Roadster vs. Chironhttps://youtu.be/gapgD9CWVQA...
Všichni musíme myslet do budoucnosti, ale Tesla by měla v první řadě napravit tu tunu nedostatků v současnosti...
Buď rád že ostatní automobilky taky neperou svý prádlo na veřejnosti, to by ti z toho šla hlava kolem :-D
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/sef-psa-otevr... ... http://www.autoforum.cz/zajimavosti/tesla-krachuj... ... Ne každý je bezhlavý nadšenec jako ty.
Vy ty články opravdu berete vážně?
To jako, že to dotyční neřekli, nebo, že ze svých pozic si dělají srandu z lidí? A co mám brát vážně, tvé neutuchající nadšení? Problém je, že ne všichni vidí svět jen černobílé.
Pokud berete vážně lidi co ve svém oboru podělali nebo zaspali co se dalo tak jste skutečně pro srandu :-D
Tupoun Lutz předpovídá krach Tesly už asi deset let, sám by měl po tom, co zlikvidoval GM mlčet.Šéf PSA ví, že jim ujíždí vlak a teď má jen ty řeči, nic více...
Nemám pocit, že by byť Dacia Logan měla takové problémy s dílenským zpracováním a výdrží materiálu jako Tesla ;-)
Tedle týpek už novýho Roadstra vyhrál v referenmčním programu. :-Dhttps://www.youtube.com/watch...
Pár startůhttps://www.youtube.com/watch...
Akcelerace Roadsteru z místa spolujezdce.Drc :-Dhttps://www.youtube.com/watch...
Krátké svezení s novým Roadstremhttps://youtu.be/lAQGBxtLSWU...
“The reason for doing [Roadster 2] is to give a hardcore smackdown to gasoline cars.”Elon Musk
Zatím nemaj ani náběhovou křivku na model 3, tak v klidu Musk.
Tie pridrbate reklamy vyskakujuce z boku vam beru citatelov ale ked vam to nevadi......:-D
10000Nm nie je tam o nulu na viac?B-]
to zrychlenie 0-160 bude nejaka blbost, ak to robi stovku pod 2 sekundy, tak je nepravdepodobne, ze dalsich 60 km/h by trvalo skoro 7 sekund. Ten cas by skor sedel k zrychleniu na 160 mph.
Pominiem fakt, či sa to vobec dostane do výroby, či to neposlúži len ako oživovač viery investorov.:-)Musím uznať že design má Tesla štýlový, čistý, bez zbytočných kudrliniek ako je dneska bohužiaľ v móde. Síce mne osobne by viac lahodili trochu ostrejšie tvary, na dravca je to moc dobrácke, ale inak moc pekné.Problém je pre mňa to ticho. Prskajúci, bublajúci výkonný motor má proste gule a človek to od takého auta očakáva. Ale to je asi generačný problém, ktorý časom vyšumie až my pomrieme.A tá udávaná váha vo mne vzbudzuje pochybnosti o jazdných vlastnostiach. No, Američanom to vadiť asi nebude, aj ich klasické muscle cars vedia jazdiť rýchlo len po rovinkách.:-D
Uplne suhlas Gaspo, mam ten isty nazor...
Koule má to co jede a co je první na bedně a ne to co řve jak kráva a je líný, pomalý, špinavý a smradlavý, to už se dostáváš do oblasti parních strojů a podobnejch předpotopnosti. B-]
Nezdá se mi, že by byl šíleně drahý vzhledem ke konkurenci. Pokud budou údaje o zrychlení a maximálce budou pravdivé, bude to něco úžasného. Jsem zvědav, jaká je váha Roadsteru vzhledem k velké baterii.
Elon ví, jak lidi překvapit. Čekal jsem info o SEMI, ale představení nového roadsteru (prototypu) mě dostalo.
Keďže o novom kamióne Tesla ani zmienka, tak uvediem to, čo uviedol Musk pri predstavení dnes v noci:dojazd 500 míľ (800 km) pri jazde po diaľnici rýchlosťou 100 km/h,dobitie batérií na 400 míľ (cca 650 km) za pol hodinu (t.j. prestávka na obed či svačinku), zrýchlenie z 0 na 100 km na 5 sekúnd (samotný ťahač), s návesom a celkovou hmotnosťou 36 ton (80.000 libier - max. povolené v USA) za 20 sekúnd, garancia, že sa kamión nepokazí, na 1 milión míľ=1,6 mil. km. Náklady nižšie oproti dízlovým kamiónom o 20%, pri jazde v konvojoch (1 vodič "ovládajúci" 3 kamióny) až o polovicu, čo je "samovražda aj pre železnice".Vlastné nabíjačky super charger Omega, ktoré garantujú cena 24 hodín 7 dní v týždni 7 centov za kilowatthodinu, pretože budú napájané slnečnou energiou, vodič sediaci uprostred, 4 elektromotory, z ktorých každý poháňa jedno zo 4 kolies zadnej nápravy (aj keď by s 2 motory pokazili, stále by to bol "dízlový" kamión - slová E.Muska.Pikoška, kamión bude mať čelné sklo odolné proti jadrovému výbuchu, takže sa nebude prakticky dať rozbiť - čím sa ďalej znižujú náklady na servis.začiatok výroby: 2019Toľko v stručnosti...:-))
Tak jestli tahač zvládne dobíjení jen sluneční energií za 30 minut pro převoz 36 tun na vzdálenost přes 600 km v režimu 7x24, tak jaké plochy budou nutné pro fotovoltaické panely, které to zvládnou pro větší počet tahačů? A jak dlouho asi vydrží baterie takové rychlé dobíjení bez změny dojezdu nebo poklesu životnosti, aniž by se to projevilo na provozních nákladech tahače nebo výrobce coby poskytovatele záruky?
tady info i s nejakymi obrazkyhttp://www.hybrid.cz/tesla-predstavila-elektri... ...
Zdá se, že americká verze Českého snu se blíží do finále.Koukám, že u posledních fantazií už se ani neobtěžují uvádět výkon motoru a jen hází nesmyslnými čísly... co na tom, že jen baterka by vážila jak celý Bugatti Veyron...Finále se evidentě blíží....
Jde i něco jiného.Tesla ukáže nějaký nedokončený prototyp, od prostších občanů vybere zálohy a slíbí někdy dodání. Zatím to Muskovi takto dobře funguje.
10 000Nm na kolech není nesmyslné číslo. Při nejčastěji používaných převodových poměrech elektromobilů 10:1 (Tesla, BWM a VW používají cca 9,7:1) to vychází na nějakých 350Nm na motor. Kde nový Leaf má 320Nm a i ten koncernový e-Golf, na který téměř všichni elektromobilní fanatici nevím proč nadávají, má 300Nm.Druhá věc je, že tento parametr se opravdu běžně neuvádí a je to tedy typická reklamní prasečina.
Ehm a jak pri pomeru dejme tomu 10:1 dostanu z 10 000 cislo 300?
V tom prototypu nového roadsteru osobně očekávám požití 3ks stávajících zadních motorů z TM3, kde tento má mít špičkový krouticí moment až 430Nm (oficiální hodnotu jsem ještě neviděl). Mimochodem stejné motory jsou použity v počtu 4ks i v Tesla Semi.Motory jsou ve voze určitě zpřevodovány, kde stávající převodový poměr v TMS/X je 9,7:1 a u TM3 očekávám podobný. Rovnice pak vypadá takto 350Nm motor x 10i převodový poměr x 3ks = teoretický moment na kolech při 100% účinnosti přenosu momentu. Se započtením ztrát to vychází právě na těch 430Nm motoru.Druhou otázkou se ta šílená maximálka 400km/h, které je dle mého dosaženo použitím dvourychlostních převodovek. To je sice o něco dražší řešení, nicméně v praxi již ověřené. On i úplně první Tesla Roadster měl dvourychlostní převodovku, takové převodovky pak používá i Rimac.
Kedy hádzal E.Musk nezmyselné čísla ohľadne výkonu svojich elektromobilov?Jediné, do čoho sa netrafí sú termíny. Ale to je kvôli jeho filozofii - ak vývojári povedia, že sa to dá najskôr stihnúť za rok, tak E.Musk verejnosti oznámi, že to bude za pol roka. Vytvára tým tlak na vývojárov, aby ešte zvýšili svoje tempo a úsilie.
Vždyť jsou to všechno kraviny. Skoro třítunový sporťák? Chahaha. Tahač za 10 mega, když obdobný dieslový stojí 2.5? Investice s nejistou návratností 8-10 let? Chachachachachaaaaaa.Tesla se snaží zachránit, ale konec se blíží. Nakresli si křivku průměrné hodnoty akcií za poslední rok a je jasno...Morgan Stanley, FMR, T.Rowe Price a další velká jména v tichosti už druhý kvartál vyklízejí svoje pozice. Divoká párty končí, ti významní hosté se už nenápadně vytrácejí a za chvíli to někdo bude muset zatáhnout.
Víš runnere trochu mě tyto tvé příspěvky mrzí, protože vím že máš sakra dobrý přehled v automotive a technice obecně. Tady ale prostě úmyslně plácáš technické nesmysly. Naproti tomu ekonomické hledisko je mi osobně ukradené, návratnosti investic nerozumím a ani po tom moc netoužím.Původní Roadster i s 53kWh baterií vážil 1305kg, z toho baterie samotná ca 450kg. Pokud bychom počítali se současnou technologií baterií tak 200kWh baterii lze postavit v rozmezí 900-1100kg, 1200kg v úplně nejhorším případě. Tzn. i dnes není důvod aby Roadster vážil víc jak 2t. Osobně pak očekávám dle celkem důvěryhodných zdrojů v příštích dvou letech (po dlouhých letech přešlápování na místě) další výraznější posun v energetické hustotě o nějakých 10-15% kde s tímto pak Roadster může vážit i pod 1,8t.
Pokud udělám odhad na základě hmotnosti stávajícího battery packu modelu S, vychází nám 200kWh battery pack na cca 1350 kg. Tudíž reálně se dostáváme na hodnoty hmotnosti nového Roadsteru na cca 2.2-2.5 tuny. A to je hodně. Především je to hodně v poměru hmotnosti battery packu vs zbytek auta. U původního Roadsteru bylo aku 35% celkové hmotnosti, u Modelu S je to 29%. U nového Roadsteru by to bylo celých 62%. Tím se z toho stává pojízdná velká baterka s kolama a nějakou bižuterií okolo :-DV navyšování kapacit lithiových baterií moc nevěřím, protože se stávající chemií je vybíjecí křivka už skoro vodorovná.
Otázka zní a vadí ten nepoměr mezi baterií/vozem něčemu? Spotřebu u takto drahého auta při dojezdu 1000km asi nikdo moc řešit nebude. Určitě se to ale projeví na jízdních vlastnostech, nicméně dle toho co jsem dosud viděl, že dokáže správně naladěný elektronický diferenciál na zadní nápravě si myslím, že právě tato technologie jízdní vlastnosti slušně vyrovná s o tunu lehčím 4WD speciálem. Samozřejmě kdyby ten roadster vážil o tunu méně, tak ty jízdní vlastnosti budou zas ještě o dost jinde.
Ano, vadí, a žádný elektronický diferenciál to nezachrání.Osobně neshledávám na uvedeném vozidle vůbec nic zajímavého, ani inovativního. Pouze neustále dokola potvrzovaný základní fakt, že bez ohledu na to, jak elektromobil poskládáme, a že si můžeme vymyslet stovky variant, vždy tam je základní neřešitelný problém výcházející z energetické hustoty a ve výsledku námi vytvořený produkt v některém faktoru důležitém pro účel jeho užití katastroficky selhává. A je úplně jedno, který si vybereme.Model S - limuzína za tři mega s dojezdem 300km? Špatně, má mít dojezd alespoň 800 km.i3 - městské přibližovadlo za milion?? Špatně, má být pro masy a za 300 tisíc.Roadster - skoro třítunový sporťák??? Špatně, má být lehký a zábavný.
nejvtipnější na těhlech interetovejch diskuzích je, jak to v nich můžou lidi co každej měsíc počítaj výplatu nandat lidem co denně počítaj v řádech miliónů. A to se počítá B-]
Omyl, mnohem směšnější je vymezovat se proti předpokládané stereotypizaci tím nejvíce stereotypním diskuzním příspěvkem ze všech.
Také se mi zdá, že to bude tank na kolech a hmotnost auta bude spíše těch 2,5 tuny. Je nutno počítat s mnohem pevnější konstrukci auta, což se ve hmotnosti musí odrazit. Pokud započítám ještě posádku, plus nějaký minimální náklad, tak provozní hmotnost se bude pohybovat kolem 2,7 tuny. Pěkná raketa.
No vidis, a pritom ta navratnost investice rozhoduje o uspesnosti, na rozdil od technickych veci. Teda pokud se do toho nevlozi pobidky a dotace
Blade RUNNERE nevykládej tady lži a nesmysly, ztrapňuješ se.Akcie TESLY že za poslední rok jako že klesly :D no snad každý si to může i vygůglit a pak si bude klepat na čelo....měl by jsi to někdy udělat i ty!!Víš o tom a o byznisu Muska co všechno dělá a posouvá hranice mimo smyslové chápání...asi jako kočka o štěpné reakci v jaderné alektrárně
V červnu se růstová křivka akcií Tesly proměnila ve vodorovnou a od září klesá. Finanční situace Tesly je nejhorší za poslední roky. Velké finanční instituce se stahují. Představení nových produktů (ve skutečnosti fundrising akce s cílem získat miliardu dolarů v rezervacích) má mezi investory velmi negativní ohlas, považují to za štěpení pozornosti a požadují splnění cílů Modelu 3.Nevím kam se podívat, abych viděl něco pozitivního - finanční situace společnosti, výroba a prodej produktů, jejich kvalita... osobně Tesle vůbec nevěřím.
Ale ale, copak nám to tu od včerejška přibylo? Že by hromadná žalobička akcionářů na vašeho ulhaného miláška?"The Complaint alleges that, throughout the Class Period, Defendants made materially false and misleading statements regarding the Company's business, operational and compliance policies. Specifically, Defendants made false and/or misleading statements and/or failed to disclose that: (i) contrary to Defendants' representations that the Company was prepared for the launch of its Model 3 sedan, in reality, the Company had severely inadequate inventory and was woefully unprepared to launch Model 3 sedan as anticipated; and (ii) as a result, Tesla's public statements were materially false and misleading at all relevant times."Tak hlavně že kapela dál hraje :-D
Tesla to ještě pár let vydrží a pak možná i krachne, ale jimi otočený kormidlo autoprůmyslu už nevotčíš ani kdy ses posr@l. Voni tu nejsou kůli zisku, ale jen jako vir :-P
E-formule má zrychlení v dnešní době za 0,9s na 100, to v roce za 1,9s mi přijde jako louda
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.