Tesla svolá do servisů 123.000 Modelů S. Kvůli malé součástce z Německa

Podle serveru Svolávačky.cz musela Tesla Model S v loňském roce do servisu hned dvakrát. Nyní tam bude muset zase, a sice kvůli součástce od společnosti Bosch.

Vady v generátoru plynu airbagu spolujezdce a riziko špatně zajištěného kabelu nastavovacího mechanismu sedadla ve druhé řadě, v důsledku čehož by mohlo při havárii dojít k pohybu opěradla v před. To jsou ve zkratce dva důvody, pro které musel Model S od Tesly v loňském roce do servisu.

Pracovníci Tesly: Za zpožděné dodávky může spousta odfláknutých dílů!

Pracovníci Tesly: Za zpožděné dodávky může spousta odfláknutých dílů!

Zatímco v druhém případě se podle serveru Svolávačky.cz jednalo „pouze“ o vozy vyrobené od konce října 2016 do září 2017, v tom prvním šlo o vozy z let 2012 až 2016. Nyní musí Tesla Model S do servisů znova.

Jedná se o 123.000 vozů vyrobených před dubnem 2016, u kterých musí být vyměněny šrouby posilovače řízení. Týká se to hlavně vozů, které se často pohybují v chladných klimatických podmínkách, kde se na cestách používá posypová sůl. Důvodem je nadměrná náchylnost součástek ke korozi. Tyto součástky si Tesla nevyrobila sama, údajně je dodala německá firma Bosch.

Elektrický nováček rozdrtil Teslu Model X v tom, co jí šlo nejlépe. Tady je důkaz

Elektrický nováček rozdrtil Teslu Model X v tom, co jí šlo nejlépe. Tady je důkaz

Tesla rozeslala majitelům vozidel, kterých se svolávací akce týká, email s potřebnými informace, přičemž servisní úkon bude pochopitelně proveden zdarma. Mluvčí automobilky uvedl, že pokud šrouby selžou, řidič stále bude mít možnost řídit vůz, konkrétně „by nemělo dojít k podstatnému ovlivnění řízení ve vysokých rychlostech“. Problém prý může nastat při manévrování v nízkých rychlostech či paralelním parkování.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků