Tesla Roadster bude ještě rychlejší. Uváděná akcelerace je jenom základ

Představení nové generace Tesly Roadster byla opravdu velkým překvapením. Zatím jde o studii blízkou sériové výrobě, Elon Musk už ale začal vytahovat z rukávu další esa.
Tesla Roadster bude ještě rychlejší. Uváděná akcelerace je jenom základ

Taky se vám zdálo, že zrychlení z 0 na 96 km/h za pouhých 1,9 sekundy je ve světě bežných produkčních aut takřka nemožné? Jenže to není všechno. Elon Musk totiž na svém Twitteru uvedl, že jde o akceleraci pouze základní verze modelu Roadster. 

Tesla Semi je revolucí v kamionové dopravě. Má dynamiku sporťáku

Tesla Semi je revolucí v kamionové dopravě. Má dynamiku sporťáku

Pokud vám nestačí nejrychlejší akcelerace u produkčního vozu na světě, americká automobilka pro vás připravuje "speciální balíček". O co konkrétně půjde, zatím není jasné, už v minulosti se však ukázalo, že si Tesla s dynamikou svých vozidel může docela hrát. Na internetu se objevily spekulace o akceleraci 0-96 km/h za 1,7 sekundy při točivém momentu více než 13.000 N.m na kolech.

Šéf Tesly dokonce na sociální sítí Twitter začal vzhledem k tomuto tématu skloňovat použití raketové technologie. To by podle něj otevřelo zcela revoluční možnosti. Vše je ale samozřejmě otázkou bezpečnosti. 

Specifikace základního modelu Tesla Roadster

  • tři elektrické motory (jeden vpředu a dva vzadu)
  • točivý moment 10.000 N.m na kolech
  • zrychlení 0-96 km/h za 1,9 sekundy
  • maximální rychlost přesahující 400 km/h
  • akumulátor o kapacitě 200 kWh
  • dojezd na jedno nabití necelých 1000 kilometrů
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků