Tesla sice nekraluje Nürburgringu, ale dokázala dokonale pobláznit Nizozemce

37 komentářů

Joe Doe
21. září • 19:21

Par rokov dozadu, pred Tesla horuckou, som mal na parkovisku v nemenovanom lyziarskom stredisku v AT problem medzi autami s holandskou SPZ najst nieco ine ako hybridnu Toyotu/Lexus.Priusy, Aurisy, Yaris, CT200h... - holandania logicky prechadzaju na nieco este uspornejsie.

..
21. září • 21:16

Až na maličkost, že na tu Teslu přechází z Peugeotů, Renaultů, VW a dalších značek, protože Toyota tam nikdy nebyla na špici prodejů a Lexus ten už vůbec ne, ten je tam vzácný asi tak stejně jako rozhazovačný Holanďan.

Škodiár
21. září • 19:37

Hmmmmm asi se na to rychle zvyká jezdit za 0.4Kč na km

Bzony
21. září • 21:31

Máš pravdu. Ale kdyby byla daň na pohonné hmoty stejná jak na el., tak se spalovacím motorem jezdíme o hodně levněji než dnes. A to by ten přechod na baterky trval trochu dýl.

Škodiár
22. září • 0:26

To asi těžko, spočítej si kolik haléřů z km ujetého benolitem činí spotřebka. Já ti garantuju, že i po přičtení tohoto čísla k 0,5Kč / km je to stále mnohem levnější...

MM
21. září • 19:02

Tesla může v Holandsku uspět i v dlouhodobém měřítku. Kdo jste tam byl a pozoroval kult kolem nedotknutelných cyklistů, tak stačí tohle celé jen zopakovat a místo cyklisty dosadit Teslu.

Dinar
21. září • 10:06

Léta byli Holanďané “pobláznění” základními motorizacemi, plynovými verzemi... teď teslou. Jistě je to jejich ekologickým cítěním a touhou po technologických novinkách, vůbec tu nehraje hlavní roli daňové zvýhodnění nebo dotace. Protože ono známé rčení, “co Skot zahodí, Holanďan zvedne”, je jen sprostá pomluva. ;)

josephko
21. září • 0:37

No a takto bude vyzerať vývoj elektromobility aj v Nemecku, keď nemecké automobilky - hlavne VW - začnú produkovať elektromobily naplno.
Spaľováky budú "moderné" ako parné lokomotívy. :-D
Kecy o tom, že ľudia nemajú záujem o elektromobily, sú naozaj len kecy. Aby záujem mať mohli, tak musia najskôr nejaké vhodné byť v predaji. Prvé, ktoré spĺňajú definíciu relatívne dostupného a praktického auta, sú Leaf a Tesla 3. A tie sa predávajú viac než dobre.
VW bude mať s elektromobilmi len jeden veľký problém - nebude ich stíhať vyrábať. :-D
A teslofóbov nech aj trafí šľak z toho.

MM
21. září • 18:20

Zatím má pořád elektrivké vozidlo nevýhody, které spalovák dávno překonal. Takže asi tak. Můžeš tu masturbovat nad tím co bude, ale to je asi tak všechno. Víš prd a my taky.

jozka
21. září • 8:27

Nemate aktualni info, Leaf je podle elektroposuku ostuda elektromobility. Teda letos, loni to bylo jeste ok a kdo se mu smal, byl hater :-D

Johnny
21. září • 10:07

Tak je jaksi potřeba rozlišovat Leaf I a Leaf II

Kuk Vykuk
26. září • 22:42

Je to úplně jedno, vyjde to na stejno.

Elektra
21. září • 9:52

Leaf byl šrot vždycky, třeba neschopnost chladit baterky byla ostuda vloni stejně jako letos. Jediná výhoda toho auta je nízká cena.

mpolan
21. září • 9:37

Kdo to tvrdí?

runner42
20. září • 20:05

Děkuji všem ubožákům za jejich mínusy !!!

runner42
20. září • 18:09

Tesla je největší šrotu a zase ji jdu shortovat!

runner42
20. září • 18:01

K smrti NENÁVIDÍM všechny TESLY světa a by se teď po**rte !!!

runner42
20. září • 16:14

Myslíte, že prodej deset tisíc dotovanejch popelnic za rok bude stačit v médiích překrýt to ponížení z Nordschleife?Kasání se v médiích a nakonec předčasný útěk jak zpráskaný pes na odtahovce bez zajetého času a hrození pěstičkou a slibováním pomsty :-Dhttps://www.youtube.com/watch...

runner42
20. září • 16:39

Zase jsem si nevzal prášky, maminka mi doma vyčiní.

runner42
20. září • 17:10

Naklepávání mínusů frustraci nevyřešilo? :-D

runner42
20. září • 17:15

Už ty prášky začínají zabírat,už bude snad dobře :-O

runner42
20. září • 17:50

Opice běhá po Měsíci

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
G
20. září • 20:55

Ke koksu se nečuchá pane...:-D:-D:-D

runner42
20. září • 21:55

Koks je pro boháče

runner42
20. září • 17:20

Okamžitě toho nech ti říkám!!!

Kankunen
20. září • 15:47

No a proč ti lidi kupují 3x dražší auto, to tam nepíšou ? Mám tušení, že jedni jsou více zdanění a druzí dotováni.

H.
20. září • 17:11

Bez dotace je základní Tesla Model 3 asi 1,5x dražší než základní Golf. Když zohledníš náklady na palivo, na provoz, předražené servisy, u dnešních aut paradoxně stále nějaké prodražující nedotaženosti, přičteš jiné benefity... Minimálně pro situaci Nizozemí super, ne?

Rembaz
20. září • 20:39

Prečo M3 porovnávaš s Golfom?

H.
20. září • 21:00

Pokud s něčím lepším, je cenový rozdíl ještě přívětivější.

Piškot
20. září • 18:18

No moc super to není, jestli má někdo předražený servis, tak je to v první řadě Tesla, stačí se podívat na pálky jaké majitelé dávají ze běžné silniční příhody typu nabořený blatník, rozbité čelní sklo, přelakování odřených dveří atp. A v nedotaženostech opět vede Tesla, podle americké agentury Consumer reports patří mezi nejméně spolehlivé značky.
https://www.consumerreports.org/car-reliability-owner-sat... ...

H.
20. září • 21:49

Jednak máš záruku. A snad i pojištění... - pokud ne, cáluješ drahé opravy každé automobilce. Čelní sklo 15000 Kč. Z odkazu - problémy s lakem, čalouněním, infitaimentem jsou běžné u kdejaké automobilky se stoletou existencí. :-) Měl jsem na mysli trochu horší věci jako motor, převodovka apod. Z odkazu na Consumer Reports poslední automobilkou v žebříčku je Volvo, budeme tedy na Volvo od teď nahlížet jako na nejhorší značku na trhu?

Supra
21. září • 14:54

Ano, Volva z poslední doby jsou největší křápy.

runner42
20. září • 18:26

máš recht piškote

runner42
20. září • 18:13

Smrt všem Teslám!!!!!!!

Kvičalo hunter
20. září • 22:10

Tak Kvičala se nám rozhodl vydávat se za runnera? Nemáš dno.

Vopruz
20. září • 22:15

Za runnera se nelze vydavat, runner to je diagnoza.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
runner42
20. září • 22:18

úchyle

Doporučujeme

Články odjinud