Tesla rozšíří továrnu ve Fremontu. Pro Model 3 už nestačí

Výrobní haly v Kalifornii jsou už pro americkou automobilku příliš malé. S příchodem Tesly Model 3 musí přijít rozšíření.

Nebude to ale jen nějaké drobné zvětšení. Továrna by se měla zvětšit rovnou dvounásobně. K dosavadním výrobním halám a kancelářím by mělo přibýt až dalších 12 budov. Po tomhle rozšíření by mohla Tesla ročně vyprodukovat až 500.000 vozů. A to je pořádný krok vpřed! Vždyť minulý rok automobilka vyprodukovala jen 50.000 vozů.

O Teslu Model 3 je velký zájem. Rezervováno je už více než 250 000 vozů

O Teslu Model 3 je velký zájem. Rezervováno je už více než 250 000 vozů

Zajímavostí je, že toto kalifornské městečko bylo vždy svázané s automobilovým průmyslem. Před příchodem Tesly patřily továrny ve městě Fremont společnosti General Motors Co. První vůz vyjel ze zdejší výrobní linky již v 60. letech 19. století.

"Jsme rádi, že můžeme spolupracovat s městem Fremont na plánu, který znovu potvrzuje náš závazek Kalifornii maximalizovat potenciál našeho areálu továrny Fremont. Kalifornie je i nadále epicentrem výrobních kapacit Tesla, a my jsme hrdí na to, že jsme největší výrobním zaměstnavatelem v státě,“ stojí ve vyjádření americké automobilky.

Tesla zve na odhalení další novinky. Model 3 se představí 31. března

Tesla zve na odhalení další novinky. Model 3 se představí 31. března

Plány vedení ale zdaleka nekončí ani u tohoto navýšení výroby. Do roku 2020 plánují ročně vyrábět až milionů kusů. Pochopitelně do hry vstoupí i zcela nové modely. Mluví se například o elektrickém pickupu, malém sportovně-užitkovém voze nebo velkých užitkových vozech. Už teď je ale jasné, že časem nebudou americké automobilce stačit ani tyto výrobní kapacity. Při obrovském boomu svých elektromobilů počítá s rozšířením továren i do Europy nebo Asie.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků