Tesla svolá do servisů 123.000 Modelů S. Kvůli malé součástce z Německa

Podle serveru Svolávačky.cz musela Tesla Model S v loňském roce do servisu hned dvakrát. Nyní tam bude muset zase, a sice kvůli součástce od společnosti Bosch.

Vady v generátoru plynu airbagu spolujezdce a riziko špatně zajištěného kabelu nastavovacího mechanismu sedadla ve druhé řadě, v důsledku čehož by mohlo při havárii dojít k pohybu opěradla v před. To jsou ve zkratce dva důvody, pro které musel Model S od Tesly v loňském roce do servisu.

Pracovníci Tesly: Za zpožděné dodávky může spousta odfláknutých dílů!

Pracovníci Tesly: Za zpožděné dodávky může spousta odfláknutých dílů!

Zatímco v druhém případě se podle serveru Svolávačky.cz jednalo „pouze“ o vozy vyrobené od konce října 2016 do září 2017, v tom prvním šlo o vozy z let 2012 až 2016. Nyní musí Tesla Model S do servisů znova.

Jedná se o 123.000 vozů vyrobených před dubnem 2016, u kterých musí být vyměněny šrouby posilovače řízení. Týká se to hlavně vozů, které se často pohybují v chladných klimatických podmínkách, kde se na cestách používá posypová sůl. Důvodem je nadměrná náchylnost součástek ke korozi. Tyto součástky si Tesla nevyrobila sama, údajně je dodala německá firma Bosch.

Elektrický nováček rozdrtil Teslu Model X v tom, co jí šlo nejlépe. Tady je důkaz

Elektrický nováček rozdrtil Teslu Model X v tom, co jí šlo nejlépe. Tady je důkaz

Tesla rozeslala majitelům vozidel, kterých se svolávací akce týká, email s potřebnými informace, přičemž servisní úkon bude pochopitelně proveden zdarma. Mluvčí automobilky uvedl, že pokud šrouby selžou, řidič stále bude mít možnost řídit vůz, konkrétně „by nemělo dojít k podstatnému ovlivnění řízení ve vysokých rychlostech“. Problém prý může nastat při manévrování v nízkých rychlostech či paralelním parkování.

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

dnes | Miro Mihálik
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 9 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků