Tesla umí ujet na jedno nabití 900 km. Ovšem za celý den a čtyřicítkou

Tesla umí ujet na jedno nabití 900 km. Ovšem za celý den a čtyřicítkou

I když je oficiální dojezd vozu Tesla Model S v homologačním cyklu 536 kilometrů, dá se s ní ujet o stovky kilometrů více. Dokázali to dva příznivci elektromobilů z Belgie.

S plně nabitým autem kroužili 23 hodin a 45 minut na městském okruhu, kde nejsou semafory a je tu minimální provoz. Nakonec zvládli ujet 902 kilometrů.

Bývalý šéf výroby Audi: Tesla je o sedm let před konkurencí

Bývalý šéf výroby Audi: Tesla je o sedm let před konkurencí

Problém je, že samozřejmě nezapínali žádné spotřebiče, tedy ani klimatizaci, a jezdili obvykle rychlostí kolem 40 kilometrů v hodině. Právě při ní totiž pohonný systém elektromobilu funguje s nejvyšší účinností.

Spotřeba také klesá s rostoucí teplotou okolí. V časech, kdy bylo nejtepleji, dokázala posádka ujet kilometr se spotřebou pouze 88 Wh na kilometr, zatímco průměrná spotřeba byla 108 Wh/km.

Udrží autopilot Tesly vůz na zasněžené silnici? Takto dopadla zkouška

Udrží autopilot Tesly vůz na zasněžené silnici? Takto dopadla zkouška

Šéf automobilky Tesla Elon Musk rekord na Twitteru komentoval lakonicky. Prý by se dalo ujet i více než tisíc kilometrů. Byly by k tomu ovšem zapotřebí speciální pneumatiky.

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

včera | Jan Mička | 70 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků