Tesla umí ujet na jedno nabití 900 km. Ovšem za celý den a čtyřicítkou

Tesla umí ujet na jedno nabití 900 km. Ovšem za celý den a čtyřicítkou

I když je oficiální dojezd vozu Tesla Model S v homologačním cyklu 536 kilometrů, dá se s ní ujet o stovky kilometrů více. Dokázali to dva příznivci elektromobilů z Belgie.

S plně nabitým autem kroužili 23 hodin a 45 minut na městském okruhu, kde nejsou semafory a je tu minimální provoz. Nakonec zvládli ujet 902 kilometrů.

Bývalý šéf výroby Audi: Tesla je o sedm let před konkurencí

Bývalý šéf výroby Audi: Tesla je o sedm let před konkurencí

Problém je, že samozřejmě nezapínali žádné spotřebiče, tedy ani klimatizaci, a jezdili obvykle rychlostí kolem 40 kilometrů v hodině. Právě při ní totiž pohonný systém elektromobilu funguje s nejvyšší účinností.

Spotřeba také klesá s rostoucí teplotou okolí. V časech, kdy bylo nejtepleji, dokázala posádka ujet kilometr se spotřebou pouze 88 Wh na kilometr, zatímco průměrná spotřeba byla 108 Wh/km.

Udrží autopilot Tesly vůz na zasněžené silnici? Takto dopadla zkouška

Udrží autopilot Tesly vůz na zasněžené silnici? Takto dopadla zkouška

Šéf automobilky Tesla Elon Musk rekord na Twitteru komentoval lakonicky. Prý by se dalo ujet i více než tisíc kilometrů. Byly by k tomu ovšem zapotřebí speciální pneumatiky.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků