Tesla prý pro Porsche není konkurencí. I tak to na Nürburgringu bude zkoušet dál

Jakub  |  23. 09. 2019 15:52

Co třeba tahle varianta?
happychappy
@happych19952208
20 h
I think Porsche has cornered itself by announcing a time a Nuremberg, Tesla jumped for the challenge, now Porsche will have to push the car to the limit, beating their entire thermal lineup in the process and ruining their own IC market at the same time. Brilliant

@elonmusk
Odpověď uživateli
@happych19952208
😉
7:31 odp. · 22. 9. 2019·Twitter for iPhone

Odpovědět  |   | 
lišák  |  23. 09. 2019 16:40

Nuremberg by měl hlavně shánět mexikánům izolačku ve výprodeji ve Walmartu a nakoupit spoustu plynových bomb ať v zimě nezmrznou ve stanech při výrobě těch jeho pikačovin.

Odpovědět  |   | 
Yakotytch  |  23. 09. 2019 18:43

a asi i o něco silnější jistič, aby to zas nemuseli tahat na odtahovce

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 09. 2019 15:35

Jo jo vono totiž v Kalifornii děsně mrzne.

Odpovědět  |   | 
sapor kapor  |  23. 09. 2019 17:45

Je velmi obtizne brat vazne texty od nekoho, kdo netusi ani tak elementarni fakt, ze Nürburgring a Nürnberg (anglicky = Nuremberg, ceky = Norimberk) jsou geograficky uplne jina mista. Chapu, ze pisateli muze Nemcina delat jiste potize, ostatne jako velke vetsine obyvatelu USA jakykoliv cizi jazyk, stejne jako geografie jakoliv jine casti sveta nez prave USA, rovnez jako velke vetsine obyvatelu USA. Podle meho nazoru ovsem debilita neni omluvou.

Odpovědět  |   | 
Yakotytch  |  23. 09. 2019 18:44

Tak mezi námi děvčaty, mimo Kalifornie a Norska(tam ovšem s jistou rezervou) snad Elona nikdo vážně nebere, né?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  24. 09. 2019 09:34

Mne to skôr pripadá že ho vážne neberú len diskutéri pod článkami o ničom.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 09. 2019 12:48

Bodejť, protože Elona berou vážně jen ve Vklohradu, Ingolštadu, Mnichově, Detroidu, Washingtonu, Pentagonu, v Hjůstnu, v KSC na Floridě, Číně, Švédsku a ve všech médiích. Úplně nejvíc vážne ho berou v asi ve 1/3 států USA, kde už jsou tak zoufalý, že mu soudně zakazujou prodávat a servisovat ty jeho auta

Odpovědět  |   | 
MM  |  23. 09. 2019 16:35

Pššššt. Kluci na hybridu si pořád myslej že Tesla S zajela rekordní čas, tak jim to nekažte.

Jinak mě osobně je úplně jedno za kolik to kdo zajel a kdo byl rychlejší. Vzhledem k Muskovi aroganci ale vůbec nevadí že mu to zase odvezli na návěsu.

Za vtipné považuji i to, že na okruh byla Tesla dopravena dieselovým VW.

Odpovědět  |   | 
Yakotytch  |  23. 09. 2019 18:46

No ono je to docela příznačné, až se Musk doslechne, že VW vyrábí auta na naftu, co dojedou bez "dobíjení" 1000km a ještě k tomu mohou mít zapnuté stěrače a rádio, tak začne TDI vyrábět taky. Sice míň, než slíbí investorům, ale to už se nějak okecá.

Odpovědět  |   | 
MM  |  23. 09. 2019 16:37

Jinak je fakt smutný že novináři pořád opakují čas 7.20, jako by to snad byl oficiální naměřený čas.

Odpovědět  |   | 
Yakotytch  |  23. 09. 2019 18:40

Oni opakují vlhký sen Elona Muska, vyjádřený jeho neutuchající schopností žvanit o ničem.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 09. 2019 12:50

To chytnul vod tebe.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  23. 09. 2019 17:33

A teď fakta.
Tesla přijela se elektrickým speciálem překonat čas sériového Taycanu, a odjela bez zápisu měřeného kola na dieselové odtahovce.

V platnosti tak zůstává potupný čas 8:50 z roku 2015, který je na úrovni Opelu Corsa. Přesněji za ním, protože Opel jel o 1,5km delší trať.

Fiasko roku.

Odpovědět  |   | 
sapor kapor  |  23. 09. 2019 17:49

Elon musk jiste povi neco v tom smyslu, ze je to elektrizujici neuspech, ktery ovsem zazehne jiskru budouciho uspesneho vyboje. A pak konecne vydechne ten kour z kvalitniho jointu.

Odpovědět  |   | 
Yakotytch  |  23. 09. 2019 18:39

Náhodou, ve žvanilství na něj nikdo nemá. To bych ještě nepovažoval za nic významného. Boží je ovšem to, jak dlouho tím dokáže oblbovat své investory potažmo věřitele.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  23. 09. 2019 18:04

Ta tvoja bublina musi byt skvela, co sa v nej este deje...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 09. 2019 13:10

A teď fakta.
Tesla přijela s více auty aby je testovala. Jedno z nich k velké radosti pár omezenců jako je běhna42 kleklo, zatímco jiné zajelo ručně měřený čas o dost lepší než Porsche Taycan měřeno nějaký místním pozorovatelem. Tesla nezveřejnila žádný oficiální čas protože při hromadných testovacích dnech pro více automobilek se dle pravidel nesmějí jezdit oficiální měřená kolečka kvůli bezpečnosti ostatních aut na okruhu. Na to by si Tesla musela rezervovat vlastní okno, která jsou ovšem až do konkce roku zabookovaná. Pro toto testování získala Tesla sloty od jiného subjektu, protože majitelé okruhu sdělili, že Tesla u nich žádné rezevace nemá a ani si je neobjednala.
Tak a teď se můžete zase dál štourat navzájem klackem v zadku a chechtat se tomu jak retardovaný vopice.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  26. 09. 2019 10:24

Můžeš to s těmi okny a sloty přepsat do logicky srozumitelné podoby?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 09. 2019 00:30

Tobě to stejně nepomůže.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  23. 09. 2019 18:08

nevím no, na ten super krouťák, na těch 700 koní nebo kolik to má a to super nízké těžiště to teda kdovíjaký fičák není...nehledě na to že to zvládne jednou a pak se musí repasovat. To třeba M5 sice tak rychlé není ale vydrží na trati jezdit třeba 2 dny v kuse. A ještě odjede a přijede po vlastní ose zatímco Tesla bude hledat zásuvku a rozbalovat stan....

Odpovědět  |   | 
Lidar  |  23. 09. 2019 22:35

Tesla žádné auto nikdy nevyrobila. Tesla vyrobila, vyrábí a vyrábět bude vždycky jen noťasy s přimontovanými koly a elektromotorem, nic víc.

Odpovědět  |   | 
Tesla fan club  |  23. 09. 2019 22:55

Jak to? Tesla 3 vypadá uvnitř přesně, jak nový multicar pro sběrače psích hoven. A to je jistý druh kolového vozidla.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 09. 2019 13:15

Ty s tím sběračem hoven jezdíš už 20 let žes to tak bezpečně poznal.

Odpovědět  |   | 
MM  |  25. 09. 2019 19:47

Po pravdě lepší jezdit se sběračem hoven, než mít hovna v hlavě jako ty Kuku.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 09. 2019 00:32

Pořád lepší než mít uhnilý péro jako ty MM.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 09. 2019 13:17

Noťasy, který ti na každým semaforu natrhnou prdel.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  26. 09. 2019 20:25

než jim dojde baterka tak to zvládnou i 5x...tak si dej obklad, prášek a jdi spát, vstáváš zítra do školy...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 09. 2019 00:41

To si pleteš s vymlácenou baterkou v tvým čínským robertku co máš místo přítele. Tesla baterka je jinčí kafe

Odpovědět  |   | 
Lidar  |  27. 09. 2019 06:44

A to je nějaké umění udělat noťas s přimontovanými koly a milionem bateriových článků, aby byl rychlý na semaforu a přitom se rozpadal pod zadkem? Ne, není. To dokáže každý trotl. Ale udělat z toho spolehlivé a kvalitně postavené skutečné auto, to dokáže jen kvalitní automobilka, což Tesla rozhodně není.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 09. 2019 08:06

Tesla je vlajkonoš globálu v elektromobilitě. Tesla nad Porsche zvítězila naprosto triumfálně v tom, že srazila porsche na kolena a porsche potupně přijalo elektromobilitu.
Porsche tak nemůže nikdy nad Teslou zvítězit.

Odpovědět  |   | 
H+K  |  24. 09. 2019 08:18

Dobrý fór, starý Ferda Porsche měl elektromobil něco víc než 100 let před Teslou.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  24. 09. 2019 14:21

tiez si myslim kebyze Porsche vyjde s tym vozom z muzea na zelenom pekle da s nim dole Teslu. mozno aj na jedno nabitie a bez spojlerov a znizeneho podvozku. Ach Musk, slabo si sa ucil. p. Porsche tu uz bol davno s baterkami.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  24. 09. 2019 14:29

Tesla na 100% ukázala, že je to možné. Ale jen Elon pobláznil svět. Už jsem si říkal, že si ten elektromobil koupím, ale tak jsem pátral..zjistil jsem toto(přiklad)¨:
Baterie 60kWh
- využitelných 55kWh kvůli ochraně baterie
- nabíjet máte na 80% = 44kWh, častým nabíjením na 100% půjde baterka do kopru
- po dvou letech má baterka klidně 80% původní kapacity = 35kWh a není to závada, ale vlastnost
- spotřeba běžného smrtelníka je s malým elektromobilem 15kWh/100km a 24kWh/100km na dálnici při rychlosti 130km/h
- nabitím baterie na 100% např. v noci snižuje životnost baterie, nedělá jí dobře zůstávat na 100%
- časté vybíjení do nuly také ne (vždy tam něco zbyde, to je ta ochrana)
- nabíjení jen na rychlonabíječkách jí také nedělá dobře a způsobí rychlejší degradaci

Takže mám auto co ujede po roce a půl vlastnictví cca 180km po dálnici a cca 230km po městě a okreskách. O jeho baterku musím opravdu silně pečovat a dbát. Dochlazování turba je nic oproti baterce. Nakonec ho za 4 roky prodám za zbytkovou hodnotu, protože pro normální použití bude třeba nové baterky.

Pro občana je to asi ještě pasé...

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  24. 09. 2019 14:50

ale toto musia vediet ti ekoteroristi v EU, ale oni radsej zavru oci, lebo aj tak z toho maju peniaze. Musia, inak by to boli retardi

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  24. 09. 2019 16:57

Nie, my ekoteroristi toto urcite nevieme, co vy fosilni teroristi viete, ze baterie v Tesle maju minimalnu degradaciu aj po 5 rokoch. Na 100% auto nabite ti staci mat ak ides na dlhu cestu, urcite nie ked ides len do prace a do obchodu, to ta baterka da hravo. Staci si pozriet statistiky, ale vy radsej sirite propagandu, skratka bojujete proti zmene zubami, nechtami, budete ale porazeni a este budete radi, len budete stale kecat dokola ze ale ale ale ale...

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  25. 09. 2019 08:18

Ok ty mudra hlava. Teraz mi sem napis uplne podrobne a odborne komplet recyklacby proces jedneho kusu akumulatora z tej tvojej uzasnej tesly. A prosim dopln nam sem prvky z ktorych sa akumulator sklada a material, kovy atd ktore obsahuje a kolko zdrojov na Zemi mame a ich cerpanie, tazenie ake je ekonomicke a ekologicke. Ty antifosilna hlava, tam chod utriet alzicku Tonbergovej.

Odpovědět  |   | 
Recyklace  |  25. 09. 2019 08:57

Podstatné není jestli existuje recyklační proces, ale jestli se tento proces používá v praxi. Čistě teoreticky umí lidstvo zrecyklovat jakýkoliv výrobek, otázka je jestli to dělá, jinými slovy jestli je to ekonomicky výhodné nebo alespoň ekonomicky neutrální. A v tom je jádro pudla. Recyklace Li-Ion baterií se nedělá, protože náklady mnohonásobně převyšují výnosy z takové činnosti. Takže už nyní, kdy máme obrovské množství vyhozených li-ion ze spotřební elektroniky se tyto baterky i v nejmodernějších recyklačních linkách vozí na skládky a tam se zahrnují do země a to i přesto, že je jak oslíci třídíme do zvláštních kontejnerů. Jediné baterie, které se prakticky 100% recyklují jsou olověné akumulátory, protože ty se jednoduše rozříznou a získané olovo může prakticky znovu do výroby a plast je poměrně kvalitní takže není problém jej také recyklovat.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  25. 09. 2019 13:59

Tu je len jeden priklad tej recyklacie: https://www.pv-magazine.com/2019/03/25/innovation-boo... ...

Ked nebudes lenivy a pogooglujes, najdes ich podstatne viac. To, ze to zatial nie je 100%-riesenie, neznamena ze je mnohonasobne lepsie ako vyuzivanie fosilnych paliv.

O tom, ze vedci maju uplne jasno akou cestou ma ist doprava niet ziadnych pochyb, inak by elektromobilita nebola tlacena v USA, Europe a v Cine. Jedini, ktori proti nej vystupuju je par republikanskych senatorov platenych bratmi Kochovcami (teda uz len jednym z nich).

Velmi rad si ale precitam studiu, ktorej uzaverom bude, ze vyuzivanie fosilnych paliv je pre ludstvo prospesnejsie ako vyuzivanie solarnej a veternej energie v spojeni s elektrickymi autami. Taka studia ale neexistuje.

V tomto celom ma nuklearna energia samozrejme svoje miesto, kedze nie sme v bode, aby obnovitelne zdroje poskytovali 100% nasich potrieb.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  25. 09. 2019 13:59

ze nie je mnohonasobne....

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  25. 09. 2019 16:08

jedina cesta v mobilite, myslim nahrada fosilnych paliv je vodik, len je treba riesit jeho uskladnenie a tankovanie a samozrejme samotny vyrobny proces. Ja ked budu auta a pumpy s vodikom mam vystarane :)

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  25. 09. 2019 22:08

Cize uskladnenie a tankovanie? Cize samotnu vyrobu nie je treba riesit, ano??? Chlape, chlape ani nevies ako sa mylis. Vodik sa vyraba z fosilnych paliv alebo extremne energeticky narocnou elektrolyzou. Rozvoz tiez nie je vyrieseny, je to drahe. Ak by sa dal vodik lacno vyrobit priamo v mieste tankovania, mozno by sa pren naslo nejake vyuzitie...

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  25. 09. 2019 22:09

Prepac, teraz vidim, ze pises aj o vyrobnom procese, beriem spat, tak ci tak vyroba a uskladnenie su dost velke oriesky...

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  24. 09. 2019 17:57

Tak sme si zaprehanali a karavána ide ďalej.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 09. 2019 13:24

No vidišto, jen protože se špatně učil a neumíš pořádně hledat fakta a přemejšlejt tak si na dosmrti odsouzenej jezdit ve smradlavým rakovinometu a fetovat palivo při čerpání na smradlavejch čerpačkách.

Odpovědět  |   | 
MM  |  25. 09. 2019 19:48

Stejně jako ty.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 09. 2019 00:44

Chyba, já mám sračkomet.

Odpovědět  |   | 
Net  |  26. 09. 2019 06:36

Imho je jízda s elektroautem na baterky jako jízda dieslem při rozsvíceném indikátoru nízkého stavu paliva... Řidič je zbytečně často ve stresu kvůli dojezdu, pokud nejezdí nějakou minimální trasu po městě. Člověk, aby se pořád omezoval, je to jako tvrdit, že svěrací kazajka je pohodlná, ale nesmíte si chtít protáhnout ruce...

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  26. 09. 2019 06:59

Až nato že väčšina majiteľov EV vychádza každý deň v podstate z domu s plnou nádržou.

Odpovědět  |   | 
David  |  26. 09. 2019 18:40

S plnou rezervou

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  27. 09. 2019 08:10

Zase další čo jazdi denne 1000km.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  24. 09. 2019 14:19

ja tomu nerozumiem. Porsche si zaslo jednu jazdu s Tayacanom na Nurburgringu a islo naspat do garaze. Tesla tam jazdi uz dva tyzdne 24 hodinovky ako blazniva a stale nepocut oslavne ody na radost. O par tyzdnov tam pride Taycan Turbo, zajde jedno kolo a Musk len utrie penu v kutiku a zavrie hubu. KONECNE!

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  24. 09. 2019 19:42

V té poslední větě se hluboce mýlíš, cokoliv se stane, tak Musk bude vykřikovat, že vyhrál.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  25. 09. 2019 08:14

Musk je klamar! Uz obmedzil dobijanie pre vraj pretazenu siet. Hahaha.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 09. 2019 13:25

A tobě vytek mražák i robertek.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 09. 2019 13:27

Další blbec co věří jen tomu co se mu naservíruje a ještě se s tím veřejně chlubí.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  25. 09. 2019 14:25

Ano, my to o tobe vime. Je fajn, zes na to konecne prisel i sam a priznal to.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 09. 2019 00:46

Ty díky svýmu akoholismu už nevíš vůbec nic.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  26. 09. 2019 06:10

Porovnávať Porsche s Teslou je trocha smiešne. Asi preto.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  26. 09. 2019 10:54

Souhlas to je stejne jako srovnavat vietnamske digitalky z trznice s Rolexkama. Ne, Tesla opravdu neni pro Porsche zadnou konkurenci.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 09. 2019 00:49

Jo ty vietnamský digitálky jdou totiž přesně na rozdíl vod Rolexek.
Porše jen trošku ujel vlak a těď se to pokoušej dohnat.

Odpovědět  |   | 
EVO  |  25. 09. 2019 17:29

Dnes se objevily první recenze Taycanu a třeba prestižní britské EVO, které těžko podezřívat z nadržování Fritzům na úkor Amíků to říká jasně, Taycan je nejlepší současné elektroauto a Teslo jsi na tahu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 09. 2019 00:50

Až to teprv otestuje Bjorn tak uvidíme co je nejlepší.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 58 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 52 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A