Mám velektrický vůz. Stáří vozu 2017, najeto 90 000 km a stav kapacity baterie 97%. Jedná se o BMW i3 verze 94Ah . Takže super. Po 3 letech provozu con jej mám (mimo pneu léto zima) nàklady na servis 0 Kč
na Tesla model S z roku 2015 mám naježděno 215k km s degradací 7,4%. Když to vydrží dalších 8 let a 215k km, tak budu spokojen.
Tesla (Musk) už toho nakecali.....
A na rozdíl od tebe socko toho Musk za 10 let celkem i dost dokázal. 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄Co jsi vytvořil ty? Kolik lidí zaměstnáváš? Kolik peněz vyděláš v podnikání?
Mimochodem, jestlipak víte, jak moc se prodávají elektromobily třeba na Floridě? Musk se svou Teslou se tam absolutně nechytá a myslím, že podobně je na tom i v ostatních státech USA. Musk musí bejt sakra vděčnej Evropský Unii a tý bandě zelenejch fanatiků, co se tam dostala k moci, protože bez Bruselu by už žádná Tesla patrně neexistovala. Americkej trh brutálně prdí na elektromobilitu, asijskej trh ovládá Čína, takže Muskovi zbejvá jen a pouze Evropa. Chudá latinská Amerika na jeho Tesly nemá a nikdy mít nebude. Za 14 dní na Floridě, lépe řečeno na jižní Floridě jsem tam viděl asi deset Tesel a asi jednu nabíjecí stanici. Za to jsem tam viděl asi milion Toyot, Hiundayů, Kia, nějaký německý auta a nějaký britský. A díval jsem se fakt dobře.
Dojmologie bez jakéhokoli odkazu.
Tesla prodává v USA stejně EV jako všichni ostatní dohromady.
Mas to trocha pomylene. Dohladaj si konkrente info predajov Tesly z pohladu regionov a potom uvidis ako velmi je Europa pre Teslu dolezita...
https://fourweekmba.com/tesla-sales-by-country/...
Podle Tesly je nájezd aut v Evropě zralých do šrotu 240 000 km? Pro spoustu lidí je toto skoro nové auto.
To je spíš o stáří. Když má auto 240 tisíc, ale je staré 10 let, klidně bude dál jezdit. Když je se stejným nájezdem staré 20 let, je velká pravděpodobnost, že nějaká větší závada pro něj bude fatální kvůli nedostupnosti náhradních dílů. Elektromobily by v tomhle mohly teoreticky mít výhodu, protože jsou mechanicky jednodušší.
Zrovna toto jsem chtěl napsat, že se mi líbí. Pomalu každému komu koukám na tachometr tak tam má 200 tis. Sám jsem na 260 tis. a říkám si, že pokud to půjde hladce jak teď (jenom běžná údržba), tak ještě jednou tolik :-)
máš doma fotky? Jestli najíždíš tolik km, tak znáš jen vodorovné značení.
Konkrétně kde ve zprávě "Tesla tvrdí, že její baterie nepotřebují výměnu."? Je to tam vůbec někde nebo si to pan redaktor zase vyfabuloval?
Tesla v německu nebeží na plno a už pohřbilo pět modelů v koncernu VW. Já bych řekl, že znalec bude vědět.
Je to týden co jsem jel asi 209 km Rakouském a samá Tesla. Nejvíc verze Y a 3. Mladí řidiči i důchodci.Když vidím to vrakoviště v ČR a bouráky s 15 let vrakama co si myslí jaký nemám poklady musím se smát.
Myslis to q1/23 kdy Tesla prodala min aut jak Skoda no? Jen jestli mluvíme o stejné veci
píše se o tym, v německu neběží tesla na plno, zavádí se teprve výroba, škoda vždy počtem mlží, u nás to není v ulicích vidět.
Ukaž mi statistiku.
Jato dynamics, nechce s emi to hledat za tebe. Je to od každým článkem o tom, že ModelY byl nejprodávanější auto za kvrtál...málokde ale napíšou, že ostatní modely padají na nepříjemná minima (3), jiné na nulu (S,X)
Kolik % výkonu ztratí spalovací motory po 322 000 kilometrech? :)
Mnohokrát bylo změřeno, že některé motory - ke kterým se majitelé chovali rozumě - jsou stále ve výborné kondici s vyšším výkonem, než při nájezdu 50tis km. Například rotačka 1.9TDI
Kvalitní spalovací motor by měl mít po 322 tkm vyšší výkon než když byl nový. Mezi pohyblivými díly má o něco větší vůli, což snižuje třecí ztráty. Prodával jsem ojetinu s o něco vyšším nájezdem a hodnoty pružných zrychlení na LPG byly lepší než udával výrobce pro nové auto na benzín.
>> Mezi pohyblivými díly má o něco větší vůli, což snižuje třecí ztrátyJe-li ovšem vůle zemědělská ...
To je zas vykrik tohleto.
Není to výkřik, to je realita. Stejně jako to, že nekvalitní motory se této mety ani nemusí dožít. Ale obecně i pro ně platí to, že nový motor není při plné síle.
musíš říci automobilku...třeba u toyoty v hybridu jsou 4%, ale třeba audi u motorů TSI 2L za ty kilometry jsou tam 4 nové motory a tak ta ztráta je zanedbatelná.
ty se z ty hnusny tojky snad i poseres, ne, pilo?
koho chleba jis….Zase ma kazdodenni pocit jizdy na vysavaci, to je k nezaplaceni :-)
co to je vysavač, my vždy jsme upřednostili LUX.
Tak já mám 9let starou BMW i3 s nájezdem 306 000km a auto dojíždí o 20km méně než když bylo nové. A to baterie dostává neskutečnej záhul, vždy se dobíjí do 100%
Ze zvědavosti, jaký reálný dojezd na té i3 máte?
tak to je spíš nák. košík, ale jak ta baterka bude vypadat po 15 letech? Vždyť nejsme Američané a prům s táří je právě přes 14 let. To je ekologie, nevyrábět auta vůbec a používat staré :)
jaky ma vliv na degradaci baterky jestli jde o auto mensi nebo vetsi?Za me ma na denni jezdeni mensi auto vetsi smysl nez nejaka s classe.Na trasu 1000 km je to jinak samozrejmne.Auta se budou vyrabet vzdy, jen to bude cim dale tim vice BEV.
Další oblbování lidí. Ohánějí se kilometry, ale za kolik let? Obecně elektropaskvil jde za 8 let do šrortu.
No copak o to, slusny vysoedek.Ale pokud v US auta bezne vydrzi 322tis km (asi 200tis mil) nez jdou do srotu, kolik je to let?Protoze baterie degraduji i vekem, tak abychom serovnavali hrusky a jabka… :-)U klasickeho auta hraje vek malou roli, u EV je to ale dulezitejsi.
“Vek” zni srandovne, mam na mysli stari auta
baterie degraduje zejmena kdyz ji tece velky proud. A to se deje jen kdyz jede.Takze primarne degraduje s najetou vzdalenosti. Je pravda ze az se bev objevi jako veteran tak to nekomu muze vadit ale to bude minimum kousku.Detroit Electric uz taky s originalni baterkou nekoupis.
nejen kdyz jede ale taky kdyz nabiji velkym proudem.
a nabíjet do plna jen před jízdou.
Výrobce obecně a lháři typu Tesla dvojnásob rádi a často "argumentují" svými čísly. Že ta čísla vycházejí z laboratorních podmínek, jež jsou na hony vzdálena relitě už ale nikde neuvádějí. Myslím, že z toho, jak elektromobilita (ne)funguje v realitě máme všichni dost informací, abychom se těmhle číslům vysmáli. Za současných podmínek a současných technologických možností je elektromobilita kratochvíle boháčů. Ostatních 95% lidí se musí obejít se spalovacími motory. Jestli tomu bude po roce 2035 jinak se uvidí, osobně tomu ale nevěřím.
To je naprostý blábol pane Micha. Všichni naopak vidí, že EV funguje a tak do ní masivně investují a lidé si to kupují.Mít rodinný domek a nepořídit si fotovoltaiku, malou statickou baterii a EV auto je už teď ekonomický nesmysl. A s rychlostí rozvoje těchto oblastí to bude za pár let naprostý nesmysl. EV samozřejmě funguje i ve městech, jen není tak výhodné, jako s rodinným domkem.
By ma tie tvoje informácie, ktoré všetci mame zaujímali.
Ktorí všeci? Já myslím, že debatovat s tebou o současných problémech elektromobility nemá smysl. Možná by sis měl vyhledat to, co říkají šéfové automobilek. Možná by tě to vrátilo nohama na zem. Doufám, že je nebudeš podezřívat z nějaký neobjektivity.
Ty si písal o nás všetkých. Inak je zábavne označovať majiteľov EV za boháčov, keď dobre vybavené EV stojí to iste ako Octavia RS.
Tebe jsem do "tých všetkých" rozhodně nezahrnoval. Bohužel se drtivá většina musí smířit s tím, že je tu a asi vždycky bude, nějaký procento fanatiků, co má moc a tý většině prostě zavaří, jak se to děje právě ted v rámci "green deal". A k těm fanatikům počítám i tebe (i když ty patříš spíš ke skupině fanatických následovníků bez mozku). Mimochodem, kolik normálních lidí si kupuje Octavii RS?
az se budou BEV vyrabet v tom samem mnozstvi jako ICE tak budou lacinejsi.mozna kdyz se bavis o drtive vetsiné tak se podivej na to kolik jsi dostal + a - a mozna ti to da informaci o tom jak drtiva vetsina to je.a to ze si RS funglovku nekoupi domu kazdy je jasný ale u ojetych to tak vzacne neni.
Každý nie, ale pochybujem, že len 5% populácie v CR.
Tak prepac, ze som sa dovolil spytat. Konkretne info sa clovek od teba nedozvie. Co uz.
To ma príliš neprekvapuje. Skôr by ma zaujímala nejaka štatistika chybovosti, keď bolo batériu potrebné vymeniť.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.