Tesla umí ujet na jedno nabití 900 km. Ovšem za celý den a čtyřicítkou

Tesla umí ujet na jedno nabití 900 km. Ovšem za celý den a čtyřicítkou

I když je oficiální dojezd vozu Tesla Model S v homologačním cyklu 536 kilometrů, dá se s ní ujet o stovky kilometrů více. Dokázali to dva příznivci elektromobilů z Belgie.

S plně nabitým autem kroužili 23 hodin a 45 minut na městském okruhu, kde nejsou semafory a je tu minimální provoz. Nakonec zvládli ujet 902 kilometrů.

Bývalý šéf výroby Audi: Tesla je o sedm let před konkurencí

Bývalý šéf výroby Audi: Tesla je o sedm let před konkurencí

Problém je, že samozřejmě nezapínali žádné spotřebiče, tedy ani klimatizaci, a jezdili obvykle rychlostí kolem 40 kilometrů v hodině. Právě při ní totiž pohonný systém elektromobilu funguje s nejvyšší účinností.

Spotřeba také klesá s rostoucí teplotou okolí. V časech, kdy bylo nejtepleji, dokázala posádka ujet kilometr se spotřebou pouze 88 Wh na kilometr, zatímco průměrná spotřeba byla 108 Wh/km.

Udrží autopilot Tesly vůz na zasněžené silnici? Takto dopadla zkouška

Udrží autopilot Tesly vůz na zasněžené silnici? Takto dopadla zkouška

Šéf automobilky Tesla Elon Musk rekord na Twitteru komentoval lakonicky. Prý by se dalo ujet i více než tisíc kilometrů. Byly by k tomu ovšem zapotřebí speciální pneumatiky.

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

dnes | Milan Lažanský | 13 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků