Tesla Roadster bude ještě rychlejší. Uváděná akcelerace je jenom základ

Představení nové generace Tesly Roadster byla opravdu velkým překvapením. Zatím jde o studii blízkou sériové výrobě, Elon Musk už ale začal vytahovat z rukávu další esa.
Tesla Roadster bude ještě rychlejší. Uváděná akcelerace je jenom základ

Taky se vám zdálo, že zrychlení z 0 na 96 km/h za pouhých 1,9 sekundy je ve světě bežných produkčních aut takřka nemožné? Jenže to není všechno. Elon Musk totiž na svém Twitteru uvedl, že jde o akceleraci pouze základní verze modelu Roadster. 

Tesla Semi je revolucí v kamionové dopravě. Má dynamiku sporťáku

Tesla Semi je revolucí v kamionové dopravě. Má dynamiku sporťáku

Pokud vám nestačí nejrychlejší akcelerace u produkčního vozu na světě, americká automobilka pro vás připravuje "speciální balíček". O co konkrétně půjde, zatím není jasné, už v minulosti se však ukázalo, že si Tesla s dynamikou svých vozidel může docela hrát. Na internetu se objevily spekulace o akceleraci 0-96 km/h za 1,7 sekundy při točivém momentu více než 13.000 N.m na kolech.

Šéf Tesly dokonce na sociální sítí Twitter začal vzhledem k tomuto tématu skloňovat použití raketové technologie. To by podle něj otevřelo zcela revoluční možnosti. Vše je ale samozřejmě otázkou bezpečnosti. 

Specifikace základního modelu Tesla Roadster

  • tři elektrické motory (jeden vpředu a dva vzadu)
  • točivý moment 10.000 N.m na kolech
  • zrychlení 0-96 km/h za 1,9 sekundy
  • maximální rychlost přesahující 400 km/h
  • akumulátor o kapacitě 200 kWh
  • dojezd na jedno nabití necelých 1000 kilometrů
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků