Tesla staví první Gigafactory mimo Ameriku. Evropa je další na řadě

OnlyTruth  |  08. 01. 2019 18:01

nech si tie nekvalitne sracky elektricke nechaju...

Odpovědět  |   | 
butsham  |  08. 01. 2019 19:33

a když by fabriku postavil u nás, pořád by to byly srajdy?

Odpovědět  |   | 
ugh  |  08. 01. 2019 22:18

Ano

Odpovědět  |   | 

On má někdo pistoli u vašeho spánku a nutí vás si to auto koupit?

Odpovědět  |   | 
tvrdy prdy  |  09. 01. 2019 10:33

Ne. On nekdo strka pracky do nasich kapes a nase penize rozdava tem, kdo si EV kupuji. De facto se jedna o kradez a tak se nedivte, ze nas to stve.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 01. 2019 10:48

Kdyz uz teda mluvite za 'nas', tak ja s tim problem nemam, deji se tady mnohem vetsi zlodejiny. Navic nektere veci je obcas nutne s ohledem na diskutabilni potencial mysleni/zodpovednosti lidu/volicstva prosazovat 'nasilne'.

Odpovědět  |   | 
Giganezmysel  |  09. 01. 2019 18:50

A este v tych giga stanoch na taborenie stavaju aj giga autonomne sracky co sa ani prekazke nevedia vyhnut ako maju dokonaly autonomny vrazedny system

https://m.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
dítě spí či leze  |  08. 01. 2019 22:21

Dokud mi někdo neprokáže, že provoz elekroauta je lepší, výhodnější, eko atd.... tak budu raději tankovat benzín.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  08. 01. 2019 22:46

Lepsi - ako pre koho
Vyhodnejsi - ako pre koho
Eko - na 100% (oproti benzinu a nafte)

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  08. 01. 2019 22:46

Lepsi - ako pre koho

Vyhodnejsi - ako pre koho

Eko - na 100% (oproti benzinu a nafte)

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  09. 01. 2019 06:50

na to eko bacha... o co cistsi je to pri provozu, o to vic vznikne odpadu pri vyrobe... zalistujte netem...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  09. 01. 2019 07:09

Ty taky věříš každýmu hownu na netu

Odpovědět  |   | 
pirate  |  09. 01. 2019 09:00

Pleteš se, tobě nevěří nikdo.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  09. 01. 2019 08:10
runner42  |  09. 01. 2019 12:56

Přestal jsem číst u řádku, jak na tom je Norsko.
Tím může opravdu argumentovat jen vylízané ekopako.
Fakt, že já mám penis 22cm, ti s uspokojením manželky nepomůže, ani není důkazem toho, že i tobě může jednou vyrůst. Vždy je nutné zohledňovat reálné lokální možnosti.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  09. 01. 2019 18:30

Já za to nemůžu,že máte problém přečíst, a pochopit delší text, chápu,že je uspěchaná doba a dost lidí čte jenom titulky, ale pak mají mírně řečeno zkreslené vědomosti, a dopadá to, jako vaše odhady ohledně růstu cen baterií, zákazů autonomních vozidel po nehodě uberu, krachu tesly atd. prostě střelba od boku

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 01. 2019 09:36

Jak jsou najednou vsichni majitele vysokoobjemovych, precipovanych nebo vykuchanych naftaku s vetsinovym najezdem v (pri)mestskem provozu ekologicky smyslejici

Odpovědět  |   | 
Saman  |  09. 01. 2019 10:32

listuju netem a stale me to vyhazuje studie o tom ze ekologickou zatezi je to vetsi jen do chvile nez dane spalovaci auto spotrebuje cca 1300 litru paliva, na podobnem cisle se schoduje hned ctverice studii od velkych svetovych organizaci IMF, CEE, BES a ESA (uvadi v prepoctu z barelu od 1220 do 1300 litru fosilnich paliv)

1300 litru paliva je treba u meho auta znamena smesnych 20 tisic kilometru

tazke bud ty moc neumis s netem, nebo nejvetsi svetove organizace uvadi spatna cisla ve studiich...... no spis budu verit jim nez nejakymu aninymoj v diskuzi

Odpovědět  |   | 
runner42  |  18. 01. 2019 17:30

To je takový problém podívat se na poslední údaje o energetickém mixu a emisích na jednu vyrobenou kW hodinu, kterou ty z veřejné sítě nabíjíš svoje neekologické auto?

Odpovědět  |   | 
tvrdy prdy  |  09. 01. 2019 10:24

Co je to za dementni novotvar 'Gigafactory'? Skutecnost, ze ten slint vysel z muskovych ust, jeste neznamena, ze jej musime vsichni dokola papouskovat.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  09. 01. 2019 12:02

Závist?

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  09. 01. 2019 16:31

Tak proč ten název opakuješ?

Jinak to má podobné s pojmem u světlometů Full LED. Co to je? Znám xenony, bi-xenony, LED a Bi-LED. Full LED je novotvar, který se prostě zažil, stejně jako Gigafactory.

Odpovědět  |   | 
realista  |  10. 01. 2019 09:37

Termín Gigafactory podle dosavadních poznatků označuje zřejmě továrnu, která nebude zdaleka tak velká a ani efektivní v porovnání s jinými současnými továrnami?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

dnes | Petr Schnagl | 17 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 101 N/A