Tesla propouští zaměstnance. Administrativu vymění za dělníky

Art Vandelay  |  13. 06. 2018 16:39

Runner, neodpisal si mi cez koho shortujes, ale zistil som si ze cez Interactive Brokers budem moct vam nestastnikom poziciavat moje akcie Tesly. Pred par dnami si vravel, ze teraz ako ide TSLA hore, ze to je Short Squeeze - nie je. Za Jun bolo len 3% shortovanych akcii “covered”. Cize tych momentalnych $345 short squeeze nie je, ten pride az okolo $500 - $600.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  14. 06. 2018 15:32

Čau, promiň moc tu nejsem, po roce práce mám teď tři měsíce dovolené :)
Používám pro US Maybank, pro SG POEMS, ale to ti asi nepomůže. Nedělám tento business v ČR.

Posilování mi radost nedělá, ale ještě mám tři týdny čas, tak uvidíme. I tak skončim přinejhorším celkově na nule, tak to moc neřeším.

Kdyžtak mi napiš mail na seznam, adresu určitě uhodneš

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  14. 06. 2018 19:39

Normalne by som ti prial stastie, som ale na opacnej strane, ale dovolenku si teda uzivaj, 3 mesiace, aj trochu zavidim...

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  13. 06. 2018 20:54

Zaujímavé..

Kazdy schopný manager vie, ze hodnotu a knowhow firmy nerobia robotníci za pasom, ale inžiniering, technici, vývojári a administratíva, ktorá to celé drží pokope.

Robotníka nahradí robot, ale technika, inžiniera a personalistu nenahradí nik.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  13. 06. 2018 21:39

Jak je patrno právě na Tesla Notor Company, tak ti postradatelní robotníci tak úplně postradatelní nejsou a jejich pokusy nahradit je roboty selhal kolosálním způsobem, který musel volky nevolky přiznat i Musk.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  13. 06. 2018 21:45

Kolosalnym sposobom? Co sa nedozviem...

Odpovědět  |   | 
Ruda  |  13. 06. 2018 21:56

Však to položilo všechny americké automobilky, protože jsou v robotizaci 10 let za Japonskem, to platí i pro Teslu.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  14. 06. 2018 10:31

Typicky priklad nekvalitneho skolstva v nasich koncinach, cita clanky na internete, ale zaver si urobi taky aky mu vyhovuje. Problem americkych automobiliek sa urcite neda zhrnut do jednej very a automatizacia ich urcite nepolozila, ale viem ze dnes su jednoduche vysvetlenia popularne

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  14. 06. 2018 19:06

Ruda..

Japonci, spolu s US su v robotizáciu na konci sveta.

Robotizáciu vedu uplne ine krajiny - napr Slovensko ma nasadených pomerne viac robotov ako Japonsko.


A mimochodom, ak by si bol niekedy v Japonsku, tak vieš, ze krajina je to síce pekná, ale skutočne technologicky zaostávajúca.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  14. 06. 2018 09:00

https://www.w4t.cz/elon-musk-si-sype-popel-n... ...

"Kdybys nebyl hlupákem, nestal by ses teslákem!"

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  14. 06. 2018 10:12

Jedna cast celej vyrobnej linky bola zbytocne preautomatizovana, Elon si to priznal a to je vsetko. Hlavny problem bol ajtak v Gigafactory, kde sa nainstalovali zle roboty. 5000 aut mesacne sa malo robit koncom Decembra, bude to az na konci juna. Akcia ide hore, investovane mam, ja som spokojny...

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  14. 06. 2018 10:24

5000 aut tyzdenne samozrejme

Odpovědět  |   | 
LOL  |  14. 06. 2018 17:54


Takže příliš mnoho robotů (jak jsem psal)... Ty budeš zřejmě už něco na způsob tesláckého jehovisty.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 06. 2018 23:17

Mi se líbí poslední věta:
"Musk uzavřel svůj proslov zapřísaháním, že se Tesla Inc. ve třetím a čtvrtém kvartále konečně dostane do zisku a že tím pádem nebude zapotřebí další kapitálové injekce od investorů."
Na to mi pasuje :
"My vám slíbíme, co vám nikdo jiný nedá."

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  15. 06. 2018 23:11

Hm a ak ten robotnik je lacnejsi ako ten robot potom co? Uvazujte hlavou.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 28 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A