Tesla Roadster bude ještě rychlejší. Uváděná akcelerace je jenom základ

Představení nové generace Tesly Roadster byla opravdu velkým překvapením. Zatím jde o studii blízkou sériové výrobě, Elon Musk už ale začal vytahovat z rukávu další esa.
Tesla Roadster bude ještě rychlejší. Uváděná akcelerace je jenom základ

Taky se vám zdálo, že zrychlení z 0 na 96 km/h za pouhých 1,9 sekundy je ve světě bežných produkčních aut takřka nemožné? Jenže to není všechno. Elon Musk totiž na svém Twitteru uvedl, že jde o akceleraci pouze základní verze modelu Roadster. 

Tesla Semi je revolucí v kamionové dopravě. Má dynamiku sporťáku

Tesla Semi je revolucí v kamionové dopravě. Má dynamiku sporťáku

Pokud vám nestačí nejrychlejší akcelerace u produkčního vozu na světě, americká automobilka pro vás připravuje "speciální balíček". O co konkrétně půjde, zatím není jasné, už v minulosti se však ukázalo, že si Tesla s dynamikou svých vozidel může docela hrát. Na internetu se objevily spekulace o akceleraci 0-96 km/h za 1,7 sekundy při točivém momentu více než 13.000 N.m na kolech.

Šéf Tesly dokonce na sociální sítí Twitter začal vzhledem k tomuto tématu skloňovat použití raketové technologie. To by podle něj otevřelo zcela revoluční možnosti. Vše je ale samozřejmě otázkou bezpečnosti. 

Specifikace základního modelu Tesla Roadster

  • tři elektrické motory (jeden vpředu a dva vzadu)
  • točivý moment 10.000 N.m na kolech
  • zrychlení 0-96 km/h za 1,9 sekundy
  • maximální rychlost přesahující 400 km/h
  • akumulátor o kapacitě 200 kWh
  • dojezd na jedno nabití necelých 1000 kilometrů
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

dnes | Jan Mička | 9 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků