eur na nejakou teslu, a navic zalohu vratnou kdys si to lidi rozmyslej, smesny

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 11:33

Nepřijde mi adekvátní srovnávat sériové auto s nějakou limitovanou sérií.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 12:16

To je záloha na Founder Edition, kt. bude 1000ks.

Odpovědět  |   | 
Jančo Šicko  |  08. 11. 2019 11:34

Porsche,ferrari a ostatne automobilky asi okrem buggati su vysoko zikove je tam minimalne riziko nedodržania terminu alebo nevratenia penazi na rozdiel od Tesly ktora od svojho vzniku nemala jediny rok ziskovy.
Niektory si objednali u vysoko zadlženej Tesly aj 100 kamionov Semi so zalohou 20 000 usd za jeden.Doteraz marne čakaju a pravdepodobne sa ani nedočkajú.
Zalohu 1000 usd za model 3 platili,lebo verili sľubu,že dostanu auto za 35 000 usd so štatnou daňovou uľavou 7500 usd t.j. 27 500 usd.Inak by nikdy by nezikali 400 000 rezervacií.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 11:41

Pobavilo.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  08. 11. 2019 11:53

Hovoris, doteraz marne cakaju a pravdepodobne sa ani nedockaju - myslis tak ako na Model S, Model X, Model 3 a za chvilu Model Y? Alebo na Falcon 1, Falcon 9 a Falcon Heavy?

Zalohu 1000 USD platili, lebo chceli auto, nikto nikdy nesluboval ze lacnu verziu stihnu ked este bude k dispozicii 7500 USD kredit, to su tvoje vymysli, teraz predavaju 7000 Modelov 3 tyzdenne, este pred rokom a pol sa na tom ludia ako ty smiali, ze to nikdy nedaju, teraz to je realita...

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 12:29

Umíš číst, tak snad vidíš že ten na kterého reaguješ nic takového nepsal. Je to pouze domněnka co sis utvořil v hlavě a teď na ni reaguješ.

Odpovědět  |   | 
Jančo Šicko  |  08. 11. 2019 14:49

Ale sľúbil 35000$ model žiadne výmysly, v niektorých štátoch USA by stal s dotáciami aj 25000$.Pre automobilky nie je veľké umenie vyrábať veľké množstvo áut, podstatny je vždy zisk. Nech vyrábajú aj 15000 týždenne ale čo z toho keď sú stratový. Pôžičky majú byť investované do ziskovosti a nie do zväčšovania "bubliny",ktorá v teslovom prípade čoskoro praskne.

https://www.google.com/amp/s/www.inverse.com/amp...

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  08. 11. 2019 15:11

Ten 35-tisicovy model sa aj v USA predava. Ked si tam zajdes do Tesla obchodu, mozes si ho kupit. Co sa tyka strat, zatial nie su tam kde chcu byt, to je jasne, efektivnejsia vyroba aut v Cine a vyroba Modelu Y (vyssia marza) v USA by toto mali vyriesit, ale uvidime o rok ked budu oba projekty rozbehnute, zbytocne sa hadat dovtedy...(tiez pride facelift Modelov S/X)

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 15:16

Nepredáva.

Odpovědět  |   | 
Jančo Šicko  |  08. 11. 2019 15:25

Žiadny 35000 model 3 neexistuje, ešte neuzrel svetlo sveta. To je ďalšia fantasmagoria. V Číne efektívnejšia výroba nie je,lebo auta tam skladajú z dielov vyrobených v USA. Dokonca aj "ekologické baterky" sa tam plavia na lodiach poháňaných mazutom.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  08. 11. 2019 15:33

K tomu 35K modelu: https://www.engadget.com/2019/04/12/tesla-35k-mode... ...

Z dielov vyrobenych v USA - WTF? Zato ze teraz zacinaju s vyrobou a nieco si tam zatial vozia, to neznamena, ze to budu robit aj o pol roka..

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 15:34

Aj ty sa mýliš. Predával sa ale iba krátko.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  08. 11. 2019 16:01

Co ja viem, tak sa stale predava, len nie cez online obchod...

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 16:08

A můžeš to něčím dokázat?

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  08. 11. 2019 16:36

Hore je link na clanok engadget...

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 17:26

Článek má prokázat že se nějaké auto prodává? To snad ne.

Odpovědět  |   | 
Jančo Šicko  |  08. 11. 2019 17:09

Nepredava sa ani sa nikdy nepredavalo,iba 2x Elon sľuboval,že tak bude.
https://www.theverge.com/2019/4/12/18307583/tesla-... ...

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  08. 11. 2019 17:17

Si si precital clanok do konca? Samozrejme, ze sa predava, len ma lepsiu vybavu a stiahli ho dole z onlinu...

Odpovědět  |   | 
Jančo Šicko  |  08. 11. 2019 18:50

Nepotrebujem kožene sedačky,nepotrebujem o 30 miľ dlhši dojazd,nepotrebujem autonomnu jazdu ktora nefunguje a to všetko o 4500 usd viac. Všetko veľmi rád oželiem.Potrebujem kupiť Teslu 3 s dojazdom 220 mil s latkovymi sedačkami bez autonomie za 35 000 usd.Bohužiaľ nemožu to ponuknuť.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  08. 11. 2019 18:59

Kamo, ty asi uplne v poriadku nebudes...

Odpovědět  |   | 
Jančo Šicko  |  08. 11. 2019 19:13

Vporiadku nie si ty keď obhajujes neohajitelne a nemáš žiadne argumenty.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 11. 2019 05:33

A kdy ti Elon sliboval že si Slovensku či v Evropě koupíš auto za 35 000 $? Máš na to důkazy?

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Rembaz  |  08. 11. 2019 18:28

Opakovať ten istý nezmysel je už trocha trápne nie?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 20:07

A čo je napr. toto? Fantasmagória?

https://youtu.be/iMFGmeAY_7M...

Odpovědět  |   | 
Jančo Šicko  |  09. 11. 2019 09:25

Áno je to produkt fantasmagorie a nesplneneho sľubu masoveho EV za 35000 usd.Na twiterri sam Veľky Elon kňučal ako dospievajuce 14 ročne dievča,že takyto model by Teslu rycho zabil.Jednoducho si ho nemôžu dovoliť predavať.Ťažko pochopiť?
https://www.extremetech.com/extreme/289492-surprise-t... ...

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  09. 11. 2019 12:04

Prosím?

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  09. 11. 2019 14:39

Zijeme v postfaktualnej dobe, fakty idu bokom, uz su len nazory a emocie...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 11. 2019 05:37

Jsnčo tobě úplně hrabe. Ses natešil jak malé dítě a teď tu z tebe vytejkaj frustrace proudem. Vem si radši prášek.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  08. 11. 2019 13:15

jo tak 100 kamionu se zalohou 20k $, ....... a to sis precet na tech internetech, nebo jsi videl na vlastni oka zavazny objednavky na 100 kamionu tesly?

ale jako co to je 2 miliony dolaru pro nejaky retezec ktery ma rocni zisky treba miliardu? podivej se treba na zpravy okolo Uberu, daji se najit informace o tom ze si u Mercedesu objednal 100 tisic kusu modelu S za cca 200-250 miliard $ pritom Uber je rad ze ma trzni cenu cca 40 miliard a zisk je neco o cem taky dosud neslisel, necekal bych ze lidi budou tak tupy a budou verit vsemu co si nekde prectou i takovych transakcich, bulvar hadra

Odpovědět  |   | 
Jančo Šicko  |  08. 11. 2019 14:29

https://www.theverge.com/2017/12/12/16767422/tesla...

Nikto netvrdí,že je to veľa pre napr. Pepsi, ale takýchto objednávok už je okolo 2000 od rôznych spoločnosti. Vyhľadaj si ich. Tie auta skoro neuvidia ak vôbec. Za tie 100-ky miliónov $ nemusia platiť úroky,ale naopak ich vykazujú ako príjmy.

https://electrek.co/2018/09/06/tesla-semi-new...

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 11. 2019 14:39

Tesla neplatí úroky a firmy majú zase reklamu. Win win.

Odpovědět  |   | 
G  |  08. 11. 2019 14:56

A přemýšlel jsi proč to tedy ti hlupáčci objednali a nezeptali se tě?

Odpovědět  |   | 
Jančo Šicko  |  08. 11. 2019 15:10

Lebo byť eco je teraz cool a pomáha to marketingu.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  08. 11. 2019 15:48

Jo jo, jenom nechápu proč se tady ti místní experti (Tie auta skoro neuvidia ak vôbec) zahazují, a nejsou na World Street, asi rozmar milionářů

Odpovědět  |   | 
kkk  |  08. 11. 2019 16:00

Pochopitelně Wall Street

Odpovědět  |   | 
Evžen  |  08. 11. 2019 17:28

Neboj, vždyť mi víme že si dement co neumí psát. Známe tě z hybridu.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  08. 11. 2019 18:04

Zkuste si opravit vlastní chyby

Odpovědět  |   | 
Evžen  |  08. 11. 2019 18:18

To těžko demente, když tady možnost upravit není.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  08. 11. 2019 18:42

Já jsem svou chybu opravil, vás doma nenaučili slušnému chování?

Odpovědět  |   | 
Evžen  |  09. 11. 2019 09:43

K dementum se doma odjakživa chováme jako k dementum.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 11. 2019 05:39

Serete si navzájem do huby viď.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
kkk  |  11. 11. 2019 09:07

To, jak se u vás doma vzájemně oslovujete mě nezajímá

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
kuk  |  10. 11. 2019 05:08

Stačí jeden tweet a Autoforum zase dělá reklamu Tesle a diskuze je za plná hašteřících se jelimanů.
Té neuvěřitelný kolik ty nedodělky z Fremontu vzrušujou lidí. Chudáci dinousaři blijou úniky informací o svejch novinkách jak na běžícím pásu, platěj si k tomu píár články a reklamu a přitom po nich neštěkne po nich ani pes

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A