Dnes se objevily první recenze Taycanu a třeba prestižní britské EVO, které těžko podezřívat z nadržování Fritzům na úkor Amíků to říká jasně, Taycan je nejlepší současné elektroauto a Teslo jsi na tahu.
Až to teprv otestuje Bjorn tak uvidíme co je nejlepší. B-]
ja tomu nerozumiem. Porsche si zaslo jednu jazdu s Tayacanom na Nurburgringu a islo naspat do garaze. Tesla tam jazdi uz dva tyzdne 24 hodinovky ako blazniva a stale nepocut oslavne ody na radost. O par tyzdnov tam pride Taycan Turbo, zajde jedno kolo a Musk len utrie penu v kutiku a zavrie hubu. KONECNE!
Porovnávať Porsche s Teslou je trocha smiešne. Asi preto.
Souhlas to je stejne jako srovnavat vietnamske digitalky z trznice s Rolexkama. Ne, Tesla opravdu neni pro Porsche zadnou konkurenci.
Jo ty vietnamský digitálky jdou totiž přesně na rozdíl vod Rolexek. :-PB-]Porše jen trošku ujel vlak a těď se to pokoušej dohnat. B-]
Další blbec co věří jen tomu co se mu naservíruje a ještě se s tím veřejně chlubí. B-]
Ano, my to o tobe vime. Je fajn, zes na to konecne prisel i sam a priznal to.
Ty díky svýmu akoholismu už nevíš vůbec nic. B-]
V té poslední větě se hluboce mýlíš, cokoliv se stane, tak Musk bude vykřikovat, že vyhrál. https://www.youtube.com/watch...
Musk je klamar! Uz obmedzil dobijanie pre vraj pretazenu siet. Hahaha.
A tobě vytek mražák i robertek. B-]
Tesla je vlajkonoš globálu v elektromobilitě. Tesla nad Porsche zvítězila naprosto triumfálně v tom, že srazila porsche na kolena a porsche potupně přijalo elektromobilitu.Porsche tak nemůže nikdy nad Teslou zvítězit.
Tesla na 100% ukázala, že je to možné. Ale jen Elon pobláznil svět. Už jsem si říkal, že si ten elektromobil koupím, ale tak jsem pátral..zjistil jsem toto(přiklad)¨:Baterie 60kWh - využitelných 55kWh kvůli ochraně baterie- nabíjet máte na 80% = 44kWh, častým nabíjením na 100% půjde baterka do kopru- po dvou letech má baterka klidně 80% původní kapacity = 35kWh a není to závada, ale vlastnost- spotřeba běžného smrtelníka je s malým elektromobilem 15kWh/100km a 24kWh/100km na dálnici při rychlosti 130km/h- nabitím baterie na 100% např. v noci snižuje životnost baterie, nedělá jí dobře zůstávat na 100%- časté vybíjení do nuly také ne (vždy tam něco zbyde, to je ta ochrana)- nabíjení jen na rychlonabíječkách jí také nedělá dobře a způsobí rychlejší degradaciTakže mám auto co ujede po roce a půl vlastnictví cca 180km po dálnici a cca 230km po městě a okreskách. O jeho baterku musím opravdu silně pečovat a dbát. Dochlazování turba je nic oproti baterce. Nakonec ho za 4 roky prodám za zbytkovou hodnotu, protože pro normální použití bude třeba nové baterky.Pro občana je to asi ještě pasé...
Imho je jízda s elektroautem na baterky jako jízda dieslem při rozsvíceném indikátoru nízkého stavu paliva... Řidič je zbytečně často ve stresu kvůli dojezdu, pokud nejezdí nějakou minimální trasu po městě. Člověk, aby se pořád omezoval, je to jako tvrdit, že svěrací kazajka je pohodlná, ale nesmíte si chtít protáhnout ruce...
Až nato že väčšina majiteľov EV vychádza každý deň v podstate z domu s plnou nádržou.
S plnou rezervou :-D
Zase další čo jazdi denne 1000km.
No vidišto, jen protože se špatně učil a neumíš pořádně hledat fakta a přemejšlejt tak si na dosmrti odsouzenej jezdit ve smradlavým rakovinometu a fetovat palivo při čerpání na smradlavejch čerpačkách. B-]
Stejně jako ty.
Chyba, já mám sračkomet. :-P
Tak sme si zaprehanali a karavána ide ďalej.
ale toto musia vediet ti ekoteroristi v EU, ale oni radsej zavru oci, lebo aj tak z toho maju peniaze. Musia, inak by to boli retardi
Nie, my ekoteroristi toto urcite nevieme, co vy fosilni teroristi viete, ze baterie v Tesle maju minimalnu degradaciu aj po 5 rokoch. Na 100% auto nabite ti staci mat ak ides na dlhu cestu, urcite nie ked ides len do prace a do obchodu, to ta baterka da hravo. Staci si pozriet statistiky, ale vy radsej sirite propagandu, skratka bojujete proti zmene zubami, nechtami, budete ale porazeni a este budete radi, len budete stale kecat dokola ze ale ale ale ale...
Ok ty mudra hlava. Teraz mi sem napis uplne podrobne a odborne komplet recyklacby proces jedneho kusu akumulatora z tej tvojej uzasnej tesly. A prosim dopln nam sem prvky z ktorych sa akumulator sklada a material, kovy atd ktore obsahuje a kolko zdrojov na Zemi mame a ich cerpanie, tazenie ake je ekonomicke a ekologicke. Ty antifosilna hlava, tam chod utriet alzicku Tonbergovej.
Tu je len jeden priklad tej recyklacie: https://www.pv-magazine.com/2019/03/25/innovation-boo... ... Ked nebudes lenivy a pogooglujes, najdes ich podstatne viac. To, ze to zatial nie je 100%-riesenie, neznamena ze je mnohonasobne lepsie ako vyuzivanie fosilnych paliv.O tom, ze vedci maju uplne jasno akou cestou ma ist doprava niet ziadnych pochyb, inak by elektromobilita nebola tlacena v USA, Europe a v Cine. Jedini, ktori proti nej vystupuju je par republikanskych senatorov platenych bratmi Kochovcami (teda uz len jednym z nich).Velmi rad si ale precitam studiu, ktorej uzaverom bude, ze vyuzivanie fosilnych paliv je pre ludstvo prospesnejsie ako vyuzivanie solarnej a veternej energie v spojeni s elektrickymi autami. Taka studia ale neexistuje.V tomto celom ma nuklearna energia samozrejme svoje miesto, kedze nie sme v bode, aby obnovitelne zdroje poskytovali 100% nasich potrieb.
jedina cesta v mobilite, myslim nahrada fosilnych paliv je vodik, len je treba riesit jeho uskladnenie a tankovanie a samozrejme samotny vyrobny proces. Ja ked budu auta a pumpy s vodikom mam vystarane :)
Cize uskladnenie a tankovanie? :-D:-D:-D Cize samotnu vyrobu nie je treba riesit, ano??? Chlape, chlape ani nevies ako sa mylis. Vodik sa vyraba z fosilnych paliv alebo extremne energeticky narocnou elektrolyzou. Rozvoz tiez nie je vyrieseny, je to drahe. Ak by sa dal vodik lacno vyrobit priamo v mieste tankovania, mozno by sa pren naslo nejake vyuzitie...
Prepac, teraz vidim, ze pises aj o vyrobnom procese, beriem spat, tak ci tak vyroba a uskladnenie su dost velke oriesky...
ze nie je mnohonasobne....
Podstatné není jestli existuje recyklační proces, ale jestli se tento proces používá v praxi. Čistě teoreticky umí lidstvo zrecyklovat jakýkoliv výrobek, otázka je jestli to dělá, jinými slovy jestli je to ekonomicky výhodné nebo alespoň ekonomicky neutrální. A v tom je jádro pudla. Recyklace Li-Ion baterií se nedělá, protože náklady mnohonásobně převyšují výnosy z takové činnosti. Takže už nyní, kdy máme obrovské množství vyhozených li-ion ze spotřební elektroniky se tyto baterky i v nejmodernějších recyklačních linkách vozí na skládky a tam se zahrnují do země a to i přesto, že je jak oslíci třídíme do zvláštních kontejnerů. Jediné baterie, které se prakticky 100% recyklují jsou olověné akumulátory, protože ty se jednoduše rozříznou a získané olovo může prakticky znovu do výroby a plast je poměrně kvalitní takže není problém jej také recyklovat.
Dobrý fór, starý Ferda Porsche měl elektromobil něco víc než 100 let před Teslou.
tiez si myslim kebyze Porsche vyjde s tym vozom z muzea na zelenom pekle da s nim dole Teslu. mozno aj na jedno nabitie a bez spojlerov a znizeneho podvozku. Ach Musk, slabo si sa ucil. p. Porsche tu uz bol davno s baterkami.
Tesla žádné auto nikdy nevyrobila. Tesla vyrobila, vyrábí a vyrábět bude vždycky jen noťasy s přimontovanými koly a elektromotorem, nic víc.
Noťasy, který ti na každým semaforu natrhnou prdel. B-]
A to je nějaké umění udělat noťas s přimontovanými koly a milionem bateriových článků, aby byl rychlý na semaforu a přitom se rozpadal pod zadkem? Ne, není. To dokáže každý trotl. Ale udělat z toho spolehlivé a kvalitně postavené skutečné auto, to dokáže jen kvalitní automobilka, což Tesla rozhodně není.
než jim dojde baterka tak to zvládnou i 5x...tak si dej obklad, prášek a jdi spát, vstáváš zítra do školy...
To si pleteš s vymlácenou baterkou v tvým čínským robertku co máš místo přítele. Tesla baterka je jinčí kafe :-PB-]
Jak to? Tesla 3 vypadá uvnitř přesně, jak nový multicar pro sběrače psích hoven. A to je jistý druh kolového vozidla.
Ty s tím sběračem hoven jezdíš už 20 let žes to tak bezpečně poznal. B-]
Po pravdě lepší jezdit se sběračem hoven, než mít hovna v hlavě jako ty Kuku.
Pořád lepší než mít uhnilý péro jako ty MM. B-]
nevím no, na ten super krouťák, na těch 700 koní nebo kolik to má a to super nízké těžiště to teda kdovíjaký fičák není...nehledě na to že to zvládne jednou a pak se musí repasovat. To třeba M5 sice tak rychlé není ale vydrží na trati jezdit třeba 2 dny v kuse. A ještě odjede a přijede po vlastní ose zatímco Tesla bude hledat zásuvku a rozbalovat stan....
A teď fakta.Tesla přijela se elektrickým speciálem překonat čas sériového Taycanu, a odjela bez zápisu měřeného kola na dieselové odtahovce.V platnosti tak zůstává potupný čas 8:50 z roku 2015, který je na úrovni Opelu Corsa. Přesněji za ním, protože Opel jel o 1,5km delší trať.Fiasko roku.
A teď fakta.Tesla přijela s více auty aby je testovala. Jedno z nich k velké radosti pár omezenců jako je běhna42 kleklo, zatímco jiné zajelo ručně měřený čas o dost lepší než Porsche Taycan měřeno nějaký místním pozorovatelem. Tesla nezveřejnila žádný oficiální čas protože při hromadných testovacích dnech pro více automobilek se dle pravidel nesmějí jezdit oficiální měřená kolečka kvůli bezpečnosti ostatních aut na okruhu. Na to by si Tesla musela rezervovat vlastní okno, která jsou ovšem až do konkce roku zabookovaná. Pro toto testování získala Tesla sloty od jiného subjektu, protože majitelé okruhu sdělili, že Tesla u nich žádné rezevace nemá a ani si je neobjednala. B-]Tak a teď se můžete zase dál štourat navzájem klackem v zadku a chechtat se tomu jak retardovaný vopice. :-P:-D:-DB-]
Můžeš to s těmi okny a sloty přepsat do logicky srozumitelné podoby?
Tobě to stejně nepomůže. B-]
Ta tvoja bublina musi byt skvela, co sa v nej este deje...
Elon musk jiste povi neco v tom smyslu, ze je to elektrizujici neuspech, ktery ovsem zazehne jiskru budouciho uspesneho vyboje. :-) A pak konecne vydechne ten kour z kvalitniho jointu. :-P:-D
Náhodou, ve žvanilství na něj nikdo nemá. To bych ještě nepovažoval za nic významného. Boží je ovšem to, jak dlouho tím dokáže oblbovat své investory potažmo věřitele.
Jinak je fakt smutný že novináři pořád opakují čas 7.20, jako by to snad byl oficiální naměřený čas.
Oni opakují vlhký sen Elona Muska, vyjádřený jeho neutuchající schopností žvanit o ničem.
To chytnul vod tebe. B-]
Pššššt. Kluci na hybridu si pořád myslej že Tesla S zajela rekordní čas, tak jim to nekažte.Jinak mě osobně je úplně jedno za kolik to kdo zajel a kdo byl rychlejší. Vzhledem k Muskovi aroganci ale vůbec nevadí že mu to zase odvezli na návěsu. Za vtipné považuji i to, že na okruh byla Tesla dopravena dieselovým VW.
No ono je to docela příznačné, až se Musk doslechne, že VW vyrábí auta na naftu, co dojedou bez "dobíjení" 1000km a ještě k tomu mohou mít zapnuté stěrače a rádio, tak začne TDI vyrábět taky. Sice míň, než slíbí investorům, ale to už se nějak okecá.
Co třeba tahle varianta?happychappy@happych1995220820 hI think Porsche has cornered itself by announcing a time a Nuremberg, Tesla jumped for the challenge, now Porsche will have to push the car to the limit, beating their entire thermal lineup in the process and ruining their own IC market at the same time. Brilliant@elonmuskOdpověď uživateli @happych19952208😉7:31 odp. · 22. 9. 2019·Twitter for iPhone
Je velmi obtizne brat vazne texty od nekoho, kdo netusi ani tak elementarni fakt, ze Nürburgring a Nürnberg (anglicky = Nuremberg, ceky = Norimberk) jsou geograficky uplne jina mista. Chapu, ze pisateli muze Nemcina delat jiste potize, ostatne jako velke vetsine obyvatelu USA jakykoliv cizi jazyk, stejne jako geografie jakoliv jine casti sveta nez prave USA, rovnez jako velke vetsine obyvatelu USA. Podle meho nazoru ovsem debilita neni omluvou.
Tak mezi námi děvčaty, mimo Kalifornie a Norska(tam ovšem s jistou rezervou) snad Elona nikdo vážně nebere, né?
Bodejť, protože Elona berou vážně jen ve Vklohradu, Ingolštadu, Mnichově, Detroidu, Washingtonu, Pentagonu, v Hjůstnu, v KSC na Floridě, Číně, Švédsku a ve všech médiích. Úplně nejvíc vážne ho berou v asi ve 1/3 států USA, kde už jsou tak zoufalý, že mu soudně zakazujou prodávat a servisovat ty jeho auta :-D:-D:-DB-]
Mne to skôr pripadá že ho vážne neberú len diskutéri pod článkami o ničom.
Nuremberg by měl hlavně shánět mexikánům izolačku ve výprodeji ve Walmartu a nakoupit spoustu plynových bomb ať v zimě nezmrznou ve stanech při výrobě těch jeho pikačovin.
Jo jo vono totiž v Kalifornii děsně mrzne. :-D
a asi i o něco silnější jistič, aby to zas nemuseli tahat na odtahovce B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.