Tesla ukazuje siluetu lidového elektromobilu. „Model 2“ má být konkurentem Volkswagenu ID.2

Názory k článku

josephko  |  21. 05. 2023 14:01

Elon Musk si dal za cíl každoroční růst výroby a prodejů o 50 %, a od začátku výroby modelu 3 se to Tesle i daří. "Dětské nemoci" s velkovýrobou aut má již Tesla dávno za sebou a pořád přináší revoluční novinky ve výrobě. Nevidím důvod pro to, aby Tesla nedosáhla vytýčených cílů.

 |   |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Adyk  |  21. 05. 2023 15:29

Ford jde do kopru a s přechodem na elektro to jen urychlí.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Náčelník chlupaté péro  |  22. 05. 2023 05:02

Jestli to bude mít páté dveře a dost místa na předních sedadlech, tak to bude moje nové auto příští rok.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Náčelník chlupaté péro  |  22. 05. 2023 05:02

Jestli to bude mít páté dveře a dost místa na předních sedadlech, tak to bude moje nové auto příští rok.

 |   |  Odpovědět
Honimir  |  22. 05. 2023 09:09

Me se docela libil Hyundai Ioniq, ten co uz neni, velikosti OK, relativne prakticky ... driv mel mensi baterku.

400V model s baterkou kolem 50 a 65kWh by byl super. Hatch to 4.3m a liftback do 4.5m.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Moik  |  22. 05. 2023 11:18

Crossover neee...malý hatchback. I když teda chápu, že ty baterky v podlaze jsou problém a buď tam není místo pod sedačkou vzadu na nárty jako v Tesle Model 3 nebo to musí být celé vyšší jako ID.3. Ale ta zvýšená kastle tomu krade strašně dojezdu. Spotřeby podle Spritmonitoru:
1. Model 3 - 18,6kWh/100km
2. Model Y - 21,53kWh/100km

1. VW ID.3 - 18,8kWh/100km
2. VW ID.4 - 21,3kWh/100km
3. Enyaq - 21,5kWh/100km

 |   |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor