Tesla umí ujet na jedno nabití 900 km. Ovšem za celý den a čtyřicítkou

Tesla umí ujet na jedno nabití 900 km. Ovšem za celý den a čtyřicítkou

I když je oficiální dojezd vozu Tesla Model S v homologačním cyklu 536 kilometrů, dá se s ní ujet o stovky kilometrů více. Dokázali to dva příznivci elektromobilů z Belgie.

S plně nabitým autem kroužili 23 hodin a 45 minut na městském okruhu, kde nejsou semafory a je tu minimální provoz. Nakonec zvládli ujet 902 kilometrů.

Bývalý šéf výroby Audi: Tesla je o sedm let před konkurencí

Bývalý šéf výroby Audi: Tesla je o sedm let před konkurencí

Problém je, že samozřejmě nezapínali žádné spotřebiče, tedy ani klimatizaci, a jezdili obvykle rychlostí kolem 40 kilometrů v hodině. Právě při ní totiž pohonný systém elektromobilu funguje s nejvyšší účinností.

Spotřeba také klesá s rostoucí teplotou okolí. V časech, kdy bylo nejtepleji, dokázala posádka ujet kilometr se spotřebou pouze 88 Wh na kilometr, zatímco průměrná spotřeba byla 108 Wh/km.

Udrží autopilot Tesly vůz na zasněžené silnici? Takto dopadla zkouška

Udrží autopilot Tesly vůz na zasněžené silnici? Takto dopadla zkouška

Šéf automobilky Tesla Elon Musk rekord na Twitteru komentoval lakonicky. Prý by se dalo ujet i více než tisíc kilometrů. Byly by k tomu ovšem zapotřebí speciální pneumatiky.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků