Tesla svolá do servisů 123.000 Modelů S. Kvůli malé součástce z Německa

29 komentářů

Kuk Vykuk
1. dubna • 15:32

Německá kvalita od Bosche?

Fic
31. března • 16:50

Úspěch se nepromíjí. A pístoví ejakulátoři spokojeně stříkají blahem. Svolávací akce, denní chléb servisů jiných značek, zůstává neozprávován, ani si toho pisálek netkne. U Tesly je to však něco veledůležitého...

runner42
31. března • 17:28

Nebude to náhodou tím, že 100 tisíc aut je u jiných pár procent produkce? Myslíte si, že by v mediích nebylo, když by do servisu musela všechna auta vyrobená koncernem za posledních několik let?

Joe Doe
31. března • 20:26

Nastastie pre priklad opaku nemusime ist daleko, vsak.... Dieselgate recall sa tyka cca 11 milionov aut, co je v sume viac ako 100% rocnej produkcie VAG. VAG priznal podvod, pocet aut a zacal recall resp. vykup.Ani jeden clanok o dieselgate nebol na top mieste autorevue.cz, pokrytie temy a hlbka spravodajstva bola v ceskych a slovenskych mediach mizerna a tendencna.

tom
1. dubna • 10:20

Tak to si jen nepamatujes. O dieselgate tady bylo clanku dost a vetsina i v prvni linii. Jenze uz to je nejaky patek a tim i nezajimave tema.

Peter
31. března • 20:02

Jak jsem psal výše u evropských výrobců se to většinou taktně přechází mlčením. Jinak je mi líto,jak s tebou vydrbali. Holt tajná oprava, aby to nepoškodilo image značky.

Peter
31. března • 12:15

A tak to vypadá v reálu. " Ten či onen vyrábí nekvalitní výrobky" protože mu někdo dodá vadný nebo poruchový komponent. Viz třeba problémy s airbagy , predpínači pásů atd.

Karel.
31. března • 13:35

To není omluva, za nekvalitní subdodávky odpovídá finální výrobce, který má mít kontrolu kvality a takový šmejd odmítnout.

Joe Doe
31. března • 14:07

Mas pravdu.V tejto suvislosti ti pripominam, ze VAG v oblasti vystupnej kontroly subdodavatela totalne zlyhal, pretoze pred mesiacom zvolal vyse 100-tisic aut kvoli problemom s airbagmi, ktore dodala Takata.https://www.themotorreport.com.au/car-article/motor-news/-v... ... Horsie je, ze VW Atlas bol zvolany, pretoze steny palivovej nadrze su prilis tenke.https://www.carscoops.com/2017/12/volkswagens-new-a... ... Samozrejme, o ziadnom z tychto recallow sa na autorevue.cz nepisalo - a uz vobec nie na prominentnom mieste.A to este nehovorim o tomto:https://www.theguardian.com/money/2017/mar/25/vw-volk... ...

Karel.
31. března • 16:15

A jak souvisí s tématem svolávací akce VW? Máš nějaký VW mindrák? Ano všechny automobilky mají hromadu svolávacích akcí, protože mají mizernou kontrolu dodavatelů.

Joe Doe
31. března • 20:19

“Samozrejme, o ziadnom z tychto recallow sa na autorevue.cz nepisalo - a uz vobec nie na prominentnom mieste.”Pre tych pomalsich - recall Tesly, japonskych ci korejskych automobiliek autorevue patricne rozmaze, takze o nich mozeme diskutovat.O recalloch VAG sa tu nepise, takze len vyuzivam prilezitost k osvete citatelskej obce.No a co sa teba tyka, tak som konkretnym prikladom poukazal na nezmyselnost tvojho tvrdenia, ze kvalitu kazdeho dielcu subdodavatela je zodpovedna automobilka.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter
31. března • 13:43

To je sice pravda, ale mnoho závad se objeví až při používání. Proto také existuje něco jako
"záruka". Testování vždy všechno neobjeví, případně kontrolní vzorek má jiné parametry než sériový. Většinou se řeší svolávací akce japonských a amerických automobilek a evropské se taktně přecházejí.

runner42
31. března • 14:00

Například v mém případě koncern, jmenovitě Audi, jmenovitě Auto Jarov provedli mnou jako klientem neschválenou "opravu" (rozumněj tajnou svolávací akci napínáku řetězu), kterou provedli špatně a způsobili škodu na vozidle 140 tisíc Kč. A mě to nechali násladně zaplatit jako závadu. I takto se to dělá.

fri
1. dubna • 14:27

Koupil sis auto z koncernu VW dobrovolně? Tak trp a plať, stejně si ho následně koupíš znova :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
1. dubna • 15:27

A já porád, který pitomci ty zlodějský dinosaury živěj a von je to runner :-D:-D:-D

runner42
1. dubna • 16:02

Nechal jsem si vrátit vše do poslední koruny, to si můžeš být jistý.

runner42
31. března • 11:32

Běžný a v podstatě nezajímavý probém.
Je na tom zajímavá pouze jediná věc - jak to Tesla pustila ven až po uzavření burzy. Ti už jsou opravdu zoufalí a musí slušně panikařit, stejně jako jejich akcionáři.

Saman
31. března • 11:59

covece nepanikarim :-D

runner42
31. března • 12:34

Tak pokud si nakoupil pod 100$, můžeš být tak půl roku ještě v klidu :) Pokud tě netrápí ušlý zisk.
Ti co nakoupili při 350$ to ale asi vidí jinak.

Joe Doe
31. března • 14:11

Lo and behold... cena akcii stupa a klesa.

Kuk Vykuk
1. dubna • 15:22

Tesla dneska krachla a Elon utek neznámo kam.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
2. dubna • 7:44

Vidíte já to řikal už je to tu! :-D
https://twitter.com/elonmusk/status/980566116... ...

runner42
2. dubna • 8:54

A je to ještě vtip, když ho nelze rozeznat od reality?
Mě spíš zaujala informace o tom, že Tesla zastavila výrobu Modelu S a X a přesunula lidi, aby pomohli zmenšit manko výroby modelu 3 na již dvakrát snížený produkční cíl. To vypadá jako poslední křeč.

Majkl
2. dubna • 12:12

V zásadě jde spíš o realistický scénář, jelikož na produkci 500 tisíc vozů ročně měli původně najet až v roce 2020,až později Musk prohlásil, že to zvládnou už v roce 2018.

runner42
2. dubna • 16:16

Takže žvanil?

Majkl
2. dubna • 18:23

Spíše se snaží udělat vše proto, aby lidé, jenž si Model 3 předplatili, ho dostali co nejdříve.

runner42
2. dubna • 22:03

Tím že přislíbí nereálný objem produkce? To nechápu.

Kuk Vykuk
4. dubna • 11:37

Hele já to vidím takhle, když poprvý ukázali M3 tak i v těch nejšílenějších scénářích očekavali tak do 100 000 rezervací, to ale překonali za míň než 24 hodin a těch 400 000 rezervací už je 4x mimo realitu, takže je to všechno vypadá dost nereálně, ale přesto se snažej. Všichni jsou blázni Tesla že do toho jde, lidi že na to počkaj, investoři že to vytopěj a lidi že věřej jejich akciím. A ty si na tom ještě můžeš zašórtovat. :-D;-)
Rozhodně lepší zábava než dál číst vo nereálnejch spotřebách spalováků, downsizingu, zkriplenejch tříhrncích, dívat se na koncentráky s VW dízlpopelnicema a poslouchat žvanění nudnejch CEOs o tom že jsou ve všem lídři a že dělaj samej fjůčr :-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud